Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Sales & Event Coordinator, Parainen

Sales & Event Coordinator, Parainen

LM-Dental, founded in 1973, develops, produces and markets high-tech dental hand instruments and their tracking system together with ultrasonic devices, orthodontic appliances and more. With the innovative product design and high-tech production technology we are the fastest growing manufacturer of hand instruments in Europe, the market leader in all Nordic countries and over 80% of our products are exported globally. LM is a part of the Finnish medical corporation Planmeca Group. www.lm-dental.com.

 

 

While our team member is on parental leave, we are looking for an energetic, efficient and customer-oriented

 

Sales & Event Coordinator

 

In this position you will be in charge of coordinating both large scale customer events and smaller scale customer visits and product trainings in our headquarters in Parainen. You will also plan and organize our in-house events for our personnel and assist in various tasks including international sales, campaign calculations and travel management. You are a part of our Market Operations’ team and report to Export Sales Manager.

 

Skills and experience needed to succeed in this position:

  • Excellent hands-on coordination and planning skills
  • Previous experience in business-related event planning and project management
  • Strong communication skills: fluency in Finnish and English, professional proficiency in any other language is considered as a valuable advantage
  • Preferably a degree in International Business or related field
  • Smooth operation of MS Office
  • Knowledge of M-Files document management tool is an advantage
  • A driver’s licence and a car in use

Ideal candidate’s profile:

  • An initiative mindset combined with a flexible and team-oriented working style
  • Excellent prioritizing and organizing skills
  • Ability to understand and respond to urgency and meet deadlines in a fast-paced international business environment
  • Conscientiousness, reliability and an eye for style and detail
  • Joy and curiosity in learning new things and the ability to function in new and surprising situations

What we offer:

  • As an innovative and growing market leader, we offer you a unique chance to work in a challenging and varied position with personal growth opportunities in international business
  • High-end dental products, global competitiveness and profitable SME
  • Support from the team locally and from the group level
  • Good commuting possibilities from Turku and modern and pleasant working facilities in Parainen

 

The length of the substituting position is planned to be approximately one year. Continuing the contract is possible.

For more information, please contact HRS Advisor consultant Essi Karvonen +358 40 557 8117. We are expecting your application letter and CV including salary request by October 27th 2019, at the link below.

 

APPLY HERE
Chief Accountant, Tampere

Chief Accountant, Tampere

Pilkington Automotive Finland Oy on osa NSG Groupia, joka on yksi maailman johtavista lasin ja lasituotteiden valmistajista. Pilkingtonin brändin alla NSG Group valmistaa lasituotteita ja -ratkaisuja kaikille maailman johtaville ajoneuvovalmistajille, rakennusteollisuudelle sekä teknisille markkinoille. NSG Groupilla on maailmanlaajuisesti 27 000 työntekijää, tuotantolaitoksia 27 maassa ja myyntiä 105 maassa. www.nsg.com

Pilkington Automotive Finland Oy:llä on ajoneuvolasitehtaat Laitilassa ja Tampereella. Espoossa toimii varaosalasien tukkuliike ja Laitilassa laivojen lasituksia toimittava yksikkö Pilkington Marine. Lisäksi Pilkington Automotive omistaa Lahdessa toimivan Pilkington Lahden Lasitehdas Oy:n. Pilkington Automotiven Suomen yhtiöiden liikevaihto päättyneellä tilikaudella oli 121 milj. € ja henkilökunnan määrä oli 571.

Tampereen ja Laitilan tehtaisiin on investoitu viime vuosina paljon. Yritys on vahvasti mukana uusissa innovaatioissa liittyen mm. sähköautoihin ja energiansäästöön. Älylasit busseissa ja raitiovaunuissa ovat jo tätä päivää.

Etsimme Tampereelle taloushallinnon tiimiimme kirjanpidon ammattilaista,

CHIEF ACCOUNTANT

Tulet vastaamaan kahden osakeyhtiön kirjanpidosta. Sinulla on vahva tilinpäätös- ja tulovero-osaaminen sekä hyvä ymmärrys kansainvälisestä arvonlisäverotuksesta. Sinulla on kokemusta SAP FI/CO-moduulista. Pystyt kommunikoimaan sujuvasti englanniksi niin suullisesti kuin kirjallisestikin. Arvostamme myös IFRS- ja SOX- osaamista. Kuulut ammattitaitoiseen kuusihenkiseen taloushallinnon palvelutiimiin ja raportoit talousjohtajalle.

Sinulla on jo useamman vuoden kokemus vastaavista tehtävistä. Toimit oma-aloitteisella ja itsenäisellä otteella, pidät langat käsissäsi

Lisätietoja saat soittamalla HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 30.10.

Hae tehtävään tästä

 

Rakennuttaja-asiantuntija,Tampere

Rakennuttaja-asiantuntija,Tampere

TOAS vuokraa ja rakennuttaa jo 60 vuoden kokemuksella opiskelijoille koteja. Tarjoamme opiskelijoille kohtuuhintaista ja tasokasta asumista hyvällä sijainnilla.  Toimimme edelläkävijänä uusien asumiseen liittyvien palvelujen kehittämisessä ja tavoitteenamme on opiskelijoiden elämän ja asumisen helpottaminen. TOASilla on Tampereella yli 60 asuntokohdetta, joissa on noin 6 400 asuntoa ja noin 10 000 asuntopaikkaa.

 Rakennamme tulevaisuuden opiskelijakaupunkia. 

Etsimme nyt Tampereelle, Suomen vetovoimaisimpaan opiskelijakaupunkiin, TOAS:n monipuolisiin rakennushankkeisiin

RAKENNUTTAJA-ASIANTUNTIJAA 

Vastaat osaltasi hankkeiden läpiviennistä ja toimit tilaajan edustajana rakennushankkeissa. Hankkeet ovat pääosin uudis-, ja korjausrakennushankkeita, mutta myös muita kehityshankkeita. Yksi isoimmista tehtävistäsi tulee olemaan TOAS Hippostalon allianssityöskentely, jossa toimit allianssin projektiryhmän jäsenenä. Raportoit hankekehitysjohtajalle työskennellessäsi tiiviisti kiinteistöosaston rinnalla. Pääset mukaan mielenkiintoisiin ja innovatiivisiin projekteihin kehittämään tulevaisuuden opiskelija-asumista.

Koulutustaustasi on tehtävään soveltuva AMK- tai DI- tutkinto. Sinulla on jo kokemusta rakennuttamistehtävistä ja talonrakentamisesta. Olet innostunut uusimpien teknologioiden sekä menetelmien hyödyntämisestä ja haluat olla edelläkävijä alallasi. Toimintojen kehittäminen ja jatkuva parantaminen on lähellä sydäntäsi.

TOAS:n energisessä työyhteisössä on 22 henkilöä, jotka tekevät tiivistä yhteistyötä keskenään ja päätöksenteko on lähellä. Työyhteisössämme vallitsee välitön ja avoin ilmapiiri. Työtä tehdään yhdessä hyvällä sykkeellä ja työyhteisö näkee oman toimintansa tärkeänä Tampereella asuvien opiskelijoiden kotien rakentamisessa, ylläpidossa ja vuokraamisessa.

Lisäätietoja tehtävästä saat TOAS Juhani Puhakka 040 516 1821 tai HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 28.10.

 

Hae tehtävää tästä

Toimitusjohtaja, Helsinki

Toimitusjohtaja, Helsinki

Media Metrics Finland etsii Sinua,

Toimitusjohtaja

Tehtävässä on ainutlaatuinen mahdollisuus edistää koko mediatoimialaa yhteistyössä suurimpien mediayhtiöiden kanssa. Pääset johtamaan pian käynnistyvää yhteistä hanketta sekä osallistumaan jatkuvaan uuden kehittämiseen myös tulevaisuudessa.

Yrityksen liiketoimintaan kuuluu digiyleisöjen mittauksen toteuttaminen yhteistyökumppanin kanssa (fiam.fi/). Keskeisin kehitysprojekti vuonna 2019 on ollut medioiden yhteiseen kirjautumisratkaisuun tähtäävä hanke, joka on siirtymässä suunnitteluvaiheesta toteutusvaiheeseen. Lisätietoja löydät: www.mediametrics.fi

Tehtävässä menestymisen resepti:

  • Olet visionääri, jolla on erinomaiset kommunikointitaidot ja myös kykyä saada asioita aikaiseksi käytännön tasolla.
  • Olet vahvasti toimintaa eteenpäin vievä, taitava verkostoituja, joka johtaa sujuvasti laajaakin sidosryhmäkenttää. Ymmärrät kaupallista ajattelua ja haluat nähdä tuloksia.
  • Olet johtaja, joka hallitsee erilaisten sidosryhmien tarpeet ja viet projekteja eteenpäin ketterästi ja uutterasti.
  • Sinulla on kokemusta digitaalisen palveluliiketoiminnan johtamisesta ja mahdollisesti ymmärrystä CIAM-järjestelmien rakentamisesta ja ylläpidosta. Myös tietosuojaan ja tietoturvaan liittyvä osaamisesi on ajan tasalla.
  • Ymmärrät digitaalisen mediamittauksen, analytiikan sekä data sciencen ja koneoppimisen/tekoälyn mahdollisuudet.
  • Tehtävässä on eduksi, jos sinulla on työkokemusta mediassa ja/tai olet tehnyt yhteistyötä mediatalojen kanssa esim. konsulttina ja ymmärrät mediatoimialan kilpailutilannetta ja ansaintalogiikkaa.

Kiinnostuitko? Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 23.10 mennessä.

Hae paikkaa

Lisätietoja antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin Toni Koskinen 040 7427525 ja Maiju Kangas 050 302 7185.

Media Metrics Finland kehittää mediatoimialan yhteisiä käytäntöjä vastaamaan paremmin muuttuvan mediakulutuksen tarpeita. Kehitysyhtiön perustivat vuonna 2015 suuret suomalaiset mediayhtiöt: Alma Media, MTV, Sanoma Media Finland ja Yleisradio. Yritys perustettiin kehittämään medioiden yhteistä yleisömittausta ja muita hankkeita yli mediaryhmärajojen. Syksyllä 2018 on aloitettu mediatoimialan yhteiseen tunnistautumiseen tähtäävä hanke.

Yksikönpäällikkö, Infraomaisuuden hallinta, Espoo

Yksikönpäällikkö, Infraomaisuuden hallinta, Espoo

Ramboll on johtava kansainvälinen suunnittelu- ja konsultointialan yritys. Säätiöomisteinen yhtiömme toimii Suomessa maanlaajuisesti 2400 asiantuntijan voimin. Palvelujamme ovat innovatiiviset ratkaisut kaupunkien, infrastruktuurin, liikenteen, ympäristön ja rakennusten suunnittelussa, rakennuttamisessa, rakentamisessa ja ylläpidossa. Kutsumme sinut tekemään kestävää tulevaisuutta kanssamme avoimessa, innostavassa ja yhdessä tekemisen työyhteisössä.

 

INFRAOMAISUUDENHALLINTA, YKSIKÖNPÄÄLLIKKÖ

 

Nykyisen infraomaisuudenhallintayksikön esimiehen siirtyessä uusien haasteiden pariin organisaation sisällä, etsimme tavoitteellista sekä asiakaslähtöistä infra-alan huippuasiantuntijaa vastaamaan kokonaisvaltaisesti yksikön toiminnasta ja menestymisestä.

 

Infraomaisuudenhallinnan yksikkö tarjoaa väylien ja väylärakenteiden sekä kaupunkiomaisuuden hallintaan liittyvää konsultointia koko infran elinkaaren ajalle ja väyläinfran sekä kaupunkiomaisuuden hallintaan räätälöityjä tietopalveluita ja kehityshankkeita. Yksikköön kuuluu valtakunnallisesti 15 asiantuntijaa sekä yksikönpäällikkö. Toimipaikkasi sijaitsee Espoossa Rambollin uusissa moderneissa toimitiloissa. Tutustu yksikön toimintaan tarkemmin: https://fi.ramboll.com/palvelut/infra_ja_liikenne/omaisuuden_hallinta

 

Uutena yksikönpäällikkönä vastaat kokonaisuudessaan infraomaisuudenhallintayksikön toiminnasta ja sen kehittymisestä ja toimit lähiesimiehenä itsenäiselle ja omistautuneelle asiantuntijatiimille. Toimivien ja aktiivisien yhteistyösuhteiden rakentaminen ja ylläpitäminen on roolissasi tärkeää. Osallistut asiakasprojekteihin sekä asiakkuuksien kehittämiseen sekä ylläpitoon aktiivisesti. Vastaat yksikön palveluiden kehittämisestä yhdessä asiantuntijoiden kanssa ja olet sparrauskumppanina sekä tukena tiimillesi päivittäisissä asioissa tai asiakasprojekteissa. Vastuullasi on myös yksikön henkilöstösuunnittelu ja rekrytointi. Tehtävässäsi raportoit sektorin johtajalle ja kuulut sektorin johtoryhmään.

 

Saatat olla etsimämme henkilö, jos sinulta löytyy vankkaa asiantuntijuutta infraomaisuuden hallinnasta ja ylläpidosta sekä kokemusta projektien johtamisesta. Arvostamme aikaisempaa esimieskokemusta sekä valmiutta valmentavaan ja sparraavaan johtamisotteeseen. Tuntemus julkisen sektorin toiminnasta ja yhteistyöstä on roolissa tärkeää. Olet oma-aloitteinen ja rohkea tarttumaan toimeen. Omaat näkemyksellisyyttä ja tahtotilaa kehittää yksikön toimintaa vastaamaan tulevaisuuden muuttuviin haasteisiin.

 

Miksi Rambollille? Haluatko laajentaa osaamistasi ja kehittyä asiantuntijana avoimessa, innostavassa ja yhdessä tekemisen työyhteisössä? Teemme työtämme, jotta ympäristö ja ihmiset kukoistavat. Inspiroivat hankkeemme ja innovatiiviset ratkaisumme vievät alaamme eteenpäin. Rambollaisena teet työtäsi kansainvälisessä yrityksessä, joka on laajentunut menestyksekkäästi perustamisesta 1945 alkaen. Yhdessä viemme kehitystä eteenpäin ja vaikutamme yhteiskunnan, yritysten ja ihmisten arkeen sekä Suomessa että eri puolilla maailmaa.

Rambollissa tuemme henkilökohtaista ja ammatillista kehittymistäsi, jotta pääset kasvamaan osana yrityksemme menestymistä. Kestävän tulevaisuuden rakentamisessa korostuvat asiakasymmärrys, kokonaisvaltainen lähestymistapa ja kyky yhteensovittaa erilaisia osaamisia ja tavoitteita. Rambollissa pääset käyttämään luovuuttasi ja kehittämään huippuosaamistasi.

 

Saimmeko kiinnostuksesi heräämään? Jätä hakemuksesi oheisen linkin kautta. Liitä mukaan CV:si ja  palkkatoiveesi sekä muut mahdolliset liitteet, jotka tuovat esille osaamistasi avoimen työtehtävän osalta. Kerro myös, milloin olet valmis aloittamaan. Jätäthän hakemuksesi viimeistään 19.10.2019. Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin konsultti Erika Palomäki p. 040 937 2217, erika.palomaki@hrsadvisors.fi.

 

JÄTÄ HAKEMUS

Myyntineuvottelija, Hämeenlinna

Myyntineuvottelija, Hämeenlinna

Oletko myynnillinen, rohkea ja yrittäjähenkinen? Oletko aina halunnut olla mukana luomassa jotakin uutta? Tässä on tilaisuutesi! Asiakkaamme on vahva ja perinteinen energiayhtiö, joka haluaa olla lähellä asiakasta ja laajentaa palveluaan Hämeenlinnaan.

Haemme nyt asiakkaallemme kahta kokopäiväistä

MYYNTINEUVOTTELIJAA (2)

Tehtävä

Pääset mukaan rakentamaan myynnin liiketoimintaa uudella alueella kokeneiden asiantuntijoiden kanssa. Kun toiminta on saatu sujuvasti käyntiin, saat työparisi kanssa vastata hyvin itsenäisesti alueesi myynnistä ja siihen liittyvistä aktiviteeteista kuten markkinoinnin ja kampanjoiden ideoinnista ja toteutuksesta – toki organisaation osaavalla tuella!

Päivittäisessä työssäsi tapaat kasvotusten tulevia asiakkaita ympäri toimialuetta. Voitte työparisi kanssa itse paikallisen tuntemuksenne siivittäminä suunnitella ja toteuttaa liikkuvien myyntipisteiden sijoittamisen sopiviin kohteisiin. Pääasiallinen vastuusi on sähköenergian myynti yksityisasiakkaille, mutta myös edistyksellisten energiaratkaisuiden esittely alueen yrityksille on merkittävässä roolissa.

Oman auton käyttömahdollisuus helpottaa työtehtävien hoitamista.

Sinä

Tässä tehtävässä menestyt, kun sinulla on avoin, positiivinen ja joustava asenne. Sinulta löytyy myös aimo annos tavoitteellisuutta, myyntitaitoa ja -kokemusta, markkinointihenkisyyttä sekä aitoa halua tuottaa asiakkaalle arvoa pitkällä tähtäimellä. Luottamuksen rakentaminen ja asiakaslähtöisyys ovat toivottavasti sinullekin sydämen asioita! Näiden lisäksi hyvä paikallistuntemus auttaa sinua hahmottamaan parhaat myynnin ja asiakkaiden kohtaamisen paikat Hämeenlinnan seudulla.

Mitä saat?

Saat tarvitsemaasi tukea sekä toisaalta myös vapautta ja vastuuta yhdessä tulevan työparisi kanssa toimialueesi myynnistä ja kampanjaideoinnista. Kuukausipalkan lisäksi sinulle kuuluvat myös vakavaraisen ja työntekijöistään huolehtivan asiakkaamme kattavat työsuhde-edut.

Tehtävä on aluksi vuoden määräaikaisuus, mutta tavoitteena on toiminnan käynnistyttyä tarjota vakituinen työsuhde.

Lisätietoja ja hakeminen

Jos jokin jäi vielä askarruttamaan, ota yhteyttä Advisoriin Kristiina Lehmukseen, puh. 050 396 4686.

Jos sen sijaan tiedät jo olevasi etsimämme myyntiosaaja, hae tehtävää 20.10.2019 mennessä täyttämällä sähköinen hakemus.  Vakuuta meidät liittämällä mukaan vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot motivaatiostasi ja osaamisestasi. Lisää mukaan myös CV ja palkkatoiveesi.

JÄTÄ HAKEMUS

Marketing Manager, Nokia

Marketing Manager, Nokia

Merus Power designs and manufactures world-leading clean technology to improve power quality, energy efficiency, operational and environmental performance to reduce CO2 emissions and usage of natural resources. Our solutions – Battery Energy Storages, UPQs, active harmonic filters, STATCOMs and SVCs– effectively improves electrical system performance in real-time. Power quality and energy storage benefits create winning business for our customers, increase revenue, save energy and enable renewable energy grid integration

Marketing Manager

Would you like to be a storyteller and brand ambassador for a cleantech company that builds a better tomorrow through developing smart energy storage solutions?

Merus Power is looking for a creative, proactive and hands-on Marketing Manager to join their sales team! In this role, you will take part in building Merus Power brand and developing and implementing marketing strategies in accordance with our core business goals. The work covers all areas of managing marketing contents for increasing awareness of the high-tech solutions and value provided to the customers. You will have a variety of responsibilities, such as creating marketing campaigns, utilizing digital marketing tools, commissioning and reviewing advertising material with advertising agencies, organizing trade fairs and other business-related events etc..

We are looking for an innovative and self-driven marketing professional who has experience in B2B marketing, works well under pressure and can meet even tight deadlines when needed. We also hope that you are interested in following closely market trends and competition in order to come up with new ideas and suggestions for improving our marketing actions.

You will be an important part in writing the success story of Merus Power by giving our business partners and stakeholders a glimpse into company’s daily activities, new products, and the spirit of Merus Power and the important work that they do.

What we are looking for:

  • A person with a suitable degree and 3+ years of experience in marketing, sales or advertising preferably in an industrial environment
  • Capability to plan and coordinate marketing projects independently
  • Good knowledge in digital marketing and social media targeting
  • First-rate co-operation skills and ability to communicate in Finnish and English fluently
  • Skills in WordPress, Google Analytics and other marketing tools are highly appreciated
  • Willingness to learn technical details and genuine interest in following the key marketing trends that influence the energy industry

What we offer you:

  • A significant role in creating the future vision and planning of the Merus Power marketing strategies and ability to implement them
  • Challenging and interactive position that allows creativity and decision making
  • Possibilities to work in an international business environment
  • Dynamic and development-oriented working atmosphere
  • The opportunity to develop your professional skills in a Finnish cleantech company

For more information about this position, please contact HRS Advisors consultant Kristiina Lehmus p. 050 3964 686. Send your application, CV and your expected salary no later than 13.10.2019.

APPLY HERE

Welcome to Merus Power – Winning Business with Power Quality!

Business Controller, Espoo

Business Controller, Espoo

Transmeri-konsernin Suomen liiketoiminnan muodostavat Oy Transmeri Ab, Oy Transmeri Logistics Ab, Miraculos Oy, Oy Banmark Ab ja Oy Sultrade Ltd. Virossa toimii AS Kaupmees & Ko. Vuonna 2018 konsernin liikevaihto oli noin 250 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 600 työntekijää. Oy Transmeri Group Ab tarjoaa konserniyhtiöille IT-, talous- ja HR-palveluita.

Monialaisen perheyrityksen yli 90-vuotiaat vankat juuret ovat maahantuonnissa ja markkinoinnissa. Lukuisat tunnetut brändit kulkevat yhtiöidemme kautta tavarataloille, niin päivittäistavarakaupan ketjuille kuin myös kuluttaja-asiakkaille.

Merkittävä osa konsernin laajasta tuotevalikoimasta valmistetaan Vantaalla sijaitsevassa tuotanto- ja logistiikkakeskuksessamme.

Nykyisen business controllerimme siirtyessä uusiin haasteisiin sekä tytäryritystemme liiketoimintojen kasvaessa ja kehittyessä haemme emoyhtiö Oy Transmeri Group Ab:n talousosastolle Espoon Leppävaarassa sijaitsevaan toimipisteeseemme vakinaiseen työsuhteeseen

kahta kehityshakuista

BUSINESS CONTROLLERIA

Liity mukaan osaksi business control -tiimiämme, jonka vastuulla ovat mm.

  • liiketoiminnan tavoitteiden tukeminen tuomalla talouden näkökulmasta lisäarvoa toiminnan suunnitteluun ja johtamiseen
  • liiketoiminnan kannattavuuteen, asiakas- ja tuotekannattavuuteen sekä tuotevalikoiman hallintaan liittyvien raporttien sekä analyysien tuottaminen
  • raportointi- ja analytiikkajärjestelmien omistajuus ja niiden kehittäminen
  • budjetointi- ja ennusteprosessien koordinointi ja kehittäminen
  • aktiivinen osallistuminen erilaisiin taloushallinnon projekteihin ja kehityshankkeisiin

Lähtökohtaisesti toinen tehtävistä painottuu myyntiin ja toinen tuotanto- ja logistiikkaketjun tukemiseen, mutta molemmissa tehtävissä menestyminen edellyttää hyvää projektiosaamista sekä ymmärrystä tiedolla johtamisesta.

Olet taloushallinnon ammattilainen, jolle on jo ehtinyt kertyä useamman vuoden kokemus talouden suunnittelusta, raportoinnista ja analytiikasta – mielellään niin myynti- kuin tuotantoympäristöstäkin. Toimit tiiviisti liiketoiminnan tukena sekä liiketoiminnan ymmärrys on vahvuutesi. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Palveluhenkisellä, vastuuntuntoisella ja positiivisella asenteellasi saavutat nopeasti sisäisten asiakkaidesi luottamuksen.

Työskentelyotteesi on systemaattinen, oma-aloitteinen ja aikaansaava. Pystyt hahmottamaan laajojakin kokonaisuuksia etkä kaida ottaa vastuuta. Olet kehittäjähenkinen ja uskallat haastaa totuttuja toimintatapoja. Erilaiset taloushallinnon ja raportoinnin työkalut ovat sinulle tuttuja ja käytät näppärästi myös Exceliä. Eduksesi on, jos tunnet SAPin, Power BI:n ja Clausion FPM:n jo entuudestaan.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja itsenäisen työn kehittyvässä yrityksessä, hyvät henkilökuntaedut ja mukavat työkaverit.

Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Elina Haavisto (puh. 040 509 1683) tiistaina 24.9. klo 12.30-14.00 ja perjantaina 27.9. klo 9.00-11.00 sekä HRS Advisors Oy:n konsultti Toni Koskinen (puh. 040 742 7525). Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 2.10.mennessä.

Jätä hakemus tästä linkistä  

 

Operational Excellence Manager, Pori

Operational Excellence Manager, Pori

Yli 150 vuoden kokemuksella Aurubis on Euroopan suurin kuparintuottaja ja maailman johtava kuparin kierrättäjä. Aurubis-konsernilla on noin 6 700 työntekijää 20 eri maassa ja 3 eri maanosassa. Aurubis Finland Oy työllistää Porissa noin 260 henkilöä. Lue lisää: finland.aurubis.com.

 

Asiakkaamme Aurubis Finland Oy hakee tuotanto-organisaation vahvistukseksi Poriin

Operational Excellence Manageria


Tehtävässä

  • johdat Operational Excellence -tiimiä
  • varmistat tuotannon kokonaistehokkuuden valssaamossa ja valimossa
  • johdat ja osallistut tuottavuuskehitysprojekteihin
  • ylläpidät ja kehität siisteyttä ja järjestystä 5S-mallin mukaisesti

Voisit kiinnostua tehtävästä, koska

  • pääset kehittämään tuotantoamme todella monipuolisesti ja pitkäjänteisesti
  • saat kehittymishaluisen organisaation tueksesi ja ohjattavaksesi
  • sinulla on mahdollisuus jatkuvasti kehittää johtamis- ja teknologiaosaamistasi
  • pääset kokemaan globaalisti toimivan, Euroopan suurimman kuparintuottajan ja maailman johtavan kuparin kierrättäjän arjen

Toivomme, että sinulla on

  • näyttöä erilaisista kehittämis- ja johtamisjärjestelmistä, kuten lean, 5S, kaizen ja SMED
  • kokemusta teollisesta ympäristöstä ja projektien johtamisesta
  • erinomaiset yhteistyö- ja vaikuttamistaidot, esimieskokemus katsotaan eduksi
  • DI-tutkinto tai vastaava kokemus
  • sujuva suomen ja englannin kielen taito

Tarjoamme sinulle myös

  • toistaiseksi voimassa olevan työsuhteen
  • liukuvan työajan
  • yli 150 vuoden kokemuksen kuparin jalostuksesta ja vahvan joukon eritaustaisia työntekijöitä

Aloitus tehtävässä heti tai sopimuksen mukaan.

Hae tehtävää 29.9.2019 mennessä TÄSTÄ

Hae pian, sillä luemme hakemuksia jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä saat tuotantojohtaja Reima Mäkelältä puh. 040 5017 425 torstaina 12.9. klo 14-16, torstaina 19.9. klo 14-16 ja torstaina 26.9. klo 9-11 sekä Advisor Kristiina Lehmukselta, puh. 050 3964 686.

Jäsenrekisterin pääkäyttäjä, Helsinki

Jäsenrekisterin pääkäyttäjä, Helsinki

Reserviläisliitto hakee jäsenrekisterin pääkäyttäjää

 

Suomen suurin maanpuolustusjärjestö Reserviläisliitto hakee palvelukseensa jäsenrekisterin pääkäyttäjää, joka vastaa maanpuolustusjärjestöjen yhteisen jäsenrekisterin toiminnasta sekä hoitaa yleisiä toimistotehtäviä ja jäsenpalvelua.

Yhteisessä jäsenrekisterissä ylläpidetään eri liittoihin kuuluvien jäsenyhteisöjen (yhdistykset, kerhot, killat) henkilöjäsenten henkilö-, osoite- ja muita järjestötoiminnassa tarvittavia tietoja. Jäsenrekisteri sisältää tietoja Reserviläisliitolta, Suomen Reserviupseeriliitolta, Maanpuolustuskiltojen liitolta sekä Maanpuolustusnaisten Liitolta. Rekisteri sisältää yli 80.000 jäsenen henkilötiedot sekä yli tuhannen em. yhteisön tiedot. Rekisterijärjestelmänä on käytössä Kehätieto Kilta -rekisteri

Näitä tietoja käytetään em. liittojen järjestöjulkaisujen osalta tilaajarekisterinä. Yhteisrekisterin avulla laskutetaan myös em. yhteisöjen vuosittaiset jäsenmaksu- ja muut laskut sekä hoidetaan näin kerättyjen jäsenmaksutulojen tilitykset yhdistyksille, kerhoille, killoille ja piireille.

Maanpuolustusrekisterin pääkäyttäjä toimii osana Reserviläisliiton kuuden hengen toimistoa päävastuualueenaan jäsenrekisteri. Toimenkuvaan kuuluu myös muita, liiton toimiston toimintaan sekä maanpuolustusjärjestöjen ja erilaisten viranomaisten väliseen yhteistyöhön liittyviä tehtäviä. Lopullisesta toimenkuvasta sovitaan tehtävään valittavan henkilön osaamisalueiden ja toiveiden pohjalta.

Hakijalta toivomme tehtävään soveltuvaa koulutusta ja aiempaa kokemusta jäsen- tai asiakasrekisterien hoidosta sekä näihin liittyvästä laskutuksesta ja tilityksistä. Toivomme myös kykyä työskennellä pienessä työympäristössä, jossa sinulta odotetaan joustavuutta, yhteistyökykyä, oma-aloitteisuutta ja kykyä vastata omista asiakokonaisuuksista sekä satunnaisesti matkustusmahdollisuutta ja mahdollisuutta yli- sekä viikonlopputöihin. Yleisimpien toimisto-ohjelmien käytön osaaminen on edellytyksenä tehtävän menestykselliselle hoidolle. Tehtävän hoito edellyttää myös hyvää suomen kielen hallintaa. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Reserviläisliiton jäsenrekisterivastaavan tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva kokopäivätyö, jossa päivittäinen työaika on 7,5 tuntia. Työpaikka sijaitsee liiton toimistossa Helsingin Töölössä.

Reserviläisliitto on 38.000 jäsenellään Suomen suurin maanpuolustusjärjestö, johon voi kuulua kuka tahansa täysi-ikäinen Suomen kansalainen. Toiminnan tarkoituksena on ylläpitää maanpuolustustaitoa, -kykyä ja -tahtoa. Yleisimpiä toimintamuotoja ovat ammunta, urheilu, sotilaskoulutus, maastotoiminta ja maanpuolustustahdon ylläpitämiseen tähtäävä työ. Reserviläisliitto toimii tiiviissä yhteistyössä maanpuolustuskentän eri toimijoiden kanssa. Reserviläisliitto toimii maanpuolustusjärjestöjen yhteisen Maanpuolustusrekisterin lakisääteisenä rekisterinpitäjänä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisors Oy:ssä Toni Koskinen 040 742 7525 ja Janita Suni 044 019 1835. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 15.9.2019 mennessä.

 

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ

Senior Software Developer , Nokia

Senior Software Developer , Nokia

Merus Power designs and manufactures world-leading clean technology to improve power quality, energy efficiency, operational and environmental performance. Our dynamic compensation solutions – active harmonic filters, STATCOMs, SVCs, energy storages and UPQs – effectively solve your power quality problems in real time. Find out more about Merus Power here. 

Are you looking to be the front-runner in the clean energy business and development? Are you interested in working with renewable energy, energy storage solutions and smart grids? Merus Power offers world-leading clean technology to improve power quality, energy efficiency and integration of renewable energy to the power grid.

We are looking for a Senior Software Developer to join our software team to develop our digital services. In your position, the main responsibility is to design, develop and implement cloud-based IoT services for power quality systems. The work covers all areas of the IoT implementation from developing the communication between our smart devices and cloud, data analysis and processing in the cloud, to data visualization and microservices. Participating in HMI and SCADA development is also possible.

                          What we are looking for:

  • Passionate about coding and continuous learning
  • Experience of object-oriented programming
  • Knowledge of some programming language, i.e. C#, Java, Python, C++, etc.
  • Understanding of databases and cloud services
  • Ability to understand large entities
  • You are familiar with cloud providers Azure/AWS/Watson

                          What we offer you:

  • A significant role in creating the future vision and planning the execution of Merus Digital services
  • Developing cloud-based IoT services and influence the technology selections
  • A challenging position that allows much freedom in decision making and software selection
  • Independent role with the possibility to create software in your own terms
  • Possibilities for business trips abroad
  • The comfortable and relaxed working atmosphere
  • The opportunity to develop your professional skills in a Finnish Cleantech company

For more information of this position, please contact HRS Advisors consultant Jenny Blom p. 040 757 4348. Send your application, CV and your expected salary no later than 15.9.2019.

Apply for the position HERE!

Welcome to Merus Power – Winning Business with Power Quality!

Treasury Manager, Tampere tai Helsinki

Treasury Manager, Tampere tai Helsinki

Glaston Group is the glass processing industry’s innovative technology leader supplying equipment, services and solutions to the architectural, automotive, solar and appliance industries. The company also supports the development of emerging technologies integrating intelligence to glass. There are 800 employees in Glaston Group, 200 of them located in Finland.

As of April 2019, Bystronic glass is part of Glaston Group. Together we are committed to provide our clients with both the best know-how and the latest technologies in glass processing, with the purpose of building a better tomorrow through safer, smarter, and more energy efficient glass solutions. We operate globally with manufacturing, services and sales offices in 12 countries. Glaston’s shares (GLA1V) are listed on NASDAQ Helsinki Ltd. For more information, please visit www.glaston.net

After Glaston acquired Bystronic glass and doubled its size and global operations there is a need to step up the Group’s treasury operations to meet totally new level of requirements. This means raising the bar for Glaston’s existing treasury processes and ways of working in addition to integrating the new Bystronic glass entities into Glaston.

We are looking for a

TREASURY MANAGER

to join Glaston Group’s Treasury in Tampere or Helsinki. Group Treasury is a function with a global responsibility for Glaston Group’s funding, financial risk management, liquidity management, cash management, bank relations, trade finance and insurances.

In your role your responsibilities are:

  • Developing and implementing group treasury processes, controls and tools
  • Monitoring and executing transactions to manage Glaston Group’s currency and interest rate risk
  • Group level liquidity management and cash flow forecasting
  • Export trade finance operations: bank financing, letters of credit; guarantees
  • Participating monthly closing processes
  • Monthly group reporting according to IFRS

The best combination of experiences, skills and background is:

  • A relevant Bachelor´s or Master´s degree in Finance or Economics
  • Development-oriented working style and can-do attitude
  • Analytical skills
  • Knowledge of financial instruments
  • Broad understanding of treasury processes including trade finance
  • Good accounting skills, knowledge of IFRS 9
  • Expert knowledge of Microsoft Excel and skills to introduce and develop new systems
  • Experience in working in international environment in treasury or finance positions
  • Fluent oral and written English and Finnish

This is an excellent opportunity to join Glaston´s expanded Group Finance Team. We offer you an interesting position with the leading global company, good benefits and an opportunity to grow and develop your career.

If you have any questions, please get in touch with Vice President, Group Control and Treasury, Suvi Vertanen +358 50 385 3914 or HRS Advisors, Tarja Kohtamäki +358 400 797 453. Please apply by sending your resume and application with your salary expectation no later than 9th of September.

 

APPLY HERE

Käyttöönottoinsinööri, Hyvinkää

Käyttöönottoinsinööri, Hyvinkää

Pivatic Oy on maailmanlaajuinen toimija ohutlevyosien tuotantolinjojen valmistuksessa ja niihin liittyvien palvelujen tarjoaja. Yrityksen palveluksessa on yli 60 työntekijää Hyvinkäällä ja 90% tuotannosta menee vientiin. Pivatic Oy on osa Ursviken Group Oy:tä. Sijaitsemme Hyvinkäällä keskustan tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Haemme nyt uusia osaajia joukkoomme palvellaksemme asiakkaitamme entistäkin paremmin sekä vastataksemme toimitusten kasvuun. Tule osaksi ammattitaitoista ja rentoa työyhteisöämme, jossa sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ammatillisesti, olitpa sitten urasi alkuvaiheessa tai jo kokeneempi tekijä. Tutustu meihin lisää ja katso avoimet työpaikkamme osoitteessa www.pivatic.com sekä somesta

  LinkedIn   Facebook   Youtube

 

Nyt etsimme Sinua

Käyttöönottoinsinööri

vahvistamaan toimitus- ja palvelutiimiämme.

 

Tehtävässä vastaat automaatioratkaisujen toimituksesta asiakkaalle ja huolehdit käyttöönottoprosessista. Työnkuvaasi kuuluvat ohjelmointitehtävät, elinkaaripalvelut sekä asiakkaan kouluttaminen. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä niin tuotannon, insinööritiimin kuin asiakaspalvelun kanssa. Kykenet tarkkaan ja pitkäjänteiseen työskentelyyn, ja omaat myös hyvät dokumentaatiotaidot. Käyttöönottoinsinöörinä työympäristösi on kansainvälinen ja työpäiväsi ovat monipuolisia ja vaihtelevia. Osaaminen ja kokemus mekatroniikasta sekä automaatioratkaisuista ovat eduksi. Tehtävässä pääset kehittämään itseäsi ja osaamistasi kokonaisvaltaisesti eri osa-alueilla, ja tehtävänkuvaa on mahdollista räätälöidä osaamisesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan.

Toivomme sinulta

  • Ohjelmointiosaamista, esim. Siemens -tuotteet ja TIA Portal
  • Ymmärrystä automaatioratkaisuista ja mekatroniikasta
  • Aiempi kokemus konepajatoiminnasta on eduksi
  • Kiinnostusta kansainväliseen työskentelyyn sekä matkustusvalmiutta
  • Hyvää englannin kielen taitoa
  • Soveltuva insinöörikoulutus katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle monipuolisia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä ammattilaisena osana kasvavaa kansainvälistä yritystä. Pääset osaksi kokenutta ja ammattitaitoista tiimiämme, jossa vastuualueesi kasvavat kykyjesi mukaan. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyisen palkan, kattavat henkilöstöedut ja mukavan työyhteisön.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisors Oy:ssä Krister Botell 050 304 2410. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 8.9.2019 mennessä.

HAE TÄSTÄ

 

Asentaja, Hyvinkää

Asentaja, Hyvinkää

Pivatic Oy on maailmanlaajuinen toimija ohutlevyosien tuotantolinjojen valmistuksessa ja niihin liittyvien palvelujen tarjoaja. Yrityksen palveluksessa on yli 60 työntekijää Hyvinkäällä ja 90% tuotannosta menee vientiin. Pivatic Oy on osa Ursviken Group Oy:tä. Sijaitsemme Hyvinkäällä keskustan tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Haemme nyt uusia osaajia joukkoomme palvellaksemme asiakkaitamme entistäkin paremmin sekä vastataksemme toimitusten kasvuun. Tule osaksi ammattitaitoista ja rentoa työyhteisöämme, jossa sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ammatillisesti, olitpa sitten urasi alkuvaiheessa tai jo kokeneempi tekijä. Tutustu meihin lisää ja katso avoimet työpaikkamme osoitteessa www.pivatic.com sekä somesta

  LinkedIn   Facebook   Youtube

 

Nyt haemme joukkoomme

Asentajia

 

Tehtäviisi kuuluvat automaatiolinjojen asennus- ja kokoonpanotehtävät Hyvinkään tehtaallamme (sähkö, mekaniikka tai mekatroniikka). Työskentelet osana ammattitaitoista tiimiämme, jossa saat monipuolisia työtehtäviä, uusia haasteita osaamisesi mukaan sekä pääset oppimaan kokeneemmilta kollegoilta rennossa ilmapiirissä. Työ on lähtökohtaisesti normaaliin työaikaan sijoittuvaa kokopäivätyötä. Työtehtäviin voi mielenkiintosi ja osaamisesi mukaan kuulua myös laitteiden huolto- ja vientiasennustehtäviä.

Toivomme sinulta

  • Alaan sopivaa ammatillista koulutusta (metalli-, auto-, mekatroniikka- tai sähköala)
  • Reipasta asennetta ja halukkuutta oppia
  • Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi
  • Englannin kielen taito ja matkustusvalmius katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle monipuolisia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä ammattilaisena osana kasvavaa kansainvälistä yritystä. Pääset osaksi kokenutta ja ammattitaitoista tiimiämme, jossa vastuualueesi kasvavat kykyjesi mukaan. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyisen palkan, kattavat henkilöstöedut ja mukavan työyhteisön.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisors Oy:ssä Krister Botell 050 304 2410. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 8.9.2019 mennessä.

HAE TÄSTÄ

 

Palvelukoordinaattori, Tampere

Palvelukoordinaattori, Tampere

Energia-yksikkömme vastaa energiantuotantolaitosten sekä kaukolämpö- ja kaukojäähdytysverkon käytöstä, kunnossapidosta ja investoinneista. Laitoksemme tuottavat sähköä, kaukolämpöä ja kaukojäähdytystä muun muassa vedestä, puusta, turpeesta, jätteestä ja maakaasusta.

Haemme nyt Energia-yksikkömme Asiantuntijapalvelut-tiimiin kahden vuoden määräaikaiseen tehtävään

PALVELUKOORDINAATTORIA

Energiantuotantolaitoksissamme työskentelee oman henkilöstömme lisäksi paljon yrityksemme ulkopuolisia työntekijöitä erilaisten projektien parissa. Tehtävänäsi on koordinoida uusien henkilöiden työssä aloittamiseen liittyviä käytännöllisiä ja hallinnollisia asioita. Pidät yhteyttä alihankkijoihin ja huolehdit, että meillä on tarvittavat ja oikeat tiedot henkilöistä, tallennat ja päivität tietoja eri järjestelmiimme, hallinnoit kulkulupia ja avaimia sekä raportoit tietoja viranomaisille. Osana työnkuvaasi avustat myös asiakirjahallinnan sekä teknisen dokumentoinnin tehtävissä. Erilaisten tietojärjestelmien hyödyntäminen on olennainen osa työnkuvaasi ja kiinnostuksestasi riippuen pääset mukaan myös järjestelmäkehitykseen liittyviin tehtäviin.

Tehtävässä menestyminen ei edellytä mitään tiettyä koulutus- tai työkokemustaustaa, mutta asiakaspalvelutaidoista sekä tietojen käsittelystä ja järjestelmien parissa työskentelystä on tehtävässä merkittävää etua. Data, numerot ja excelit ovat sinusta mielenkiintoisia ja tykkäät työskennellä niiden parissa. Tiedät olevasi tarkka yksityiskohtien kanssa, mutta toisaalta haluat ja osaat myös edistää asioita tehokkaalla otteella nauttien aikaansaamisen kokemuksista. Jotkut pitäisivät päivittäin toistuvia rutiinitehtäviä ehkä vähän tylsinäkin, mutta sinusta ne ovat mukavia ja koet niiden rytmittävän kivasti työpäivääsi. Tulet tekemään päivittäin aktiivista yhteistyötä sekä sisäisten että ulkoisten yhteyshenkilöiden kanssa, mikä on sinulle mielekästä palveluhenkisen ja positiivisen asenteesi ansiosta. Tyyppinä oletkin ystävällinen ja luottamusta herättävä, ja tartut hommiin oma-aloitteisesti sekä hyvällä energialla. Tulet toimeen suomen lisäksi myös englannilla. Työ on normaalia päivätyötä, jossa voit hyödyntää käytössämme olevaa liukuvaa työaikaa, mutta työtehtävät vaativat toisinaan joustavuutta, jotta pääset ottamaan uusia henkilöitä vastaan aamulla jo klo 7.

Tampereen Sähkölaitoksella olemme ylpeitä työmme jäljestä ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme paras mahdollinen asiakaskokemus ja halutuimmat palvelut. Strategiamme ytimessä asiakkaiden lisäksi on hyvinvoiva ja innostunut henkilöstömme. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työtehtävän vakavaraisessa yrityksessä, mahdollisuuden kehittää asiantuntijuuttasi sekä kattavat työsuhde-edut (https://www.sahkolaitos.fi/footer-sivut/toihin/vastuullinen-tyonantaja/).

Lisätietoja tehtävästä antavat yhteistyökumppanimme Outi Kärkkäinen, puh. 050 396 1138 (parhaiten tavoitettavissa to 22.8 ja ma 26.8. klo 14-16) sekä tuleva kollegasi, suunnittelija Kati Tanttari, puh. 040 620 5207 (muina aikoina paitsi 27.-28.8.).

Hae tehtävää 4.9. mennessä täyttämällä sähköinen hakemus oheisesta linkistä. Liitäthän hakemukseesi CV:n palkkatoiveineen.

HAE TEHTÄVÄÄ TÄSTÄ

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia- alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

 

Tuotepäällikkö, Finnsementti, Espoo, Parainen tai Lappeenranta

Tuotepäällikkö, Finnsementti, Espoo, Parainen tai Lappeenranta

Finnsementti Oy kuuluu CRH-konserniin, joka on yksi maailman johtavista rakennusmateriaaliyrityksistä. Finnsementti valmistaa sementtejä Paraisten ja Lappeenrannan tehtaillaan. Strategiansa mukaisesti Finnsementti panostaa asiakaskokemuksen kehittämiseen, jatkuvaan parantamiseen sekä henkilöstön hyvinvointiin. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme rakennusalan paras asiakaskokemus. Finnsementti on mukana rakentamassa kestävää Suomea. 

Kuvahaun tulos haulle finnsementti logo

Haemme nyt myyntitiimiimme

TUOTEPÄÄLLIKKÖÄ

 

Tehtävässäsi vastaat säkkisementtien myynnistä sekä sementtien projektimyynnistä stabilointikohteisiin. Hoidat pääasiassa keskusliike-, rautakauppa- ja rakennusliikeasiakkuuksia. Rakennat suhdeverkostoja näillä toimialoilla aktiivisesti ja itsenäisesti. Haluat tarjota rakennusalan parhaan asiakaskokemuksen. Työssäsi sinulla on tuotevastuu ja pääset mukaan kehittämään alaa kansainvälisessä konsernissamme.

Toimistopäivinä voit työskennellä Espoon, Paraisten tai Lappeenrannan toimistoillamme, mutta pääosin työskentelet asiakkaiden parissa. Toimialueenasi on koko Suomi, joten olet siis valmis liikkumaan lähes päivittäin.

Toivomme Sinulta tavoitteellista ja järjestelmällistä työotetta. Olet luotettava ja asiakastyöhön pitkäjänteisesti paneutuva. Asiakastyytyväisyys on sinulle kunnia-asia! Ymmärrät rakennusalaa ja -materiaaleja työkokemuksesi ja/ tai koulutuksesi kautta. Sinulla on hyvät tietotekniset taidot ja kommunikoit sujuvasti myös englannin kielellä.

Tarjoamme Sinulle menestyvän ja arvostetun työnantajan sekä ammattitiimin tuen. Pääset työskentelemään rakennusalan parhaiden tuotteiden parissa, oppimaan ja kehittymään myynnin ammattilaisena. Meillä on myös uramahdollisuuksia niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian tai viimeistään 3.9.2019 oheisen linkin kautta:

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Head of Group Reporting, Helsinki

Head of Group Reporting, Helsinki

 

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018.

Etsimme konsernilaskennan raportointitiimiimme esimiestä vastaamaan tiimin toiminnasta sekä kehittämään toimintaa pitkäjänteisesti. Hakemamme

Head of Group Reporting

vastaa kuukausittaisesta konserniraportointiprosessista ja huolehtii ulkoisten kvartaali- ja vuosiraporttien tuottamisesta. Lisäksi vastuisiin kuuluu näihin liittyvien prosessien ja kontrollien kehittäminen. Lisäksi kehität toimintaa tiiviissä yhteistyössä sidosryhmiesi kanssa. Tehtävässä vastaat kaksihenkisen tiimisi johtamisesta. Raportoit tehtävässäsi Group Accounting and Reporting -toiminnon johtajalle.

Odotamme sinulta useamman vuoden kokemusta vaativista konserniraportoinnin ja konsolidoinnin tehtävistä IFRS-ympäristössä, jossa olet itsenäisesti kantanut vastuuta tehtäväkokonaisuuksista. Sinulle on mahdollisesti jo karttunut esimieskokemusta, jota pystyt hyödyntämään tehtävässä toimiessasi. Osaat käyttää sujuvasti eri järjestelmiä ja tukea muita uuden opettelussa. Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä tehtävään soveltuva kaupallinen korkeakoulututkinto. Lisäksi sinulla on hyvät yhteistyötaidot ja olet tottunut työskentelemään itseohjautuvasti, pitäen aikataulut hallinnassa tarvittaessa myös kiireen keskellä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtävän, jossa pääset oppimaan uutta ja kehittämään ammattitaitoasi omalla osaamisalueellasi. Suomen suurimmassa rakennusalan konsernissa on myös ison talon henkilöstöedut ja koulutusmahdollisuudet. Haluamme luoda työympäristön, jossa työntekijämme viihtyvät ja ovat sitoutuneita. Ammattitaitoiset ja onnelliset ihmiset ovat yksi liiketoimintamme tärkeimmistä kulmakivistä, ja annamme vapauden luoda uutta ja haastaa. Arvoissamme korostuu yhteistyö ja avoin tiedonjako, sekä eettisyys ja kestävät ympäristöratkaisut. Lisäksi panostamme korkeatasoiseen laatuun ja asiantuntemukseen. Me luotamme henkilöstömme osaamiseen ja ammattitaitoon.

Lisätietoja tehtävästä antaa VP Group Accounting & Reporting Petri Iljin, 040 725 3878, pe 23.8. klo 10-11 ja pe 30.8. klo 10-11 sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin Maiju Kangas, 050 302 7185.

Hae paikkaa 1.9.2019 mennessä tästä

Hankevastaava, Tampere

Hankevastaava, Tampere

Energia-yksikkömme vastaa energiantuotantolaitosten sekä kaukolämpö- ja kaukojäähdytysverkon käytöstä, kunnossapidosta ja investoinneista. Laitoksemme tuottavat sähköä, kaukolämpöä ja kaukojäähdytystä muun muassa vedestä, puusta, turpeesta, jätteestä ja maakaasusta.

Haemme nyt Energia-yksikkömme hanke- ja tekniikkaryhmään 

HANKEVASTAAVAA

Työskentelet voima-, lämpö- ja kaukojäähdytyslaitostemme kunnossapito- ja perusparannusinvestointien toteuttajana. Tehtävässäsi vastaat tilaajan edustajana investointiprojektiemme kokonaisvaltaisesta läpiviennistä: suunnittelusta, budjetoinnista ja hankinnoista aina projektien aikataulutukseen sekä resurssointiin ja käytännön toteutukseen. Toimit aktiivisesti yhteistyössä ulkoisten urakoitsijoiden, toimittajien sekä voimalaitostemme henkilöstön kanssa. Johdat toimittajia projektien aikana sekä varmistat sovittujen työvaiheiden turvallisen toteutumisen. Tukenasi tehtävässä on esimiehen ja kollegoiden muodostama, kokenut ja ammattitaitoinen tiimi.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus esim. kone-, sähkö/automaatio- tai energiatekniikasta. Arvostamme aiempaa kokemusta projektiympäristössä työskentelystä sekä erityisesti voima- ja lämpölaitostuntemusta. Eduksi tässä tehtävässä näemme taloushallinnan ja kunnossapitojärjestelmien tuntemuksen sekä englanninkielen taidon. Pidämme tärkeänä innostunutta ja kehittämistyöhön sitoutunutta asennetta sekä määrätietoista ja suunnitelmallista työskentelyotetta. Pidät kiinni sovitusta, kykenet ennakoimaan sekä kantamaan vastuuta projektiesi läpiviennistä ajoittain paineisissakin tilanteissa. Lukuisten eri sidosryhmien kautta tehtävässä korostuvat lisäksi yhteistyö -ja neuvottelutaidot sekä tiimihenkinen ja avoin kommunikointitapa.

Tampereen Sähkölaitoksella olemme ylpeitä työmme jäljestä ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme paras mahdollinen asiakaskokemus ja halutuimmat palvelut. Strategiamme ytimessä asiakkaiden lisäksi on hyvinvoiva ja innostunut henkilöstömme. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työtehtävän vakavaraisessa yrityksessä, mahdollisuuden kehittää asiantuntijuuttasi sekä kattavat työsuhde-edut.

Lisätietoja tehtävästä antavat ti 20.8. klo 9-11 ja ti 27.8. klo 14-16 yhteistyökumppanimme Outi Kärkkäinen, puh. 050 396 1138 sekä pe 16.8. klo 12-14 ja ke 21.8. klo 8-10 tuleva esimies, hankepäällikkö Seppo Tattari, puh. 040 560 9155.

Oletko sinä etsimämme osaaja? Hae tehtävää 1.9. mennessä täyttämällä sähköinen hakemus osoitteessa www.sahkolaitos.fi/ura. Liitäthän hakemukseesi CV:n palkkatoiveineen.

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia- alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Share This