Johdon assistentti

Helsinki

PAROC® tarkoittaa energiatehokkaita ja paloturvallisia kivivillasta valmistettuja eristeratkaisuja uudis- ja korjausrakentamisen, talotekniikan, laiva- ja offshore-teollisuuden ja muun rakentamisen tarpeisiin. Valmistamme tuotteemme Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Venäjällä ja toimitamme ne asiakkaillemme Eurooppaan ja muualle maailmaan tutuissa punavalkoraidallisissa pakkauksissamme. Tuotteidemme takana on 80 vuotta asiantuntemusta kivivillan tuotannosta ja asiantuntijoidemme teknistä eristeosaamista sekä innovaatioita. Owens Corning -konsernissa toimimme maailmanlaajuisessa mittakaavassa, mutta ihmiskeskeisesti. Henkilöstömme ja tuotteemme tekevät maailmasta paremman paikan. Lisätietoja verkossa: Paroc yrityksenä ja LinkedIn-sivuillamme.

 

Johdon assistenttina toimit PAROC-kivivillaliiketoimintayksikön toimitusjohtajan ja johtoryhmän assistenttina. Vastaat myös toimistomme yleisestä toimivuudesta ja olet työsuhdeautoihin liittyvissä asioissa yhteyshenkilö.

Olet tärkeässä roolissa niin johtoryhmän kokousten sihteerinä kuin tapaamisten, matkojen ja sidosryhmätapahtumien organisoijana. Pääset luomaan ja kehittämään erilaisia kokous-, koulutus– ja esitysmateriaaleja. Kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan tehtävää on mahdollista kehittää, jolloin sinulla on mahdollisuus esimerkiksi syvällisempään yhteistyöhön viestinnän tai asiakaspalvelun kollegojen kanssa.

Odotamme sinulta kokemusta vastaavista tehtävistä kansainvälisessä organisaatiossa. Sinulla on korkeakoulututkinto (esim. AMK) ja hallitset MS Office -ohjelmiston. Muiden digitaalisten työkalujen osaaminen on etu. Kommunikoit sujuvasti niin suomen kuin englannin kielellä.

Etsimme oma-aloitteista, palveluhenkistä, uteliasta ja luotettavaa tekijää, joka hallitsee isot kokonaisuudet, mutta ei säikähdä rutiinitehtäviä. Haluat ottaa vastuuta, toimia itsenäisesti ja hyvässä yhteistyössä niin suomalaisten kuin myös muissa maissa sijaitsevien kollegojen kanssa.

Tarjoamme sinulle tärkeän roolin menestyvässä kansainvälisessä yhtiössä, positiivisen työympäristön ja ammattitaitoiset kollegat. Vaikka etsimme pitkäjänteistä sitoutumista tähän tehtävään, organisaatiossamme on uramahdollisuuksia myös kansainvälisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 18.2. klo 14 – 16, 22.2. klo 14 – 16 ja 26.2. klo 9 – 11. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen englannin kielellä viimeistään 2.3.2021 oheisen linkin kautta

HAE TÄSTÄ