Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita psykologitaustaisia henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa.

Tavoitteemme on saattaa työntekijä ja työnantaja onnistuneesti yhteen. Autamme löytämään avoimeen työpaikkaan parhaiten sopivan henkilön nopeasti ja tehokkaasti. Työnhakijalle etsimme hänen kykyjään ja kiinnostustaan vastaavan tehtävän ja työnantajalle avoinna olevaan tehtävään parhaiten sopivan työntekijän. Tarjoamme ammattitaitoisen ratkaisun kaikkiin rekrytoinnin haasteisiin.

 

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palvelumme tekee mutkattomaksi se, että olet yhteydessä suoraan asiantuntijaan ilman välikäsiä. Suoran kontaktin ansiosta asioiden hoito on nopeaa ja vaivatonta. Tämä takaa myös sen, että tunnemme yrityksesi ja toimialasi. Etsitpä uutta työtä tai työntekijää, meiltä saat aina sellaista palvelua kuin tarvitset. Etsimme sopivat henkilöt osa- ja kokoaikaisiin tehtäviin sekä määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Uuden henkilön palkkaaminen sisältää aina riskin, joten oikea valinta kannattaa varmistaa ammattilaisen avulla.

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Tuotepäällikkö/ Sarlin Oy Ab/ Vantaa

Tuotepäällikkö/ Sarlin Oy Ab/ Vantaa

Sarlin Oy Ab on automaation, teollisen paineilman, sekä ympäristöystävällisen energiateknologian edelläkävijä. Koneturvallisuus on yksi osa nopeasti kehittyvää Automaation liiketoimintaamme. Meillä on pitkä käytännön kokemus asiakkaiden kanssa toteutetuista koneturvallisuushankkeista. Tarjoamme kokonaisvaltaisen valikoiman tuotteita ja ratkaisuja automaation tarpeisiin. Edustuksemme ovat alansa edelläkävijöitä. Osaavat asiantuntijamme ovat asiakkaamme apuna ratkaisun valinnassa.

 

 

Haemme nyt Koneturvallisuusmyyntiin Sinua innostunut ja energinen

 

Tuotepäällikkö

 

Vastaat Koneturvallisuus –tuoteryhmän tuotteiden ja ratkaisukokonaisuuksien myynnistä valituille kotimaisille teollisuusasiakkaillemme. Olet tärkeä osa kansainvälisten yrityksiemme kehityshankkeita ja pääset työskentelemään asiakkaiden kanssa innovaatioiden parissa. Sinulla on aito kiinnostus ymmärtää asiakkaidemme haasteita ja auttaa heitä hyödyntämään koneturvallisuusosaamistamme ratkaistaessa kauaskantoisia sovelluksia. Toimit läheisessä yhteistyössä Avainasiakaspäälliköidemme kanssa. Sinulla on sovellustuki apuna ratkaistessamme laajempia kokonaisuuksia.

Osallistut kumppanuusverkostomme ylläpitoon ja kehittämiseen asiakkaidemme tarpeiden ohjaamana. Saat toteuttaa asiakaslähtöisiä ratkaisuja yhdessä alan parhaiden kansainvälisten kehittäjien mukana.

Sinulla on käytännön kokemusta myyntityöstä sekä ainakin jonkin verran osaamista koneturvallisuusalalta. Toimintaotteeltasi olet aktiivinen ja aloitteellinen. Erinomaiset tiimityöskentelytaidot ovat edellytys tehtävässä menestymiselle. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustusvalmiutta ja hyvää englanninkielen taitoa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja taatusti ajankohtaisen tehtäväkentän, jossa on mahdollisuus inspiroitua yhdessä alan parhaiden osaajien kanssa. Yhteistyö suurten kotimaisten asiakkaidemme ja kansainvälisten ratkaisutoimittajien kanssa tarjoaa sinulle näköalapaikan alan kehityksen seuraamiseen ja kasvupolun kehittymään alan parhaaksi asiantuntijaksi.

Työpisteesi sijaitsee Vantaan Kaivokselassa

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antavat HRS Advisorsin edustajat Kalle Metsovuori, 050 593 7389 ja Erika Palomäki, 040 937 2217. Lähetä hakemuksesi ja cv:si palkkatoivomuksineen oheisen linkin kautta 10.3.2019 mennessä.

 

JÄTÄ HAKEMUKSESI TÄSTÄ

Senior Software Developer , Tampere

Senior Software Developer , Tampere

Merus Power designs and manufactures world-leading clean technology to improve power quality, energy efficiency, operational and environmental performance. Our dynamic compensation solutions – active harmonic filters, STATCOMs, SVCs, energy storages and UPQs – effectively solve your power quality problems in real time. Find out more about Merus Power here. 

Are you looking to be the front-runner in the clean energy business and development? Are you interested in working with renewable energy, energy storage solutions and smart grids? Merus Power offers world-leading clean technology to improve power quality, energy efficiency and integration of renewable energy to the power grid.

We are looking for a Senior Software Developer to join our software team to develop our digital services. In your position, the main responsibility is to design, develop and implement cloud-based IoT services for power quality systems. The work covers all areas of the IoT implementation from developing the communication between our smart devices and cloud, data analysis and processing in the cloud, to data visualization and microservices. Participating in HMI and SCADA development is also possible.

                          What we are looking for:

  • Passionate about coding and continuous learning
  • Experience of object-oriented programming
  • Knowledge of some programming language, i.e. C#, Java, Python, C++, etc.
  • Understanding of databases and cloud services
  • Ability to understand large entities
  • You are familiar with cloud providers Azure/AWS/Watson

                          What we offer you:

  • A significant role in creating the future vision and planning the execution of Merus Digital services
  • Developing cloud-based IoT services and influence the technology selections
  • A challenging position that allows much freedom in decision making and software selection
  • Independent role with the possibility to create software in your own terms
  • Possibilities for business trips abroad
  • The comfortable and relaxed working atmosphere
  • The opportunity to develop your professional skills in a Finnish Cleantech company

For more information of this position, please contact HRS Advisors consultant Jenny Blom p. 040 757 4348. Send your application, CV and your expected salary no later than 7.3.2019.

Apply for the position HERE!

Welcome to Merus Power – Winning Business with Power Quality!

Human Resources Manager / Beneq Oy / Espoo

Human Resources Manager / Beneq Oy / Espoo

 

Beneq® is the Home of ALD. Our Atomic Layer Deposition solutions improve the performance and durability of electronics and optics. They are the invisible advantage in leading semiconductor, IoT, 5G and automotive applications.

Our Lumineq® displays are the most transparent displays in the world. Rugged Lumineq displays tolerate extreme conditions better than any other display type.

Beneq employs over 150 people mostly in Espoo, Finland, and operates sales offices in China, USA, and Germany. Also, in Finland we have several nationalities employed, and we use English as the common internal language. Since 2018 Beneq is owned by SRI Intellectual from China.

We are looking for an experienced

Human Resources Manager

to support our business growth.

As an HR generalist your responsibilities will cover all HR aspects at Beneq from operative management to strategic development. As our strategy implies continuous change, majority of your work will include organizational and people issues related to our business transformation. You will report to VP, Finance & Administration, and be a member of business unit management teams.

You will

  • Lead Beneq’s recruitment work which aims at attracting internationally competent talent
  • Conduct several operative HR tasks and routines e.g. employee well-being and fringe benefits
  • Be responsible for salaries and wages administration in cooperation with our external service providers
  • Support internal competence development to ensure that our employees` skills and expertise align with our business requirements. Our “Learning Hub” contains both technical and interpersonal learning topics for employees and managers.
  • Support managers in knowing our staff and help in succession planning, promotion and job rotation
  • Be responsible for our Employee Engagement Surveys with strong focus on feedback
  • Support the development of compensation packages
  • Be a member in the workplace safety committee
  • Liaise with external service providers in the HR field

To succeed in this position, you have

  • sufficient education to match our staff comprising professionals from doctoral degree holders focusing on customer and R&D work, to experienced manufacturing operators ensuring the impeccable quality of our products
  • previous experience from HR management, development and change management in technology or industrial companies
  • an outspoken, mature personality who feels at home in international, industrial technology-intensive environment
  • flexibility, creativity, sense of urgency
  • knowledge of collective agreements for senior salaried and industrial employees in technology industries
  • fluency in written and spoken Finnish and English
  • international mindset, and preferably experience from working abroad
  • management experience is a plus
  • ability to lead change

 

Beneq offers a key position at a forward-looking technology company with a global growth strategy.

For further information, please contact Minna-Mari Ahokas, VP, Finance and Administration, tel. +358 405674146 (27.2. at 13 – 14 or 1.3. at 13 – 14) or HRS Advisors consultant Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 (14.2. or week 9).

To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by March the 3rd, 2019.

 

Apply Here

Legal Business Partner (Operations) / Aktia Pankki Oyj, Helsinki

Legal Business Partner (Operations) / Aktia Pankki Oyj, Helsinki

AktiaLogo1

Aktian strategia perustuu asiakkaiden varallisuuden kasvattamiseen ja turvaamiseen pitkällä aikavälillä helposti ja vastuullisesti. Keskeistä strategiassamme on tarjota asiakkaille paras mahdollinen asiakaskokemus varainhoidon ja rahoituksen alueilla.  Me tarjoamme yksityishenkilöistä, yrityksistä ja instituutioista koostuville asiakassegmenteillemme interaktiivisia kokonaisratkaisuja, joissa yhdistyvät henkilökohtainen palvelu ja helppokäyttöiset digitaaliset rajapinnat.

Haemme nyt sinua,

LEGAL BUSINESS PARTNER/OPERATIONS

tukemaan Aktian kuluttajaluottotuotannon liiketoiminnan kehitystä.

Aktian kunnianhimona on luoda parempi asiakaskokemus ja vähentää manuaalista työtä luottoprosessia tehostamalla ja automatisoimalla. Liiketoiminnallinen laillinen tuki on tässä työssä keskeistä. Legal Business Partnerina vastaat liiketoiminnan kehittämisen tukemisesta ja digitalisaatiosta ensisijaisesti kuluttajaluottotuotannossa ja -tarjonnassa Operations-toiminnon sisällä. Kuulut Legal Business Partner -tiimiin, mutta työskentelet itsenäisesti läheisessä yhteistyössä liiketoiminta-alueen kanssa. Vastaat laillisten aspektien huomioimisesta henkilöasiakkaille tarjottavien lainaamis- ja korttituotteiden kehityksen ja myynnin yhteydessä, relevantit prosessit ja järjestelmät sekä sopimukset että ehdot mukaan lukien. Finanssialan työryhmien sääntelyn seuraaminen sekä niihin osallistuminen kuuluvat työhön.

Haemme henkilöä, jolla on vankka kokemus lainatuotteista, ratkaisukeskeinen työtapa sekä palavaa kiinnostusta toimintaympäristön kohtaamista että muutosten hyödyntämistä kohtaan. Toimiminen sparrauspartnerina järjestelmäkehityksessä on mukavuusaluettasi ja pidät myös ajoittain hankaliin juridisiin kysymyksiin vastaamisesta. Edellisissä työtehtävissäsi olet tutustunut kuluttajansuojaan ja digitalisaatioon laajassa merkityksessä. Riskienhallinta on luonnollinen osa työnkuvaasi.

Edellytämme:

  • vähintään viiden vuoden työkokemusta luottotuotteista ja kuluttajansuojasta
  • hyvää velvoiteoikeuden (vakuushallinta, panttaus, velkakirjat, kiinteistöt, korot) ja sopimusoikeuden tuntemusta
  • hyviä perustietoja perhe- ja jäämistöoikeudesta, mielellään myös yksityishenkilöiden verotuksesta
  • halua ja valmiutta ryhtyä toimeen, siellä missä sille on tarvetta
  • liiketoiminnallista, proaktiivista ja itsenäistä työotetta
  • hyviä viestinnällisiä taitoja sekä yhteistyökykyä
  • kykyä ja kiinnostusta opastamista ja kouluttamista sekä ohjeiden tuottamista kohtaan
  • hyviä suomen ja englannin kielten taitoja, ruotsin kielen taidot lasketaan eduksi
  • soveltuva juridinen koulutus

Tarjoamme sinulle: 

  • mielenkiintoiset työtehtävät, joissa voit soveltaa ja kehittää osaamistasi sekä osallistua tulevaisuuden pankkituotteiden- ja palveluiden kehitykseen
  • ammattimaisen työyhteisön
  • työpaikan Helsingin ydinkeskustassa hyvien kulkuyhteyksien päässä
  • Aktian hyvät henkilöstöedut.

Arvomme ovat rohkeasti, osaavasti, yhdessä. Olemme asettaneet tavoitteeksemme olla pankki- ja rahoitusalan halutuin työpaikka vuoteen 2021 mennessä. Haluatko mukaan matkalle? Lähetä hakemuksesi jo tänään!

Yhteystiedot

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisors, Krister Botell, puh. 050 304 2410. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 24.2.2019.

 

HAE TÄSTÄ

Talouspäällikkö, A-Katsastus Group / Helsinki

Talouspäällikkö, A-Katsastus Group / Helsinki

A-Katsastus Group on Suomen johtava ajoneuvojen katsastus-, kuntotarkastus- ja rekisteröintipalveluja tarjoava toimija. Palveluvalikoima kattaa A-Katsastuksen katsastuspalvelujen lisäksi myös Ajovarman kuljettajantutkintopalvelut ja tieliikenteen lupapalvelut, autotarvikkeiden myynnin, SVT:n vahinkotarkastukset, A-Test & Consultingin testauspalvelut ja korjaamolaitehuollot sekä InCarin vauriokorjaamo- ja huoltopalvelut. A-Katsastus Groupilla on 1300 työntekijää yli 200:ssa toimipisteessä Suomessa. www.a-katsastus.com

Haemme nyt konsernin taloustiimiin Helsinkiin Pitäjänmäelle

TALOUSPÄÄLLIKKÖÄ

Vastaat konsernin yhtiöiden kirjanpidosta, vero- ja arvonlisäveroasioista, konsernilaskennasta, kuukausiraportoinnista sekä tase-ennusteista. Osallistut myös budjetointiprosessiin.

Toimit esimiehenä taloustiimille, jossa on kymmenen alansa vahvaa osaajaa; kolme kirjanpitäjää ja seitsemän talousassistenttia.  Tiimisi vastuulla ovat monipuoliset konsernihallinnon taloudelliset tehtävät ja tiiminvetäjänä olet avainasemassa näiden toimintojen ja taloushallinnon henkilöstön osaamisen kehittämisestä.  Toimit pääkäyttäjänä kirjanpito- ja konsernilaskentajärjestelmissämme. Raportoit konsernin talousjohtajalle.

Mitä edellytämme sinulta?

  • Vähintään viiden vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä
  • Konsernilaskennan ja raportoinnin hyvää osaamista
  • Talouden järjestelmäosaamista (Microsoft Dynamics AX, Basware Invoice Processing, ClickView, Anaplan)
  • Sujuvaa suomen kieltä sekä englannin kielen ammatillista taitoa
  • laskentatoimen KTM/ekonomi- tai tradenomitaustaa

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän dynaamisessa ja kasvavassa yrityksessä, alansa johtavan toimijan palveluksessa, hyvät henkilökuntaedut sekä upean työyhteisön tuen.

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisors Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 18.2.

 

HAE TEHTÄVÄÄ

Sales Director, Lumineq / Beneq Oy / Espoo

Sales Director, Lumineq / Beneq Oy / Espoo

Beneq® is the Home of ALD. Our Atomic Layer Deposition solutions improve the performance and durability of electronics and optics. They are the invisible advantage in leading semiconductor, IoT, 5G and automotive applications.

Our Lumineq® displays are the most transparent displays in the world. Rugged Lumineq displays tolerate extreme conditions better than any other display type.

Beneq employs over 150 people mostly in Espoo, Finland, and operates sales offices in China, USA, and Germany. Also in Finland we have several nationalities employed, and we use English as the common internal language. Since 2018 Beneq is owned by SRI Intellectual from China.

We are looking for an experienced Sales Director for our Lumineq Displays Business Unit.

You will
• Lead the global team of Area Sales managers selling thin film electroluminescent displays for different markets and applications. Leading by example, continuously meeting the customers, distributors and other business partners
• Evaluate and improve the sales process, always looking for improved results
• Create sales action plans, including developing annual sales quotas for different regions
• Create new order and sales forecasts together with the sales team
• Constantly evaluate and develop the sales channels
• Prepare quotes, lead standard product pricing planning
• Negotiate and close major contracts together with our legal team
• Involve hands-on in the sales cases, promote our products, support our marketing and develop new customers together with your team
• Create new and maintain existing customer relations
• Meet the set sales targets
• Contribute to the Lumineq Business Unit targets

To succeed in this position, you have
• Burning motivation to sell high tech electrical components
• Successful track record of managing sales teams
• Proven ability to drive the sales process from plan to close
• Persistent personality to cope with the long sales cycles of the component business
• Strong business sense
• Experience in using CRM-tools
• Mature personality to lead an experienced, professional sales organization
• Excellent listening, negotiation and presentation skills
• International business experience, especially from B-to-B area
• Fluency in written and spoken English
• Willingness to continuously travel internationally > 100 days per year
• Master’s degree or equivalent knowledge in engineering

You will report to VP, Lumineq Displays, and will be a member of the Business Unit Management Team.

For further information, please contact HRS Advisors consultant Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 or Jenny Blom, tel. +358 40 757 4348. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by February 11th, 2019.

 

Apply Here

Huoltopalveluinsinööri / Pivatic Oy, Hyvinkää

Huoltopalveluinsinööri / Pivatic Oy, Hyvinkää

Pivatic Oy on maailmanlaajuinen toimija ohutlevyosien tuotantolinjojen valmistuksessa ja niihin liittyvien palvelujen tarjoajana. Yrityksen palveluksessa on n. 60 työntekijää ja 90% tuotannosta menee vientiin. Pivatic Oy on osa Ursviken Group Oy:tä. Sijaitsemme Hyvinkäällä keskustan tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä. Tutustu meihin lisää osoitteessa www.pivatic.com.

Etsimme nyt Sinua

Huoltopalveluinsinööri

kasvavaan ammattitaitoiseen yhteisöömme.

Tehtävässä olet osa Pivatic Oy:n jälkimyyntitiimiä, jossa osallistut ohutlevyosien tuotantolinjojen kansainväliseen palveluliiketoimintaan. Toimit asiakasrajapinnassa ja hoidat jälkimyyntiin liittyviä asiakaskyselyitä itsenäisellä toimintaotteella. Vastuullasi on käsitellä asiakkaiden varaosakyselyitä ja tarjota niihin sopivia varaosia ja teknisiä ratkaisuja laadukasta asiakaspalvelua ylläpitäen. Vastaat tarjousten tekemisestä ja tarjousprosesseista kokonaisuudessaan osana kokenutta tiimiä. Huolehdit myös tarvittavista komponenttiostoista sekä lähetyksiin liittyvästä dokumentaatiosta, laskutuksen seurannasta, ja osallistut varaosalistojen ylläpitoon ja päivittämiseen yhdessä tiimin kanssa. Työssä pääset perehtymään ja syventymään tuotantolinjojen valmistukseen ja yhä kasvavaan palveluliiketoimintaan. Kokemuksesi karttuessa vastuualueesi laajenevat uusiin haasteisiin ja osallistut jälkimyyntitoiminnan kehittämiseen.

Toivomme sinulta

  • Insinöörin tutkintoa kone- tai sähkötekniikasta tai vastaavaa teknistä osaamista
  • Kokemusta automaattisista koneista ja niiden rakenteista sekä kykyä tulkita mekaniikkakuvia
  • Aiempi kokemus koneiden varaosamyynnistä, teknisestä tuesta tai muusta palveluliiketoiminnasta katsotaan eduksi
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä
  • Tarkkuutta ja täsmällisyyttä, sekä oma-aloitteista toimintaotetta
  • Englannin ja suomen kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi
  • Hydrauli- ja sähkökuvien ymmärrys katsotaan eduksi
  • Aiempi ERP-järjestelmien tuntemus, esim. Visma L7, katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle monipuolisia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä palveluliiketoiminnan ammattilaisena osana kasvavaa kansainvälistä yritystä. Pääset osaksi kokenutta ja ammattitaitoista tiimiämme, jossa vastuualueesi kasvavat kykyjesi mukaan. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyisen palkan, kattavat henkilöstöedut ja mukavan työyhteisön.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisors Oy:ssä Krister Botell 050 304 2410. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 8.2.2019 mennessä.

 

HAE TÄSTÄ

Myyntijohtaja, Helsinki

Myyntijohtaja, Helsinki

KLOK on luova toimisto, joka keskittyy suunnittelemaan ja toteuttamaan modernia liikkuvaa kuvaa. Filmin ja videon mitä erilaisempi käyttö tulee moninkertaistumaan seuraavien vuosien aikana. Samalla yleisöt pirstaloituvat ja jakelualustoja syntyy jatkuvasti lisää. Me katsomme liikkuvaa kuvaa niin isoilta kuin pieniltä ruuduilta, ja tulevaisuudessa kaikki sisältö liikkuu. KLOKin tehtävä on keksiä, miten tätä muutosta hyödynnetään luovasti asiakkaidemme eduksi. Me suunnittelemme ja toteutamme filmejä sekä videoita kaikille alustoille. Jos tämä kuulostaa haasteelta, johon haluat tarttua innolla, hae meille! https://www.klok.fi/

Etsimme yrityksemme ammattitaitoiseen joukkoon tuloshakuista ja osaavaa

Myyntijohtajaa

Vastaat myynnin ja asiakkuuksien kokonaisvaltaisesta johtamisesta ja kehittämisestä Suomessa. Osallistut liiketoiminnan kehittämiseen, yrityksen strategian suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Edellytämme Sinulta vankkaa kokemusta myynnin johtamisesta palveluliiketoiminnan alalta. Sinulla on näyttöä menestyksellisestä myyntityöstä sekä asiakkuuksien ja myynnin johtamisesta ja kehittämisestä. Omaat myös pitkän kokemuksen esimiestyöstä asiantuntija- tai myyntiorganisaatioissa.

Tarjoamme sinulle monipuolisen sekä kehittyvän tehtävän nuorekkaassa ja innostavassa työyhteisössämme, kansainvälisen toimintaympäristön sekä aidot mahdollisuudet kehittää liiketoimintaa ja vaikuttaa yhtiön kasvuun ja kehitykseen.

Klokkilaiset nauttivat kaikki työssään siitä, että byrokratia on olematonta ja yksilön & tiimin vastuu sekä itsenäisyys korostuu. Meillä jokainen on työssään luova asiantuntija. Olemme jokainen työtehtävästä riippumatta eteenpäin katsovia, progressiivisia ja oppimiskeskeisiä, vastuunsa kantavia ammattilaisia, joita yhdistää halu olla tekemässä laatua sekä rakentaa uutta.

Kiinnostuitko? Tule alan pioneerin matkaan jättämään oma kädenjälkesi! https://www.youtube.com/user/KLOKcreativeagency

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.  Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 5.2.2019 mennessä.

Jätä hakemus tästä

Talouspäällikkö, Isokyrö tai Helsinki

Talouspäällikkö, Isokyrö tai Helsinki

                          

 

Kyrö Distillery on vuonna 2012 perustettu, useita kansainvälisiä palkintoja voittanut ruistislaamo, jonka tuotteita myydään jo lähes kolmessakymmenessä maassa. Yrityksemme on tunnettu erityisesti Napue Ginistä ja ennen pitkää myös ruisviskistä. Ruisperheessämme työskentelee tällä hetkellä noin 30 työntekijää. Tislaamo sijaitsee Pohjanmaalla Isossakyrössä vanhan osuusmeijerin tiloissa, toinen toimipisteemme Helsingin Punavuoressa. Tutustu tarinaamme osoitteessa www.kyrodistillery.com

 

Haemme Isoonkyröön tai Helsinkiin sinua, kasvuhakuinen ja liiketoiminnasta kiinnostunut numeronmurskaaja, tuttavallisemmin

Talouspäällikkö

 

Tehtäviisi kuuluu huolehtia yrityksen taloushallinnon kokonaisuudesta ja siihen liittyvistä käytännön toimista. Tehtävässä sinua tukee toimiston ja talouden supervoima, luottopelaajamme Jenni sekä esimiehenä toimari. Monipuolisessa ja vaativassakin tehtävänkuvassa avainvastuisiisi kuuluu ulkoinen ja sisäinen laskenta, rahoitusasiat, sekä järjestelmäkehityksen edistämisestä vastaaminen. Lisäksi osallistut erilaisiin hallinnollisiin sekä henkilöstöasioihin, ja konsernitilinpäätökseen pienemmällä painotuksella.

Etsimme joukkoomme huolellista ja tarkkaa taseen täsmääjää ja toisaalta liiketoimintalähtöistä ajattelijaa, jolla on kyky nostaa katse numeroista ylätasolle ja siten omalta osaltaan tukea kasvuamme. Tiimiimme istuu yrittäjähenkinen tarinankertoja, joka kykenee sparraamaan talousasioissa kompaktin tiimimme kanssa ja hallitsemaan muutosta. Excel-velhous ja powerpointin hallinta on välttämätöntä, Netsuiten tai jonkin pilvipohjaisen ERP-järjestelmän sekä BI-järjestelmän hallinta suotavaa. Henkilöä haetaan ensisijaisesti Isoonkyröön, mutta myös Helsinki sijaintina on mahdollinen.

Kyrö Distillery tarjoaa persoonallisen ja hemmetin hienon työyhteisön – ruisperheen – joka on kasvanut viiden miehen yrityksestä värikkääksi joukoksi luonteikkaita persoonia. Meillä talouspäällikön tehtävä tarjoaa ison tynnyrillisen vapautta ja vastuuta, sekä mahdollisuuden olla mukana kasvussamme ja edessä olevissa seikkailluissa.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimarimme Miika Lipiäinen, puh. 0400 484 576 ti 29. ja ke 30.1. klo 13-14 ja yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin Maiju Kangas, puh. 050 302 7185 ti 22. ja to 24.1. klo 15-16. Jätä hakemuksesi, ansioluettelosi sekä palkkatoivomuksesi 1.2.2019 mennessä.

 

Jätä hakemus

Head of Filter Sales / Outotec

Head of Filter Sales / Outotec

 

Outotec develops leading technologies and services for the sustainable use of Earth’s natural resources. Our 4,000 top experts are driven by each customer’s unique challenges across the world. Outotec’s comprehensive offering creates the best value for our customers in the mining, metal, energy, and chemical industries. Outotec shares are listed on NASDAQ Helsinki. At Outotec we are passionate about building innovative and sustainable solutions that fulfill world’s growing need for natural resources. We are continuously entering new markets and businesses, which creates interesting opportunities for personal and professional growth in our multinational work environment. 

As Head of Filter Sales, you will:

  • Contribute to Business Line (BL) success as a member of the BL Management Team
  • Be responsible for achieving Filters BL Order Intake and sales margin targets
  • Lead, coach and develop BL Sales team
  • Be responsible for the development and implementation of the BL global sales strategy incl. sales resourcing
  • Be responsible for Sales case strategy and value proposition creation with Sales case team
  • Ensure the BL end-to-end sales by supporting the Market areas (MA)
  • Drive customer centricity in all BL activities
  • Manage customer relationships together with relevant sales channels (i.e. Account Directors)
  • Be responsible for sales campaign execution in BL
  • Create and nurture a sales culture and winning spirit
  • Contribute to product portfolio improvement and/or in developing new products and/or services
  • Nominate Filters Solution Lead
  • Act as a Solution Lead for selected cases
  • Manage BL sales funnel and pipeline with BU and MAs
  • Select and prioritize sales cases together with BL and Mas
  • Order Intake forecasting for the BL
  • Ensure compliance with global sales process (incl. CRM usage)
  • Co-operate with BL Proposal Management to ensure on-time and high-quality proposals
  • Be responsible for marketing activities planning & coordination in BL
  • Understand and gather the market intelligence and customer needs

To succeed, you will need:

  • Strong leadership skills, with ability to successfully work with others in a matrix from a range of diverse cultures
  • Solid industry and business understanding with strong customer orientation
  • Ability to demonstrate customer value
  • Drive for business results
  • Service business understanding
  • Solid technology and process understanding
  • Passion to win deals
  • Deal execution excellence
  • Selling customer value
  • Collaborative influencing skills
  • Effective decision-making skills
  • Excellent coaching skills
  • Strategic thinking
  • Resourcing, competence development and performance management skills

We offer you an interesting and challenging position in a global business environment with excellent possibilities to develop your personal and professional skills. Your office location will be in Espoo or Lappeenranta, Finland. To be effective in this position you will also be expected to spend time travelling and meeting our customers and other stakeholders.

For further information, please contact HRS Advisors consultant Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by 5th of February.

 

Apply here

Tuotekehitysinsinööri / Sarlin Oy Ab

Tuotekehitysinsinööri / Sarlin Oy Ab

 

 

Sarlin Oy Ab on teollisen paineilman, automaation sekä ympäristöystävällisen energiateknologian edelläkävijä. Sarlin Balance -osastomme ydinosaamista ovat paineilmajärjestelmien hallinnan teknologiat ja haluamme olla siinä maailman parhaita. Kehittämällämme Sarlin Balance paineilman ohjausjärjestelmällä säästetään energiaa ja se tukee kestävää kehitystä kaikilla teollisuuden aloilla maailmanlaajuisesti. Haemme nyt uusia kykyjä kasvamaan kansainvälisiin tehtäviin huippuosaajiksi.

Sarlin Groupin liikevaihto on 60 M€ ja siihen kuuluvat tytäryhtiöt Sarlin Oy Ab ja Beamex Oy Ab.

TUOTEKEHITYSINSINÖÖRI, SARLIN BALANCE

Tässä tehtävässä pääset luomaan uusia vaativia automaatioratkaisuja aina ohjelmistokehityksestä pilottiasennuksiin saakka. Osallistut myös käyttöönottoihin sekä tekniseen tukeen asiakasprojekteissamme kansainvälisesti. Toimit Sarlin Balancen teknisessä tiimissä sekä teet tiivistä yhteistyötä myynnin ja asiakkaidemme kanssa.

Olet DI tai insinööri esim. automaatio-, koneautomaatio- tai sähkötekniikassa. Voit olla urasi alkutaipaleella, mutta tunnet ainakin joitakin seuraavista automaatioteknologioista: IEC61131-3 ST, Beckhoff TwinCAT, SCADA, SQL-tietokannat, tietoliikenneverkot, CAD/sähkösuunnittelu. Ohjelmointiosaaminen on välttämätöntä työssä menestyäksesi.

Edellytämme intohimoa tekniikkaan ja ongelmanratkaisuun sekä luonnetta viedä asiat maa­liin saakka.  Työssäsi tarvitset palveluhenkisyyttä, itsenäistä otetta työhön, matkustusvalmiutta sekä englannin kielen taitoa.

Tarjoamme itsenäisen ja haastavan tehtävän sekä mahdollisuuden kehittyä monipuoliseksi alamme asiantuntijaksi vakavaraisessa ja arvostetussa yhtiössä. Tehtävässä sinua tukevat osaavat työtoverit ja palveluhenkinen organisaatio. Päätoimipaikkasi on Vantaalla.

Lisätietoja tehtävistä saat soittamalla HRS Advisors, Pia Paavilainen puh. 050 305 9217.

 

 

Hae tästä

Junior HR Manager, Paroc, Helsinki

Junior HR Manager, Paroc, Helsinki

PAROC® stands for energy-efficient and fire safe insulation solutions of stone wool for new and renovated buildings, HVAC, marine and offshore, acoustics and other industrial applications. We manufacture our products in Finland, Sweden, Lithuania, Poland and Russia, and deliver them to customers in Europe and other parts of the globe in our familiar red-and-white-striped packages. Behind those products, there is an 80-year history of stone wool production knowhow backed with technical insulation expertise and innovation of our professionals. As part of Owens Corning, we are global in scope and human in scale. Ultimately, our people and products make the world a better place. For more information, please visit About Paroc and LinkedIn.

Paroc OC logo

We are looking for a fixed-term employment for maternity leave substitute in Helsinki

JUNIOR HR MANAGER

Your main responsibility is to advise and assist managers and employees on interpretation and administration of all People and Leadership Policies and Procedures including among other things employee relations, employee development, recruitment, compensation, training and occupational health care. You will also act as a coordinator with external salary provider. You can work in HR projects according to personal abilities and interest. You will report to the Head of HR Finland.

We expect you to have the following knowledge, skills and abilities:

  • Excellent communication skills, both verbal and written in Finnish and English
  • Demonstrated strong commitment to confidentiality and professionalism
  • Desire to work in a dynamic environment with diverse tasks
  • Demonstrated ability to work collaboratively with all levels
  • Demonstrated initiative and decision making
  • Ability to work independently and manage time effectively
  • Knowledge of Success Factors is an asset
  • Proficiency with MS Office applications
  • Minimum education and work experience: degree from university of applied sciences with two years of HR experience

We offer you a versatile job with a market leading brand. In this role you will also have an opportunity to grow and develop yourself in a strongly development oriented company, as a part of our competent and dynamic team.

For more information, please contact Seija Raesola, HRS Advisors Oy, January 11th 2 – 4 pm or January 16th 9 – 11 am, tel. 040 775 6150. To apply, kindly complete the application form and submit your application and CV in English with your salary request by January 21st, 2019:

APPLY HERE

 

 

Toimitusjohtaja, VASO, Turku

Toimitusjohtaja, VASO, Turku

Vaso omistaa, ylläpitää ja tuottaa laadukkaita asumisoikeuskoteja kaikkiin elämäntilanteisiin. Yritys toimii yleishyödyllisenä yhtiönä kustannustehokkaasti ja jakamatta vastikkeetonta etua osakkailleen. Vaso ei tavoittele liiketaloudellista voittoa. Vaso omistaa viiden kunnan alueella Turun seudulla 106 kiinteistössä 2600 asumisoikeusasuntoa. Asunnoissa asuu yli 5000 asukasta. Vuonna 1990 perustetun yrityksen asunnot sijaitsevat Turussa, Raisiossa, Kaarinassa, Naantalissa ja Liedossa. Vason liikevaihto on n. 23 milj. euroa ja henkilökuntaa on 12 työntekijää. www.vaso.fi

VASO logo

Pitkäaikaisen toimitusjohtajamme jäädessä eläkkeelle kesällä 2019, etsimme nyt uutta

TOIMITUSJOHTAJAA

Toimitusjohtajana toteutat yhtiön strategiaa yhdessä hallituksen, henkilöstön ja sidosryhmien kanssa. Päätehtäviisi kuuluu kysyntää vastaavan uudistuotannon aikaansaaminen, tonttihankinta ja olemassa olevan kiinteistökannan ajan tasalla pitäminen sekä paikallinen ja valtakunnallinen vaikuttamistyö, aktiivinen vuorovaikutus asukkaiden kanssa ja osaavan henkilöstön johtaminen.

Odotamme sinulta kokemusta liiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä. Hallitset johtamisen myös talouslukujen kautta sekä ymmärrät viestinnän ja brändin rakentamisen merkityksen. Sinulla on ymmärrystä rakennuttamisesta, asumisoikeusjärjestelmästä ja sosiaalisesta asuntotuotannosta. Olet kiinnostunut nykyaikaisista kiinteistöjen hallinnan ja palveluiden mahdollisuuksista ja haluat kehittää parasta mahdollista asumista vasolaisille.

Sinulla on tehtävään sopiva opisto- tai korkeakoulututkinto. Persoonaltasi olet yhteistyökykyinen, aikaansaava ja innovatiivinen. Osallistut käytännön tekemiseen aktiivisena VASO-tiimin jäsenenä.

Tarjoamme sinulle johtotehtävän hyvin hoidetun yhtiön edelleen kehittämisen ja kasvattamisen parissa. Tehtävä on monipuolinen ja sisältää paljon vaikuttamisen mahdollisuuksia.

Kiinnostuitko tehtävästä? Tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, parhaiten tavoitettavissa 8.1. klo 14-16 ja 16.1. klo 9-11 puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 20.1.2019 oheisen linkin/ hakulomakkeen kautta:

HAE TÄSTÄ

 

 

Toimitilapalvelujen päällikkö, If, Turku

Toimitilapalvelujen päällikkö, If, Turku

If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiset, eläimet, kodit, autot ja paljon muuta. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 7 000 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,6 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. 

If_blue_rgb-1024x1009

Tule rakentamaan kanssamme tulevaisuuden toimitilapalveluita. Haemme Turun toimipisteellemme Sinua

 

TOIMITILAPALVELUJEN PÄÄLLIKKÖ

 

Toimitilapalvelut vastaa Suomessa Ifin toimitilojen turvallisuudesta, viihtyvyydestä ja käytännöllisyydestä, työympäristön suunnittelu- ja muutostöistä, muutoista ja kalustamisesta sekä tilahallinnosta. Useat palvelumme, kuten catering-, siivous- ja aulapalvelut, ostamme vastuullisilta kumppaneiltamme.

Olet vahvasti sitoutunut yhteisiin tavoitteisiimme ja huolehdit tiimisi osaamisen kehittämisestä. Valmennat 10 hengen palveluasiantuntijatiimiä innostavalla otteella tehokkaasti ja tavoitteellisesti. Yhdessä vastaatte toimitilojemme palveluista ja niiden jatkuvasta kehittämisestä ylläpitäen nykyisen hyvän asiakastyytyväisyyden.

Odotamme sinun olevan hyvä esimies – johdat tiimiäsi arvostaen, kannustaen ja valmentaen, mutta olet samalla jämäkkä ja tarvittaessa vaativakin. Sinulla on vahvaa kokemusta muutosjohtamisesta joko toimialalta tai vastaavantyyppisistä palvelukokonaisuuksista. Palat halusta kehittää toimintaamme ja palvelujen tehokkuutta, tuottavuutta ja laatua. Haastat rohkeasti ja rakentavasti sekä itsesi että tiimisi kokeilemaan uutta. Haasteita kohdatessasi sytyt liekkeihin, haluat kääriä hihasi ja ryhtyä toimeen. Olet tiimipelaaja ja sinulla on hyvät neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot.

Tämä on mahdollisuutesi tulla kehittämään toimitilapalveluita pohjoismaiden suurimpaan vakuutusyhtiöön. Oman tiimisi johtamisen lisäksi tuot osaamisesi ja innostuksesi Group Services -yksikön Suomen johtoryhmään. Sinulla on mahdollisuus tehdä yhteistyötä Ifin muiden pohjoismaiden toimitilapalvelujen kanssa, minkä johdosta oletamme sinun kommunikoivan sujuvasti englanniksi. Luonnollisesti ruotsin kielen taito on pohjoismaisessa ympäristössä vahva etu.

Pääasiallinen toimipisteesi sijaitsee Turussa Kalevantien toimitalossa, mutta tehtävääsi kuuluu myös matkustamista Suomessa.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, parhaiten tavoitettavissa 11.1. klo 14 – 16 ja 16.1. klo 9 – 11 p. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 21.1.2019 oheisen linkin kautta

 

HAE TÄSTÄ

Demand Planner / Operations Manager

Demand Planner / Operations Manager

midsona

 

Hyvinvointi- ja terveystuotteita valmistava ja markkinoiva ruotsalaislähtöinen Midsona on toiminut eri muodoissaan jo vuodesta 1892. Toimimme Suomen ja Ruotsin lisäksi Tanskassa, Norjassa sekä Saksassa ja meitä on jo lähes 500 ammattilaista. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat mm. Urtekram, Friggs, Naturdiet ja Tri. Tolosen terveystuotteet. Tutustu yritykseemme osoitteessa www.midsona.fi.

 

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen Vantaan toimipisteellemme sinua, järjestelmällinen ja aikaansaava

DEMAND PLANNER / OPERATIONS MANAGER

 

Tehtävissä vastaat tuotteiden myynti- ja ostoennusteista sekä niihin liittyvistä prosesseista yhteistyössä myynnin ja markkinoinnin kanssa. Vastaat ostoista ulkomaisilta tavarantoimittajiltamme. Hallitset ulkomaista tavaraliikennettä, tilauksia, tavarahankintoja sekä logistiikan kustannuksia. Olet aktiivisesti yhteydessä kansainvälisiin tavarantoimittajiin ja kehität aktiivisesti toimitusketjun toimintaan liittyviä prosesseja sekä toimit osana pohjoismaista supply chain tiimiä.

Odotamme sinulta aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä sekä tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi tai KTM). Toimit osana Nordic-organisaatiota ja vastaat myös uusien työkalujen ja järjestelmien implementoinnista Suomeen. Sinulla on hyvät IT- ja Excel-taidot ja mielellään myös kokemusta erilaisista järjestelmistä. Tehtävässä pääset aktiivisesti kehittämään täydennysprosessia ja toimintamallejamme liiketoiminnan näkökulmasta. Tehtävä edellyttää hyvää englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on etu tehtävää hoidettaessa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn voimakkaasti kasvavassa pohjoismaisessa yrityksessämme. Pääset työskentelemään vahvojen brändiemme parissa yhteistyössä alan huippuosaajien kanssa. Yrityksessämme pääset vaikuttamaan ja toteuttamaan erilaisia projekteja monipuolisesti ja sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamisestasi ja edetä urallasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut.

 

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa meitä avustavan HRS Advisorsin Maiju Kangas, 050 302 7185 (ke ja pe klo 14-15). Hae tehtävää 16.1. mennessä.

 

Jätä hakemus

Tekninen asiantuntija / Espoo

Tekninen asiantuntija / Espoo

sog_logo

Scanoffice Group muodostuu vuonna 1984 perustetun Pohjoismaiden suurimman lämpöpumppujen maahantuontiliikkeen Scanoffice Oy:n ympärille. Scanoffice Oy sekä Scanvarm Oy Ab ovat alan johtavia maahantuontiliikkeitä Suomen markkinoilla. ScanMont AB palvelee lämpöpumppualan urakoitsijoita Ruotsin markkinoilla. Suomalaisessa omistuksessa olevan yritysryhmän liikevaihto ylittää 40 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 45 henkilöä. Viihtyisät toimitilamme sijaitsevat Espoon Juvanmalmilla.

Etsimme lämpöpumppujen tekniseen tukeen Sinua asiakaspalveluhenkinen

TEKNINEN ASIANTUNTIJA

Tehtäväsi on auttaa jälleenmyyjiämme ja omaa organisaatiotamme löytämään ratkaisuja teknisiin pulmatilanteisiin. Palvelu tapahtuu pääsääntöisesti puhelimitse, mutta osin myös sähköpostitse. Päätuotteesi ovat ilmalämpö-, ilma-vesilämpö- ja maalämpöpumput.

Odotamme Sinulta kokemusta lämpöpumppujen huolto-, korjaus- tai asennustöistä sekä tehtävään soveltuvaa koulutusta. Perehdytämme Sinut luonnollisesti perusteellisesti työtehtäviisi. Arvostamme määrätietoista työskentelyotetta sekä tiimityöasennetta. Englannin kielen taitoa tarvitset jonkin verran ymmärtääksesi päämiestemme tuottamia dokumentteja. Ruotsin kielen taidon katsomme lisäeduksi. Matkapäiviä kertyy vuodessa muutamia.

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtäväkentän sekä kannustavan ja mukavan työyhteisön alan johtavassa yrityksessä. Yhtiöömme ja tuotteisiimme voit tutustua kotisivuillamme: www.scanoffice.fi. 

Lisätietoja tehtävästä voit kysellä Scanofficen jälkimarkkinointipäällikkö Ari Vuorelta, puh. 09 2902 2430 (8.1. klo 9 – 11 tai 10.1. klo 9 – 11) tai HRS Advisors, Pia Paavilainen, puh. 050 3059 217. Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen viimeistään 20.1.2019.

 

Jätä hakemus

Tuotannonsuunnittelija, Vantaa

Tuotannonsuunnittelija, Vantaa

Transmeri_Logistics_CMYK (004)

Oy Transmeri Logistics Ab on vakavarainen suomalainen perheyritys. Ydintoimintaamme kuuluvat private label-, sopimus- ja brändituotteiden valmistus sekä kattavat logistiikkapalvelut.

Missionamme on varmistaa asiakkaidemme logistinen tehokkuus ja luoda heille uusia liiketoimintamahdollisuuksia.

Valmistamme hygienia-, kosmetiikka- ja kampaamotuotteita, kodin puhdistusaineita sekä erilaisia pesuaineita teollisuudelle.

Varastomme kautta kulkee vuosittain 15 miljoonaa kappaletta, joista 6 miljoonaa valmistamme ja pakkaamme omassa tuotannossamme. Tehtaassamme tuotetaan vuodessa 4.600 tonnia nestemäisiä tuotteita. Erikoisuutenamme on mm. oma aerosolituotanto.

Haluamme olla asiakkaillemme optimaalisen hankintakanavan tuottaja ja henkilöstöllemme vastuullinen ja kehittyvä työnantaja. Haemme uusia huipputyyppejä rakentamaan yrityksestämme ylivoimaista toimialan osaamiskeskusta. Etsimme toimintamme laajentuessa

Vantaan Piispankylässä sijaitsevaan logistiikkakeskukseemme vakinaiseen työsuhteeseen Sinua 

TUOTANNONSUUNNITTELIJA

Tuotannonsuunnittelijana olet merkittävässä roolissa vastaamassa, että tuotteemme ovat saatavilla asiakkaille. Toimit linkkinä ja yhteistyössä tuotannon, asiakaspalvelun, demand planningin ja hankintatoimen kanssa.

Tuotannonsuunnittelijana vastaat:

  • Lyhyen ja pitkän aikavälin tuotannonsuunnittelusta prosessivalmistuksessa ja pakkaamossa
  • Lopputuotteiden varastotasoista ja kapasiteettisuunnittelusta
  • Kommunikoit tuotantosuunnitelman ja siihen tulevat muutokset nopeasti ja tehokkaasti sekä tuotannon että asiakkaiden suuntaan
  • Vastaat omalta osaltasi tuotemuutoksiin liittyvästä prosessista ja varmistat tuotteiden lanseeraukset sovitussa aikataulussa
  • Master datan ylläpidosta SAP-järjestelmässä
  • Jatkuvasta tuotannonsuunnittelun kehittämisestä yhdessä suunnittelutiimin kanssa

Mitä odotamme sinulta

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Olet organisointikykyinen, analyyttinen ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot
  • Pystyt pitämään kokonaisuuden hallussa ja sinulla on paineensietokykyä muuttuvissa tilanteissa
  • Haluat oppia uutta ja parantaa toimintaa jatkuvasti, etkä pelkää haasteita
  • Kokemus tuotannonsuunnittelutehtävistä SAP-järjestelmällä on ehdoton edellytys työssä menestymisessä

Lisätietoja tehtävästä saat tuotantopäällikkö Mika Immoselta p. 040-550 5051 tiistaina 8.1. klo 12-14, torstaina 10.1. klo 13-15 ja torstaina 17.1 klo 9.30-11.00, sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.

Tarjoamme

  • Mielenkiintoisen ja itsenäisen työn vakavaraisessa yrityksessä
  • Hyvät henkilökuntaedut
  • Mukavat työkaverit
  • Paljon työtä ja mahdollisuuden kehittyä ja kehittää

Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 23.1.2019 mennessä.

Jätä hakemus tästä

Tuotantopäällikkö, Vantaa

Tuotantopäällikkö, Vantaa

Transmeri_Logistics_CMYK (004)

Oy Transmeri Logistics Ab on vakavarainen suomalainen perheyritys. Ydintoimintaamme kuuluvat private label-, sopimus- ja brändituotteiden valmistus sekä kattavat logistiikkapalvelut.

Missionamme on varmistaa asiakkaidemme logistinen tehokkuus ja luoda heille uusia liiketoimintamahdollisuuksia.

Valmistamme hygienia-, kosmetiikka- ja kampaamotuotteita, kodin puhdistusaineita sekä erilaisia pesuaineita teollisuudelle.

Varastomme kautta kulkee vuosittain 15 miljoonaa kappaletta, joista 6 miljoonaa valmistamme ja pakkaamme omassa tuotannossamme. Tehtaassamme tuotetaan vuodessa 4.600 tonnia nestemäisiä tuotteita. Erikoisuutenamme on mm. oma aerosolituotanto.

Haluamme olla asiakkaillemme optimaalisen hankintakanavan tuottaja ja henkilöstöllemme vastuullinen ja kehittyvä työnantaja. Haemme uusia huipputyyppejä rakentamaan yrityksestämme ylivoimaista toimialan osaamiskeskusta. Etsimme toimintamme laajentuessa

Vantaan Piispankylässä sijaitsevaan logistiikkakeskukseemme vakinaiseen työsuhteeseen Sinua

TUOTANTOPÄÄLLIKKÖ

Nykyisen tuotantopäällikön siirtyessä talon sisällä uusiin haasteisiin etsimme suuriin saappaisiin sopivaa tekijää.

Tuotantopäällikkönä vastaat

  • Tuotanto- ja logistiikkaorganisaation tehokkaasta toiminnasta
  • Henkilöstö- ja tuotannonsuunnittelusta
  • Kustannuslaskennasta
  • Tuotannon ja varaston investoinneista ja hankinnoista
  • Rahtikilpailutuksista
  • Alaisuuteesi kuuluvat työnjohtajat sekä tuotannonsuunnittelija
  • Tehtävässäsi olet johtoryhmän jäsen ja raportoit toimitusjohtajalle

Mitä odotamme sinulta

  • Soveltuvaa teknistä koulutusta, esimerkiksi diplomi-insinööri tai insinööri
  • Useamman vuoden kokemusta ja näyttöä tuotannon ja erityisesti logistiikan vastuullisista tehtävistä
  • Näyttöä siitä, että osaat olla hyvä ja jämäkkä esimies ja saat tiimisi ylittämään tavoitteet
  • Hyvä SAP(WM)-osaaminen on tehtävässä välttämätön
  • Kemikaali- ja logistiikan turvallisuusasioiden hallintaa sekä LEAN-osaamista arvostamme erityisesti

Lisätietoja tehtävästä saat Toimitusjohtaja Marko Saikkoselta p. 040-503 5106 keskiviikkona 9.1. klo 10-11.30, perjantaina 11.1. klo 13-15 ja tiistaina 15.1. klo 10.00-11.30, sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.

Tarjoamme

  • Mielenkiintoisen ja itsenäisen työn vakavaraisessa yrityksessä
  • Hyvät henkilökuntaedut
  • Mukavat työkaverit
  • Paljon työtä ja mahdollisuuden kehittyä ja kehittää

Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 23.1.2019 mennessä.

Jätä hakemus tästä

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Share This