Palvelukoordinaattori

Oulu

Forenom on vuonna 2000 Suomessa perustettu Pohjoismaiden johtava yritysmajoittaja. Forenomin tarjontaan kuuluu yli 7000 valmiiksi kalustettua asuntoa, huoneistohotellia sekä hostellia eri puolilla Pohjoismaita. Forenom majoittaa vuosittain yli 200 000 matkustajaa operoiden Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa 25 paikallisen toimiston voimin. Forenom työllistää yli 450 henkilöä ja yrityksen visiona on kasvaa Pohjois-Euroopan vahvimmaksi yritysmajoittajaksi. Pääomasijoittaja CapMan investoi merkittävästi Forenomiin vuonna 2016, mikä on entisestään kiihdyttänyt yrityksen kasvua ja kehitysmahdollisuuksia kansainvälisesti.

 

Me Forenomilla uskomme, että yrityksen menestys lähtee innostuneista ja motivoituneista työntekijöistä. Arvojemme peruskiviä ovat rohkeus ja avoimuus sekä se, että yhdessä saamme enemmän aikaan. Haluamme haastaa itsemme, perinteiset toimintatavat, sekä koko toimialan. Olemme intohimoisten, luovien ja sitoutuneiden yksilöiden yhteisö, emmekä pelkää uusia haasteita.

Oletko sinä hakemamme innostunut ja intohimoinen moniosaaja, joka haluat olla osana majoitusalan upeaa kasvutarinaa? Nyt etsimme joukkoomme Oulun toimipisteeseen

Palvelukoordinaattoria

Palvelukoordinaattorina varmistat, että asiakkaamme pääsevät asumaan ja nukkumaan puhtaisiin ja toimiviin majoituskohteisiin. Etsimämme henkilön työtehtävät koostuvat pääsääntöisesti majoituskohteiden huolto- ja siivoustehtävien koordinoinnista, töiden tekemisestä itse käytännössä, monipuolisista asiakaspalvelutehtävistä ja avainhallinnasta. Lisäksi osa työtäsi tulee olemaan kohteiden kalustus- ja sisustustehtävät sekä varastonhallinta. Roolisi tulee siis olemaan todellinen näköalapaikka majoitusliiketoimintaan.

Panostamme aidosti asiakkaisiimme, joten lisämausteen työhösi tuovat päivittäiset asiakaspalvelutilanteet ja omasta työstäsi raportointi. Päivämme ovat erilaisia ja tilanteet muuttuvat nopeasti. Itse työ tapahtuu Forenomin majoituskohteissa Oulussa ja lähikunnissa, joten työssäsi tarvitset voimassa olevan B-ajokortin ja oman auton käyttömahdollisuus katsotaan eduksi. Työaika sijoittuu pääsääntöisesti arkipäiville klo. 8–18 välille, mutta tarvittaessa työtä tehdään myös viikonloppuisin.

 

Odotamme sinulta:

  • Vastuullisuutta, reippautta ja oma-aloitteisuutta: sinulta löytyy jo kokemusta majoitusalalta tai olet muuten innokas ja nopea oppimaan uutta
  • Järjestelmällisyyttä ja joustavuutta: työvälineet pysyvät tallessa ja pystyt sovittamaan aikataulujasi kiireen keskellä
  • Rohkeutta ja palveluhenkisyyttä: haluat tarjota parasta mahdollista palvelua asiakkaillemme ja osallistut rohkeasti vuorovaikutustilanteisiin
  • Kielitaitoa: pääsääntöiset työskentelykielemme ovat suomi ja englanti

Tarjoamme sinulle:

  • Vastuullisen ja monipuolisen tehtäväkentän
  • Näköalapaikan majoitusalalle, jossa on erinomaiset mahdollisuudet kehittyä ja kasvaa ammattilaisena
  • Mukavat työkaverit ja kilpailukykyisen palkkauksen

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisorsin konsultti Kalle Metsovuori (puh. 050 593 7389). Jätä hakemus palkkatoiveineen viimeistään 28.2.2021.

Jätä hakemus tästä