GS1 Finland Oy on osa avointa, puolueetonta ja voittoa tavoittelematonta maailmaanlaajuista GS1-organisaatiota, joka kehittämiensä ja ylläpitämiensä standardien avulla auttaa asiakkaitaan toimitusketjun tehostamisessa ja hallinnassa. GS1 Finland vastaa SYNKKA-tuotetieto- ja mediapalvelujen kehittämisestä, myöntää yksinoikeudella GS1-yritystunnisteita Suomessa sekä ylläpitää ja kehittää sähköistä Golli-palvelua. Tutustu yritykseemme ja palveluihimme sivuillamme www.gs1.fi .

download

Etsimme joukkoomme sinua moderni, liiketoimintalähtöinen, innostuva ja innostava

ASIAKKUUSJOHTAJA

Tehtävässä vastaat myynnin ja asiakkuuksien johtamisesta, kehittämisestä ja uusasiakashankinnasta. Pääset vaikuttamaan yrityksen asiakkuudenhallintakulttuurin rakentumiseen kehittämällä asiakaspalvelu- ja yhteistyöprosesseja, markkinointia ja asiakashankinnan keinoja. Asiakkaamme toimivat mm. elintarviketeollisuuden, päivittäistavarakaupan ja terveydenhuollon toimialoilla.

Sinulla on halua ja kykyä kehittää oman työsi ohella kokonaisvaltaisesti yrityksen liiketoimintaa eteenpäin, ja haluat omalla työpanoksellasi vaikuttamassa yrityksen myynnin kasvattamiseen ja saavutettaviin tuloksiin. Persoonana olet tuloshakuinen, itsenäinen ja oma-aloitteinen, ja omaat asioihin tarttuvan työskentelyotteen. Nautit päästessäsi kehittämään asiakassuhteita tulevaisuuden visioilla, villeillä ideoilla sekä tiedolla ja numeroilla – niin, että asiakas toteaa lopulta huokaisten: ”Olipas erinomaista palvelua!”.

Tyyliltäsi olet moderni ja digitaalisesti ajatteleva johtaja, joka pystyy esimerkillä johtaen toteuttamaan tuloksellista ja laadukasta myyntityötä. Ohjauksessasi on avainasiakaspäälliköistä ja asiakaspalvelusta koostuva noin kymmenen hengen yksikkö ja kuulut luonnollisesti yrityksen johtoryhmään. Raportoit työstäsi suoraan toimitusjohtajalle.

Vastuualueinasi ja tehtävinäsi

  • Johdat ja kehität asiakassuhteita ja asiakkuusjohtamisen malleja sekä varmistat, että markkinointi tukee myyntiä
  • Vastaat liikevaihtotavoitteen toteutumisesta niin lyhyellä kuin pitkällä aikavälillä
  • Huolehdit, että asiakkuuksia johdetaan tavoitteellisesti, tehokkaasti ja tuloksellisesti
  • Otat osaa myös itse myyntityöhön nimettyjen avainasiakkaiden osalta ja osallistut uusasiakashankintaan
  • Osallistut uusien palveluiden kehittämiseen ja kaupallistamiseen ja vastaat asiakassegmentoinnista ja myyntiprosessien kehittämisestä

Odotamme Sinulta

  • Useamman vuoden soveltuvaa kokemusta päivittäistavarakaupan, horeca-sektorin tai teollisuuden myyntijohtajan tai kaupan hankinta- tai tuoteryhmäjohtajan tehtävistä
  • Menestyksellistä aikaisempaa näyttöä B2B-palvelumyynti- ja uusasiakashankinnasta
  • Tuloshakuista, oma-aloitteista ja toimeen tarttuvaa työskentelyotetta
  • Halua ja kykyä oman työn ja yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja esiintymistaitoja
  • Digitaalisen liiketoiminnan ymmärrystä ja digilähtöistä ajattelua
  • Hyviä ja nykyaikaisia esimiestaitoja voittavan tiimin kehittämiseksi ja kestävän menestymisen varmistamiseksi
  • Rohkeutta haastaa omia, työyhteisön ja asiakkaiden ajatuksia niin, että asiakas saa lopputuloksena odotukset ylittäviä ratkaisuja

Tarjoamme Sinulle

  • Avainhenkilöroolin rohkeassa, rennossa ja innovatiivisessa yrityksessämme teollisuuden ja kaupan palvelumyynnin parissa
  • Motivoituneeseen, asiantuntevan, lahjakkaan ja kehittymishakuiseen tiimiin sekä työyhteisön vankkumattoman tuen
  • Joustavan työympäristön ja modernit työskentelytilat Helsingin keskustassa

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoinnissa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko 0400 399 825 ja Toni Koskinen 040 742 7525 (ke 14-16). Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 11.12.2017 mennessä.

 

HAE TEHTÄVÄÄ

Share This