130_sahkolaitos_logo_sininen_est

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia-alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Haemme ratkaisukeskeistä ja kokonaisuuksia itsenäisesti hallitsevaa

MYYNTIASSISTENTTIA

vakituiseen työsuhteeseen Yritysasiakkuudet-tiimiimme! Hoidat energiatuotteiden sopimushallintaan liittyviä prosesseja yrityksemme tavoitteiden ja linjausten mukaisesti. Tämän lisäksi tuet tarvittaessa teknistä asiakaspalvelua ja hallinnoit meille osoitettua asiakaspalautetta. Laatuhakuisena persoonana varmistat sopimusprosessien sujuvuuden ja panostat jatkuvasti asiakkaamme palvelukokemukseen. Olet tiimimme kantava voima ja ripeäotteinen asioiden organisoija; siksi vastuullisuus, huolellisuus ja aktiivisuus ongelmanratkaisussa on sinulle luontevaa. Odotamme sinulta myös itsenäistä työotetta, rohkeutta asioiden edistämiseen ja kykyä saattaa tehtävät päätökseen sovitusti. Hyvien yhteistyötaitojesi ansiosta tiimityöskentely ja sidosryhmäyhteistyö on sinulle luontevaa ja säilytät positiivisuutesi myös kiireessä sekä nopeasti muuttuvissa tilanteissa.

Haemme henkilöä, jolla on useamman vuoden kokemus vastuullisesta toimistotyöstä, kykyä hallita kokonaisuuksia yksityiskohtia unohtamatta sekä intohimoa nopeatempoiseen ja monipuoliseen tekemiseen. Tehtävässä onnistumisessa sinua auttavat soveltuva koulutus (esim. tradenomi) ja erinomaiset tietotekniset valmiudet. Arvostamme myös energia-alan tuntemusta ja aiempaa työkokemusta sopimushallinnan tai teknisen asiakaspalvelun tehtävistä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vaihtelevan työn ammattitaitoisessa työyhteisössä sekä mahdollisuuden tulla osaksi Tampereen Sähkölaitokseen menestystarinaa. Käytössäsi ovat nykyaikaiset työvälineet sekä mahdollisuudet oman ammattitaidon kehittämiseen. Työntekijämme ovat meille tärkeitä, koska heidän osaamisensa ja hyvinvointinsa varaan perustuu kaikkien toimintojemme ja tuotteidemme laatu. Pääset kasvattamaan osaamistasi yhdistämällä aiemman kokemuksesi energia-alan muuttuvaan toimintaympäristöön edistyksellisen ja kehitysmyönteisen työnantajan riveissä. Lue lisää tarjoamistamme henkilöstöeduista osoitteessa tästä.

Oletko sinä etsimämme toimistotyön ammattilainen? Kerro meille itsestäsi ja hae tätä mielenkiintoista tehtävää viimeistään 30.9. Liitä hakemukseesi CV:si palkkatoiveineen. Toivomme, että valittu henkilö aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian, siksi haastattelemme potentiaalisia henkilöitä jo hakuajan puitteissa. 

HAE TEHTÄVÄÄ

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisorin Kristiina Lehmus, p. 050 396 4686.

Share This