DEMAND & CALL-OFF PLANNER

Turku

Cloetta haluaa tuoda hymyn herkkuhetkiisi! Cloetta Suomi Oy on osa Cloetta-konsernia, joka on Pohjoismaiden johtava makeistalo. Cloettan päämarkkina-alueita ovat Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Hollanti, Saksa ja Iso-Britannia. Valmistamme ja markkinoimme 2600 makeisalan ammattilaisen voimin tuotteita, joita myydään maailmanlaajuisesti yli 50 maassa. Suomessa meitä cloettalaisia on 230. Arvomme ovat fokusointi, yhteispeli, intohimo ja ylpeys, ja ne ohjaavat toimintaamme aidosti arjessamme. Tuotteisiimme kuuluu hammasystävällisiä ksylitolituotteita, makeisia ja pähkinöitä. Tunnettuja brändejämme Suomessa ovat esimerkiksi Jenkki, Mynthon, Läkerol, Sisu, Aakkoset, TV Mix, Tupla ja Royal. Irtotuotteemme tunnistat CandyKing-, Karkkikatu- ja Parrots-tuotemerkeistä. Voit tutustua meihin tarkemmin: www.cloetta.fi ja www.cloetta.com

 

Jos rakastat numeroita ja tunnet intohimoa myynnin suunnitelmalliseen kehittämiseen, nautit ihmisten kanssa työskentelystä ja siitä, että voit vaikuttaa tekemiselläsi tuloksiin, tämä voisi olla seuraava steppi työurallasi.

DEMAND & CALL-OFF PLANNER

Etsimme määrätietoista ja energistä Demand & Call-Off Planneria noin vuoden kestävään määräaikaiseen työsuhteeseen Turkuun.

Työskentelet toimitusketjun hallinnan tiimissä. Tehtävä muodostuu kysynnänhallinnan sekä tuotesaatavuuden varmistamiseen liittyvistä monipuolisista tehtävistä. Teet tiivistä yhteistyötä mm. Cloetta Suomen myynti- ja markkinointiorganisaatioiden sekä kansainvälisen tuotannonsuunnittelutiimin kanssa.

Kysynnänhallinnan osalta tehtäviisi kuuluu nimettyjen asiakkuuksien kokonaisvaltainen myynnin ennustaminen ja analysointi. Sinulla on keskeinen rooli myös Cloetta Suomen S&OP -prosessissa ja erityisesti tiedolla johtamisen osa-alueella (fact-based management).

Call-Off Planner -tehtävien osalta työskentelet tiiviissä yhteistyössä Euroopassa sijaitsevien tehtaiden tuotannonsuunnittelijoiden kanssa tuotesaatavuuden varmistamiseksi ja optimaalisten varastotasojen hallinnoimiseksi. Vastuullasi on välittää tietoa kysynnän muutoksista tuotannolle ja vastaavasti informoida sisäisesti mahdollisista haasteista tuotantolinjoilla. Toimit läheisessä yhteistyössä paitsi koko kysynnänhallinnan tiimin, myös asiakaspalvelun ja logistiikan kanssa tavoitellun toimitusvarmuuden varmistamiseksi. Vastaat myös tuotteiden optimaalisesta varastotasosta tuotteiden elinkaaren aikana sekä ylläpidät suunnittelua ohjaavia parametreja M3- toiminnanohjausjärjestelmässä.

Sinulla on:

  • Analyyttinen tapa toimia ja kyky analysoida isoa tietomäärää yksityiskohdat ja tarkkuus huomioiden
  • Itsenäinen ja oma-aloitteinen työskentelytapa, hyvä ajanhallinta ja paineensietokyky
  • Intoa, avointa mieltä ja halua oppia uutta
  • Vaikuttamis- ja kehittämishalua
  • Sujuva englannin kielen taito
  • Soveltuva korkeakoulututkinto (kaupallinen, tuotantotalous, logistiikka tms.)

Lisäksi arvostamme:

  • Kokemusta päivittäistavarakaupassa tai FMCG-toimialalla työskentelystä
  • Kokemusta kysynnän suunnittelusta ja ennustamisesta, projektinhallinnasta
  • Tietojärjestelmäosaamista (ERP, SO99+ -tietojärjestelmä, suunnittelutyökalut)

Tarjoamme monipuolisen roolin kansainvälisen toimituslogistiikan parissa. Meillä pääset kehittämään toimitusketjuosaamistasi erittäin ammattimaisessa ympäristössä. Arvomme ovat fokusointi, yhteispeli, intohimo ja ylpeys, ja ne elävät aidosti arjessamme. Ole osa makeinta mahdollista huipputiimiä – uskomme, että töissä pitää olla myös hauskaa, sillä makeiset ovat iloinen asia!

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 4.2. klo 9-10, 8.2. klo 15-17 sekä 11.2. klo 9-10.

Jos yllä oleva työn kuvaus herättää intohimosi, tunnistat arvomme omaksesi ja haluat olla osana siivittämässä huippubrändiemme menestystä, lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 14.2.

HAE TÄSTÄ