Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Edunvalvontapäällikkö (sijaisuus), Turun kauppakamari, Turku

Edunvalvontapäällikkö (sijaisuus), Turun kauppakamari, Turku

TURUN KAUPPAKAMARI on Varsinais-Suomen alueella toimivien yritysten yhteistyöverkosto, joka edistää yritysten toimintaa ja kasvua. Kauppakamari on linkki yritysten ja julkisten päättäjien välillä. Sen toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Turun kauppakamari on perustettu vuonna 1917 ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakamareista. turunkauppakamari.fi

Etsimme noin vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen, Sinua

 

EDUNVALVONTAPÄÄLLIKKÖ (sijaisuus)

 

Työskentelet edunvalvonnan ja vaikuttamisen parissa ja olet osaltasi varmistamassa parasta mahdollista toimintaympäristöä varsinaissuomalaisille yrityksille. Tapaat jäseniämme ja kuuntelet näkemyksiä yritysten toimintaedellytysten kehittämiseen liittyen. Saat vetovastuuta valiokuntatyöskentelystä sekä muita vastuualueita oman kiinnostuksesi ja taustasi mukaan. Yhteistyössä kollegoittesi kanssa edistät elinkeinoelämän ja viranomaisten välistä yhteistoimintaa.

Toivomme sinulta korkeakoulututkintoa sekä jo muutaman vuoden kokemusta yritystoiminnasta ja elinkeinoelämästä, aikaisempi kokemus edunvalvonnasta katsotaan eduksi. Kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi englanniksi, ruotsin kielen taito on myös hyödyksi. Persoonana olet toimeen tarttuva ja oma-aloitteinen. Työskentelet itsenäisesti ja yhteistyöhön hakeutuen. Sinulla on kokemusta aineistojen kirjallisesta tuottamisesta; erilaiset artikkelit, selvitykset, blogit ja esitykset ovat osa työtäsi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän osaavassa ja arvostetussa organisaatiossa, mukavan työyhteisön tuen sekä hyvät henkilöstöedut. Pääset näkemään varsinaissuomalaista elinkeinoelämää aidosti aitiopaikalta, saat mahdollisuuden kehittyä ammatillisesti sekä verkostoitua alueen yritysten ja organisaatioiden kanssa. Jos voit aloittaa tehtävässä jo huhtikuun alussa, niin pääset tutustumaan tehtävään perhevapaalle jäävän edunvalvontapäällikön opastuksella.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola puh. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 22.1. klo 14-16 ja 30.1. klo 9-11. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 2.2.2019 oheisen linkin kautta:

 

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Laskentapäällikkö, Vantaa

Laskentapäällikkö, Vantaa

Haemme nyt ketterään ja energiseen joukkoomme, meidän kanssa valoisampaa tulevaisuutta luomaan

 

Laskentapäällikköä

 

Pyöritätkö luontaisesti laajoja kokonaisuuksia – ihmisiä, numeroita, kaiken kokoisia hankkeita ja niihin liittyviä haasteita? Entä nautitko tilanteista, joissa pääset tekemään jotain omaa ja kehittämään uusia asioita niin sanotusti tyhjästä? Jos näin, niin kannattaa jatkaa lukemista, sillä laskentapäällikkönä meillä pääset tekemään tätä kaikkea ja enemmän.

Laskentapäällikkönä saat pioneeriaseman laskentatiimissä ja pääset ajan myötä kasaamaan ympärillesi osaavan joukkueen. Tehtävässä teet kustannuslaskentaa erityisesti uudisrakentamisen kohteisiin, mutta tulevaisuudessa myös korjausrakentamiseen liittyen. Vaikutat liiketoimintamme tuloksellisuuteen tarjouksista aina seurantaan asti. Tyypillisiin työtehtäviisi kuuluvat kohteiden hinnoittelu yhdessä tarvittavien ennakkotarjouskyselyiden ja määrälaskentojen kera, jälkilaskentatiedon analysointi sekä hankkeiden kustannusohjaus yhteistyössä ketterän tiimimme kanssa. Yhteistyössä kanssasi on hankintaa, tuotantoa ja hankekehitystä ja vaihdat ajatuksia suoraan aluejohtajalle ilman välikäsiä.

Odotamme sinulta, että olet aktiivinen vuorovaikuttaja ja viihdyt huumorin keskellä. Numeroiden lisäksi sinulla on pelisilmää yhteistyöhön ja ymmärrät, että paras lopputulos syntyy keskustelun kautta. Tietysti keskeistä on, että olet kova laskemaan ja kustannustietoisuus asuu sinussa syvällä. Sinulla on näkemystä hinnoista ja hinnoitteluun vaikuttavista tekijöistä ja kykenet toimimaan tarkasti ja huolellisesti vauhdikkaissakin paikoissa. Ymmärrys uudis- ja korjausrakentamisen tuotannosta, aikatauluista sekä työmaan operatiivisesta toiminnasta ovat keskeisiä menestystekijöitä. Toivomme sinulta väkevää osaamista, jota pääset kehittämään ja jakamaan tulevaisuudessa kasvavan tiimisi kanssa.

Miksi sitten hakisit? Meillä saat toimivan talon edut: mutkattomat ja toimivat prosessit, nopean päätöksenteon sekä organisaation tuen oman ammatillisen kehittymisen varmistamiseksi. Ennen kaikkea: käden jälkesi näkyy. Pääset keskeisellä tavalla vaikuttamaan liiketoimintamme kehitykseen sekä laskentapäällikkönä ajan myötä luomaan tiimiä ympärillesi. Pystymme tarjoamaan mielestämme kilpailukykyisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta sekä halutessasi myös mukavia etuja, kuten auto-, lounas- ja vapaa-ajan vakuutusedut. Odotamme sinun viihtyvän meillä hyvin, joten tehtävä on luonnollisesti kokoaikainen ja vakituinen.

Jos lukemasi resonoi, niin älä epäröi jättää hakemusta palkkatoivomuksineen alla olevan linkin kautta viimeistään 2.2. mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa ja askarruttaviin asioihin vastaa HRS:n konsultti Antti Lahtinen, p. 040 7718886.

 

Pallas Rakennus Etelä-Suomi – suomalainen, asiakaslähtöinen ja joustava rakennusyhtiö.

Pallas Rakennus Etelä-Suomi on asunto- ja toimitilarakentamiseen erikoistunut toimija, joka perustettiin vuonna 2015, osana Pallas Rakennus -konsernia. Olemme yksi seitsemästä alueellisesta yhtiöstä ja omistuspohjamme on täysin kotimainen.

Kotipaikkamme sijaitsee Vantaalla. Toiminta-aluettamme ovat pääkaupunkiseutu ja sen kehyskunnat. Tällä hetkellä meillä on kehitteillä ja rakenteilla lähes 500 asuntoa. Olemme paikallinen toimija, ja ammattilaisemme tuntevat alueen pitkältä ajalta. Toimintamme perusta ovat asiakkaat ja heidän tarpeensa. Toteutamme talonrakennushankkeet tehokkaasti ja räätälöidysti asiakkaan kanssa vuorovaikutuksessa, laadusta tinkimättä.

Pallas Rakennus Etelä-Suomi on sekä uudis- että korjausrakentaja.  Asunto-, liike- ja toimitilarakentaminen ovat vahvuuksiamme niin omaperusteisesti, kuin kilpailu- ja neuvottelu-urakoinakin. Työllistämme konsernina noin 300 rakennusalan ammattilaista sekä suuren määrän pitkäaikaisia alihankkijoita.

 

Jätä hakemus

 

 

 

Myyntijohtaja, Tampere

Myyntijohtaja, Tampere

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, yli 130-vuotias energia-alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 289 miljoonaa euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojen tuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Energiatoimiala on isossa murroksessa, jota vauhdittavat ilmastonmuutos, digitalisaatio, älykkäät energiapalvelut sekä asiakkaan uudet tarpeet. Tampereen Sähkölaitos haluaa olla edelläkävijä myös tulevaisuudessa ja varmistaa paikkansa Suomen suurimpien toimijoiden joukossa.

Etsimme nyt asiakkaallemme kehityshenkistä ja näkemyksellistä

MYYNTIJOHTAJAA

johtamaan ja uudistamaan myyntiä ja markkinointia kilpailukyvyn vahvistamiseksi.

Sinulla on intohimoa ja taitoa myynnin strategiseen johtamiseen sekä osaamista digitaalisen markkinoinnin toteuttamisesta. Olet laajojen kokonaisuuksien hahmottaja, jolla on kykyä omaksua Tampereen Sähkölaitoksen liiketoimintaa, markkinaa ja asiakkaidemme muuttuvaa palvelutarvetta. Sinulle on tuttua palveluiden ja asiakaskokemuksen johtaminen. Kokeilet rohkeasti erilaisia lähestymistapoja, tunnet nykyaikaiset myynnin ja markkinoinnin alustat ja osaat johtaa ja kehittää niitä yhtenä kokonaisuutena. Rakennat kilpailuetua pitkällä tähtäimellä. Sinulla on aktiivinen rooli ansainta- ja liiketoimintamallien uudistamisessa.

Esimiehenä olet tavoitteellinen, vastuullinen ja innostava ihmisten johtaja, joka ei hätkähdä haasteita. Olet valmis jakamaan osaamistasi tiimillesi arjessa unohtamatta pitkän tähtäimen suunnittelutyötä. Yhdistät ihmiset yhteisten tavoitteiden taakse ja olet johtamisotteeltasi kuunteleva ja valmentava, mutta tarvittaessa myös rakentavan jämäkkä. Ennen kaikkea sinulla on näyttöä siitä, että saat tuloksia aikaan. Toimit johtoryhmän jäsenenä ja raportoit toimitusjohtajalle.

Missiomme on tarjota ratkaisuja ilmastonmuutokseen – toivottavasti tämä toimintamme ydin on myös osa sinun arvomaailmaasi.

Onko sinulla intohimoa myynnin ja markkinoinnin johtamiseen? Haluatko parantaa maailmaa? Odotamme innolla hakemustasi ja perusteluita siitä, miksi juuri sinä olisit oikea henkilö luotsaamaan Tampereen Sähkölaitoksen myyntiä 2020-luvulla. Jätä hakemus 29.1.2020 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antavat rekrytointiyhteistyökumppanimme Kristiina Lehmus, puh. 050 396 4686 sekä 21.1. klo 14–16 ja 28.1. klo 9–12. Tampereen Sähkölaitoksen toimitusjohtaja Jussi Laitinen, puh. 050 542 8362.

HAE TEHTÄVÄÄ TÄSTÄ

Työnjohtaja, Helsinki

Työnjohtaja, Helsinki

Oy Halva Ab on suomalainen makeisia valmistava perheyritys, joka on perustettu vuonna 1931. Yrityksemme on erityisesti tunnettu lakritsi- ja salmiakkimakeisista, joista yli 30 % menee vientiin. Olemme vastuullinen yritys, joka tekee jatkuvasti töitä mm. hiilijalanjäljen pienentämiseksi. Kasvavassa yrityksessämme työskentelee tällä hetkellä noin yhdeksänkymmentä halvalaista. Makeistehdas ja tehtaanmyymälä sijaitsevat Pitäjänmäellä, Helsingissä. Toimisto, varasto ja toinen tehtaanmyymälä sijaitsevat Tammistossa, Vantaalla.

Haemme Pitäjänmäellä, Helsingissä sijaitsevalle makeistehtaallemme Sinua,

Työnjohtaja

Tehtävässä vastaat

  • valmistus- ja pakkauslinjojen työn ohjauksesta, valvonnasta ja kehittämisestä
  • työvuorojen suunnittelusta ja operatiivisesta toteutuksesta
  • osallistut laadunvalvonta- ja laatujärjestelmien ylläpitotyöhön
  • tiettyjen raaka-aineiden ja pakkausmateriaalien tilauksesta

Hakijoilta odotamme

  • vankkaa kokemusta työnjohtotehtävistä
  • järjestelmällisyyttä ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn muuttuvassa toimintaympäristössä
  • teknisen alan koulutusta / tuotantotekninen osaaminen on eduksi
  • valmiutta työskennellä vuoroissa
  • hyviä IT-taitoja, AutoCad osaaminen katsotaan eduksi
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Tarjoamme sinulle vakituisen työn luotettavan ja vakavaraisen perheyrityksen palveluksessa. Lämminhenkisessä työyhteisössämme on kiva olla töissä, ja lisäksi meillä on makoisan maistuvat henkilökuntaedut.

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n konsultti Maiju Kangas puh. 050 302 7185. Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 19.1.2020 mennessä.

 

Jätä hakemus

Rakennuttaja-asiantuntija, TOAS, Tampere

Rakennuttaja-asiantuntija, TOAS, Tampere

TOAS vuokraa ja rakennuttaa jo 60 vuoden kokemuksella opiskelijoille koteja. Tarjoamme opiskelijoille kohtuuhintaista ja tasokasta asumista hyvällä sijainnilla.  Toimimme edelläkävijänä uusien asumiseen liittyvien palvelujen kehittämisessä ja tavoitteenamme on opiskelijoiden elämän ja asumisen helpottaminen. TOASilla on Tampereella yli 60 asuntokohdetta, joissa on noin 6 400 asuntoa ja noin 10 000 asuntopaikkaa.

 Rakennamme tulevaisuuden opiskelijakaupunkia. 

Etsimme nyt Tampereelle, Suomen vetovoimaisimpaan opiskelijakaupunkiin, TOAS:n monipuolisiin rakennushankkeisiin

RAKENNUTTAJA-ASIANTUNTIJAA 

Vastaat osaltasi hankkeiden läpiviennistä ja toimit tilaajan edustajana rakennushankkeissa. Hankkeet ovat pääosin uudis-, ja korjausrakennushankkeita, mutta myös muita kehityshankkeita. Yksi isoimmista tehtävistäsi tulee olemaan TOAS Hippostalon allianssityöskentely, jossa toimit allianssin projektiryhmän jäsenenä. Raportoit hankekehitysjohtajalle työskennellessäsi tiiviisti kiinteistöosaston rinnalla. Pääset mukaan mielenkiintoisiin ja innovatiivisiin projekteihin kehittämään tulevaisuuden opiskelija-asumista.

Koulutustaustasi on tehtävään soveltuva AMK- tai DI- tutkinto. Sinulla on jo kokemusta rakennuttamistehtävistä ja talonrakentamisesta. Olet innostunut uusimpien teknologioiden sekä menetelmien hyödyntämisestä ja haluat olla edelläkävijä alallasi. Toimintojen kehittäminen ja jatkuva parantaminen on lähellä sydäntäsi.

TOAS:n energisessä työyhteisössä on 22 henkilöä, jotka tekevät tiivistä yhteistyötä keskenään ja päätöksenteko on lähellä. Työyhteisössämme vallitsee välitön ja avoin ilmapiiri. Työtä tehdään yhdessä hyvällä sykkeellä ja työyhteisö näkee oman toimintansa tärkeänä Tampereella asuvien opiskelijoiden kotien rakentamisessa, ylläpidossa ja vuokraamisessa.

Lisäätietoja tehtävästä saat TOAS Juhani Puhakka 040 516 1821 tai HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453, parhaiten tavoitettavissa 15.1. jälkeen. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 24.1.2020 Hakulinkin kautta tai www.hrsadvisors.fi sivujen kautta.

 

HAE TEHTÄVÄÄN TÄSTÄ

Tuotannon tietojärjestelmien kehityspäällikkö, Saarioinen

Tuotannon tietojärjestelmien kehityspäällikkö, Saarioinen

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo yli 60 vuoden ajan. Olemme suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo – kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1300 saarioislaisen voimin. Vaalimme perinteitä ja kehitämme samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 – www.saarioinen.fi.

Etsimme joukkoomme hyvät vuorovaikutustaidot omaavaa, tavoitteellista ja aktiivista

TUOTANNON TIETOJÄRJESTELMIEN KEHITYSPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan valmistukseen liittyvien tuotannon tietojärjestelmien kehittämisestä kaikilla toimipaikoillamme. Vastaat matriisissa myös tuotannon IT-henkilöiden ohjauksesta. Vastuullesi kuuluu MES-järjestelmien kehittämisen lisäksi tähän liittyvän toiminnan kehittäminen. Samoin tuotannon tiedonkeruulaitteiden informaation sekä toiminnan kehittäminen yhteistyössä tuotannon ja IT:n vastuuhenkilöiden kanssa. Tuotannon automaatiojärjestelmien kehittäminen ja tiedon ohjaaminen ovat osa tehtävääsi.

Tehtävässä menestyminen edellyttää Sinulta hyvää ERP- ja MES-osaamista, samoin tuotannon valmistuksen tietojärjestelmien käyttöosaamista ja automaatio-osaamista. Tarvitset vankkaa projektiosaamista. Sinulla on tehtävään soveltuva, vähintään AMK-tasoinen koulutus. Aikaisempi kokemus tuotannosta elintarviketeollisuudessa sekä tilaus-toimitusprosesseista on eduksesi. Pääasiallinen toimipisteesi on Valkeakoskella tai Sahalahdessa.

Teet tiivistä yhteistyötä matriisiorganisaatiossa ja kehität Saarioisten tehtaiden toimintaa tuotannossa yhteistyössä muiden toimintojen kanssa.  Pääset työskentelemään erilaisten sidosryhmien ja persoonien kanssa, joten hyvät vuorovaikutustaidot korostuvat. Työotteesi on itsenäinen ja tartut toimeen oma-aloitteisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa menetelmäsuunnittelupäällikkö Tero Helle, puh. 050 540 4934, 9.1. klo 14-15 ja 16.1. klo 14.30-15.30. HRS Advisors, Tarja Kohtamäki antaa lisätietoja 9.1. ja 17.1.numerossa 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 19.1.

 

HAE TEHTÄVÄÄN TÄSTÄ

Korjaussuunnittelun asiantuntija, Tampere

Korjaussuunnittelun asiantuntija, Tampere

Haemme asiantuntijaa korjaussuunnittelutehtäviin Tampereelle. Tehtävä voi sisältää kiinnostuksesi mukaan myös tutkimus-, rakennuttamis- ja valvontatehtäviä. Tarkempi toimenkuva muokataan henkilön osaaminen ja toiveet huomioiden. Meillä pääset kehittymään asiantuntijana ja panostamme henkilöstön koulutukseen ja pätevöitymiseen.

Sinulla on tehtävään soveltuva rakennusalan koulutus (DI/RI) sekä kokemusta korjaussuunnittelusta. Työmme on pitkälti projekteissa toimimista, jolloin asiakaslähtöisyys, palveluhenkisyys, itsensä johtaminen ja aktiivisuus korostuvat. Suomen kielen taito on tehtävässä menestymisen edellytys ja englannin kielen taito on eduksi. Työssäsi tarvitset jonkin verran matkustusvalmiutta Suomessa.

Tarjoamme mielenkiintoisen, itsenäisen ja liikkuvan työn, kannustavan työilmapiirin sekä monipuoliset kehittymismahdollisuudet vakaassa ja kasvavassa yrityksessä. Kiwa Inspecta on Suomen johtava teknisten tarkastusten palveluyritys. Meillä on alan parhaat ihmiset lähellä asiakkaita. Pitkät työuramme kertovat, että kiwainspectalaiset viihtyvät meillä ja osaamisemme sekä työn sisältö kehittyvät jatkuvasti. Työmme on yhteiskunnallisesti merkityksellistä.

Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa. Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 19.1 mennessä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Toni Koskinen puh. 040 742 7525.

Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja noin 700 osaajan voimin Suomessa. Kiwa Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Kiwa Inspecta on osa Kiwa-konsernia, jolla on globaalisti yhteensä 4600 osaajaa. Lue lisää www.kiwa.com/fi.

 

 Hae tästä

 

 

Betonirakenteiden kuntotutkimuksen asiantuntija, Tampere

Betonirakenteiden kuntotutkimuksen asiantuntija, Tampere

Haemme asiantuntijaa betonirakenteiden kuntotutkimustehtäviin Tampereelle. Tehtävä sisältää monipuolisia betonirakenteiden kuntotutkimustehtäviä ja tutkimustulosten analysointia mukaan lukien betonirakenteiden tutka-aaltotutkimuksen. Tehtävä voi sisältää kiinnostuksesi mukaan myös suunnittelu-, rakennuttamis- ja valvontatehtäviä. Tarkempi toimenkuva muokataan henkilön osaaminen ja toiveet huomioiden. Meillä pääset kehittymään asiantuntijana ja panostamme henkilöstön koulutukseen ja pätevöitymiseen.

Sinulla on tehtävään soveltuva rakennusalan koulutus (DI/RI) sekä kokemusta korjausrakentamisesta ja betonirakenteista. Kokemus tutka-aaltolaitteen käytöstä katsotaan eduksi. Työmme on pitkälti projekteissa toimimista, jolloin asiakaslähtöisyys, palveluhenkisyys, itsensä johtaminen ja aktiivisuus korostuvat. Suomen kielen taito on tehtävässä menestymisen edellytys ja englannin kielen taito on eduksi. Työssäsi tarvitset jonkin verran matkustusvalmiutta Suomessa.

Tarjoamme mielenkiintoisen, itsenäisen ja liikkuvan työn, kannustavan työilmapiirin sekä monipuoliset kehittymismahdollisuudet vakaassa ja kasvavassa yrityksessä. Kiwa Inspecta on Suomen johtava teknisten tarkastusten palveluyritys. Meillä on alan parhaat ihmiset lähellä asiakkaita. Pitkät työuramme kertovat, että kiwainspectalaiset viihtyvät meillä ja osaamisemme sekä työn sisältö kehittyvät jatkuvasti. Työmme on yhteiskunnallisesti merkityksellistä.

Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa. Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 19.1 mennessä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Toni Koskinen puh. 040 742 7525.

Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja noin 700 osaajan voimin Suomessa. Kiwa Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Kiwa Inspecta on osa Kiwa-konsernia, jolla on globaalisti yhteensä 4600 osaajaa. Lue lisää www.kiwa.com/fi

 

Hae tästä

 

 

Junior Accountant, Vantaa

Junior Accountant, Vantaa

Kuvahaun tulos haulle adapteo logo

Adapteo is a driving force in the development of a better and more adaptable society with its offering of modular buildings for both temporary and permanent needs. Modern construction projects have strict requirements as regards flexibility, accessibility and sustainability, the very areas on which our entire business is centred.

We are the leading supplier of modular buildings in Northern Europe, with operations in Sweden, Finland, Norway, Denmark and Germany. Adapteo was originally founded as a subsidiary of Cramo, but the company has been a fully independent entity since 2019 and is listed on Nasdaq Stockholm. In 2018, Adapteo generated sales of EUR 221 million. We currently number about 400 employees with head offices in Stockholm, Sweden and Vantaa, Finland.

Adapteo’s core values provide a foundation for our business and our culture. Whether employee, customer or stakeholder, your experience of Adapteo should be of a company that is Proactive, Collaborative and Committed.

www.adapteogroup.com.

Our growing and dynamic accounting team is looking for a team member for a permanent position located in Vantaa head office.

JUNIOR ACCOUNTANT

Main Responsibilities:

  • Provide support to the financial department in AC daily accounting tasks.
  • Assist in preparation of financial statements, reporting and other tasks in a team
  • Interface with different stakeholders of Adapteo Group internationally

Qualifications:

  • Bachelor’s degree or related, preferably a major in Accounting
  • Already some experience in bookkeeping and understanding of accounting and financial reporting principles and practices
  • Great attention to detail
  • Good with numbers and figures and an analytical acumen
  • Excellent English skills, Swedish or German language skills are an advantage
  • Excellent Excel and IT skills and willingness to support in development of Adapteo’s financial systems

For more information, please contact Pia Paavilainen tel. +358 50 3059 217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form  and submit your CV and application with your salary request by January 10th, 2020.

 

APPLY HERE

 

GL Accountant, Vantaa

GL Accountant, Vantaa

 

Adapteo is a driving force in the development of a better and more adaptable society with its offering of modular buildings for both temporary and permanent needs. Modern construction projects have strict requirements as regards flexibility, accessibility and sustainability, the very areas on which our entire business is centred.

We are the leading supplier of modular buildings in Northern Europe, with operations in Sweden, Finland, Norway, Denmark and Germany. Adapteo was originally founded as a subsidiary of Cramo, but the company has been a fully independent entity since 2019 and is listed on Nasdaq Stockholm. In 2018, Adapteo generated sales of EUR 221 million. We currently number about 400 employees with head offices in Stockholm, Sweden and Vantaa, Finland.

Adapteo’s core values provide a foundation for our business and our culture. Whether employee, customer or stakeholder, your experience of Adapteo should be of a company that is Proactive, Collaborative and Committed.

www.adapteogroup.com.

Our growing and dynamic accounting team is looking for a team member for a permanent position located in Vantaa head office.

GL ACCOUNTANT

Main Responsibilities:

  • Reporting of balance sheet and P&L and providing balance sheet accounts reconciliations
  • Responsible for month-end, quarter-end and year-end closing
  • Ensure accuracy of financial statements in accordance with GAAP and IFRS and compliance with internal policies
  • Depending on your previous experience and knowledge you may be responsible for e.g. IFRS adjustments, asset accounting, leasing entries, financial transactions.
  • Interface with different stakeholders of Adapteo Group internationally

Qualifications

  • Bachelor’s degree or related, preferably a major in Accounting
  • Experience in bookkeeping, financial closing and reporting
  • Knowledge of IFRS reporting
  • Enjoy working with Excel and financial IT systems
  • Cooperation and problem-solving skills
  • Pro activity
  • Accuracy, responsibility, systematic and highly organized way of working, ability to manage multiple priorities and assignments at the same time
  • Good communication and language skills in Finnish and English, both verbal and written, Swedish or German skills are an advantage

For more information, please contact Pia Paavilainen tel. +358 50 3059 217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by January 10th, 2020.

APPLY HERE

Ostopäällikkö, Saarioinen, Tampere

Ostopäällikkö, Saarioinen, Tampere

 

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo yli 60 vuoden ajan. Olemme suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo – kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1300 saarioislaisen voimin. Vaalimme perinteitä ja kehitämme samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 – www.saarioinen.fi.

Etsimme joukkoomme Tampereelle hyvät vuorovaikutustaidot omaavaa, oma-aloitteista ja tavoitteellista

OSTOPÄÄLLIKKÖÄ

Vastaat tuotantolaitostemme toimintaan tarvittavien materiaalinen sekä palvelujen hankinnoista kustannustehokkaasti ja kilpailukykyisin hankintaehdoin. Käytännössä tämä tarkoittaa Sinulle osoitettujen nimikeryhmien osalta toimittajahallintaa, toimittajien auditointia, hankintaryhmien hallintaa, uusien toimittajien ja nimikkeiden etsimistä sekä näiden kilpailuttamista ja sopimusten solmimista. Raportoit tehtävässäsi ostojohtajalle ja teet töitä tiimissä, johon kuuluu neljä ostopäällikköä ja kaksi ostoassistenttia. Teet tiivistä yhteistyötä myös Saarioisten muiden toimintojen kanssa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää Sinulta vahvoja vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja. Hallitset hyvin kokonaisuuksia ja ymmärrät liiketoiminnan vaatimukset. Toimit itsenäisellä tavalla ja kykenet tekemään nopeitakin päätöksiä muuttuvissa tilanteissa. Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen tai elintarvikealan koulutus ja käytät työkielenä sujuvasti suomen kielen lisäksi ainakin englantia. Tehtävä on määräaikainen, 18 kuukautta.

Lisätietoja tehtävästä antaa ostojohtaja Matti Tähtinen, puh. 050 554 8535, ti 10.12. klo 9-11 ja pe 13.12. klo 9-11. Muina aikoina voit kysyä lisätietoja HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 15.12. mennessä.

 

HAE TÄSTÄ

Kehityspäällikkö, Saarioinen, Valkeakoski tai Sahalahti

Kehityspäällikkö, Saarioinen, Valkeakoski tai Sahalahti

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo yli 60 vuoden ajan. Olemme suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo – kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1300 saarioislaisen voimin. Vaalimme perinteitä ja kehitämme samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 – www.saarioinen.fi.

Etsimme joukkoomme hyvät vuorovaikutustaidot omaavaa, tavoitteellista ja aktiivista

KEHITYSPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan valmistukseen liittyvien tuotannon tietojärjestelmien kehittämisestä kaikilla toimipaikoillamme. Vastaat matriisissa myös tuotannon IT-henkilöiden ohjauksesta. Vastuullesi kuuluu MES-järjestelmien kehittämisen lisäksi tähän liittyvän toiminnan kehittäminen. Samoin tuotannon tiedonkeruulaitteiden informaation sekä toiminnan kehittäminen yhteistyössä tuotannon ja IT:n vastuuhenkilöiden kanssa. Tuotannon automaatiojärjestelmien kehittäminen ja tiedon ohjaaminen ovat osa tehtävääsi.

Tehtävässä menestyminen edellyttää Sinulta hyvää ERP- ja MES-osaamista, samoin tuotannon valmistuksen tietojärjestelmien käyttöosaamista ja automaatio-osaamista. Tarvitset vankkaa projektiosaamista. Sinulla on tehtävään soveltuva, vähintään AMK-tasoinen koulutus. Aikaisempi kokemus tuotannosta elintarviketeollisuudessa sekä tilaus-toimitusprosesseista on eduksesi. Pääasiallinen toimipisteesi on Valkeakoskella tai Sahalahdessa.

Teet tiivistä yhteistyötä matriisiorganisaatiossa ja kehität Saarioisten tehtaiden toimintaa tuotannossa yhteistyössä muiden toimintojen kanssa.  Pääset työskentelemään erilaisten sidosryhmien ja persoonien kanssa, joten hyvät vuorovaikutustaidot korostuvat. Työotteesi on itsenäinen ja tartut toimeen oma-aloitteisesti. Tehtävä liittyy käynnistyvään ERP-projektiimme ja on määräaikainen, 18 kuukautta.

Lisätietoja tehtävästä antaa menetelmäsuunnittelupäällikkö Tero Helle, puh. 050 540 4934, to 12.12. klo 14-15  ja pe 13.12. klo 14-15. Muina aikoina HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 15.12. mennessä.

 

HAE TÄSTÄ

IT-Suunnittelija, Saarioinen Oy, Huittinen

IT-Suunnittelija, Saarioinen Oy, Huittinen

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo yli 60 vuoden ajan. Olemme suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo – kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1300 saarioislaisen voimin. Vaalimme perinteitä ja kehitämme samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 – www.saarioinen.fi.

Etsimme joukkoomme Huittisten tehtaalle innostunutta ja asiantuntevaa

IT-SUUNNITTELIJAA

Tehtävässä menestyminen edellyttää soveltuvaa koulutusta sekä perusosaamista Windows-ympäristöistä ja SQL Server -tietokantojen ylläpidosta. Kokemus valmistavan teollisuuden tietojärjestelmistä ja niihin liittyvistä laitteistoista katsotaan eduksi. Olet tiimihenkinen, avoin ja aloitteellinen. Positiivinen asenteesi näkyy palveluhenkisyytenä ja joustavuutena, myös yllättävissä ja paineensietokykyä vaativissa tilanteissa. Pystyt hallitsemaan kokonaisuuksia, priorisoimaan tekemisesi ja keskittymään olennaiseen, hyödyntäen tarvittaessa tiimisi tukea.

Meillä pääset osaksi tietohallinnon 15 huippuosaajan työyhteisöä. Lähimmät kollegasi ovat IT-tuotantotiimimme asiantuntijat. Lisäksi teet tiivistä yhteistyötä laite- ja ohjelmistotoimittajien, kunnossapidon sekä tuotannon tietojärjestelmien loppukäyttäjien kanssa. Työ sisältää sekä toimistotyötä että työskentelyä tuotantolaitoksen puolella erilaisissa olosuhteissa. Työyhteisössämme et jää yksin, vaan sparraamme ja tuemme jokaista tiimin jäsentä kehittämään osaamistaan. Tehtävä on määräaikainen, kestoltaan 1,5 vuotta.

Tehtävästä antavat lisätietoja IT-kehityspäällikkö Esa Hakala, p. 040 516 9774 (soittoajat 9.12. klo 10.00-11.00 ja 12.12 klo 10-11) sekä yhteistyökumppanimme Outi Kärkkäinen HRS Advisorsilta, p. 050 396 1138.

Hae tehtävää 15.12. mennessä täyttämällä sähköinen hakemus oheisesta linkistä. Liitä hakemukseesi CV palkkatoiveineen. Toimithan nopeasti, sillä toteutamme haastattelut välittömästi hakuajan päätyttyä.

HAE TÄSTÄ

Controller, Saarioinen Oy, Tampere

Controller, Saarioinen Oy, Tampere

 

Saarioinen on tehnyt suomalaisten lempiruoat jo yli 60 vuoden ajan. Olemme suomalainen perheyritys ja johtava valmisruokatalo – kotoisin Kangasalan Sahalahdelta, Saarioisten Kartanosta. Lisäksi Saarioisten herkullista ruokaa tehdään Valkeakoskella ja Huittisissa sekä Viron Raplassa yhteensä noin 1300 saarioislaisen voimin. Vaalimme perinteitä ja kehitämme samalla jatkuvasti uutta yhdessä suomalaisten kanssa. Äitien tekemää ruokaa vuodesta 1957 – www.saarioinen.fi.

Etsimme nyt joukkoomme Tampereelle 1,5 vuoden määräaikaiseen tehtävään itseohjautuvaa ja dynaamisessa toimintaympäristössä viihtyvää

CONTROLLERIA

Tässä monipuolisessa tehtävässä toimit controller-tiimimme jäsenenä kuluttajakokemusorganisaatiomme tukena. Vastaat analyyseistä tuote- ja tuoteryhmäkannattavuuden osalta, tuoteryhmästrategiamme tukemisesta seurannan ja analyysien avulla ja sparraat aktiivisesti tuoteryhmäpäälliköitä. Lisäksi tuet tuotteen elinkaareen liittyvien päätösten suunnittelua. Osallistut myös liiketoimintasuunnitteluun controller-tiimin jäsenenä.

Toivomme Sinulta kaupallista korkeakoulututkintoa, aiempaa kokemusta johdon laskentatoimen / sisäisen laskennan tehtävistä sekä MS Office -ohjelmistojen sujuvaa hallintaa. Aiempi kokemus kuluttajatuoteliiketoiminnasta tai vähittäiskaupasta ovat tässä tehtävässä selkeästi eduksi. Tyyppinä olet johdonmukainen ja aloitekykyinen, organisoit työtäsi sujuvasti ja pystyt reagoimaan tehokkaasti muuttuviin tilanteisiin. Hallitset kireät aikataulut, ja haastavissakin tilanteissa prioriteettien yhteensovittaminen onnistuu Sinulta aikaansaavalla asenteellasi.

Tässä tehtävässä menestyminen ei ole vain yksilösuorittamista, sillä meillä arvostetaan hyvää yhteistyötä ja välitöntä ilmapiiriä – haluamme auttaa myös toisiamme menestymään. Onnistumisessasi Sinua tukevatkin oman tiimisi ja esimiehesi lisäksi kuluttajakokemusorganisaation avainhenkilöt.

Tästä tehtävästä antavat lisätietoja rekrytoiva esimies Eero Kinnunen (Johtaja, liiketoiminnan kehittäminen), p. 040 849 6479, soittoajat 9.12 klo 15.00-16.00 ja 10.12 klo 8.00-10.00) sekä yhteistyökumppanimme Outi Kärkkäinen HRS Advisorsilta, p. 050 396 1138.

Hae tehtävää 15.12 mennessä täyttämällä sähköinen hakemus oheisesta linkistä. Liitäthän hakemukseesi CV:n palkkatoiveineen. Toimithan nopeasti, sillä tulemme toteuttamaan haastattelut välittömästi hakuajan päätyttyä.

HAE TÄSTÄ

Asiakaspalveluasiantuntija, Suomen Sokeri Oy, Kirkkonummi

Asiakaspalveluasiantuntija, Suomen Sokeri Oy, Kirkkonummi

Meillä on juuret syvällä Suomen maaperässä, puhtaassa luonnossa. Me jalostamme sitä, mitä luonto tuottaa: puhtaaksi kiteytettyä energiaa ja mielihyvää.  Me teemme sokeria niin kotimaisille kuin kansainvälisille asiakkaillemme. Sokeri on meille elämän suola.

Sucros Oy ja sen tytäryhtiö Suomen Sokeri Oy muodostavat yhdessä suomalaisen sokeriteollisuuden. Sucros vastaa sokerijuurikkaan viljelyttämisestä ja prosessoinnista Säkylän juurikassokeritehtaalla. Suomen Sokeri vastaa sokerin puhdistamo- ja pakkaustoiminnasta Kirkkonummella sekä tuotteiden markkinoinnista ja myynnistä. Tarjoamme työtä 230 ammattilaiselle ja liikevaihtomme on noin 112 miljoonaa euroa. Olemme osa Nordzucker Groupia, Euroopan toiseksi suurinta sokeriyritystä. Nordzucker omistaa meistä 80 % ja suomalainen Apetit Oyj 20 %. www.suomensokeri.fi. www.sucros.fi, www.nordicsugar.com

 

Tule meille Kirkkonummen Kantvikiin

ASIAKASPALVELUASIANTUNTIJA

Haemme palveluhenkistä ja organisointikykyistä henkilöä vahvistamaan Suomen Sokeri Oy:n asiakaspalvelutiimiä.

Tehtäviisi kuuluu asiakastilausten käsittely, toimitusjärjestelyt, asiakaslaskutus sekä myynnin tukitoimet. Päivittäisessä työssä hoidat sisäistä ja ulkoista yhteydenpitoa sekä ylläpidät järjestelmätietoja. Työskentely tapahtuu osin itsenäisesti ja osaava asiakaspalvelutiimimme on tukenasi.

Odotamme sinulta yhteistyökykyä ja palveluhenkisyyttä sekä vahvaa organisointikykyä. Työkokemuksesi on asiakaspalvelu-, logistiikka- ja/ tai vientitehtävistä. Olet tottunut käyttämään toiminnanohjausjärjestelmää, esim. meillä käytössä olevaa SAP ERP/SD.

Työskentelyssäsi olet huolellinen, mutta et jää hiomaan yksityiskohtia. Käytät harkintaa silti nopeisiin päätöksiin pystyen. Olet oma-aloitteinen ja aloitekykyinen, et hätkähdä kiireestä vaan silloinkin sinulla langat pysyvät käsissä. Koulutuksesi voi olla tradenomi tai vastaava. Kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi englanniksi, niin suullisesti kuin kirjallisestikin.

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän arvostetussa, kansainvälisessä yrityksessä, joka valmistaa ja markkinoi kaikkien suomalaisten tuntemia tuotteita. Pääset osallistumaan tilaus-toimitusketjun kehittämisprojekteihin nopeasti sähköistyvässä työympäristössä. Saat hyvän perehdytyksen tehtävään, mutta pääset myös tuomaan omia näkemyksiä ja ideoita toimintamme kehittämiseksi. Toimipaikkasi sijaitsee idyllisessä Kantvikissa, Kirkkonummen perinteikkäässä tehdasympäristössä, vain puolen tunnin ajomatkan päässä Helsingin keskustasta.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola puh. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 4.12. klo 13-15 sekä 9.12. klo 9-12. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 11.12. oheisen linkin kautta

HAE TÄSTÄ

Toimitusjohtaja, Tampereen Infra Oy

Toimitusjohtaja, Tampereen Infra Oy

Tampereen Infra Oy myy yhdyskunta- ja infrastruktuurirakentamiseen sekä ylläpitoon liittyviä palveluita Tampereen kaupungille ja sen tytäryhtiöille. Kunnossapito- ja rakentamispalveluiden lisäksi yhtiön erikoisosaamista ovat kuljetus-, korjaamo- ja paikkatietopalvelut. Tampereen Infra Oy aloittaa liiketoimintansa 1.1.2020, vuoden 2019 loppuun se toimii Tampereen kaupungin liikelaitoksena. Henkilöstö siirtyy yhtiöön vanhoina työntekijöinä. Tampereen Infra on In-house -yhtiö.

Tampereen Infra Oy:n liikevaihto tilikautena 2020 nousee noin 50 miljoonaan euroon. Yhtiössä työskentelee noin 330 infrarakentamisen ja kunnossapitoalan ammattilaista. Yhtiön liiketoiminnan ytimenä on tuottaa monipuolisia rakentamis- ja kunnossapitopalveluja sekä muita asiakasratkaisuja asiantuntevasti, vastuullisesti ja kumppanuuksia hyödyntäen.

Haemme nyt Tampereen Infra Oy:lle

TOIMITUSJOHTAJAA

Otat kokonaisvastuun uuden yhtiön liiketoiminnasta yhdessä hallituksen kanssa. Tehtävänäsi on ensivaiheessa toiminnan vakiinnuttaminen yhtiössä siten, että Tampereen kaupungin ja yhtiön tavoitteet saavutetaan. Pidät huolta yhtiön kannattavuudesta ja kilpailukyvystä sekä henkilöstön hyvinvoinnista.

Keskeisenä tavoitteenasi on tuottaa lisäarvoa ja uusia ratkaisuja asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin. Teet tiivistä yhteistyötä omistajien, asiakkaiden, tukipalvelukumppaneiden sekä laajan sidosryhmäkentän kanssa. Katsot avoimesti tulevaan ja luotsaat yhtiötä kohti uutta toimintakulttuuria hyödyntäen muutosjohtamisen taitojasi. Olet kiinnostunut kehittämään myös digitaalista toimintaympäristöä.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, infra-alan tuntemusta ja monipuolista johtamiskokemusta sekä selkeitä näyttöjä aikaisemmista onnistumisista. Liiketoimintaosaamisesi on vankka, olet johtanut vaativia muutosprosesseja.  Eduksesi katsomme kokemuksen palveluliiketoiminnan johtamisesta. Olet tavoitteellinen ja aikaansaava, luot ympärillesi positiivista energiaa ja kannustat henkilöstöä kehittymiseen. Monipuoliset vuorovaikutus-, yhteistyö- ja henkilöstöjohtamisen taidot ovat keskeinen perusta tehtävässä menestymiselle.

Tässä tehtävässä pääset antamaan vahvan panoksen toimintakulttuurimme uudistamiseen ja liiketoimintamme kehittämiseen yhdessä sitoutuneen ja ammattitaitoisen työyhteisömme kanssa.

Luottamuksellisiin tiedusteluihin vastaa hallituksen puheenjohtaja, Petri Olkinuora 0400 333 256, ajat 3.12. klo 9-11.00 ja 4.12. klo 9-11.00. sekä muina aikoina HRS Advisors, Tarja Kohtamäki, 0400 797 453 ja Outi Kärkkäinen, 050 396 1138.  Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen viimeistään 16.12. hakulinkin, HAE TÄSTÄ- painikkeen kautta.

 

HAE TÄSTÄ

HR-päällikkö, Parainen

HR-päällikkö, Parainen

Vuonna 1973 perustettu LM-Dental kehittää, valmistaa, markkinoi ja myy korkealuokkaisia hammashoidon käsi-instrumentteja, niiden seurantajärjestelmää sekä mm. ultraääni- ja jauhepuhdistuslaitteita ja oikomiskojeita. Innovatiivisen tuotekehityksemme ja huippuluokan tuotantoteknologian ansiosta olemme Euroopan nopeimmin kasvava käsi-instrumenttien valmistaja ja Pohjoismaiden markkinajohtaja. Yli 80 % tuotteistamme menee maailmanlaajuiseen vientiin. Meitä LM-Dentalilaisia on jo 100 ja olemme osa suomalaista Planmeca-konsernia. Tutustu yritykseemme: www.lm-dental.com.

 

 

 

Kasvumme johdosta etsimme joukkoomme nyt sinua, kokenut ja kehittämishenkinen

 

HR-päällikkö

 

Vastaat työssäsi HR-käytännöistä, -prosesseista sekä niiden kehittämisestä. Tuet työntekijöitämme huolehtien omalta osaltasi henkilöstöpolitiikasta, henkilöstöasioihin liittyvästä sisäisestä viestinnästä sekä henkilöstön hyvinvoinnista. Vastuullesi kuuluvat myös rekrytointi- ja työsopimusasiat, henkilöstösuunnitelmat, raportointi sekä esimiesten tukeminen. Pääset myös osallistumaan henkilökuntamme osaamisen kehittämiseen. Olet osa Finance & Administration -tiimiämme ja raportoit Financial Managerille.

Henkilöstöhallinnon asiantuntijana olet jo toteuttanut ja kehittänyt sisäisiä prosesseja sekä huolehtinut hyvästä henkilöstöpolitiikasta. Sinulla on näyttöjä muutoksen tehokkaasta läpiviennistä yhteistyötä edistäen aktiivisesti kommunikoiden. Tietosuoja- IT-, työsuhde- ja TES-asiat ovat tulleet sinulle tutuksi. Sinulla on sekä strategisen tason ymmärrystä että käytännönläheinen työskentelyote.

Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, vähintään viiden vuoden kokemusta henkilöstö- ja työsuhdeasioiden laajasta hoitamisesta sekä hyviä johtamis- ja vuorovaikutustaitoja. Tehtävässä menestyminen edellyttää aktiivista työskentelyotetta ja kiinnostusta työyhteisön kehittämiseen. Olet sitoutunut viemään yhdessä sovitut asiat loppuun ja sinulla on näyttöjä projektien tehokkaasta läpiviennistä. Sinulla on erinomainen suomen kielen ja erittäin hyvä englannin kielen taito. Muu kielitaito katsotaan eduksi. Lisäksi Mepcon ja Aditro Personecin hallinta katsotaan eduksi.

 

Tarjoamme:

  • Olemme menestyvä, kotimainen ja innovatiivinen markkinajohtaja, joka toimii globaalissa ympäristössä ja kasvavalla terveysteknologian alalla.
  • Vastuullisen ja itsenäisen roolin, jossa pääset hyödyntämään osaamistasi sekä vahvistamaan asiantuntijuuttasi entisestään. Saat mahdollisuuden kehittää koko henkilöstöhallintoa – organisaatiossamme työskentelee yhteensä 100 henkilöä niin tuotannossa kuin toimihenkilöinä.
  • Saat tukea työhösi sekä paikallisella että konsernitasolla.
  • Työympäristömme Paraisilla on moderni ja miellyttävä – ja lisäksi meillä on mahtava työporukka.
  • Olemme kehityssuuntautuneita ja tarjoamme monipuolisia työsuhde-etuja.

 

Kiinnostuitko tehtävästä? Kysymyksiisi vastaa yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin konsultti Essi Karvonen, +358 40 557 8117. Jätä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 8.12. mennessä oheisen linkin kautta.

 

HAE TEHTÄVÄÄ

Seutuassistentti, Tampereen kaupunkiseudun kuntayhtymä

Seutuassistentti, Tampereen kaupunkiseudun kuntayhtymä

Tule tekemään Suomen parasta seutuyhteistyötä kanssamme!

Tampereen kaupunkiseudun kuntayhtymä on Tampellassa sijaitseva noin 10 hengen asiantuntijaorganisaatio, joka lisää kaupunkiseudun kuntien elinvoimaa seudullisella suunnittelulla ja toimeenpanon tuella. Työtämme ohjaa seutustrategia. Käytännössä huolehdimme Tampereen ja sen kehyskuntien välisestä sujuvasta yhteistyöstä maankäytön, asumisen ja liikenteen sekä hyvinvointipalvelujen ja infrapalvelujen sektorilla. ks. tampereenseutu.fi

Haemme pysyvään työsuhteeseen sinua, palveluhenkinen 

SEUTUASSISTENTTI 

Seutuassistentti auttaa koko tiimiä onnistumaan tehtävissään. Hän toimii johdon ja asiantuntijoiden tukena, huolehtii toimistotyön sujuvuudesta, viestinnästä ja tiedon visualisoinnista, avustavista taloustehtävistä ja tapahtumajärjestelyistä. Seutuassistentti on kiinnostunut myös hankemaailmailmasta, ja hoitaa toimistomme pienet ja isot tehtävät ammattitaidolla ja palveluasenteella.

Sinulla on tehtävään soveltuvat koulutus, esim. AMK- tutkinto, hallitset hyvin tietotekniikan, mm.  Office- työkalut, kirjoitat sujuvaa tekstiä ja olet kiinnostunut viestinnästä, sosiaalisen median kanavista ja mahdollisuuksista. Ylläpidät myös verkkosivuja ja hallitset materiaalien visualisoinnin.  Sinulla on jo kokemusta vaativista toimistotehtävistä. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, palveluasennetta, osaat toimia itsenäisellä tavalla. Kunnallisen toimintatavan tuntemus on työssäsi etu. Tehtävään sovelletaan 6 kk koeaikaa.

Lisätietoa tehtävästä saat 3.12 ja 5.12. klo 9-11.00 seutujohtaja Päivi Nurminen, p. 040 754 3692. Muina aikoina voit soittaa HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 9.12.

 

HAE TEHTÄVÄÄN TÄSTÄ

Jätä avoin hakemus

  • Laskentapäällikkö, Vantaa

    16.1.2020 Pallas Rakennus Etelä-Suomi hakee laskentapäällikköä, joka kehittää kustannuslaskentaa yhdessä kasvavan liiketoiminnan ja uusien hankkeiden parissa.
  • Taloushallinnon ammattilainen – Avoin hakemus

    18.8.2014 Haemme jatkuvasti taloushallinnon ammattilaisia erityisesti pääkaupunkiseudulla, Turun ja Tampereen alueilla sijaitseviin yrityksiin.
  • Jätä avoin hakemus

    18.8.2014 HRS Advisors hakee osaajia asiakasyrityksillemme suorahaun avulla. Jätä meille avoin hakemuksesi!

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Share This