Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita psykologitaustaisia henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa.

Tavoitteemme on saattaa työntekijä ja työnantaja onnistuneesti yhteen. Autamme löytämään avoimeen työpaikkaan parhaiten sopivan henkilön nopeasti ja tehokkaasti. Työnhakijalle etsimme hänen kykyjään ja kiinnostustaan vastaavan tehtävän ja työnantajalle avoinna olevaan tehtävään parhaiten sopivan työntekijän. Tarjoamme ammattitaitoisen ratkaisun kaikkiin rekrytoinnin haasteisiin.

 

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palvelumme tekee mutkattomaksi se, että olet yhteydessä suoraan asiantuntijaan ilman välikäsiä. Suoran kontaktin ansiosta asioiden hoito on nopeaa ja vaivatonta. Tämä takaa myös sen, että tunnemme yrityksesi ja toimialasi. Etsitpä uutta työtä tai työntekijää, meiltä saat aina sellaista palvelua kuin tarvitset. Etsimme sopivat henkilöt osa- ja kokoaikaisiin tehtäviin sekä määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Uuden henkilön palkkaaminen sisältää aina riskin, joten oikea valinta kannattaa varmistaa ammattilaisen avulla.

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Myyntiedustaja / Conaxess Trade / Tampere, Kuopio, Helsinki

Myyntiedustaja / Conaxess Trade / Tampere, Kuopio, Helsinki

 

conaxess_logo

Flora_logo uusiBecel logo_virallinentwinings Risella2airwaves1

bonduelle mentos wasabarillaoldelpaso

Conaxess Trade Finland Oy on yksi Suomen johtavista päivittäistavarakaupan myynti- ja markkinointiyrityksistä. Toimimme päivittäistavaratuotteiden sekä alkoholituotteiden vähittäis-  ja tukkukaupassa. Edustamiamme tuotemerkkejä ovat mm. Flora, Becel, Twinings, Risella, Bonduelle, Mentos, Airwaves, Wasa, Barilla ja Old El Paso

Conaxess-yhtiöt ovat osa saksalaista Aurelius-konsernia, ja ne toimivat Pohjoismaiden lisäksi saksankielisessä Euroopassa. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Malmilla. Lisätietoja yrityksestä löydät osoitteesta www.conaxesstrade.com/fi

Conaxess Traden liiketoiminta on vahvassa kasvussa ja tarvitsemme riveihimme rautaisia alan ammattilaisia, jotka edelleen haluavat kehittyä työssään. Nyt tarvitsemme Tampereelle, Kuopioon ja Helsingin alueelle uusia

MYYNTIEDUSTAJIA

Tehtävässäsi vastaat:

–       Alueesi myynnistä ja tuloksesta valittujen brändien osalta

–       Myyntialueesi markkinoinnillisista toimenpiteistä

–       Menekinedistäjäresurssin ohjauksesta

–       Uusasiakashankinnasta

 

Odotamme hakijalta:

–       Kokemusta teollisten elintarvikkeiden päivittäistavaramyynnistä

–       Halua kehittyä ja menestyä muuttuvassa toimintaympäristössä

–       Oma-aloitteista ja tinkimätöntä myyntiasennetta

–       Kokemusta myynninohjausjärjestelmän (CRM) ja kaupan datan (esim. FieldForce) hyödyntämisestä

–       Microsoft Office -työkalujen hyvä hallinta (Excel, Word)

–      Tehtävään soveltuvaa koulutusta

 

Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja monipuolisen tehtävän kasvavassa alan kärkiyhtiössä, jossa arvostetaan henkilöstön halua kehittyä edelleen. Meille henkilökunnan viihtyvyys ja hyvinvointi ovat tärkeitä asioita. Tarjoamme henkilöstöllemme kilpailukykyiset edut, kuten kattavan työterveyshuollon.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Maiju Kangas 050 302 7185.  Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 27.6.2018 mennessä

Jätä hakemus

 

Chief Accountant / Stora Enso / Helsinki

Chief Accountant / Stora Enso / Helsinki

Logo ilman tekstiäStora Enso is a leading provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper on global markets. Our aim is to replace fossil-based materials by innovating and developing new products and services based on wood and other renewable materials. Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion, with an operational EBIT of EUR 1 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki Oy (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm AB (STE A, STE R).

Stora Enso has chosen a new ambitious path for its Finance Delivery function, embracing a next-generation shared service model and new smart technologies for process digitalization. If you are enthusiastic about providing best business support services and can relate to Stora Enso purpose “doing good for the people and the planet”, we invite you to join our journey.

CHIEF ACCOUNTANT

The Chief Accountant will be responsible for statutory accounting and reporting for one or several legal entities. The location is Helsinki, Kanavaranta.

Main responsibilities:

  • Accounting and statutory reporting according to the Finnish GAAP including asset accounting
  • Reporting to HFM for the Group Accounting and Reporting team according to IFRS
  • Income tax return
  • Preparation of monthly and quarterly VAT returns and annual VAT refunds for Finland and foreign countries
  • Balance Sheet reconciliations
  • Transfer pricing documentation
  • Preparation of monthly, quarterly and annual statistics
  • Fulfilling the internal controls according to internal control framework
  • Contacts with local auditors and other official authorities as well as for the internal stakeholders, e.g. Business Units in Finland, Group Accounting and Reporting and Group Tax Services
  • Monitoring of accounting processes regarding correctness and completeness
  • Training and instructing operational units in accounting issues
  • Participating in process development and improvement, e.g. digitalization, robotics, Internal controls and processes.

Qualifications:

  • Degree in Economics or equivalent degree or a minimum of 5-10 years of relevant professional experience
  • Knowledge of Finnish GAAP and IFRS as well as tax regulations
  • Good understanding of the accounting processes and excellent analytical skills
  • Knowledge of IT systems: SAP-FI, AA, and Hyperion
  • Ability to work under high time pressure and flexibility in working hours
  • Experience from a mill/other operational unit
  • Good communication and language skills in Finnish and English, both verbal and written
  • Development-orientated mind-set
  • Good co-operation skills

For more information, please contact Maiju Kangas, tel. +358 50 302 7185 or Pia Paavilainen tel. +358 50 3059 217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form at our web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with your salary request by June 26th, 2018.

 

Apply Here

Ajojärjestelijä, Vantaa

Ajojärjestelijä, Vantaa

esa_kuokka_logo_090114

Esa Kuokka Oy on lämpötilahallittuihin kuljetuksiin erikoistunut valtakunnallinen logistiikkayhtiö, joka on rakentanut elintarvikelogistiikkaan korkeaan laatuun ja teknologiaan perustuvia palvelukonsepteja. Vuonna 2017 yhtiön liikevaihto oli 22 miljoonaa euroa. Vantaalla toimiva yritys on perustettu vuonna 1993. Lisätietoja meistä saat osoitteesta https://www.esakuokka.fi/

Haemme kasvavaan joukkoomme kehityshenkisiä ja tiimiorientoituneita

AJOJÄRJESTELIJÖITÄ

Toimit esimiehenä osana ajojärjestelijätiimiä ja huolehdit kuljettajien päivittäisestä työvuoro- ja reittisuunnittelusta. Tuet noin 30 kuljettajan joukkoa päivittäisessä työssä huolehtien aikataululuista, kuljetusten tilauksista ja asiakaspalvelusta moderneja työvälineitä hyödyntäen. Työ tehdään vuoroissa ja se edellyttää joustavuutta sekä ajoittaista päivystysvalmiutta.

Tehtävässä menestymiseen tarvitset soveltuvan koulutuksen (logistiikka-alan AMK-tutkinto), sekä aiempaa työkokemusta alalta. Toivommekin, että sinulla on kertynyt jo muutaman vuoden verran oppia vastaavista esimiestehtävistä.

Persoonana olet vastuuntuntoinen, tavoitteellinen ja muutosmyönteinen. Viihdyt ihmisten parissa ja sinulla on hyvät vuorovaikutus- sekä neuvottelutaidot. Innostut yhteen hiileen puhaltamisesta ja tiimisi tuloksellisesta luotsaamisesta kohti yhteisiä tavoitteita. Hakemamme henkilö ei jäädy tiukan paikan tullen vaan pitää päänsä kylmänä kiireestä ja paineesta huolimatta.

Meistä saat innostavan ja kehityshenkisen työyhteisön, jossa työskennellään yhteisten tavoitteiden eteen ja autetaan kaveria. Tuemme henkilöstöämme osaamisen kehittämisessä ja tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen sekä työsuhde-edut. Olemme alan edelläkävijä digitaalisten työkalujen käytössä ja luomme eturintamassa uusia toimintamalleja ja käytäntöjä, johon pääset vaikuttamaan mielenkiinnonkohteittesi mukaan. Tavoitteemme on olla Suomen paras lämpötilahallittujen elintarvikkeiden jakelukumppani sekä Suomen kylmästi paras työpaikka! Työsuhteesi alkaa 1.8.2018 tai sopimuksen mukaan.

Haluatko olla osa meidän coolia työyhteisöä?

Hae tätä mielenkiintoista tehtävää viimeistään 24.6.2018. Liitä sähköiseen hakulomakkeeseen mukaan CV:si ja palkkatoiveesi.

HAE TEHTÄVÄÄ TÄSTÄ

Lisätietoja tehtävästä saat tulevalta esimieheltäsi, kuljetuspäällikkö Lasse Seppäseltä, puh. 040 668 4007, lasse.seppanen@esakuokka.fi tai HRS Advisorilta, Kristiina Lehmukselta, puh. 050 3964 686, kristiina.lehmus@hrsadvisors.fi. Käymme hakemuksia läpi jo rekrytoinnin aikana ja kutsumme tarvittaessa sopivia henkilöitä haastatteluun ennen hakuajan päättymistä.

Group Tax Manager / Eltel

Group Tax Manager / Eltel

Eltel_tgl_grd_cmykEltel is a leading Northern European provider of technical services for critical infrastructure networks – Infranets – in the segments of Power, Communication and Other, with operations throughout the Nordics, Poland and Germany. The group provides a broad and integrated range of services, spanning from maintenance and upgrade services to project deliveries, and has a diverse contract portfolio and a growing customer base of large network owners. In 2017, Eltel’s net sales amounted to EUR 1.3 billion. The current number of employees is approximately 8,000. Since February 2015, Eltel AB is listed on Nasdaq Stockholm.

Find out more about us at www.eltelnetworks.com

We are now looking for a
GROUP TAX MANAGER
to join our Group Finance Organization in Vallikallio, Espoo.

Main responsibilities in this position are:
• Setting-up and maintenance of Group tax policies and instructions
• Optimisation of group legal and financing structures
• Steering and coordination of transfer pricing and transfer pricing documentation processes within the Group
• Coordination of tax compliance within the Group
• IFRS tax reporting
• Following the development of local and international tax rules and initiating related actions
• Giving in-house tax advisory for business operations (e.g. cross-border projects, permanent establishments)
• Mapping and controlling of tax risks, in cooperation with Group Internal Control function
• Managing tax audits within the Group
• Supporting Group Shared Services function (tax trainings etc.)
• Presenting Group tax issues for the CFO team and the top management

To succeed in this position the person will need:
• Master of Laws or/and Master of Science in Economics and Business Administration
• About 3-5 years’ experience from tax consultancy or from an in-house tax function of a multinational entity
• Capability to work proactively and independently, drive to actively cooperate with internal and external stakeholders
• Problem solving and decision making capacity – anticipating, initiating and resolving issues
• Hands on type of person with analytical and organised working style and natural attention to accuracy
• Solid communication and interpersonal skills
• Fluent spoken and written communication skills in English
• Ability to travel

We are looking for a person who has hands-on attitude with the ability to work and execute within an international environment. The person reports to Group Accounting Director.

For more information, please contact Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by June the 11th, 2017.

Apply Here

 

 

 

Manager, Finance Development, Helsinki or Tallinn

Manager, Finance Development, Helsinki or Tallinn

stora_enso_color_small_8336_5

 

Stora Enso is a leading provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper on global markets. Our aim is to replace fossil-based materials by innovating and developing new products and services based on wood and other renewable materials. Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion, with an operational EBIT of EUR 1 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki Oy (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm AB (STE A, STE R).

Stora Enso has chosen a new ambitious path for its Finance Delivery function, embracing a next-generation shared service model and new smart technologies for process digitalization. If you are enthusiastic about providing best business support services and can relate to Stora Enso purpose “doing good for the people and the planet”, we invite you to join our journey.

Manager, Finance Development

 

As a Finance Development Manager you will have a key role in facilitating and managing our strategically significant projects related to digitalization, automation and master data within Finance Delivery organization. You will have the opportunity to contribute to digital change of Finance Delivery and to lead the development and implementation of business cases for projects. Within projects, you will also act as a solution architect from finance process perspective, identifying and assessing alternative solution possibilities, managing solution concept design and assessing technology requirements. The tasks may include e.g. participating and contributing to Finance Delivery level KPIs planning and implementation, SAP-roll-outs, and M&A cases. You will have a versatile work content and the possibility to work in close co-operation with Finance Delivery process teams, Group Internal Control and other stakeholders.

 

Qualifications

The ideal candidate will have the following skills and competencies:

  • University degree in Finance, Accounting or other relevant field
  • Prior experience in similar positions with project management responsibilities
  • Good knowledge of finance processes and basic understanding of IFRS and GAAP requirements
  • Experience in SAP and master data projects
  • Business mindset and understanding of value creation
  • Self-driven and independent working style
  • Ability to grasp complexities easily and make them simple and easy to understand
  • Experience from shared services environment and lean process management is considered as an advantage
  • Excellent communication skills in English

Key strategic elements for us are innovation, digitalization, structured processes and motivated employees. We offer you a unique opportunity to learn and develop with us, be part of our finance transformation journey. You will be part of a dynamic and ambitious team who drives process excellence. Manager, Finance Development reports directly to Director, Finance Development.

The position is located at either Helsinki or in Tallinn.

For more information, please contact Maiju Kangas tel. +358 50 302 7185 or Pia Paavilainen tel. +358 50 305 9217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form with a salary request and submit your CV by June the 11th, 2018.

Leave application

 

Kirjanpitopäällikkö, Eckes-Granini Finland, Turku

Kirjanpitopäällikkö, Eckes-Granini Finland, Turku

Eckes-Granini Finland Oy Ab:n tuotteet ovat vuosikymmenten varrella tulleet tutuiksi usealle sukupolvelle ja ovat luonnollinen osa suomalaisten arkea. Marli ja Mehukatti -tuotemerkkien alla on jatkuvasti tuotu markkinoille uudenlaisia juomia, ja joistakin niistä on muodostunut jo suorastaan klassikoita. Myös God Morgon täysmehut ovat osa Eckes-Graninin tuotevalikoimaa. Jokaisella meistä on mehujen joukossa omat suosikkituotteemme ja monet niistä tuovat mieleen mukavan nostalgisia muistoja.

Eckes-Granini Finland Oy Ab on osa Euroopan johtavaa mehuliiketoiminta-konsernia Eckes-Granini Group GmbH:ta, jonka pääkonttori sijaitsee Saksassa. Eckes-Granini Finlandin tuotanto on Suomessa keskitetty Turun tuotanto-laitokseen.

www.eckes-granini.fi  www.juissi.fi  www.mehukatti.com  www.godmorgon.fi

Kuvahaun tulos haulle eckes-granini logo

 

Haemme nyt Sinua, asiantunteva ja muun organisaatioon tukemiseen pystyvä 

KIRJANPITOPÄÄLLIKKÖ

Vastaat työssäsi yrityksen kirjanpidosta, tilinpäätöksistä, veroilmoituksista ja muusta viranomaisraportoinnista sekä osallistut konserniraportointiin. Toimit maksuliikenne- ja laskutustiimin esimiehenä.

Työskentelet talous- ja IT-organisaatiossamme ja raportoit talousjohtajalle. Eckes-Granini Finlandin talous- ja IT-organisaatioon kuuluvat IT-tiimin lisäksi kysynnän suunnittelun tiimi sekä sisäisen ja ulkoisen laskennan tiimit. Työpaikkasi sijaitsee Eckes-Granini Finlandin tehtaalla Turussa, mutta tehtävä sisältää säännöllistä yhteydenpitoa pääkonttoriin Saksaan ja muihin sisaryrityksiin. 

Odotamme sinulta kokemusta yrityksen kirjanpidon kokonaisvaltaisesta hoitamisesta. Tehtävässä on tärkeää ymmärtää talousprosesseja myös laajemmin. Esimiehenä olet johdonmukainen ja muita mukaan innostava. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja haluat tukea muiden menestymistä organisaation talouteen liittyvissä kysymyksissä.

Odotamme, että kommunikoit luontevasti myös englannin kielellä. Arvostamme kaupallista koulutusta, mutta myös työkokemuksen tuomaa osaamista. Olet työskennellyt SAP-ympäristössä tai jonkun muun toiminnanohjausjärjestelmän parissa. IT-taidot ovat sinulla hyvin hallussa.  

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen paikan kaikkien suomalaisten hyvin tuntemien Marli, Mehukatti ja God morgon -brändien parissa sekä ammattimaisen tiimin ympärillesi. Tehtävä antaa sinulle hyvän näköalapaikan taloudellisesti vakaaseen elintarvikealan yritykseen. Yrityksemme sisäinen konserniyhteistyö antaa mahdollisuuksia myös kansainvälisiin kehityspolkuihin.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, 040 775 6150 sekä talousjohtaja Olof Lindberg, p. 040 503 8618. Olof on tavoitettavissa 28.5 – 1.6 klo 14 – 18 ja 5.6 – 6.6. klo 09 – 15. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 6.6.2018 oheisen linkin kautta:

JÄTÄ HAKEMUS

Logistic Specialist / Ferrero, Espoo

Logistic Specialist / Ferrero, Espoo

Logo_rajattu

Ferrero is anything but ordinary. A family company with a truly progressive and global outlook. Home to iconic brands Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Surprise® and Kinder Bueno®. As the love for our brands continues to grow, so too does our global reach. Today, the Ferrero Group is present in 53 countries, and its products are sold in more than 160 countries. Our continued growth in new markets presents exciting challenges for our people, alongside significant opportunities for career development and mobility. Learn more about us at www.ferrero.fi.

We are now looking for a

Logistic Specialist

to join our team of professionals in Espoo.


Your areas of responsibility
include managing customer orders and processes, ranging from maintaining and allocating orders in SAP to delivery optimization. You work in close collaboration with the supply planning and sales functions, as well as logistic partners and factories to ensure smooth delivery of Ferrero products in Finland. You are also responsible for stock management including inventory and stock replenishment, as well as warehouse quality assessments. You participate in maintaining good customer relations and handle any customer complaints and returns.


We expect:

  • At least 1-3 years of relevant working experience in supply chain management
  • SAP or similar software knowledge as well as good MS Office skills
  • Good oral and written skills in both English and Finnish
  • A relevant degree (B.Sc. or similar) in logistics is considered an advantage
  • A customer-oriented mindset and good social skills
  • Good problem-solving skills and attention to detail
  • Ability to work independently in a sometimes fast-paced or stressful environment

We offer you challenging and varied tasks in a company with a widely beloved range of products and socially responsible values. You will be working in close collaboration with our international team of logistic specialists and have good possibilities for professional development. We also offer a competitive salary with good benefits.

For further information, please contact Krister Botell from HRS Advisors, tel. 050 304 2410. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with a salary request by June 5th, 2018.

When you apply for this position you accept that HRS Advisors Oy forwards your personal information to the recruiting company in order to fill this position.

APPLY HERE

Projektipäällikkö/ Koulutusrahasto, Helsinki

Projektipäällikkö/ Koulutusrahasto, Helsinki

Koulutusrahasto on työmarkkinaosapuolten (työnantaja- ja työntekijäjärjestöjen) hallinnoima rahasto, jonka tehtävänä on vauhdittaa ammatillisen osaamisen uudistumista myöntämällä tukea ammatilliseen koulutukseen ja kehittymiseen. Rahaston tehtävänä on lisäksi tiedottaa etuuksista, antaa neuvontapalvelua ja tehdä ehdotuksia toimialaansa koskevan lainsäädännön kehittämisestä. Vuonna 2017 aikuiskoulutustukea maksettiin 24 356 henkilölle yhteensä 188,3 milj. euroa ja ammattitutkintostipendejä 24 588 henkilölle yhteensä 9,9 milj. euroa.

Työmarkkinakeskusjärjestöt ovat esittäneet Koulutusrahaston ja Työttömyysvakuutusrahaston yhdistämistä Työllisyysrahastoksi 1.1.2019 alkaen. Yhdistyminen edellyttää lakimuutoksia, joita koskeva hallituksen esitys on parhaillaan käsittelyssä eduskunnassa. Yhdistymisen tavoitteena on tarjota tehokasta ja entistä korkealaatuisempaa palvelua kaikille rahaston asiakkaille.

 

Tutustu toimintaamme: https://www.koulutusrahasto.fi/files/1015/2586/6020/Koulutusrahaston_vuosikertomus_2017.pdf

 

 

KR_logo_rgb (002)

 

 

Etsimme nyt Sinua kokenut,

 

Projektipäällikkö

 

määräaikaisiin projektitehtäviin 31.3.2020 saakka.

 

Tehtävässäsi vastaat kansallisen tulorekisterin käyttöönottoa valmistelevan projektin hallinnasta Koulutusrahastossa. Kansallisen tulorekisterin käyttöönotto tulee vaikuttamaan Koulutusrahaston prosesseihin, jotka koskevat etuustietojen ilmoittamista rekisteriin sekä palkka- ja etuustietojen hyödyntämistä rekisteristä. Tehtäviisi kuuluu projektin vetäminen projektisuunnitelman mukaisesti ja keskeisenä osana on yhteistyö kansalliseen hankkeeseen osallistuvien sidosryhmien sekä ohjelmistotoimittajan kanssa. Projektin suunnittelun ja seurannan ohella osallistut Koulutusrahaston etuuskäsittelyn prosessien ja etuuskäsittelyohjelmiston kehittämiseen sekä saat vastuullesi myös muita projekteja.

 

Ketä me etsimme? Odotamme sinulta vankkaa aikaisempaa kokemusta projektipäällikön tehtävistä. Arvostamme erityisesti kokemusta ICT-projekteista ja järjestelmäintegraatioista sekä aikaisempaa näyttöä onnistuneista projekteista. Projektinhallintakoulutus ja/tai -sertifikaatit (esim. IPMA) katsotaan eduksi. Tulet menestymään tehtävässä itsenäisen ja suunnitelmallisen työskentelyotteen, erinomaisten organisointi- ja vuorovaikutustaitojen sekä aktiivisen ja innostuneen kehittämisotteen avulla. Lisäksi sinulla tulee olla kykyä suurten kokonaisuuksien hallintaan sekä analyyttiseen ajatteluun.

 

Liity joukkoon! Helsingin ytimessä Kansakoulukujalla sijaitsevassa toimistossamme on kodikas, välitön ja lämmin tunnelma. Olemme noin 45 hengen yhteisö, jossa ei ole siiloja tai toimintaa jarruttavaa hierarkiaa. Toimintakulttuurimme kannustaa itsenäiseen vastuunkantoon, joten joka asiaan ei tarvitse pyytää lupaa, eikä asioiden eteneminen tyssää ison koneiston rattaisiin. Perustamme toimintamme luottamukseen; määrittelemme yhdessä työsi tavoitteet, jonka jälkeen luotamme, että tiedät itse parhaimmin, kuinka nuo tavoitteet saavutetaan. Esimiehen sekä kollegoiden tuki ja sparrailumahdollisuus on toki aina käytettävissäsi. Haluamme pitää osaajistamme hyvää huolta ja edistämme työhyvinvointia satsaamalla arjen sujuvuuteen sekä kattaviin työsuhde-etuihin. Meillä on käytössä liukuva työaika ja hyödynnämme myös etätyömahdollisuutta laajasti.

 

Kiinnostuitko tehtävästä? Tiedusteluihisi vastaa rekrytointikumppanimme HRS Advisors Oy:n Erika Palomäki 040 937 2217. Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 27.5.2018 mennessä.

 

 

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ

 

 

 

After Sales Manager / Pivatic, Hyvinkää

After Sales Manager / Pivatic, Hyvinkää

Pivatic_tt

 

 

 

Pivatic Oy is a worldwide provider of metal sheet working solutions and service support. The company employs some 60 people, with 90% of the total production volume exported globally. Pivatic Oy is part of Ursviken Group Oy. We are located in Hyvinkää, close to the city center with good accessibility. Learn more about our company at www.pivatic.com.

We are now looking for an

After Sales Manager

to join our sales team.

Your areas of responsibility are the after sales of Pivatic metal sheet solutions including guarantees, spare parts and maintenance, as well as retrofit and modernization projects. You work in cooperation with the sales team and maintenance team to coordinate delivery of products and services for the entire life span of Pivatic automated production lines. Your tasks also include monthly reporting, as well as managing customer service and maintenance personnel.

We expect you to have at least 3 years of relevant experience and good understanding of production automation machinery, as well as a suitable degree in engineering (M.Sc. or B.Sc.). You are sales oriented and interested in understanding customers’ current and future needs and providing service solutions to meet them. As a person you are outgoing and able to work under pressure. Willingness to travel on occasion is necessary, as well as flexibility in working hours. Good oral and written English skills are required, additional language skills are considered an advantage. Knowledge of Solidworks or other CAD-software is considered an advantage, as well as any understanding of BRIC-related export rules.

We offer you an interesting position with versatile tasks as a part of a growing international company with good opportunities for career development. We also offer a competitive salary and good benefits, on top of a professional and pleasant work community.

For further information about the position, please contact HRS Advisors’ Toni Koskinen, 040 742 7525 or Krister Botell, 050 304 2410. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with a salary request by May 31st, 2018. Employment in this position will begin in August 2018.

 

APPLY HERE

Hankevastaava, Tampere

Hankevastaava, Tampere

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia- alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

tampere_sahkolaitos (002)

 

Haluatko kehittyä energia-alan osaajana vaihtelevassa projektiympäristössä? Haemme nyt Energia-yksikön hanke- ja tekniikkaryhmään 

HANKEVASTAAVAA

toteuttamaan voima-, lämpö- ja kaukojäähdytyslaitostemme kunnossapito- ja perusparannusinvestointeja.

Vastaat tilaajan edustajana investointiprojektiemme kokonaisvaltaisesta läpiviennistä: suunnittelusta, budjetoinnista ja hankinnoista aina projektien aikataulutukseen sekä resurssointiin ja käytännön toteutukseen. Toimit aktiivisesti yhteistyössä ulkoisten urakoitsijoiden, toimittajien sekä voimalaitoksiemme henkilöstön kanssa. Valvot toimittajia projektien aikana sekä varmistat sovittujen työvaiheiden turvallisen toteutumisen. Tukenasi tehtävässä on esimiehen ja kollegoiden muodostama, kokenut ja ammattitaitoinen tiimi.

Sinulla on tehtävään soveltuva tekninen koulutus, esimerkiksi kone- tai energiatekniikan insinööri/DI. Arvostamme aiempaa kokemusta projektiympäristössä työskentelystä sekä erityisesti voima- ja lämpölaitostuntemusta. Katsomme eduksesi SAP- ja Solax -järjestelmien tuntemuksen sekä englanninkielen taidon. Pidämme tärkeänä innostunutta ja kehittämistyöhön sitoutunutta asennetta sekä määrätietoista ja suunnitelmallista työskentelyotetta. Pidät kiinni sovitusta, kykenet ennakoimaan sekä kantamaan vastuuta projektien läpiviennistä ajoittain paineisissakin tilanteissa. Hankevastaava tekee tiivistä yhteistyötä monien eri sidosryhmien kanssa, joten toivomme sinun omaavan hyvät yhteistyö- ja neuvottelutaidot sekä avoimen ja tiimihenkisen työskentelytavan.

Tarjoamme sinulle tilaisuuden päästä mukaan erittäin monipuolisiin ja vaihteleviin projektitehtäviin vahvasti kehittyvässä voimalaitosympäristössä. Kokeneen tiimin tuki mahdollistaa myös haastetason määrittämisen ja tehtävässä kasvamisen osaamisesi ja tavoitteidesi mukaan. Työnantajana haluamme toimia henkilöstömme suuntaan kuten asiakkaillemmekin, luotettavasti ja vastuullisesti. Panostamme henkilöstömme osaamisen kehittämiseen ja hyvinvoinnista huolehtimiseen. Jokainen yksittäinen työntekijä on meille tärkeä, koska hänen osaamisensa ja hyvinvointinsa varaan perustuu kaikkien toimintojemme ja tuotteidemme laatu.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikumppanimme HRS Advisors Oy, Outi Kärkkäinen, 050 396 1138. Soittoajat ti 15.5 ja ti 22.5 klo 13-15.

Hae tehtävää HRS Advisors Oy:n sähköisen rekrytointijärjestelmän kautta viimeistään 25.5.2018. Liitäthän hakemukseen CV:si palkkatoiveineen.

Jätä hakemus

Asiakaspalveluinsinööri, Tampere

Asiakaspalveluinsinööri, Tampere

Me Tampereen Sähköverkko Oy:ssä vastaamme sähkönjakelusta Tampereen ja osin myös Tampereen ympäryskuntien alueella. Meillä työskentelee noin 50 ammattilaista varmistamassa, että asiakkaillamme on sähköä käytettävissä ja että palvelumme ovat laadukkaita nyt ja tulevaisuudessa. Toimitilamme sijaitsevat Tampereen Sähkölaitoksen kanssa samoissa tiloissa Tampereen Ratinassa.  

Tampereen Sähköverkko_logo (002)

 

Haluamme tarjota asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme entistäkin laadukkaampaa palvelua. Sen johdosta haemme nyt motivoitunutta ja proaktiivista

ASIAKASPALVELUINSINÖÖRIÄ

rakentamaan kanssamme Suomen parasta verkkoyhtiötä.

Tässä tehtävässä palvelet asiakkaitamme ja asiakkaiden edustajia sähköliittymiä koskevissa kaupallisissa ja teknisissä asioissa. Laadit suunnitelmia ja sopimuksia, tarkastat verkkoon liitettävien liittymien liittämiskelpoisuuden sekä annat liittämislausuntoja. Osallistut tarvittaessa myös jakeluverkon suunnitteluun ja rakennuttamiseen erityisesti liittämisen osalta. Asiakaskuntasi koostuu yksittäisistä kuluttajista, isännöitsijöistä, sähkösuunnittelijoista ja -urakoitsijoista. Muita keskeisimpiä yhteistyökumppaneitasi ovat mm. kiinteistö- ja rakennusviranomaiset. Sisäisissä verkostoissa teet päivittäin yhteistyötä rakennuttajien ja suunnittelijoiden kanssa.

Odotamme sinulta sähköinsinöörin koulutusta, sähkö- ja liittymäsuunnitteluun liittyvää osaamista sekä kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä. Työasenteeltasi olet palveluhenkinen ja oma-aloitteinen joukkuepelaaja, etkä jätä tiimikaveriasi pulaan hektisissäkään tilanteissa. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot, joiden avulla onnistut haastavissakin asiakaspalvelu- ja neuvottelutilanteissa.

Meillä on positiivinen tekemisen meininki ja kehitämme jatkuvasti toimintaamme asiakaslähtöisemmäksi. Osaava henkilöstömme on tärkein voimavaramme ja panostamme sen hyvinvointiin. Tarjoamme sinulle erittäin mielenkiintoisen tehtävän, jossa pääset näkemään työsi tulokset ja kehittämään itseäsi sekä vaikuttamaan vahvasti asiakaskokemuksemme kehittämiseen.

Lisätietoja tehtävästä antavat tiimiesimies Juha Korhonen, p. 0400 769 315 (soittoajat ti 15.5 klo 14-16 ja ke 16.5 klo 9-11 sekä rekrytointikumppanimme HRS Advisors, Outi Kärkkäinen, p. 050 396 1138 (soittoajat ti 15.5 sekä 22.5 klo 13-15).

Hae tehtävää HRS Advisors Oy:n sähköisen rekrytointijärjestelmän kautta viimeistään 27.5.2018. Liitäthän hakemukseen CV:si palkkatoiveineen.

 

JÄTÄ HAKEMUS

 

Controller/ Apetit, Säkylä

Controller/ Apetit, Säkylä

Apetit on kasvisten ykkönen, vahvasti kotimaiseen ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava elintarvikeyhtiö. Luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Haluamme olla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen edelläkävijä. Apetitin liikevaihto vuonna 2017 oli 314 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä noin 560. Lue meistä lisää osoitteessa apetitgroup.fi.

apetit

Haemme nyt Säkylään sinua,

 

CONTROLLER

 

 

Tehtävässä toimit Säkylän tehtaan controllerina ja tuet laitoksen toimintaa talouden näkökulmasta. Pääset mm. kehittämään pakasteliiketoiminnan raportointia, tuottamaan analyysejä ja toimeenpanemaan sisäisen laskennan kehitysohjelmaa Säkylän laitoksella. Vastaat lisäksi yksikön tulosennusteista/budjetoinnista ja KPI-mittaristosta ja osallistut myös tuotelaskentaan, hinnoitteluun ja standardikustannusten seurantaan. Muita olennaisia tehtäviä ovat mm. nimikeavaukset, lopetuslaskenta sekä varastoarvojen seuranta ja inventaariajot.

Toivomme sinulta vähintään 3-5 vuoden kokemusta controller- toiminnoista tuotantoympäristössä. Sinulla on tehtävään soveltuvaa Sap-osaamista ja erinomaiset Excel -taidot. Olet analyyttinen ja sinulla on kyky ymmärtää kokonaisuuksia halliten kuitenkin samalla yksityiskohdat. Odotamme sinulta oma-aloitteellisuutta, jämäkkyyttä ja innokkuutta kehittää asioita. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi hyviä vuorovaikutustaitoja ja yhteistyökykyä. Omaat erinomaisen asenteen ja kyvyn joustaa, kun tilanne sitä vaatii. Kykenet niin rutiinityöskentelyyn kuin projektiluontoiseen toimintaan. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa englannin kielen taitoa.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja itsenäisen työn Apetitilla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen parissa.  Työssäsi pääset osallistumaan myös aktiivisesti koko ketjun toiminnan kehittämiseen. Meillä on innostunut ja ammattitaitoinen työyhteisö eri puolilla Suomea. Mikäli jaat kanssamme aidon innostuksen ruokaan, arvostat tekemisen meininkiä ja aitoa tiimipelitaitoa, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö!

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa Group Business Controller Max Portnoj numerosta 040 676 6020 (tiistaina 15.5 10-11 ja perjantaina 18.5 14-15) sekä HRS Advisorsin Erika Palomäki numerosta 040 937 2217. Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen sekä palkkatoiveineen mahdollisimman pian tai viimeistään 22.5.!

 

 

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ

 

 

Talouspäällikkö / Pivatic, Hyvinkää

Talouspäällikkö / Pivatic, Hyvinkää

Pivatic_tt

Pivatic Oy on maailmanlaajuinen toimija ohutlevyosien tuotantolinjojen valmistuksessa ja niihin liittyvien palvelujen tarjoajana. Yrityksen palveluksessa on n. 60 työntekijää ja 90% tuotannosta menee vientiin. Pivatic Oy on osa Ursviken Group Oy:tä. Sijaitsemme Hyvinkäällä keskustan tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä. Tutustu meihin lisää osoitteessa www.pivatic.com.

Etsimme nyt Sinua

Talouspäällikkö

iloiseen ja ammattitaitoiseen yhteisöömme.

Vastaat kokonaisvaltaisesti konserniin kuuluvien yhtiöiden taloushallinnon eri osa-alueista mukaan lukien kuukausiraportointi, kassavirta-, tulos- ja kuluennusteet sekä budjetointi. Laadit niin yhtiöiden kirjanpidon kuin konsernitilinpäätöksen. Tehtäväkenttääsi kuuluvat erilaiset rahoitukseen liittyvät asiat kuten pankkitakuut, valuuttatermiinit ja remburssit sekä perintä- ja maksumuistutusasioiden hoitaminen. Lisäksi vastuullasi on hallinnollisia tehtäviä. Raportoit toimitusjohtajalle ja kuulut yrityksen johtoryhmään.

Toivomme sinulta hyvää kirjanpito-osaamista sekä projektiluontoisen liiketoiminnan ja osatuloutuksen ymmärrystä. Sinulla on kiinnostusta laaja-alaisiin taloustoiminnon tehtäviin, olet oma-aloitteinen ja omaat hyvät tietotekniset taidot. Tehtävään edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, kokemusta vastaavista tehtävistä sekä hyvää englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.

Tarjoamme sinulle monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä kasvavassa kansainvälisessä ja menestyvässä yrityksessä, kilpailukykyisen palkan ja kattavat henkilöstöedut sekä mukavan työyhteisön.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaavat HRS Advisor Oy:ssä Toni Koskinen 040 742 7525, ja Krister Botell 050 304 2410. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 21.5.2018 mennessä.

HAE TÄSTÄ

Ravintolapäällikkö / Juvenes, Lahti

Ravintolapäällikkö / Juvenes, Lahti

Juvenes logo

Haetko uusia haasteita ravintola-alan esimiestehtävien parissa?

Onko henkilöstöjohtaminen intohimosi?

Ymmärrätkö numeroiden päälle ja omaat taloudellista pelisilmää?

Kuuletko Suomen valovoimaisimman palveluyrityksen kutsuvan sinua?

Haemme Lahden uuteen toimipisteeseemme, Ravintola Kiveen, tavoitteellista ja palveluhenkistä

RAVINTOLAPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan ravintolan tulosvastuullisesta toiminnasta sekä henkilöstön johtamisesta. Olet vahvasti mukana caterig- ja juhlapalvelujen suunnittelussa ja niiden kehittämisessä. Luot ja ylläpidät aktiivisesti yhteistyösuhteita, markkinoit Juveneksen palveluja yhteistyökumppaneille sekä osallistut tarjousten tekoon ja myyntineuvotteluihin. Johdat joukkuettasi esimerkilläsi, etkä pelkää hypätä puikkoihin tilanteen sitä vaatiessa. Esimiestyössä arvostat tuloshakuisuutta, reiluutta ja jämäkän valmentavaa otetta.

Meidän porukkaan istuu parhaiten tekijätyyppi, joka on intohimoinen ravintola-alan ekspertti ja muutosmyönteinen ihmisten kannustaja. Johdat varmaotteisesti tiimiäsi ja organisoit taitavasti toimintaa jopa kiireen keskellä. Innostut siitä, kun ylität tavoitteet ja kulut pysyvät näpeissäsi.

Parhaat eväät menestymiseen tässä tehtävässä antavat vankka ja monipuolinen kokemus ravintola-alan esimiestehtävistä sekä lounasravintola- ja juhlapalvelukonseptien tuntemus. Arvostamme myös ravintola-alan ammatillista koulutusta (AMK), suurtalous- ja ateriapalveluiden tuntemusta, hyviä it-taitoja sekä englannin kielen osaamista. Haemme Juvenes-henkeä omaavaa henkilöä, emmekä ansioluetteloa, joten edellytyksemme eivät ole kiveen hakattuja. Voisit aloittaa tehtävässä 1.9.2018 tai sopimuksen mukaan.

Kiinnostuitko?

Kerro meille, millainen Kivenpyörittäjä sinä olisit. Hae tätä mielenkiintoista tehtävää osoitteessa www.hrsadvisors.fi viimeistään 10.6.2018. Liitä mukaan CV:si ja palkkatoiveesi. Lisätiedot: HRS Advisors, Kristiina Lehmus, 050 3964 686.

HAE TÄSTÄ

Juvenes-Yhtiöt Oy on monialainen palveluyritys, joka tuottaa ravintola- ja kahvilapalveluita, juhla-, kokous- ja saunapalveluita sekä kioskipalveluita. Juveneksessa työskentelee 230 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2016 oli 17 miljoonaa euroa.

Haluamme olla asiakkaillemme paras kumppani. Panostamme jatkuvaan palveluidemme kehittämiseen ja korkeaan laatuun. Vahva ammattitaito ja kokemus yhdistettynä parhaaseen parempaan palveluun ja uusimpiin järjestelmiin tekevät meistä kumppanin, jonka kanssa onnistuu ja johon voi luottaa niin arjessa kuin juhlassakin.

Researcher (Decorative exterior wood and metal products or Decorative interior wood products)

Researcher (Decorative exterior wood and metal products or Decorative interior wood products)

Tikkurila is a leading Nordic paint company with expertise that spans decades. We develop premium products and services that provide our customers quality that will stand the test of time and weather. We operate in ten countries and our 3,000 dedicated professionals share the joy of building a vivid future through surfaces that make a difference. In 2017, our revenue totaled EUR 582 million. The company is listed on Nasdaq Helsinki. Nordic quality from start to finish since 1862.

www.tikkurilagroup.com

We are strengthening our international RDI (Research, Development and Innovation) team with four researchers in Finland. We have one open position for one researcher in each team:

  • Decorative exterior wood and metal products
  • Decorative interior products
  • Industrial metal products
  • Industrial wood products

This job advertisement is about positions for decorative interior products or decorative exterior wood and metal products teams. Please indicate your preference in the application letter.

Researcher (Decorative exterior wood and metal products or Decorative interior wood products)

Your main responsibilities will include the development of new products and improvement of existing products in alignment with the company’s goals.

To succeed in this role, you will have the ambition to develop our technical solutions and ability to react flexibly to the results of your actions and to the needs of our customers. You enjoy working as a part of an international research team and you are also able to make decisions independently. You communicate and co-operate efficiently with Tikkurila’s RDI community and other stakeholders with a goal to achieve the best customer value. You will actively follow the development of raw materials, application techniques and markets to ensure the competitiveness of our products.

The position is based in Tikkurila headquarters in Vantaa, Finland. You will report to RDI Manager, Exterior Wood and Metal or RDI Manager Interior Deco Products.

We expect you to have:

  • Master’s degree in Chemistry, Materials Science or equivalent
  • Knowledge of test methods and standards used in the paint industry
  • Ability and interest to understand chemical background of paint and paint components, and follow the development of the industry
  • Experience in technical project management
  • Result and solution oriented mindset
  • Good collaboration and communication skills
  • Fluent verbal and written Finnish and English, other language skills are an advantage

Interior Deco related expectations:

  • Relevant experience in paint technology, especially in development of modern, sustainable and innovative products for both consumers and professionals
  • Expertise on wood chemistry and surface treatment of wood is appreciated
  • Good knowledge on construction business and environmental certificates is an advantage

Exterior wood and metal related expectations:

  • Relevant experience in paint technologyespecially water-borne and solvent borne paints for metal surfaces

We offer you a chance to work with a Nordic market leader in a challenging and international position with an opportunity for professional development, and an inspiring and motivating place to work with great colleagues.

For more information you are welcome to contact Krister Botell, 050 304 2410 or Toni Koskinen, 040 742 7525 at HRS Advisors Oy.

Please leave your application and CV no later than 20th of May.

 

Leave you application here

Researcher (Industrial wood or Industrial metal)

Researcher (Industrial wood or Industrial metal)

Tikkurila is a leading Nordic paint company with expertise that spans decades. We develop premium products and services that provide our customers quality that will stand the test of time and weather. We operate in ten countries and our 3,000 dedicated professionals share the joy of building a vivid future through surfaces that make a difference. In 2017, our revenue totaled EUR 582 million. The company is listed on Nasdaq Helsinki. Nordic quality from start to finish since 1862.

 www.tikkurilagroup.com

We are strengthening our international RDI (Research, Development and Innovation) team with four researchers in Finland. We have one open position for one researcher in each team:

  • Decorative exterior wood and metal products
  • Decorative interior wood products
  • Industrial metal products
  • Industrial wood products

This job advertisement is about positions for industrial metal and wood products teams. Please indicate your preference in the application letter.

 

Researcher (Industrial wood or Industrial metal)

Your main responsibilities will include the development of new products and improvement of existing products in alignment with the company’s goals.

To succeed in this role, you will have the ambition to develop our technical solutions and ability to react flexibly to the results of your actions and to the needs of our customers. You enjoy working as part of an international research team and you are also able to make decisions independently. You communicate and co-operate efficiently with Tikkurila’s RDI community and other stakeholders with a goal to achieve the best customer value. You will actively follow the development of raw materials, application techniques and markets to ensure the competitiveness of our products.

The position is based in Tikkurila headquarters in Vantaa, Finland. You will report to RDI Manager, Industrial Metal or RDI Manager, Industrial Wood.

We expect you to have:

  • Master’s degree in Chemistry, Materials Science or equivalent
  • Relevant experience in paint technology, especially in development of paint products for industrial metal or wood
  • Experience in water-borne or solvent-borne industrial paints, or fire retardant coatings is appreciated
  • Knowledge of test methods and standards used in the paint industry
  • Ability and interest to understand chemical background of paint and paint components, and follow the development of the industry
  • Experience in technical project management
  • Result and solution oriented mindset
  • Good collaboration and communication skills
  • Fluent verbal and written Finnish and English, other language skills are an advantage

Industrial metal related expectations:

  • Relevant experience in paint technologyespecially in 2-component products
  • Expertise on metal chemistry, and surface treatment of metal is appreciated

We offer you a chance to work with a Nordic market leader in a challenging and international position with an opportunity for professional development, and an inspiring and motivating place to work with great colleagues.

For more information you are welcome to contact Krister Botell, 050 304 2410 or Toni Koskinen, 040 742 7525 at HRS Advisors Oy.

Please leave your application and CV no later than 20th of May.

 

Leave your application here

Betonitutkimusten asiantuntija, Oulu

Betonitutkimusten asiantuntija, Oulu

kiwa-logo

Haemme kasvavaan joukkoomme vahvistusta ja etsimme Sinua,

BETONITUTKIMUSTEN ASIANTUNTIJA

tuomaan osaamisesi ja näkemyksesi Kiwalab-tiimiimme Ouluun. Päätehtäväsi on vastata betonituotteiden tuoteryhmästä, sen jatkotuotteistamisesta sekä kehittämisestä. Betonitutkimusten ohjeistukset, tuotekuvaukset, raportointi sekä laatuasiat kuuluvat myös vastuullesi. Seuraat toimialan sekä siihen liittyvän lainsäädännön kehittymistä ja toimit aktiivisesti organisaatiossa tietoa jakaen ja yhteistyötä rakentaen. Saat työskennellä ja kehittyä alan parhaiden osaajien kanssa Kiwa Inspectan kiinteistöt ja rakenteet -asiantuntijajoukossa.

Sinulla on tehtävään soveltuva, esimerkiksi geologin, koulutustausta ja useampi vuosi työkokemusta. Edellytämme aikaisempaa kokemusta betonin petrografisista tutkimuksista. Kokemus laatujärjestelmän ISO/IEC 17025 mukaisesta toiminnasta katsotaan eduksi.  Arvostamme ammattitaitoa sekä kykyä vakuuttavaan viestintään ja asiantuntijaroolin lunastamiseen. Aktiivinen, tehokas ja itsenäinen työote sekä halu kehittää tuoteryhmää ovat sinulta odottamiamme ominaisuuksia. Lisäksi arvostamme sujuvia vuorovaikutustaitoja sekä jämäkkää ja vastuullista otetta työhön. Haluat jakaa omaa asiantuntemustasi tiimissä ja organisaatiossa laajemminkin, ja tuot raikkaita kehitysehdotuksia ja uusia tekemisen tapoja reippaasti esille.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja itsenäisen työn, jossa on mahdollisuuksia vaikuttaa ja ottaa vahvaa roolia tuoteryhmän kehittämisessä. Saat kannustavan ja innokkaan työporukan sekä monipuoliset kehittymismahdollisuudet vakaassa ja kasvavassa yrityksessä. Kiwa Inspecta on Suomen johtava teknisten tarkastusten palveluyritys. Meillä on alan parhaat ihmiset lähellä asiakkaita. Pitkät työuramme kertovat, että kiwainspectalaiset viihtyvät meillä ja osaamisemme sekä työn sisältö kehittyvät jatkuvasti.  Työmme on yhteiskunnallisesti merkityksellistä.

Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa!

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Maiju Kangas 050 302 7185 ja Toni Koskinen 040 742 7525.  Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 20.5.2018 mennessä

Jätä hakemus

 

Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja noin 600 osaajan voimin Suomessa. Kiwa Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Kiwa Inspecta on osa Kiwa-konsernia, jolla on globaalisti yhteensä 4600 osaajaa. Lue lisää www.inspecta.fi.

Business Area HR Manager / VTT

Business Area HR Manager / VTT

VTT-logo3

VTT Technical Research Centre of Finland Ltd is one of the leading research and technology organisations in Europe. Our research and innovation services give our partners, both private and public, all over the world a competitive edge. We pave the way for the future by developing new smart technologies, profitable solutions and innovation services. We create technology for business – for the benefit of society.

Smart Industry and Energy Systems Business Area is looking for an experienced and dynamic Business Area HR Manager to be a trusted advisor to our leaders and employees to help them deliver their best work

Smart industry and energy systems develops novel, smart solutions for the benefit of manufacturing industry as well as of energy systems. We are boosting the prospects of manufacturing industry by developing new industrial innovation ecosystems and solutions based on the industrial internet. Parallel development of technology and business models is a key element in our R&D. Through our focus areas, we foster structural change in the manufacturing industry and develop smart and low carbon solutions in energy production, distribution and usage.

If you have the passion to influence our organization at a strategic level and yet are able to maintain strong operative delivery, now it´s time to apply and make a difference.

With us you will be responsible for

Leading the people agenda at the BA together with the BA leadership team.

You will:

  • be a sparring partner to our leaders and act as a member of the Business Area`s Leadership team
  • support our leaders in reaching the targets through people agenda
  • act as a change leader and support positive transformation
  • assess and anticipate people-related needs (eg. resourcing, leadership, wellbeing)
  • facilitate the people processes in BA
  • analyze the competence related current and future needs
  • ensuring adequate resourcing together with the business area leaders
  • be an active member of the HR Leadership team in building an excellent workplace

We expect you to have

  • broad experience in various HR areas of expertise
  • broad experience in leading successful transformation with solutions-oriented mindset
  • ability to transfer business objectives, both strategic and operational, into practice
  • experience from an international working environment
  • experience in coaching and mentoring
  • excellent communication and influencing skills
  • passion for innovative HR solutions and process improvement
  • excellent interpersonal skill and ability to coach, influence and partner with various levels of the organization
  • energetic can-do attitude
  • Master`s Degree
  • fluency in Finnish and English

As a person you are open and interactive and able to inspire people around you. You are a team player with good negotiation skills and a strong business acumen 

We offer

Our mission is to create an impact that generates sustainable growth and wellbeing in society. At VTT, we believe that our impact is built on scientific and technological excellence in all our work. Our people are the core of the next generation VTT. Our personnel’s well-being and competence development are key priorities. You will be a part of a creative and international working environment. 

For further information about the position, please contact Pia Paavilainen at HRS Advisors, tel. 050 3059 217. To apply, please complete the application form at our web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with a salary request by April the 29th, 2018. We will start interviewing suitable candidates before the application due date.

 

Apply Here

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Jätä avoin hakemus!
Share This