ALM_logo_rgb

 

ALM Partners Oy on vuonna 2010 perustettu finanssialan tasehallinnan ammattilainen. Olemme suomalainen ja pääosin henkilöstömme omistama kasvava yritys. Tarjoamme asiakkaillemme liiketoimintalähtöisiä tase- ja riskienhallinnan palveluita, treasuryn ja tasehallinnan järjestelmäratkaisuja, liiketoimintalähtöistä projektiosaamista sekä konsultaatiota. Tuotamme palveluita ja ratkaisuja ensisijaisesti yhteistyökumppanimme FIS:n järjestelmillä, joiden implementaatioita olemme myös toteuttaneet menestyksekkäästi asiakkaillemme. Liiketoimintamme ulottuu mm. korkoriskin, rahoituksen ja likviditeetin hallinnasta pääomanhallintaprosesseihin, viranomaisraportoinnin ratkaisuihin sekä asiakas- ja tuotekannattavuuslaskentaan. Henkilöstömme koostuu tällä hetkellä 35 osaajasta. Olemme vakavarainen korkeimman mahdollisen luottoluokituksen saanut yritys (AAA, Bisnode 2015). Toimipisteemme sijaitsee Helsingin Ruoholahdessa.

 

Haemme kasvustrategiamme mukaisesti useampia

 

TIETOKANTA-ASIANTUNTIJOITA

 

Toimenkuvasi painottuu aiemman kokemuksesi ja kiinnostuksesi mukaisesti. Tehtävässäsi valvot tietokanta-ajoja ja kehität lataus- ja tiedonhallintaprosesseja. Toimit asiakasrajapinnassa osallistuen asiakkaiden kehitysprojekteihin asiantuntijaroolissa ja olet mukana myös toimeksiantojen määrittelyvaiheessa. Työ sisältää tietokantaohjelmointia, ETL-toteutuksia ja seurantaa, RS-raporttien ylläpitoa ja kehittämistä sekä näihin liittyvää asiakasratkaisujen suunnittelua. Teet tiivistä yhteistyötä ALM Partners Oy:n IT-asiantuntijoiden sekä rahoitusanalyytikkojen kanssa.

Työn menestyksellinen hoitaminen edellyttää kokemusta tietokantatyökaluilla työskentelystä, hyvää SQL-osaamista erityisesti MS SQL Server -puolelta sekä aiempaa kokemusta ETL-toteutuksista ja SQL-proseduureista.  MS:n BI-arkkitehtuurin tai Informatica-ohjelmistojen tunteminen sekä rahoitusalan tuntemus ovat eduksi.

Työskentelytapasi on tarkka ja huolellinen. Pystyt toimimaan sekä itsenäisesti että hyvässä yhteistyössä kollegojen ja asiakkaiden kanssa. Suhtaudut myönteisesti uusien asioiden oppimiseen ja tulet sujuvan suomen lisäksi toimeen myös englannin kielellä. Substanssiosaamisen lisäksi toivomme, että sinulla on kaupallista ymmärrystä ja intoa asiakasrajapinnassa toimimiseen.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden vakituiseen työhön dynaamisessa organisaatiossa, jossa sinulla on tilaisuus kehittyä ja oppia uutta sekä kehittää prosesseja ja toimintatapoja. Saat hyvän perehdytyksen sekä asiantuntevien kollegojen tuen. Työ alkaa sopimuksen mukaan soveltuvan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa ALM Partnersilla Aaro Mäkelä, aaro.makela@almpartners.fi, puh. +358 50 540 5416, tavoitettavissa perjantaina 15.7. klo 10-11:30 ja 18.7. jälkeen yhteistyökumppanillamme HRS Advisorsin Emmi Klosternig, puh. +358 44 271 9420. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 28.7.2016 mennessä osoitteessa www.hrsadvisors.fi.

 

Hae paikkaa

Share This