Digital Lead

Espoo

Oy Transmeri Ab maahantuo ja markkinoi päivittäistuotteita ja kosmetiikkaa Suomessa ja Baltiassa. Yhtiön liikevaihto on noin 41 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 100 henkilöä.

Transmeri on 93-vuotias suomalainen perheyritys, jolla on pitkät perinteet onnistuneiden tuotelanseerauksien ja merkittävien markkina-asemien luomisessa. Pitkäjänteinen toimintatapamme ja paikallismarkkinoiden asiantuntemuksemme mahdollistavat kilpailukykyisten brändien menestymisen. Olemme luoneet yhteistyökumppaneidemme kanssa tuhansille tuotteille vankan aseman Suomen ja Baltian markkinoilla.

Jakelussamme on tuhansia tuotenimikkeitä ja tuomme markkinoille vuosittain lukuisia uutuuksia. Asiakkaitamme ovat suomalaiset päivittäistavarakaupan ketjut, yksityiset myymälät, tavaratalot sekä verkkokaupat.

Monet edustamistamme päämiehistä ovat olleet yhteistyökumppaneitamme jo Transmerin alkutaipaleelta lähtien – kuten SC Johnson vuodesta 1931 ja Chanel vuodesta 1933.

 

Oy Transmeri Ab:n strategian yhtenä fokusalueena on digitaalisuus liiketoiminnan mahdollistajana nyt ja tulevaisuudessa.

Haemme vakituiseen tehtävään inspiroivaa ja aikaansaavaa Sinua,

Digital Lead

johtamaan Oy Transmerin Ab digitaalista transformaatiota läpi organisaation, yhdessä liiketoiminnan kanssa.

Tehtävänäsi on luoda ja jalkauttaa yhtiömme digistrategia parhaimman brandi- ja asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi kohderyhmillemme, datan hyödyntämistä myynti- ja markkinointikanavien ja tuloksellisen toiminnan kehittämiseen ja optimointiin sekä sisäisten kyvykkyyksien kehittämiseen eri funktioissa.

Olet analyyttinen ja aikaansaava, hallitset sidosryhmätyöskentelyn ja tiedät miten viedä eteenpäin muutosta. Osaat luoda ja kommunikoida digitaalisten mahdollisuuksien vision ja olet jo aiemmin urallasi osoittanut miten yhdistää teknologian hyödyt ja asiakkaiden tarpeet eri kanavissa. Toimit inspiroivana ja kannustavana esihenkilönä B2C ja B2B verkkokauppatiimille.

Tehtäviisi kuuluu strategisten prioriteettien määrittely sekä niistä kumpuavat suunnitelmat, joilla ratkaistaan liiketoiminnan haasteet ja asiakkaiden tarpeet sekä niiden operatiivisesta toteutuksesta tiimisi kanssa.

Vastaat sisältö- sekä kanavastrategian sekä digitaalisten mittaristojen kehittämisestä ja jalkauttamisesta ja tavoitteellisesta seurannasta. Toimit tiiviissä yhteistyössä johtoryhmän kanssa ja saat tarvitsemasi tuen ja mahdollisuuden kehittyä roolissasi. Raportoit tehtävässä liiketoimintajohtajalle.

Odotamme

  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta
  • Vähintään 5 vuoden kokemusta digitaalisen transformaation johtamisesta
  • Vähintään 3 vuoden kokemusta esihenkilötyöskentelystä
  • Erinomaiset johtamis- ja vuorovaikutustaidot
  • Erinomaiset viestintätaidot, kyky kiteyttää monimutkaisia asioita selkeiksi ja inspiroiviksi kokonaisuuksiksi – suomeksi ja englanniksi
  • Kokemusta strategisesta tavasta ajatella ja toimia
  • Tulosorientoituvaa työskentelytapaa
  • Hallitset markkinointiteknologiat ja niiden mahdollisuudet liiketoiminnassa
  • FMCG kokemus on eduksi

Tehtävä tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden olla kehittämässä Transmerin liiketoiminnan vastuullista kasvua digitalisuuden kautta.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lisätietoja tehtävästä antaa ja askarruttaviin asioihin vastaa HRS:n konsultti Toni Koskinen p. 040 742 7525. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 1.8. mennessä.

Jätä hakemus tästä