transmeri_logo

Oy Transmeri Ab on suomalainen lähes 90-vuotias perheyritys, joka maahantuo ja markkinoi tunnettuja päivittäistavarakaupan brändejä sekä selektiivistä kosmetiikkaa. Brändejämme ovat mm. Weetabix, Alpen, Off!, Raid, Mr Muscle, Glade ja Lemon Juice & Glycerine sekä  selektiivisen kosmetiikan merkkituotteet kuten Chanel ja Guerlain.  Merkittävä osa valikoimastamme valmistetaan Vantaan Piispankylässä. Asiakkaitamme ovat suomalaiset päivittäistavarakaupan ketjut ja yksityiset myymälät, sekä tavaratalot ja kemikaliot.

Haemme Sinua kokenut

Demand Planner

vastaamaan myynninsuunnittelusta sekä tuotteiden saatavuudesta ja varaston optimoinnista nimetyissä tuoteryhmissä.

Odotamme sinulta

  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta
  • Vahvaa osaamista tilaus-toimitusprosessista
  • Vähittäiskaupan ja sen prosessien tuntemusta
  • Vahvaa SAP- ja Relex-osaamista
  • Arvostamme myös vuorovaikutteista työskentelyotetta

Tehtävässäsi vastaat myyntisuunnitteiden laadusta ja varmistat, että kaikki myynnin toimenpiteet, lanseeraukset ja markkinatrendit on otettu huomioon suunnitteissa. Olet myynnin ja markkinoinnin tuki- ja yhteyshenkilö tuotesaatavuuksiin, myyntisuunnitteisiin ja toimitusaikatauluihin liittyvissä asioissa.

Teet erittäin tiivistä yhteistyötä myyntitoimintojen, eri tuotealueiden tuoteryhmäpäälliköiden ja tuotepäälliköiden kanssa, sekä asiakkaidemme tilaus-toimitusprosessien yhteyshenkilöiden ja logistiikkayhtiömme kanssa. Tavoitteenasi on varmistaa tuotteillemme korkea suunnitetarkkuus, maksimaalinen saatavuus ja hyvä varaston kierto sekä optimaaliset varastotasot.

Toivomme sinun olevan työskentelytavoiltasi analyyttinen, jämäkkä, järjestelmällinen ja oma-aloitteinen. Kiinnität huomiota yksityiskohtiin, mutta ymmärrät myös niiden merkityksen suuremmissa kokonaisuuksissa. Odotamme, että otat itsenäisen vastuun työstäsi sekä haluat kehittää jatkuvasti omia toimintatapojasi. Kommunikoit sujuvasti myynnin, markkinoinnin ja tuotannon kanssa sekä omaat kokonaisvaltaisen ymmärryksen yrityksen ydinprosesseista.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen työtehtävän kasvavassa perheyrityksessä, mahdollisuuden kehittyä ja kehittää sekä mukavat työkaverit.

Lisätietoja saat tiistaina 31.10.2017 klo 9.30 – 10.30 Supply Chain Manager Niina Hietaselta, puh. 040-5251745, sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.  Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 8.11.2017 mennessä.

Jätä hakemus tästä

Share This