Media Metrics Finland etsii Sinua,

Toimitusjohtaja

Tehtävässä on ainutlaatuinen mahdollisuus edistää koko mediatoimialaa yhteistyössä suurimpien mediayhtiöiden kanssa. Pääset johtamaan pian käynnistyvää yhteistä hanketta sekä osallistumaan jatkuvaan uuden kehittämiseen myös tulevaisuudessa.

Yrityksen liiketoimintaan kuuluu digiyleisöjen mittauksen toteuttaminen yhteistyökumppanin kanssa (fiam.fi/). Keskeisin kehitysprojekti vuonna 2019 on ollut medioiden yhteiseen kirjautumisratkaisuun tähtäävä hanke, joka on siirtymässä suunnitteluvaiheesta toteutusvaiheeseen. Lisätietoja löydät: www.mediametrics.fi

Tehtävässä menestymisen resepti:

  • Olet visionääri, jolla on erinomaiset kommunikointitaidot ja myös kykyä saada asioita aikaiseksi käytännön tasolla.
  • Olet vahvasti toimintaa eteenpäin vievä, taitava verkostoituja, joka johtaa sujuvasti laajaakin sidosryhmäkenttää. Ymmärrät kaupallista ajattelua ja haluat nähdä tuloksia.
  • Olet johtaja, joka hallitsee erilaisten sidosryhmien tarpeet ja viet projekteja eteenpäin ketterästi ja uutterasti.
  • Sinulla on kokemusta digitaalisen palveluliiketoiminnan johtamisesta ja mahdollisesti ymmärrystä CIAM-järjestelmien rakentamisesta ja ylläpidosta. Myös tietosuojaan ja tietoturvaan liittyvä osaamisesi on ajan tasalla.
  • Ymmärrät digitaalisen mediamittauksen, analytiikan sekä data sciencen ja koneoppimisen/tekoälyn mahdollisuudet.
  • Tehtävässä on eduksi, jos sinulla on työkokemusta mediassa ja/tai olet tehnyt yhteistyötä mediatalojen kanssa esim. konsulttina ja ymmärrät mediatoimialan kilpailutilannetta ja ansaintalogiikkaa.

Kiinnostuitko? Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 23.10 mennessä.

Hae paikkaa

Lisätietoja antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin Toni Koskinen 040 7427525 ja Maiju Kangas 050 302 7185.

Media Metrics Finland kehittää mediatoimialan yhteisiä käytäntöjä vastaamaan paremmin muuttuvan mediakulutuksen tarpeita. Kehitysyhtiön perustivat vuonna 2015 suuret suomalaiset mediayhtiöt: Alma Media, MTV, Sanoma Media Finland ja Yleisradio. Yritys perustettiin kehittämään medioiden yhteistä yleisömittausta ja muita hankkeita yli mediaryhmärajojen. Syksyllä 2018 on aloitettu mediatoimialan yhteiseen tunnistautumiseen tähtäävä hanke.

Share This