Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

HR Generalist/ HR-asiantuntija, Suomen Sokeri, Kantvik tai Säkylä

HR Generalist/ HR-asiantuntija, Suomen Sokeri, Kantvik tai Säkylä

Meillä on juuret syvällä Suomen maaperässä, puhtaassa luonnossa. Me jalostamme sitä, mitä luonto tuottaa: puhtaaksi kiteytettyä energiaa ja mielihyvää.  Me teemme sokeria niin kotimaisille kuin kansainvälisille asiakkaillemme. Sokeri on meille elämän suola. 

Sucros Oy ja sen tytäryhtiö Suomen Sokeri Oy muodostavat yhdessä suomalaisen sokeriteollisuuden. Sucros vastaa sokerijuurikkaan viljelyttämisestä ja prosessoinnista Säkylän juurikassokeritehtaalla. Suomen Sokeri vastaa sokerin puhdistamo- ja pakkaustoiminnasta Kirkkonummella sekä tuotteiden markkinoinnista ja myynnistä. Tarjoamme työtä 230 ammattilaiselle ja liikevaihtomme on noin 112 miljoonaa euroa. Olemme osa Nordzucker Groupia, Euroopan toiseksi suurinta sokeriyritystä. Nordzucker omistaa meistä 80 % ja suomalainen Apetit Oyj 20 %. 

www.suomensokeri.fiwww.sucros.fiwww.nordicsugar.com

Tule meille Kirkkonummen Kantvikiin tai Säkylään

HR Generalist/ HR-asiantuntija

Tehtävässä tuet esimiehiä johtamiseen, rekrytointiin ja henkilöstön kehittämiseen liittyvissä asioissa. Laajennetun johtoryhmän jäsenenä tuot henkilöstöhallinnon näkökulmaa yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen. Raportoit paikallisesti talousjohtajalle sekä funktiossa Nordzucker-konsernin Pohjoisen ja Itäisen Euroopan henkilöstöjohtajalle. Lisäksi olet osa Nordzucker-konsernin HR-verkostoa.

Odotamme sinulta jo muutaman vuoden kokemusta monipuolisista HR-tehtävistä tehdasorganisaatiossa. Työsuhdeasiat ovat sinulla hyvin hallinnassa ja esim. TES-tulkinnat ovat arkipäivääsi. Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi englanniksi, niin suullisesti kuin kirjallisestikin.

Persoonaltasi olet yhteistyökykyinen ja palveluhenkinen. Työskentelet itsenäisesti ja olet valmis liikkumaan Kantvikin ja Säkylän toimipaikkojemme välillä pari kertaa kuukaudessa. Työskentelet luontevasti eri organisaation tasojen kanssa, niin tehtaan työntekijöiden, esimiesten, johdon sekä ulkomaisten kollegoittesi kanssa. Saat asioita aikaiseksi, olet valmis kehittämään ja kehittymään samalla myös itsekin.

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän arvostetussa yrityksessä, joka valmistaa ja markkinoi kaikkien suomalaisten tuntemia tuotteita. Vaikka vastaat Suomen henkilöstöhallinnosta, pääset osaksi kansainvälistä organisaatiota ja kiinnostuksesi mukaan osallistumaan myös kansainvälisiin kehitysprojekteihin. Toimipaikkasi sijaitsee idyllisessä Kantvikissa, Kirkkonummen perinteikkäässä tehdasympäristössä, vain puolen tunnin ajomatkan päässä Helsingin keskustasta tai Länsi-Säkylän teollisuusalueella Säkylän keskustan tuntumassa.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola puh. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 19.11. klo 9-11 sekä 25.11. klo 10-12. Jätä englanninkielinen hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 26.11. oheisen linkin kautta

HAE TÄSTÄ

Export Manager, Parainen

Export Manager, Parainen

LM-Dental, founded in 1973, develops, produces and markets high-tech dental hand instruments and their tracking system together with ultrasonic devices, orthodontic appliances and more. With the innovative product design and high-tech production technology we are the fastest growing manufacturer of hand instruments in Europe, the market leader in all Nordic countries and over 80% of our products are exported globally. LM is a part of the Finnish medical corporation Planmeca Group. www.lm-dental.com.

 

 

To look after our markets in Southern Europe (France, Italy, Portugal and Spain), North Africa and Middle East, we are looking for an experienced and energetic 

 

Export Manager

 

In this position you are responsible for sales, customer relationships and marketing activities in the respective territory. Your tasks include planning and following up the sales budget, training and coaching our potential local product specialists and fulfill local needs for sales support materials. Utilizing your expertise, you are entrusted to search and kick-off new business opportunities and develop new sales promotion concepts in your area as well as a part of the global Market Operations team. Attending local and global exhibitions and customer events is a part of your job. As Export Manager, you will also analyze market intelligence and participate in overall marketing planning with our Sales and Marketing team.

 

Ideal candidate’s profile:

  • Minimum 3 years’ experience in international B2B-distribution channel management
  • Sc. or M.Sc. degree in economics, oral health, health technology or similar
  • Fluent command of Finnish and English – French, Italian and / or Spanish proficiency is highly preferred
  • Willingness to travel internationally and ability to create and develop long term customer relationships
  • Result-driven and self-initiative mindset combined with cultural knowledge and excellent networking abilities as well as flexible team player capabilities
  • Ability to prioritize and meet deadlines in a fast-paced international business environment
  • Data-driven mindset and the ability to analyze accounts and identify opportunities
  • Contributing to our company’s overall development by bringing up new ideas
  • Quick learner with an ability to constantly develop as a professional

 

What we offer:

  • Challenging and varied position with personal growth opportunities
  • International working environment in a growing and profitable SME
  • Modern and pleasant working facilities in Parainen
  • High-end innovative dental products with global competitiveness
  • Support from the team locally and from the group level
  • Your location will be Parainen, Finland or home office in Italy, Spain or France

 

For more information, please contact Export Sales Manager Jonathan Rehnberg tel. +358 40 0879 388 (November 6th at 11-12 GMT+2 and November 12th at 13-14 GMT+2, November 15th at 13-14 GMT+2) or HRS Advisors consultant Essi Karvonen +358 40 557 8117. We are expecting your application letter and CV including salary request by November 22th, at the link below.

 

APPLY HERE
Henkilöliikennejohtaja, Tampere

Henkilöliikennejohtaja, Tampere

Tuomi Logistiikka

Tuomi Logistiikka on julkisomisteinen, in-house asemassa julkisella sektorilla toimiva pirkanmaalainen hankinta- ja logistiikkayhtiö, joka muodostaa strategisia ja kestäviä kumppanuuksia sekä tuo taloudellista vaikuttavuutta asiakkailleen hankinnan ja logistiikan asiantuntijuudellaan. Tuomi Logistiikalla työskentelee yli 250 henkilöä ja heidän liikevaihto on 101 M€. Laaja yhteistyöverkosto ja alati muuttuva toimintaympäristö haastavat Tuomen kehittämään osaamistaan jatkuvasti. Tutustu yritykseen osoitteessa www.tuomilogistiikka.fi

Tuomi Logistiikan henkilöliikenne tarjoaa kasvavalla Pirkanmaalla asiakkailleen kustannustehokkaita ja sujuvia kuljetuspalveluita. Näihin palveluihin kuuluvat esimerkiksi koulukuljetukset ja PALI-palvelubussit, jotka ovat näkyvästi läsnä kuntalaisten jokapäiväisessä arjessa. Pääset tutustumaan Tuomen henkilöliikennepalveluihin tästä.

 

Henkilöliikennejohtaja

 

Henkilöliikenteen horisontissa näkyy mielenkiintoisia haasteita, joita luotsaamaan etsimme kokenutta henkilöliikennejohtajaa. Tulevalla Tuomi Logistiikan henkilöliikennejohtajalla on kokemusta strategisesta toimintojen johtamisesta sekä kehityspainotteisista tehtävistä. Hänen kokonaisvastuullaan tulee olemaan henkilöliikennepalveluiden kehitys ja eteenpäin vieminen yhdessä asiantuntevan henkilöstön kanssa. Tehtävässä on mahdollisuus vaikuttaa yhdessä hankintapalveluiden kanssa kuljetuspalvelujen tuotantoon ja laatuun.

Tulevaisuuden kehitysteemoja ovat mm. digitalisaatio, robotiikka, sekä muutokset väestörakenteessa ja kuntasektorilla. Etsimämme henkilö onkin innostunut, ratkaisuhakuinen ja kehitysmyönteinen johtaja, jolle on luontaista olla oman toimintonsa kasvot niin perinteisessä kuin sosiaalisessakin mediassa.

 

Etsimämme henkilö

Toivomme sinulta ymmärrystä Tuomi Logistiikan toimintaympäristöstä ja julkisen sektorin toimintamalleista. Sinulla on tuntemusta julkisen puolen henkilökuljetustarpeista, sekä olemassa olevia verkostoja kuntasektorilla. Kokonaisuuksien johtajana tulet työskentelemään erilaissa työryhmissä, ja koet luontaiseksi verkostoitumisen kuntien ja palveluntarjoajien kanssa.

Kokemus henkilöliikennepalveluiden toiminnasta tai johtamisesta antavat sinulle hyvän pohjan rohkeaan kehitykseen ja projektien läpivientiin. Digitalisaation ja robotiikan ollessa henkilöliikenteen tulevia kehityskohteita, järjestelmäpuolen kehityskokemus on tehtävässä hyödyksi. Esimiestyön koet omaa työtäsi rikastavana tekijänä, ja arvostat ennen kaikkea mahdollistavaa ja keskustelevaa kulttuuria.

 

Työsuhde-edut

Tuomi Logistiikka tarjoaa kasvavan ja kehitysmyönteisen organisaation, jossa saat näyttää kykysi ja tutustua laajalti kaikkiin yhtiön eri liiketoimintoihin. Mukavat ja asiantuntevat kollegat sekä pätevät esimiehet ja johto ovat tukenasi urapolullasi. Henkilöstöetuihin ja henkilöstön uratarinoihin voit tutustua tarkemmin Tuomen urasivuilla.

Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, lähetä hakemus ja CV palkkatoiveineen 24.11. mennessä. Kerrothan meille hakemuksessasi, miten yllä mainitut asiat näkyvät osaamisessasi ja työhistoriassasi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, mutta työn aloitus voidaan sopia joustavasti.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Vesa Haapamäki numerosta 041-730-0406. Parhaiten tavoitat hänet 7.11 klo. 12-13:00, 15.11 klo. 8:30-9:30 ja 21.11 klo. 15-16:00, tai Advisor Kristiina Lehmus numerosta 050 3964686. Kysymyksiä tehtävänkuvasta voit laittaa myös sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@tuomilogistiikka.fi tai kristiina.lehmus@hrsadvisors.fi

HAE TEHTÄVÄÄ

Talouspäällikkö, Business Partner, Helsinki

Talouspäällikkö, Business Partner, Helsinki

Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja noin 700 osaajan voimin Suomessa. Kiwa Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Kiwa Inspecta on osa Kiwa-konsernia, jolla on globaalisti yhteensä 4600 osaajaa. Lue lisää www.kiwa.com/fi.

 

Haemme kasvavaan joukkoomme Sinua,

 

Talouspäällikkö, Business Partner

 

Haemme kokenutta talouspäällikköä vahvaksi liiketoimintakumppaniksi ja toiminnan kehittäjäksi. Keskeisenä tehtävänäsi on liiketoiminnan tukeminen tuomalla lisäarvoa toiminnan suunnitteluun, päätöksentekoon ja johtamiseen sekä talousfunktion jatkuva kehittäminen.  Tuet liiketoimintayksiköitämme operatiivisten ja strategisten tavoitteiden saavuttamisessa. Johdat taloustiimiä arjen tekemiseen osallistuen. Työskentelet koko maayhtiön taloudellisen raportoinnin, ennustamisen, budjetoinnin sekä ulkoisen laskennan parissa. Kansainvälinen konserniyhteistyö talouden eri osa-alueilla on olennainen osa tehtävääsi.

Sinulle muodostuu kokonaiskäsitys liiketoimintojemme taloudesta ja vahvan osaamisesi ansiosta olet mukana kehittämässä talouden prosesseja yhdessä tiimiesi kanssa. Työhösi kuuluu myös raportoinnin ja tietojärjestelmien kehitystä. Lisäksi huolehdit ulkoisen laskennan, konserniraportoinnin ja tilintarkastusyhteistyön onnistumisesta. Toimit business controlling ja finance -tiimien esimiehenä ja raportoit maayhtiön talousjohtajalle.

Sinulla on useamman vuoden työkokemus liiketoimintalähtöisestä talouden tehtävästä sekä tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto. Hallitset talouden laajan tehtäväkentän suvereenisti. Olet aikaansaava, analyyttinen, vastuuta kantava ja yhteistyökykyinen talouden ammattilainen. Arvostamme halua kehittyä yhdessä tiimin kanssa, kykyä hahmottaa laajojakin kokonaisuuksia, erinomaisia tietojärjestelmätaitoja sekä kiinnostusta toiminnan kehittämiseen. Aktiivinen ja tehokas työote ovat sinulta odottamiamme ominaisuuksia. Esimiehenä olet keskusteleva, kannustava sekä tavoitteet ja odotukset selkeästi viestivä kehittäjä. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen työn, kannustavan työilmapiirin sekä hyvät kehittymismahdollisuudet vakaassa ja kasvavassa yrityksessä. Kiwa Inspecta on Suomen johtava teknisten tarkastusten palveluyritys. Meillä on alan parhaat ihmiset lähellä asiakkaita. Henkilöstömme ja osaamisemme ovat yrityksemme sydän, joka sykkii yhteiseen tahtiin. Edistyksellisenä, uudistuvana ja erinomaisesti johdettuna tuotamme alan parhaita asiakaskokemuksia. Työmme on yhteiskunnallisesti merkityksellistä.

Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa. Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 17.11.2019. Lisätietoja tehtävästä antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin konsultit Kalle Metsovuori p. 050 593 7389 ja Toni Koskinen p. 040 742 7525.

 

Jätä hakemus tästä

Myyntiedustaja, Pääkaupunkiseutu

Myyntiedustaja, Pääkaupunkiseutu

Asiakkaamme on merkittävä toimija FMCG-sektorilla ja globaalisti johtava yritys. Yritys toimii lähes kahdessasadassa maassa maailmanlaajuisesti. Suomessa yritys on edelläkävijä omassa tuotekategoriassaan.

 

Haemme nyt pääkaupunkiseudulle

MYYNTIEDUSTAJAA    

 

Yritys on kasvattanut myyntiään erittäin vahvasti Suomessa, ja tästä syystä kasvattaa vähittäiskaupan myyntiorganisaatiota.

Tehtävänäsi on myynnin ja peiton kasvattaminen alueesi vähittäiskauppojen kanssa. Varmistat, että alueesi vähittäiskaupat ovat yrityksen konseptin mukaiset. Solmit loistavia asiakassuhteita ensiluokkaisen asiakaspalvelun ja tuotekategorian tuntemuksen kautta. Vastaat oman alueesi asiakaskäynneistä ja varmistat tuotteiden saatavuuden ja näkyvyyden. Huolehdit kampanjoiden sopimisesta ja toteutuksesta kauppatasolla sekä ketjukampanjoiden erinomaisesta toteutuksesta alueellasi. Hoidat myös POS-materiaalien esillepanon sekä yhteydenpidon alueesi menekinedistäjien kanssa. Pääset työskentelemään erittäin vahvasti kasvavan tuoteportfolio parissa!

Odotamme sinulta konkreettista näyttöä menestyksekkäästä myyntityöstä. Sinulla on aitoa intohimoa myyntityöhön ja asiakaspalveluun sekä kykyä tunnistaa lisämyyntimahdollisuuksia. Osaat kommunikoida ja neuvotella sujuvasti suomen kielellä. Sinulla on erinomaiset ajanhallinta- ja organisointikyvyt sekä yrittäjähenkinen ja positiivinen asenne. Tunnet Suomen päivittäistavarakaupan rakenteen, työkokemus impulssituotteiden parissa on eduksi. Olet tottunut liikkumaan ja sinulla on ajokortti.

Tarjoamme sinulle ison ja luotettavan organisaation tuen mielenkiintoisessa toimintaympäristössä. Saat loistavat työkaverit tsemppaamaan sinua päivittäisessä työssäsi. Pääset työskentelemään upeiden brändituotteiden parissa ja tarjoamme kilpailukykyiset edut.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi oheisen linkin kautta. Liitä mukaan CV:si, hakemuksesi palkkatoiveineen ja mahdolliset muut liitteet, jotka tuovat esille osaamistasi avoimen työtehtävän osalta. Kerro myös, milloin olet valmis aloittamaan. Jätäthän hakemuksesi viimeistään 12.11.2019. Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisorsin konsultti Erika Palomäki p. 040 937 2217, erika.palomaki@hrsadvisors.fi.

 

JÄTÄ HAKEMUS

Technical Writer, Parainen

Technical Writer, Parainen

LM-Dental, founded in 1973, develops, produces and markets high-tech dental hand instruments and their tracking system together with ultrasonic devices, orthodontic appliances and more. With the innovative product design and high-tech production technology we are the fastest growing manufacturer of hand instruments in Europe, the market leader in all Nordic countries and over 80% of our products are exported globally. LM is a part of the Finnish medical corporation Planmeca Group. www.lm-dental.com.

 

 

 

As our company is growing, we are looking for a skilled and co-operative

 

Technical Writer

 

In this position you will produce high-quality technical documentation to cross-functionally support marketing, product development and production functions. You will be working with internal teams on product and manufacturing process documentation, take part in product development projects and develop the end user technical documentation. Your tasks also include creating and updating processes and working instructions for production. You take pride in producing high-quality documents and your work meets even the highest regulatory and quality standards. You are also keen to learn, so you gather document usability feedback from customers, designers and internal stakeholders.

 

Skills and experience needed to succeed in this position:

  • Full professional proficiency in English and Finnish (written)
  • Technical background (preferably MSc or BSc)
  • Previous experience in technical writing or documentation and knowledge of current digital tools
  • Ability to deliver detailed and precise technical documentation
  • Quick grasping of complex technical concepts and translating them to easily understandable text and pictures
  • Strong operation of MS Office
  • Knowledge of (3D) modelling tools (e.g. Solid Works) is considered an advantage

Ideal candidate’s profile:

  • Self-driven mindset combined with flexible team player capabilities
  • Excellent communication and training skills, a teacher at heart
  • Attention to detail
  • Ability to prioritize and meet deadlines in a fast-paced international business environment

What we offer:

  • As an innovative and growing market leader, we offer you a unique chance to work in a challenging and varied position with personal growth opportunities in international business
  • High-end dental products, global competitiveness and profitable SME
  • Support from the team locally and from the group level
  • Good commuting possibilities from Turku and modern and pleasant working facilities in Parainen

 

For more information, please contact R&D Manager Petra Furu, petra.furu (at) lm-dental.com or +358 40 1822 441. We are expecting your application letter and CV including salary request by November 10th 2019, at the link below.

 

APPLY HERE
Category Developer, Eckes-Granini Finland Oy Ab, Turku

Category Developer, Eckes-Granini Finland Oy Ab, Turku

Eckes-Granini Finland Oy Ab:n tuotteet ovat vuosikymmenten varrella tulleet tutuiksi useille sukupolville ja ovat luonnollinen osa suomalaisten arkea. Marli ja Mehukatti -tuotemerkeille kehitetään jatkuvasti uutuuksia ja osa tuotteista on jo klassikoita. Myös God Morgon täysmehut ovat osa Eckes-Granini Finland Oy Ab:n tuotevalikoimaa.

Eckes-Granini Finland Oy Ab on osa Euroopan johtavaa mehuliiketoiminta-konsernia Eckes-Granini Group GmbH:ta, jonka pääkonttori sijaitsee Saksassa. Eckes-Granini Finlandin tuotanto on Suomessa keskitetty Turun tehtaalle. 

www.eckes-granini.fi  www.juissi.fi  www.mehukatti.com  www.godmorgon.fi  

 

Kaupallisessa organisaatiossamme avautuu nyt uusi tehtävä

CATEGORY DEVELOPER

 

Vastaat työssäsi kokonaisvaltaisesta tuoteryhmähallinnan kehittämisestä yhdessä myynnin, markkinoinnin ja asiakkaiden kanssa tuoteryhmän kasvun aikaansaamiseksi. Analysoit myyntilukuja, laadit portfolioanalyysejä, analysoit markkinadataa ja teet suosituksia valikoiman, tilan ja jakelupisteiden määrän optimointiin sekä kaupallisiin toimenpiteisiin. Koordinoit asiakkaiden kanssa tuoteryhmä- ja tilanhallintaprojekteja.

Suunnittelet, toteutat ja analysoit kaupan promootiomalleja yhdessä brändivastaavien kanssa. Laajempaa rajapintaa saat koordinoimalla S&OP-prosessia yhteistyössä markkinoinnin, myynnin, toimitusketjun sekä controlling-toimintojen kanssa. Tehtäviisi kuuluu myös yrityksen budjetoinnin ja kvartaaliraportoinnin tukeminen, jolloin pääset näkemään liiketoiminnan isoa kuvaa.

Työskentelet Eckes-Granini Finlandin modernilla tehtaalla Turussa, mutta liikut jonkin verran myös asiakkaittemme luona. Olet Category Development ja Trade Marketing -yhteyshenkilö konserniimme, joten tehtävässä on myös kansainvälisiä yhteyksiä ja kokouksia.

Odotamme sinulta jo muutaman vuoden työkokemusta. Etuna on työskentely controlling-tehtävissä sekä päivittäistavarakaupan ja tuoreryhmähallinnan ymmärrys. Sinulla on kaupallinen korkeakoulututkinto ja kommunikoit luontevasti suomen lisäksi myös englannin kielellä. IT-taidot (erityisesti Excel) ovat sinulla hyvin hallussa. Persoonana olet haasteita pelkäämätön, oma-aloitteinen ja yhteistyökykyinen.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja arvostetun paikan kaikkien suomalaisten hyvin tuntemien mehubrändien parissa sekä ammattimaisen tiimin ympärillesi. Tehtävä antaa sinulle aidon näköalapaikan taloudellisesti vakaaseen, kansainväliseen elintarvikealan yritykseen. Yrityksemme sisäinen konserniyhteistyö antaa mahdollisuuksia myös kansainvälisiin kehityspolkuihin.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 25.10 klo 14-16 ja 31.10. klo 9-11. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3.11.2019. oheisen linkin kautta:

 

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ
Markkinointiassistentti, Eckes-Granini Finland Oy Ab, Turku

Markkinointiassistentti, Eckes-Granini Finland Oy Ab, Turku

Eckes-Granini Finland Oy Ab:n tuotteet ovat vuosikymmenten varrella tulleet tutuiksi useille sukupolville ja ovat luonnollinen osa suomalaisten arkea. Marli ja Mehukatti -tuotemerkeille kehitetään jatkuvasti uutuuksia ja osa tuotteista on jo klassikoita. Myös God Morgon täysmehut ovat osa Eckes-Granini Finland Oy Ab:n tuotevalikoimaa.

Eckes-Granini Finland Oy Ab on osa Euroopan johtavaa mehuliiketoiminta-konsernia Eckes-Granini Group GmbH:ta, jonka pääkonttori sijaitsee Saksassa. Eckes-Granini Finlandin tuotanto on Suomessa keskitetty Turun tehtaalle.

www.eckes-granini.fi  www.juissi.fi  www.mehukatti.com  www.godmorgon.fi

MARKKINOINTIASSISTENTTI

 

Tehtävässä avustat monipuolisissa markkinoinnin projekteissa. Yksikään päivä ei ole samanlainen, vaan voi koostua esim. markkinointimateriaalien hankinnasta, pakkaustekstien tarkistuksesta, tuotekuvastojen tuottamisesta ja asiakkaiden tuotetietokyselyihin vastaamisesta. Koordinoit tuotemaistatuksia, hoidat tapahtumien järjestelyjä ja hoidat tuotenäytelähetyksiä. Sosiaalisen median seuranta ja analysointi kuuluvat myös tehtäviisi.

Odotamme sinulta omatoimisuutta ja hyvää yhteistyökykyä työskennellessäsi sekä sisäisten että ulkoisten kumppaneiden kanssa. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen. Tehtävään liittyy paljon saman aikaisia ja muuttuvia tehtäviä, jotka vaativat priorisointia ja paineen sietoa. Voit olla opiskeluittesi loppuvaiheessa tai jo valmistunut KTM tai tradenomi. Hyvät IT-taidot ja englanninkielentaito ovat tehtävässä tärkeitä.

Pääset tekemään ja oppimaan arvostetun bränditalon monipuolisia tehtäviä ammattimaisen markkinointitiimin kanssa. Myös kansainvälisyys tekee tehtävästä mielenkiintoisen. Tehtävässä pääset työskentelemään kaikkien suomalaisten hyvin tuntemien mehubrändien parissa. Työsuhde on 1 vuoden määräaikainen.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 25.10. klo 14-16 ja 31.10. klo 9-11. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3.11.2019 oheisen linkin kautta

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Tarkastusinsinööri metallituotteiden sertifiointiin

Tarkastusinsinööri metallituotteiden sertifiointiin

Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja noin 700 osaajan voimin Suomessa. Kiwa Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Kiwa Inspecta on osa Kiwa-konsernia, jolla on globaalisti yhteensä 4600 osaajaa. Lue lisää www.kiwa.com/fi

Haemme kasvavaan joukkoomme Sinua,

Tarkastusinsinööri metallituotteiden sertifiointiin

Tehtävänäsi ovat teräs- ja konepajateollisuuden tarkastustehtävät liittyen CE- ja FI-sertifiointiin. Työskentelet asiantuntijana rakennustuotteiden tarkastus- ja sertifiointitehtävissä erityisesti hitsaavan teollisuuden, teräsrakenteita valmistavan ja rakentamisen organisaatioissa. Teet tarkastuskäyntejä, valmistuksen laaduntarkastuksia, laadit niistä raportteja ja valmistelet metallituotteiden laadunvarmistukseen liittyviä vaatimuksia. Toimit osana 15 hengen osaavaa tuotteiden sertifioinnin asiantuntijatiimiä. Toimipaikkasi on jokin Kiwa Inspectan toimipisteistä Suomessa, mutta olet valmis liikkumaan asiakkaillamme ympäri Suomea ja myös tarvittaessa ulkomailla.

Olet koulutukseltasi kone- tai rakennustekniikan insinööri tai diplomi-insinööri. Odotamme soveltuvaa, vähintään viiden vuoden työkokemusta esimerkiksi betoni- ja/tai teräsrakentamisesta tai -suunnittelusta tai konepajateollisuudesta. Arvostamme monipuolista teräsrakenteiden laadunvalvonnan ja CE-merkinnän tuntemusta, hitsausosaamista sekä IWE- tai IWT-tutkintoa. Teet työtä asiakkaiden parissa, joten arvostamme asiakaspalveluhenkisyyttä ja sujuvia vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi. Työssäsi tarvitset matkustusvalmiutta.

Tarjoamme itsenäisen ja vaihtelevan työn, näköalapaikan suomalaisessa ja kansainvälisessä konepajateollisuudessa sekä mahdollisuuden kehittyä metallituotteiden ja teräsrakenteiden asiantuntijaksi. Meillä on alan parhaat ihmiset lähellä asiakkaita. Henkilöstömme ja osaamisemme ovat yrityksemme sydän, joka sykkii yhteiseen tahtiin. Edistyksellisenä, uudistuvana ja erinomaisesti johdettuna tuotamme alan parhaita asiakaskokemuksia.

Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa. Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 3.11.2019. Lisätietoja tehtävästä antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin konsultit Kalle Metsovuori (+358 50 593 7389) ja Toni Koskinen (+358 40 742 7525).

 

Jätä hakemus tästä

Sales & Event Coordinator, Parainen

Sales & Event Coordinator, Parainen

LM-Dental, founded in 1973, develops, produces and markets high-tech dental hand instruments and their tracking system together with ultrasonic devices, orthodontic appliances and more. With the innovative product design and high-tech production technology we are the fastest growing manufacturer of hand instruments in Europe, the market leader in all Nordic countries and over 80% of our products are exported globally. LM is a part of the Finnish medical corporation Planmeca Group. www.lm-dental.com.

 

 

While our team member is on parental leave, we are looking for an energetic, efficient and customer-oriented

 

Sales & Event Coordinator

 

In this position you will be in charge of coordinating both large scale customer events and smaller scale customer visits and product trainings in our headquarters in Parainen. You will also plan and organize our in-house events for our personnel and assist in various tasks including international sales, campaign calculations and travel management. You are a part of our Market Operations’ team and report to Export Sales Manager.

 

Skills and experience needed to succeed in this position:

  • Excellent hands-on coordination and planning skills
  • Previous experience in business-related event planning and project management
  • Strong communication skills: fluency in Finnish and English, professional proficiency in any other language is considered as a valuable advantage
  • Preferably a degree in International Business or related field
  • Smooth operation of MS Office
  • Knowledge of M-Files document management tool is an advantage
  • A driver’s license and a car in use

Ideal candidate’s profile:

  • An initiative mindset combined with a flexible and team-oriented working style
  • Excellent prioritizing and organizing skills
  • Ability to understand and respond to urgency and meet deadlines in a fast-paced international business environment
  • Conscientiousness, reliability and an eye for style and detail
  • Joy and curiosity in learning new things and the ability to function in new and surprising situations

What we offer:

  • As an innovative and growing market leader, we offer you a unique chance to work in a challenging and varied position with personal growth opportunities in international business
  • High-end dental products, global competitiveness and profitable SME
  • Support from the team locally and from the group level
  • Good commuting possibilities from Turku and modern and pleasant working facilities in Parainen

 

The length of the substituting position is planned to be approximately one year. Continuing the contract is possible.

For more information, please contact HRS Advisor consultant Essi Karvonen +358 40 557 8117. We are expecting your application letter and CV including salary request by October 27th 2019, at the link below.

 

APPLY HERE
Chief Accountant, Tampere

Chief Accountant, Tampere

Pilkington Automotive Finland Oy on osa NSG Groupia, joka on yksi maailman johtavista lasin ja lasituotteiden valmistajista. Pilkingtonin brändin alla NSG Group valmistaa lasituotteita ja -ratkaisuja kaikille maailman johtaville ajoneuvovalmistajille, rakennusteollisuudelle sekä teknisille markkinoille. NSG Groupilla on maailmanlaajuisesti 27 000 työntekijää, tuotantolaitoksia 27 maassa ja myyntiä 105 maassa. www.nsg.com

Pilkington Automotive Finland Oy:llä on ajoneuvolasitehtaat Laitilassa ja Tampereella. Espoossa toimii varaosalasien tukkuliike ja Laitilassa laivojen lasituksia toimittava yksikkö Pilkington Marine. Lisäksi Pilkington Automotive omistaa Lahdessa toimivan Pilkington Lahden Lasitehdas Oy:n. Pilkington Automotiven Suomen yhtiöiden liikevaihto päättyneellä tilikaudella oli 121 milj. € ja henkilökunnan määrä oli 571.

Tampereen ja Laitilan tehtaisiin on investoitu viime vuosina paljon. Yritys on vahvasti mukana uusissa innovaatioissa liittyen mm. sähköautoihin ja energiansäästöön. Älylasit busseissa ja raitiovaunuissa ovat jo tätä päivää.

Etsimme Tampereelle taloushallinnon tiimiimme kirjanpidon ammattilaista,

CHIEF ACCOUNTANT

Tulet vastaamaan kahden osakeyhtiön kirjanpidosta. Sinulla on vahva tilinpäätös- ja tulovero-osaaminen sekä hyvä ymmärrys kansainvälisestä arvonlisäverotuksesta. Sinulla on kokemusta SAP FI/CO-moduulista. Pystyt kommunikoimaan sujuvasti englanniksi niin suullisesti kuin kirjallisestikin. Arvostamme myös IFRS- ja SOX- osaamista. Kuulut ammattitaitoiseen kuusihenkiseen taloushallinnon palvelutiimiin ja raportoit talousjohtajalle.

Sinulla on jo useamman vuoden kokemus vastaavista tehtävistä. Toimit oma-aloitteisella ja itsenäisellä otteella, pidät langat käsissäsi

Lisätietoja saat soittamalla HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 30.10.

Hae tehtävään tästä

 

Rakennuttaja-asiantuntija,Tampere

Rakennuttaja-asiantuntija,Tampere

TOAS vuokraa ja rakennuttaa jo 60 vuoden kokemuksella opiskelijoille koteja. Tarjoamme opiskelijoille kohtuuhintaista ja tasokasta asumista hyvällä sijainnilla.  Toimimme edelläkävijänä uusien asumiseen liittyvien palvelujen kehittämisessä ja tavoitteenamme on opiskelijoiden elämän ja asumisen helpottaminen. TOASilla on Tampereella yli 60 asuntokohdetta, joissa on noin 6 400 asuntoa ja noin 10 000 asuntopaikkaa.

 Rakennamme tulevaisuuden opiskelijakaupunkia. 

Etsimme nyt Tampereelle, Suomen vetovoimaisimpaan opiskelijakaupunkiin, TOAS:n monipuolisiin rakennushankkeisiin

RAKENNUTTAJA-ASIANTUNTIJAA 

Vastaat osaltasi hankkeiden läpiviennistä ja toimit tilaajan edustajana rakennushankkeissa. Hankkeet ovat pääosin uudis-, ja korjausrakennushankkeita, mutta myös muita kehityshankkeita. Yksi isoimmista tehtävistäsi tulee olemaan TOAS Hippostalon allianssityöskentely, jossa toimit allianssin projektiryhmän jäsenenä. Raportoit hankekehitysjohtajalle työskennellessäsi tiiviisti kiinteistöosaston rinnalla. Pääset mukaan mielenkiintoisiin ja innovatiivisiin projekteihin kehittämään tulevaisuuden opiskelija-asumista.

Koulutustaustasi on tehtävään soveltuva AMK- tai DI- tutkinto. Sinulla on jo kokemusta rakennuttamistehtävistä ja talonrakentamisesta. Olet innostunut uusimpien teknologioiden sekä menetelmien hyödyntämisestä ja haluat olla edelläkävijä alallasi. Toimintojen kehittäminen ja jatkuva parantaminen on lähellä sydäntäsi.

TOAS:n energisessä työyhteisössä on 22 henkilöä, jotka tekevät tiivistä yhteistyötä keskenään ja päätöksenteko on lähellä. Työyhteisössämme vallitsee välitön ja avoin ilmapiiri. Työtä tehdään yhdessä hyvällä sykkeellä ja työyhteisö näkee oman toimintansa tärkeänä Tampereella asuvien opiskelijoiden kotien rakentamisessa, ylläpidossa ja vuokraamisessa.

Lisäätietoja tehtävästä saat TOAS Juhani Puhakka 040 516 1821 tai HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 28.10.

 

Hae tehtävää tästä

Toimitusjohtaja, Helsinki

Toimitusjohtaja, Helsinki

Media Metrics Finland etsii Sinua,

Toimitusjohtaja

Tehtävässä on ainutlaatuinen mahdollisuus edistää koko mediatoimialaa yhteistyössä suurimpien mediayhtiöiden kanssa. Pääset johtamaan pian käynnistyvää yhteistä hanketta sekä osallistumaan jatkuvaan uuden kehittämiseen myös tulevaisuudessa.

Yrityksen liiketoimintaan kuuluu digiyleisöjen mittauksen toteuttaminen yhteistyökumppanin kanssa (fiam.fi/). Keskeisin kehitysprojekti vuonna 2019 on ollut medioiden yhteiseen kirjautumisratkaisuun tähtäävä hanke, joka on siirtymässä suunnitteluvaiheesta toteutusvaiheeseen. Lisätietoja löydät: www.mediametrics.fi

Tehtävässä menestymisen resepti:

  • Olet visionääri, jolla on erinomaiset kommunikointitaidot ja myös kykyä saada asioita aikaiseksi käytännön tasolla.
  • Olet vahvasti toimintaa eteenpäin vievä, taitava verkostoituja, joka johtaa sujuvasti laajaakin sidosryhmäkenttää. Ymmärrät kaupallista ajattelua ja haluat nähdä tuloksia.
  • Olet johtaja, joka hallitsee erilaisten sidosryhmien tarpeet ja viet projekteja eteenpäin ketterästi ja uutterasti.
  • Sinulla on kokemusta digitaalisen palveluliiketoiminnan johtamisesta ja mahdollisesti ymmärrystä CIAM-järjestelmien rakentamisesta ja ylläpidosta. Myös tietosuojaan ja tietoturvaan liittyvä osaamisesi on ajan tasalla.
  • Ymmärrät digitaalisen mediamittauksen, analytiikan sekä data sciencen ja koneoppimisen/tekoälyn mahdollisuudet.
  • Tehtävässä on eduksi, jos sinulla on työkokemusta mediassa ja/tai olet tehnyt yhteistyötä mediatalojen kanssa esim. konsulttina ja ymmärrät mediatoimialan kilpailutilannetta ja ansaintalogiikkaa.

Kiinnostuitko? Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 23.10 mennessä.

Hae paikkaa

Lisätietoja antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin Toni Koskinen 040 7427525 ja Maiju Kangas 050 302 7185.

Media Metrics Finland kehittää mediatoimialan yhteisiä käytäntöjä vastaamaan paremmin muuttuvan mediakulutuksen tarpeita. Kehitysyhtiön perustivat vuonna 2015 suuret suomalaiset mediayhtiöt: Alma Media, MTV, Sanoma Media Finland ja Yleisradio. Yritys perustettiin kehittämään medioiden yhteistä yleisömittausta ja muita hankkeita yli mediaryhmärajojen. Syksyllä 2018 on aloitettu mediatoimialan yhteiseen tunnistautumiseen tähtäävä hanke.

Yksikönpäällikkö, Infraomaisuuden hallinta, Espoo

Yksikönpäällikkö, Infraomaisuuden hallinta, Espoo

Ramboll on johtava kansainvälinen suunnittelu- ja konsultointialan yritys. Säätiöomisteinen yhtiömme toimii Suomessa maanlaajuisesti 2400 asiantuntijan voimin. Palvelujamme ovat innovatiiviset ratkaisut kaupunkien, infrastruktuurin, liikenteen, ympäristön ja rakennusten suunnittelussa, rakennuttamisessa, rakentamisessa ja ylläpidossa. Kutsumme sinut tekemään kestävää tulevaisuutta kanssamme avoimessa, innostavassa ja yhdessä tekemisen työyhteisössä.

 

INFRAOMAISUUDENHALLINTA, YKSIKÖNPÄÄLLIKKÖ

 

Nykyisen infraomaisuudenhallintayksikön esimiehen siirtyessä uusien haasteiden pariin organisaation sisällä, etsimme tavoitteellista sekä asiakaslähtöistä infra-alan huippuasiantuntijaa vastaamaan kokonaisvaltaisesti yksikön toiminnasta ja menestymisestä.

 

Infraomaisuudenhallinnan yksikkö tarjoaa väylien ja väylärakenteiden sekä kaupunkiomaisuuden hallintaan liittyvää konsultointia koko infran elinkaaren ajalle ja väyläinfran sekä kaupunkiomaisuuden hallintaan räätälöityjä tietopalveluita ja kehityshankkeita. Yksikköön kuuluu valtakunnallisesti 15 asiantuntijaa sekä yksikönpäällikkö. Toimipaikkasi sijaitsee Espoossa Rambollin uusissa moderneissa toimitiloissa. Tutustu yksikön toimintaan tarkemmin: https://fi.ramboll.com/palvelut/infra_ja_liikenne/omaisuuden_hallinta

 

Uutena yksikönpäällikkönä vastaat kokonaisuudessaan infraomaisuudenhallintayksikön toiminnasta ja sen kehittymisestä ja toimit lähiesimiehenä itsenäiselle ja omistautuneelle asiantuntijatiimille. Toimivien ja aktiivisien yhteistyösuhteiden rakentaminen ja ylläpitäminen on roolissasi tärkeää. Osallistut asiakasprojekteihin sekä asiakkuuksien kehittämiseen sekä ylläpitoon aktiivisesti. Vastaat yksikön palveluiden kehittämisestä yhdessä asiantuntijoiden kanssa ja olet sparrauskumppanina sekä tukena tiimillesi päivittäisissä asioissa tai asiakasprojekteissa. Vastuullasi on myös yksikön henkilöstösuunnittelu ja rekrytointi. Tehtävässäsi raportoit sektorin johtajalle ja kuulut sektorin johtoryhmään.

 

Saatat olla etsimämme henkilö, jos sinulta löytyy vankkaa asiantuntijuutta infraomaisuuden hallinnasta ja ylläpidosta sekä kokemusta projektien johtamisesta. Arvostamme aikaisempaa esimieskokemusta sekä valmiutta valmentavaan ja sparraavaan johtamisotteeseen. Tuntemus julkisen sektorin toiminnasta ja yhteistyöstä on roolissa tärkeää. Olet oma-aloitteinen ja rohkea tarttumaan toimeen. Omaat näkemyksellisyyttä ja tahtotilaa kehittää yksikön toimintaa vastaamaan tulevaisuuden muuttuviin haasteisiin.

 

Miksi Rambollille? Haluatko laajentaa osaamistasi ja kehittyä asiantuntijana avoimessa, innostavassa ja yhdessä tekemisen työyhteisössä? Teemme työtämme, jotta ympäristö ja ihmiset kukoistavat. Inspiroivat hankkeemme ja innovatiiviset ratkaisumme vievät alaamme eteenpäin. Rambollaisena teet työtäsi kansainvälisessä yrityksessä, joka on laajentunut menestyksekkäästi perustamisesta 1945 alkaen. Yhdessä viemme kehitystä eteenpäin ja vaikutamme yhteiskunnan, yritysten ja ihmisten arkeen sekä Suomessa että eri puolilla maailmaa.

Rambollissa tuemme henkilökohtaista ja ammatillista kehittymistäsi, jotta pääset kasvamaan osana yrityksemme menestymistä. Kestävän tulevaisuuden rakentamisessa korostuvat asiakasymmärrys, kokonaisvaltainen lähestymistapa ja kyky yhteensovittaa erilaisia osaamisia ja tavoitteita. Rambollissa pääset käyttämään luovuuttasi ja kehittämään huippuosaamistasi.

 

Saimmeko kiinnostuksesi heräämään? Jätä hakemuksesi oheisen linkin kautta. Liitä mukaan CV:si ja  palkkatoiveesi sekä muut mahdolliset liitteet, jotka tuovat esille osaamistasi avoimen työtehtävän osalta. Kerro myös, milloin olet valmis aloittamaan. Jätäthän hakemuksesi viimeistään 19.10.2019. Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin konsultti Erika Palomäki p. 040 937 2217, erika.palomaki@hrsadvisors.fi.

 

JÄTÄ HAKEMUS

Myyntineuvottelija, Hämeenlinna

Myyntineuvottelija, Hämeenlinna

Oletko myynnillinen, rohkea ja yrittäjähenkinen? Oletko aina halunnut olla mukana luomassa jotakin uutta? Tässä on tilaisuutesi! Asiakkaamme on vahva ja perinteinen energiayhtiö, joka haluaa olla lähellä asiakasta ja laajentaa palveluaan Hämeenlinnaan.

Haemme nyt asiakkaallemme kahta kokopäiväistä

MYYNTINEUVOTTELIJAA (2)

Tehtävä

Pääset mukaan rakentamaan myynnin liiketoimintaa uudella alueella kokeneiden asiantuntijoiden kanssa. Kun toiminta on saatu sujuvasti käyntiin, saat työparisi kanssa vastata hyvin itsenäisesti alueesi myynnistä ja siihen liittyvistä aktiviteeteista kuten markkinoinnin ja kampanjoiden ideoinnista ja toteutuksesta – toki organisaation osaavalla tuella!

Päivittäisessä työssäsi tapaat kasvotusten tulevia asiakkaita ympäri toimialuetta. Voitte työparisi kanssa itse paikallisen tuntemuksenne siivittäminä suunnitella ja toteuttaa liikkuvien myyntipisteiden sijoittamisen sopiviin kohteisiin. Pääasiallinen vastuusi on sähköenergian myynti yksityisasiakkaille, mutta myös edistyksellisten energiaratkaisuiden esittely alueen yrityksille on merkittävässä roolissa.

Oman auton käyttömahdollisuus helpottaa työtehtävien hoitamista.

Sinä

Tässä tehtävässä menestyt, kun sinulla on avoin, positiivinen ja joustava asenne. Sinulta löytyy myös aimo annos tavoitteellisuutta, myyntitaitoa ja -kokemusta, markkinointihenkisyyttä sekä aitoa halua tuottaa asiakkaalle arvoa pitkällä tähtäimellä. Luottamuksen rakentaminen ja asiakaslähtöisyys ovat toivottavasti sinullekin sydämen asioita! Näiden lisäksi hyvä paikallistuntemus auttaa sinua hahmottamaan parhaat myynnin ja asiakkaiden kohtaamisen paikat Hämeenlinnan seudulla.

Mitä saat?

Saat tarvitsemaasi tukea sekä toisaalta myös vapautta ja vastuuta yhdessä tulevan työparisi kanssa toimialueesi myynnistä ja kampanjaideoinnista. Kuukausipalkan lisäksi sinulle kuuluvat myös vakavaraisen ja työntekijöistään huolehtivan asiakkaamme kattavat työsuhde-edut.

Tehtävä on aluksi vuoden määräaikaisuus, mutta tavoitteena on toiminnan käynnistyttyä tarjota vakituinen työsuhde.

Lisätietoja ja hakeminen

Jos jokin jäi vielä askarruttamaan, ota yhteyttä Advisoriin Kristiina Lehmukseen, puh. 050 396 4686.

Jos sen sijaan tiedät jo olevasi etsimämme myyntiosaaja, hae tehtävää 20.10.2019 mennessä täyttämällä sähköinen hakemus.  Vakuuta meidät liittämällä mukaan vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot motivaatiostasi ja osaamisestasi. Lisää mukaan myös CV ja palkkatoiveesi.

JÄTÄ HAKEMUS

Marketing Manager, Nokia

Marketing Manager, Nokia

Merus Power designs and manufactures world-leading clean technology to improve power quality, energy efficiency, operational and environmental performance to reduce CO2 emissions and usage of natural resources. Our solutions – Battery Energy Storages, UPQs, active harmonic filters, STATCOMs and SVCs– effectively improves electrical system performance in real-time. Power quality and energy storage benefits create winning business for our customers, increase revenue, save energy and enable renewable energy grid integration

Marketing Manager

Would you like to be a storyteller and brand ambassador for a cleantech company that builds a better tomorrow through developing smart energy storage solutions?

Merus Power is looking for a creative, proactive and hands-on Marketing Manager to join their sales team! In this role, you will take part in building Merus Power brand and developing and implementing marketing strategies in accordance with our core business goals. The work covers all areas of managing marketing contents for increasing awareness of the high-tech solutions and value provided to the customers. You will have a variety of responsibilities, such as creating marketing campaigns, utilizing digital marketing tools, commissioning and reviewing advertising material with advertising agencies, organizing trade fairs and other business-related events etc..

We are looking for an innovative and self-driven marketing professional who has experience in B2B marketing, works well under pressure and can meet even tight deadlines when needed. We also hope that you are interested in following closely market trends and competition in order to come up with new ideas and suggestions for improving our marketing actions.

You will be an important part in writing the success story of Merus Power by giving our business partners and stakeholders a glimpse into company’s daily activities, new products, and the spirit of Merus Power and the important work that they do.

What we are looking for:

  • A person with a suitable degree and 3+ years of experience in marketing, sales or advertising preferably in an industrial environment
  • Capability to plan and coordinate marketing projects independently
  • Good knowledge in digital marketing and social media targeting
  • First-rate co-operation skills and ability to communicate in Finnish and English fluently
  • Skills in WordPress, Google Analytics and other marketing tools are highly appreciated
  • Willingness to learn technical details and genuine interest in following the key marketing trends that influence the energy industry

What we offer you:

  • A significant role in creating the future vision and planning of the Merus Power marketing strategies and ability to implement them
  • Challenging and interactive position that allows creativity and decision making
  • Possibilities to work in an international business environment
  • Dynamic and development-oriented working atmosphere
  • The opportunity to develop your professional skills in a Finnish cleantech company

For more information about this position, please contact HRS Advisors consultant Kristiina Lehmus p. 050 3964 686. Send your application, CV and your expected salary no later than 13.10.2019.

APPLY HERE

Welcome to Merus Power – Winning Business with Power Quality!

Business Controller, Espoo

Business Controller, Espoo

Transmeri-konsernin Suomen liiketoiminnan muodostavat Oy Transmeri Ab, Oy Transmeri Logistics Ab, Miraculos Oy, Oy Banmark Ab ja Oy Sultrade Ltd. Virossa toimii AS Kaupmees & Ko. Vuonna 2018 konsernin liikevaihto oli noin 250 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 600 työntekijää. Oy Transmeri Group Ab tarjoaa konserniyhtiöille IT-, talous- ja HR-palveluita.

Monialaisen perheyrityksen yli 90-vuotiaat vankat juuret ovat maahantuonnissa ja markkinoinnissa. Lukuisat tunnetut brändit kulkevat yhtiöidemme kautta tavarataloille, niin päivittäistavarakaupan ketjuille kuin myös kuluttaja-asiakkaille.

Merkittävä osa konsernin laajasta tuotevalikoimasta valmistetaan Vantaalla sijaitsevassa tuotanto- ja logistiikkakeskuksessamme.

Nykyisen business controllerimme siirtyessä uusiin haasteisiin sekä tytäryritystemme liiketoimintojen kasvaessa ja kehittyessä haemme emoyhtiö Oy Transmeri Group Ab:n talousosastolle Espoon Leppävaarassa sijaitsevaan toimipisteeseemme vakinaiseen työsuhteeseen

kahta kehityshakuista

BUSINESS CONTROLLERIA

Liity mukaan osaksi business control -tiimiämme, jonka vastuulla ovat mm.

  • liiketoiminnan tavoitteiden tukeminen tuomalla talouden näkökulmasta lisäarvoa toiminnan suunnitteluun ja johtamiseen
  • liiketoiminnan kannattavuuteen, asiakas- ja tuotekannattavuuteen sekä tuotevalikoiman hallintaan liittyvien raporttien sekä analyysien tuottaminen
  • raportointi- ja analytiikkajärjestelmien omistajuus ja niiden kehittäminen
  • budjetointi- ja ennusteprosessien koordinointi ja kehittäminen
  • aktiivinen osallistuminen erilaisiin taloushallinnon projekteihin ja kehityshankkeisiin

Lähtökohtaisesti toinen tehtävistä painottuu myyntiin ja toinen tuotanto- ja logistiikkaketjun tukemiseen, mutta molemmissa tehtävissä menestyminen edellyttää hyvää projektiosaamista sekä ymmärrystä tiedolla johtamisesta.

Olet taloushallinnon ammattilainen, jolle on jo ehtinyt kertyä useamman vuoden kokemus talouden suunnittelusta, raportoinnista ja analytiikasta – mielellään niin myynti- kuin tuotantoympäristöstäkin. Toimit tiiviisti liiketoiminnan tukena sekä liiketoiminnan ymmärrys on vahvuutesi. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Palveluhenkisellä, vastuuntuntoisella ja positiivisella asenteellasi saavutat nopeasti sisäisten asiakkaidesi luottamuksen.

Työskentelyotteesi on systemaattinen, oma-aloitteinen ja aikaansaava. Pystyt hahmottamaan laajojakin kokonaisuuksia etkä kaida ottaa vastuuta. Olet kehittäjähenkinen ja uskallat haastaa totuttuja toimintatapoja. Erilaiset taloushallinnon ja raportoinnin työkalut ovat sinulle tuttuja ja käytät näppärästi myös Exceliä. Eduksesi on, jos tunnet SAPin, Power BI:n ja Clausion FPM:n jo entuudestaan.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja itsenäisen työn kehittyvässä yrityksessä, hyvät henkilökuntaedut ja mukavat työkaverit.

Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Elina Haavisto (puh. 040 509 1683) tiistaina 24.9. klo 12.30-14.00 ja perjantaina 27.9. klo 9.00-11.00 sekä HRS Advisors Oy:n konsultti Toni Koskinen (puh. 040 742 7525). Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 2.10.mennessä.

Jätä hakemus tästä linkistä  

 

Operational Excellence Manager, Pori

Operational Excellence Manager, Pori

Yli 150 vuoden kokemuksella Aurubis on Euroopan suurin kuparintuottaja ja maailman johtava kuparin kierrättäjä. Aurubis-konsernilla on noin 6 700 työntekijää 20 eri maassa ja 3 eri maanosassa. Aurubis Finland Oy työllistää Porissa noin 260 henkilöä. Lue lisää: finland.aurubis.com.

 

Asiakkaamme Aurubis Finland Oy hakee tuotanto-organisaation vahvistukseksi Poriin

Operational Excellence Manageria


Tehtävässä

  • johdat Operational Excellence -tiimiä
  • varmistat tuotannon kokonaistehokkuuden valssaamossa ja valimossa
  • johdat ja osallistut tuottavuuskehitysprojekteihin
  • ylläpidät ja kehität siisteyttä ja järjestystä 5S-mallin mukaisesti

Voisit kiinnostua tehtävästä, koska

  • pääset kehittämään tuotantoamme todella monipuolisesti ja pitkäjänteisesti
  • saat kehittymishaluisen organisaation tueksesi ja ohjattavaksesi
  • sinulla on mahdollisuus jatkuvasti kehittää johtamis- ja teknologiaosaamistasi
  • pääset kokemaan globaalisti toimivan, Euroopan suurimman kuparintuottajan ja maailman johtavan kuparin kierrättäjän arjen

Toivomme, että sinulla on

  • näyttöä erilaisista kehittämis- ja johtamisjärjestelmistä, kuten lean, 5S, kaizen ja SMED
  • kokemusta teollisesta ympäristöstä ja projektien johtamisesta
  • erinomaiset yhteistyö- ja vaikuttamistaidot, esimieskokemus katsotaan eduksi
  • DI-tutkinto tai vastaava kokemus
  • sujuva suomen ja englannin kielen taito

Tarjoamme sinulle myös

  • toistaiseksi voimassa olevan työsuhteen
  • liukuvan työajan
  • yli 150 vuoden kokemuksen kuparin jalostuksesta ja vahvan joukon eritaustaisia työntekijöitä

Aloitus tehtävässä heti tai sopimuksen mukaan.

Hae tehtävää 29.9.2019 mennessä TÄSTÄ

Hae pian, sillä luemme hakemuksia jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä saat tuotantojohtaja Reima Mäkelältä puh. 040 5017 425 torstaina 12.9. klo 14-16, torstaina 19.9. klo 14-16 ja torstaina 26.9. klo 9-11 sekä Advisor Kristiina Lehmukselta, puh. 050 3964 686.

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Share This