Transmeri-konsernin Suomen liiketoiminnan muodostavat Oy Transmeri Ab, Oy Transmeri Logistics Ab, Miraculos Oy, Oy Banmark Ab ja Oy Sultrade Ltd. Virossa toimii AS Kaupmees & Ko. Vuonna 2018 konsernin liikevaihto oli noin 250 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 600 työntekijää. Oy Transmeri Group Ab tarjoaa konserniyhtiöille IT-, talous- ja HR-palveluita.

Monialaisen perheyrityksen yli 90-vuotiaat vankat juuret ovat maahantuonnissa ja markkinoinnissa. Lukuisat tunnetut brändit kulkevat yhtiöidemme kautta tavarataloille, niin päivittäistavarakaupan ketjuille kuin myös kuluttaja-asiakkaille.

Merkittävä osa konsernin laajasta tuotevalikoimasta valmistetaan Vantaalla sijaitsevassa tuotanto- ja logistiikkakeskuksessamme.

Nykyisen business controllerimme siirtyessä uusiin haasteisiin sekä tytäryritystemme liiketoimintojen kasvaessa ja kehittyessä haemme emoyhtiö Oy Transmeri Group Ab:n talousosastolle Espoon Leppävaarassa sijaitsevaan toimipisteeseemme vakinaiseen työsuhteeseen

kahta kehityshakuista

BUSINESS CONTROLLERIA

Liity mukaan osaksi business control -tiimiämme, jonka vastuulla ovat mm.

  • liiketoiminnan tavoitteiden tukeminen tuomalla talouden näkökulmasta lisäarvoa toiminnan suunnitteluun ja johtamiseen
  • liiketoiminnan kannattavuuteen, asiakas- ja tuotekannattavuuteen sekä tuotevalikoiman hallintaan liittyvien raporttien sekä analyysien tuottaminen
  • raportointi- ja analytiikkajärjestelmien omistajuus ja niiden kehittäminen
  • budjetointi- ja ennusteprosessien koordinointi ja kehittäminen
  • aktiivinen osallistuminen erilaisiin taloushallinnon projekteihin ja kehityshankkeisiin

Lähtökohtaisesti toinen tehtävistä painottuu myyntiin ja toinen tuotanto- ja logistiikkaketjun tukemiseen, mutta molemmissa tehtävissä menestyminen edellyttää hyvää projektiosaamista sekä ymmärrystä tiedolla johtamisesta.

Olet taloushallinnon ammattilainen, jolle on jo ehtinyt kertyä useamman vuoden kokemus talouden suunnittelusta, raportoinnista ja analytiikasta – mielellään niin myynti- kuin tuotantoympäristöstäkin. Toimit tiiviisti liiketoiminnan tukena sekä liiketoiminnan ymmärrys on vahvuutesi. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Palveluhenkisellä, vastuuntuntoisella ja positiivisella asenteellasi saavutat nopeasti sisäisten asiakkaidesi luottamuksen.

Työskentelyotteesi on systemaattinen, oma-aloitteinen ja aikaansaava. Pystyt hahmottamaan laajojakin kokonaisuuksia etkä kaida ottaa vastuuta. Olet kehittäjähenkinen ja uskallat haastaa totuttuja toimintatapoja. Erilaiset taloushallinnon ja raportoinnin työkalut ovat sinulle tuttuja ja käytät näppärästi myös Exceliä. Eduksesi on, jos tunnet SAPin, Power BI:n ja Clausion FPM:n jo entuudestaan.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja itsenäisen työn kehittyvässä yrityksessä, hyvät henkilökuntaedut ja mukavat työkaverit.

Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Elina Haavisto (puh. 040 509 1683) tiistaina 24.9. klo 12.30-14.00 ja perjantaina 27.9. klo 9.00-11.00 sekä HRS Advisors Oy:n konsultti Toni Koskinen (puh. 040 742 7525). Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 2.10.mennessä.

Jätä hakemus tästä linkistä  

 

Share This