Asiakkaamme on koko maan kattava jakelu- ja markkinointiyhtiö, missä on henkilöstöä noin 100. Yritys on vakavarainen ja toiminut alalla pitkään.

 ikoneja pia-05

 

Haemme asiakkaallemme Vantaalle Sinua oma-aloitteinen ja innostunut

Assistant Controller

 

Vastuullesi kuuluvat vaihtelevat taloushallinnon tehtävät ulkoistetun kirjanpidon ja liiketoiminnan rajapinnassa. Monipuoliseen tehtävääsi tulee sisältymään mm. ostoreskontraan ja myyntireskontraan liittyviä tehtäviä kuten ostolaskujen kirjausta, laskutusta, ulosmaksujen hyväksyntää, maksumuistuttelua sekä muuta reskontriin liittyvää seurantaa. Olet talousjohtajan apuna kuukausiraportoinnissa, budjetoinnissa sekä tilinpäätökseen liittyvissä asioissa. Osallistut myös lukujen analysointiin ja täsmäytyksiin sekä prosessien kehittämiseen. Lisäksi sinulla on mahdollisuus ottaa roolia myös tietojärjestelmien pääkäyttäjänä.

Odotamme sinulta soveltuvaa koulutusta sekä kokemusta vastaavista tehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää perusymmärrystä kirjanpidosta ja hyviä excel-taitoja.  Myös tietojärjestelmien monipuolinen osaaminen katsotaan eduksi. Työntekijänä olet analyyttinen ja itseohjautuva. Tartut ripeästi toimeen ja osaat toimia itsenäisesti, mutta olet myöskin tiimipelaaja. Sujuvan suomen kielen lisäksi tulet toimeen myös englannin kielellä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen näköalapaikan suomalaisen jakeluliiketoiminnan sydämessä sekä tehtävän mikä kehittyy tekijänsä mukaan. Roolissa on mahdollista kasvaa monipuoliseksi osaajaksi ja työskennellä mielenkiintoisella paikalla talousjohtajan oikeana kätenä. Tässä roolissa sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamistasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut. Tukenasi on osaava ja ammattitaitoinen työyhteisö, jossa on kunnon tekemisen meininki.

Lisätietoja tehtävästä antaa valinnassa avustavan HRS Advisorsin Emmi Klosternig 044 271 9420 ja Toni Koskinen 040 742 7525. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 11.12.2016 mennessä ”HAE TEHTÄVÄÄ”-linkin kautta.

 

Hae tehtävää

 

Share This