Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Ravintolapäällikkö, Unica, Turku

Ravintolapäällikkö, Unica, Turku

Unica Oy on Turun yliopiston ylioppilaskunnan omistaman Universtas Oy:n ja Fazer Food Services Oy:n perustama ja omistama yritys. Unican liikevaihto v. 2018 oli 8,7 miljoonaa euroa, sillä on 11 ravintolaa ja yli 80 vakituista työntekijää. Opiskelija- ja henkilöstöruokailun ohella Unica tarjoaa myös tilausravintola- ja juhlapalveluita niin yliopistoalueella ja Kupittaan kampuksella kuin niiden ulkopuolellakin. www.unica.fi

Toimintamme kasvaessa etsimme nyt energiseen joukkoomme Turkuun

 

RAVINTOLAPÄÄLLIKKÖÄ

 

Tehtäviisi kuuluu ravintolasi toiminnan itsenäinen pyörittäminen. Raportoit suoraan toimitusjohtajalle ja kuulut ravintolapäälliköistä koostuvaan johtoryhmään. Vastaat toimintasuunnitelman ja budjetin laadinnasta, toteuttamisesta ja raportoinnista annetun tulostavoitteen ja aikataulun mukaisesti.  Ravintolapäällikkönä huolehdit asiakastyytyväisyyden toteutumisesta ja siihen liittyvästä seurannasta. Perehdytät, resursoit ja organisoit ravintolan toimintaa eri vuodenaikoina. Esimiehenä motivoit tiimiäsi parhaaseen mahdolliseen asiakaspalveluun sekä herkullisen ja terveellisen ruuan tarjontaan.

Odotamme Sinulta restonomin koulutusta sekä kokemusta vastaavista tehtävistä. Tulet toimeen englannin kielellä, ruotsin kielen taito on plussaa. Olet yritteliäs, energinen ja innostunut ruoka-alasta. Toimit tilannejoustavasti ja jämäkästi. Hallitset tietotekniikan, keräät mielelläsi ideoita ja kehität uutta. Esimiehenä ja työkaverina olet yhteistyökykyinen ja innostava.

Tarjoamme Sinulle työpaikan, jossa on mahdollisuus käyttää hyödyksi monipuolista osaamistasi ja kehittyä ruokapalveluiden ammattilaisena edelleen, yhdessä asiakkaiden ja työkavereiden kanssa. Työpaikkana Unica on paikallinen ja kasvava yritys, jossa työntekijöitä arvostetaan. Meillä viihdytään ja se näkyy myös asiakastyytyväisyydessä!

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, puh. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 25.4. klo 9-11 ja 3.5. klo 15-17. Jätä hakemuksesi, ansioluettelosi sekä palkkatoivomuksesi 5.5.2019 mennessä oheisen linkin kautta:

HAE TÄSTÄ

Työnjohtaja, Vantaa

Työnjohtaja, Vantaa

Oy Transmeri Logistics Ab on vakavarainen suomalainen perheyritys. Ydintoimintaamme kuuluvat private label-, sopimus- ja brändituotteiden valmistus sekä kattavat logistiikkapalvelut. Missionamme on varmistaa asiakkaidemme logistinen tehokkuus ja luoda heille uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Valmistamme hygienia-, kosmetiikka- ja kampaamotuotteita, kodin puhdistusaineita sekä erilaisia pesuaineita teollisuudelle. Varastomme kautta kulkee vuosittain 15 miljoonaa kappaletta, joista 6 miljoonaa valmistamme ja pakkaamme omassa tuotannossamme. Tehtaassamme tuotetaan vuodessa 4.600 tonnia nestemäisiä tuotteita. Erikoisuutenamme on mm. oma aerosolituotanto.

Haluamme olla asiakkaillemme optimaalisen hankintakanavan tuottaja ja henkilöstöllemme vastuullinen ja kehittyvä työnantaja. Haemme uusia huipputyyppejä rakentamaan yrityksestämme ylivoimaista toimialan osaamiskeskusta.

Haemme Vantaan Piispankylässä sijaitsevaan tuotanto- ja logistiikkakeskukseemme vakituiseen työsuhteeseen Sinua

 

TYÖNJOHTAJA

 

Työnjohtajana vastaat

  • Tuotanto- ja logistiikkatoimintojen tehokkuudesta ja toimitusvarmuudesta
  • Tuotannon operatiivisesta toteutuksesta huomioiden henkilöstöresurssit, koneet ja laitteet
  • Varastojen operatiivisesta toiminnasta sekä henkilöstöresursseista huomioiden kausivaihtelut
  • Tehokkaasta työvuorosuunnittelusta työehtosopimuksen vaateet huomioiden

Mitä odotamme sinulta

  • Vähintään 3 vuoden kokemusta tuotannon ja logistiikan työnjohtotehtävistä
  • Alempaa korkeakoulututkintoa
  • Vahvaa näyttöä hyvästä päivittäisjohtamisesta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn muuttuvassa toimintaympäristössä
  • Valmiutta työskennellä porrastetuissa työvuoroissa, jotka voivat sisältää aamu-, päivä- ja iltavuoroja sekä viikonloppuja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • Kemianteollisuuden TES:n tuntemus ja kokemus työvuorosuunnittelujärjestelmien käytöstä katsotaan eduksi
  • SAP-toiminnanohjausjärjestelmän tuntemus katsotaan eduksi

Kiireaikoina työskentelemme porrastetussa työajassa, joten arkisin teemme joko aamu- tai iltavuoroa.

Lisätietoja saat tuotantopäällikkö Mika Immoselta perjantaina 26.4. klo 9-10 tai maanantaina 29.4. klo 14-15 puhelinnumerosta 040 550 5051, sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Kalle Metsovuorelta 050 593 7389.

Tarjoamme

  • Vakituisen työn luotettavan ja vakavaraisen työnantajan palveluksessa
  • Hyvät henkilökuntaedut
  • Mukavat työkaverit

 

Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 3.5.2019 mennessä.

 

Jätä hakemus tästä

Legal Business Partner / Omaisuudenhoito, Helsinki

Legal Business Partner / Omaisuudenhoito, Helsinki

Aktia tarjoaa runsaan valikoiman pankkitoiminta-, varainhoito-, vakuutus- ja kiinteistönvälitysratkaisuja. Aktia toimii Suomen rannikkoalueella ja sisämaan kasvukeskuksissa. Aktialla on reilut 380 000 asiakasta, joita palvellaan konttoreissa, verkossa, mobiileissa käyttöliittymissä sekä puhelimitse. Aktian osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja Aktiasta saa osoitteesta www.aktia.com.

Haemme nyt sinua,

LEGAL BUSINESS PARTNER / Omaisuudenhoito

Seuraaviin toimintoihin erikseen
– Yksityisasiakkaat & Säästäminen ja sijoittaminen
– Varainhoito

Yksi Aktian strategian tärkeimmistä priorisoinneista on omaisuudenhoitoon panostaminen. Haluamme tarjota yksityisasiakkaille, yrityksille ja instituutioille korkealaatuisia säästämisen ja sijoittamisen tuotteita sujuvasti.  Hyvin menestyneet rahastomme ovat herättäneet kiinnostusta ulkomailla, ja me kansainvälistämme rahastojemme jakelua.  Panostamme joustaviin digitaalisiin ratkaisuihin hyvän asiakaskokemuksen tarjoamiseksi.

Legal Business Partnerina kuulut kasvavaan Legal-tiimiimme. Sinun odotetaan työskentelevän itsenäisesti läheisessä yhteistyössä liiketoiminta-alueidesi kanssa. Sinulla on palava kiinnostus muutoksiin ja ratkaisukeskeinen työskentelytapa toimintaympäristön muutosten kohtaamiseen ja hyödyntämiseen. Riskien käsittely on luonnollinen osa työnkuvaasi, ja finanssialan työryhmien sääntelyn seuraaminen sekä niihin osallistuminen kuuluvat työhön. Toimia voidaan mukauttaa hakijan kiinnostuksen ja osaamisen mukaan.

Yksityisasiakkaat ja Säästäminen & sijoittaminen
Tuet Säästämisen ja sijoittamisen prosessin liiketoiminnan kehittämistä (Operations-toiminnossa) tavoitteenasi luoda ensiluokkainen asiakaskokemus private banking-, premium- ja personal banking -asiakkaille. Työnkuvan painopiste on ylivoimaisen asiakaskokemuksen luominen ilman huomioitavien laillisten vaatimusten peukalointia. Vastaat siitä, että lakiin perustuvat aspektit huomioidaan pankkituotteiden ja -palveluiden kehityksessä ja tarjoamisessa ennen kaikkea säästämisen ja sijoittamisen tuotteita koskien. Työkenttääsi kuuluvat yksityisasiakkaiden tuotteiden olennaiset prosessit, järjestelmät, sopimukset ja ehdot. Toimit mielelläsi sparrauspartnerina järjestelmäkehityksessä ja pidät myös ajoittain hankaliin juridisiin kysymyksiin vastaamisesta. Edellisissä työtehtävissäsi olet perehtynyt kuluttajansuojaan ja digitalisaatioon laajassa merkityksessä.

Sinulla odotetaan olevan:

  • muutaman vuoden työkokemus yksityisasiakkaisiin keskittyvästä omaisuudenhoidosta ja siten hyvä olennaisen lainsäädännön, kuten MiFID:n tuntemus
  • tietoa AML:stä/KYC:stä, perhe- ja jäämistöoikeudesta ja yksityishenkilöiden verotuksesta
  • leanin, prosessien automatisoinnin ja digitalisoinnin ymmärtäminen ja kiinnostus niitä kohtaan katsotaan eduksi

Varainhoito
Legal Business Partnerina toimit Aktia Rahastoyhtiön, Aktia Varainhoidon ja Arvopaperipalvelut sisältävän liiketoiminta-alueen Varainhoito juridisena tukena. Työskentelet tiiviisti yhdessä rahastoyhtiön ja varainhoidon johdon sekä arvopaperipalvelun kanssa ja toimit hallituksen sihteerinä. Sinulla odotetaan olevan hyvä kokemus rahastovarainhoidosta, varainhoidosta ja rahoitusvälineistä. Työskentelet mielelläsi kovassa tahdissa ja pidät myös ajoittain hankaliin juridisiin kysymyksiin vastaamisesta.

Odotamme, että:

  • sinulla on usean vuoden työkokemus rahastovarainhoidosta ja varainhoidosta ja siten hyvä tuntemus olennaisesta lainsäädännöstä, kuten UCITS, AIFMD, MiFID, MIFIR, EMIR ja AML/KYC
  • olet perehtynyt sopimuskysymyksiin ja yhtiöoikeuteen
  • ymmärrät rahoitusvälineitä perinpohjaisesti

 Edellytämme myös:

  • liiketoimintalähtöistä, proaktiivista ja itsenäistä työskentelytapaa Business Partnerina sekä halua ja valmiutta ryhtyä toimeen siellä, missä tarvitaan
  • kykyä ja kiinnostusta opastamista ja kouluttamista sekä ohjeiden tuottamista kohtaan
  • hyviä viestinnällisiä taitoja sekä yhteistyökykyä
  • suomen ja englannin osaamista, ruotsin taito katsotaan eduksi
  • korkeampaa juridista koulutusta

Tarjoamme sinulle:

  • mielenkiintoiset työtehtävät, joissa voit soveltaa ja kehittää osaamistasi sekä osallistua tulevaisuuden pankkituotteiden- ja palveluiden kehitykseen
  • ammattimaisen työyhteisön
  • työpaikan Helsingin ydinkeskustassa hyvien kulkuyhteyksien päässä
  • Aktian hyvät henkilöstöedut.

Arvomme ovat rohkeasti, osaavasti, yhdessä. Olemme asettaneet tavoitteeksemme olla pankki- ja rahoitusalan halutuin työpaikka vuoteen 2021 mennessä. Haluatko mukaan matkalle? Lähetä hakemuksesi jo tänään!

Yhteystiedot
Lisätietoja tehtävistä antaa HRS Advisors, Krister Botell, puh. 050 304 2410. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 7.4.2019. Avoimet toimet täytetään heti, kun olemme löytäneet sopivat henkilöt.

HAE TÄSTÄ

 

 

Legal Business Partner / Förmögenhetsförvaltning, Helsingfors

Legal Business Partner / Förmögenhetsförvaltning, Helsingfors

Aktia erbjuder ett rikt urval av lösningar inom bankverksamhet, kapitalförvaltning, försäkring och fastighetsförmedling. Aktias verksamhet koncentreras till det finländska kustområdet och tillväxtcentra i inlandet. Aktias drygt 380 000 kunder betjänas på kontoren, webben, i mobila användargränssnitt samt per telefon. Aktias aktie noteras på Nasdaq Helsinki Oy. Mera information om Aktia finns på www.aktia.com.

Vi söker nu dig

LEGAL BUSINESS PARTNER / Förmögenhetsförvaltning

För följande funktioner respektivt
– Privatkunder & Spara och placera
– Kapitalförvaltning

En av de viktigaste prioriteringarna i Aktias strategi är satsningen på förmögenhetsförvaltning. Vår ambition är att smidigt tillhandahålla högklassiga spara och placera-produkter till privatkunder, företag och institutioner.  Våra framgångsrika fonder har väckt intresse utomlands och vi internationaliserar vår fonddistribution.  Vi satsar på flexibla digitala lösningar för en god kundupplevelse.

Som Legal Business Partner ingår du i vårt växande Legal-team. Du förväntas arbeta självständigt i nära samarbete med dina affärsområden. Du har ett brinnande intresse för förändringar och ett lösningsinriktat arbetssätt för att möta och utnyttja förändringar i verksamhetsomgivningen. Riskhantering är en naturlig del av din arbetsbild, och uppföljning av reglering och medverkan i Finansbranschens arbetsgrupper ingår i arbetet. Tjänsterna kan anpassas enligt sökandes intresse och kompetenser.

Privatkunder & Spara och placera

Du stöder affärsutvecklingen inom Spara och placera-processen (inom Operations-funktionen) med målsättningen att skapa en förstklassig kundupplevelse för private banking-, premium- och personal banking-kunder. Fokus i arbetsbilden ligger på att skapa en överlägsen kundupplevelse utan att tumma på de legala krav som bör beaktas. Du ansvarar för att de legala aspekterna beaktas vid utveckling och tillhandahållande av bankprodukter- och tjänster, primärt ifråga om spara och placera -produkter. Ditt arbetsfält innefattar relevanta processer, system, avtal och villkor för dessa produkter för privatkunders del. Du är bekväm att fungera som sparringpartner vid systemutveckling och trivs med tidvis även kniviga juridiska frågor. Konsumentskydd och digitalisering i vid bemärkelse är områden som du är förtrogen och bekväm med från tidigare arbetsuppgifter.

Du förväntas ha:

  • några års arbetserfarenhet av förmögenhetsförvaltning med fokus på privatkunder och därigenom god kännedom om relevant lagstiftning såsom MiFID
  • kännedom om AML/KYC, familje- och kvarlåtenskapsrätt och beskattning av privatpersoner
  • intresse och förståelse för lean, automatisering och digitalisering av processer är en fördel

Kapitalförvaltning

Som Legal Business Partner fungerar du som juridiskt stöd till affärsområdet Kapitalförvaltning, som omfattar Aktia Fondbolag, Aktia Kapitalförvaltning och Värdepapperstjänster. Du jobbar tätt tillsammans med fondbolagets och kapitalförvaltningens ledning samt värdepapperstjänster och fungerar som styrelsens sekreterare. Du förväntas ha god erfarenhet av fondförvaltning, kapitalförvaltning och förståelse för finansiella instrument. Du är bekväm med ett högt tempo och trivs med tidvis även kniviga juridiska frågor.

Du förväntas ha:

  • flera års arbetserfarenhet av fondförvaltning och kapitalförvaltning och därigenom god kännedom om relevant lagstiftning så som UCITS, AIFMD, MiFID, MIFIR, EMIR och AML/KYC
  • förtrogenhet med avtalsfrågor och bolagsrätt
  • ingående förståelse för finansiella instrument

Vi förutsätter även:

  • ett affärsinriktat, proaktivt och självständigt arbetssätt som Business Partner samt vilja och beredskap att ta i där det behövs
  • förmåga och intresse för att utbilda och skola, producera instruktioner
  • goda kommunikativa färdigheter och samarbetsförmåga
  • finska och engelska, svenska är en fördel
  • högre juridisk utbildning

Vi erbjuder dig:

  • intressanta arbetsuppgifter där du får tillämpa och utveckla din kompetens samt vara med och utveckla framtida bankens produkter och tjänster
  • en professionell arbetsgemenskap
  • en arbetsplats med goda trafikförbindelser i centrum av Helsingfors
  • Aktias goda personalförmåner.

Våra värderingar är modigt, kunnigt, tillsammans. Vi har ställt som mål att vara den mest eftertraktade arbetsplatsen inom bank- och finansbranschen fram till 2021. Vill du komma med på resan? Skicka in din ansökan redan i dag!

Kontaktinformation
Mera information om uppgifterna på både finska och svenska ger HRS Advisors, Krister Botell tel. 050 304 2410. Skicka in din ansökan med CV och löneanspråk senast 7.4.2019. De lediga tjänsterna tillsätts genast när vi har hittat en lämplig person.

 

ANSÖK HÄR

 

 

ICT-päällikkö / Sarlin

ICT-päällikkö / Sarlin

Sarlin Oy Ab on kotimainen teollisen paineilman, automaation sekä kaasu- ja energiatekniikan edelläkävijä. Ymmärrämme suomalaisen teollisuuden ja kuntien kohtaamia haasteita ja näemme teknologian mahdollisuudet teollisen liiketoiminnan kehittäjänä. Toteutamme asiakkaillemme sopivimmat teknologiaratkaisut sekä hoidamme niiden ylläpidon ja huollon. Uskomme pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, jotka perustuvat avoimuuteen ja molemminpuoliseen luottamukseen. Nykyaikaiset toimitilamme sijaitsevat Vantaan Kaivokselassa. Sarlin Groupin liikevaihto on 60 M€ ja siihen kuuluvat tytäryhtiöt Sarlin Oy Ab ja Beamex Oy Ab.

 

ICT-PÄÄLLIKKÖ

 

Visiomme on jatkaa kulkemista muiden edellä. Hyödynnämme uusia digitaalisia toimintatapoja, jotta voimme toimia edelläkävijöinä myös asiakasratkaisuissamme – siksipä tehtävänimikkeen valinta oli haastavaa. Koska ICT-päällikön rooliin kuuluu meillä myös asiakasprojektit, tehtävänimike voisi olla myös CDO tai CIO. Olemme kuitenkin keskisuuri yritys, joten tarvitsemme yleisosaajaa, joka auttaa meitä muuttamaan tapaamme toimia. Apunasi on muutaman henkilön tiimi ja innostunut ja osaava organisaatio.

Vastaat kokonaisvaltaisesti tietohallinnon palveluiden kehittämisestä ja ylläpidosta. Raportoit toimitusjohtajalle ja olet johtoryhmän jäsen. Yhteistyössä johtoryhmän kanssa haet, ylläpidät, käyttöönotat ja kehität uusia liiketoiminnan tuottavuutta parantavia ratkaisuja. Vastaat myös kokonaisarkkitehtuurista ja asiakaspalveluiden tietoliikennearkkitehtuurin ylläpidosta ja kehittämisestä. Hallinnoit vastuualueesi hankintasopimuksia ja niiden valmistelua sekä valvot palveluntuottajien palvelutasoja. Vastaat yrityksemme tietoturvallisuudesta. Edellä mainittujen toimintojen budjetointi, kilpailutukset, koulutus- ja dokumentointijärjestelyt kuuluvat myös tehtäväkenttääsi.

Edellytämme sinulta vähintään 5-10 vuoden kokemusta ICT-operaatioiden johtamisesta ja liiketoimintatuesta. Pystyt esittämään näyttöä siitä, miten ICT-ratkaisut ovat lisänneet tuottavuutta. Sinulla on kyky hahmottaa tehokkuushyödyt ja tehdä hankkeiden ROI-laskentaa. Olet aktiivinen ja palveluhenkinen ja sinulla on erinomaiset tiimityötaidot. Sinulla on mahdollisuus joustaa työtilanteen mukaan.

Ammattitaitoinen asiantuntijaorganisaatio sekä modernit työkalut auttavat Sinua tavoitteiden saavuttamisessa. Tarjoamme Sinulle mahdollisuuden kehittää itseäsi ja osaamistasi osana kasvavaa vakavaraista perheyhtiötä. Toimipisteesi on Kaivokselassa.

Lisätietoja antaa Sarlinin toimitusjohtaja Seppo Ronkainen, puh 040 562 7527. Tavoitat hänet parhaiten 26.3. klo 15 – 17, 3.4. klo 14 – 17. tai 10.4. klo 8 – 11. Lisätietoja saat myös soittamalla HRS Advisors, Pia Paavilainen, puh. 050 305 9217 tai Kalle Metsovuori, puh. 050 593 7389.

Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen viimeistään 12.4.2019. Jos koet tehtäväsi omaksesi, laita hakemuksesi ajoissa, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

 

Hae tästä

Markkinointipäällikkö, Espoo

Markkinointipäällikkö, Espoo

Oy Transmeri Ab on suomalainen 91-vuotias perheyritys, joka maahantuo ja markkinoi tunnettuja päivittäistavarakaupan brändejä, selektiivisen kosmetiikan merkkituotteita, semiselektiivistä kosmetiikkaa sekä luonnonkosmetiikkaa. Brändejämme ovat mm. Chanel, Guerlain, Kenzo, Police, Trind, Madara, Mossa, Whamisa, Weetabix, Alpen, Glade, Off!, Lemon Juice & Glycerine. Merkittävä osa valikoimastamme valmistetaan Vantaan Piispankylässä. Asiakkaitamme ovat suomalaiset päivittäistavarakaupan ketjut, yksityiset myymälät, tavaratalot, verkkokaupat sekä kuluttaja-asiakkaat.

 

Suomen johtava luonnonkosmetiikan maahantuoja ja verkkokauppias hakee kokoaikaiseen, vakituiseen työsuhteeseen sinua, osaava ja innostava

 

Markkinointipäällikkö

 

vastaamaan markkinoinnista ja verkkokauppojen kehittämisestä ja tuloksesta.

Edellytämme:

  • Vähittäiskaupan ja verkkokaupan liiketoiminnan hallintaa, laaja-alaista ymmärrystä markkinointiviestinnästä sekä terävää konsepti- ja kohderyhmäosaamista.
  • Monipuolista kokemusta tuloksellisesta markkinoinnista kuluttaja- ja yritysasiakkaiden parissa. Arvostamme erityisesti näyttöjä tuloksellisesta digi- ja vaikuttajamarkkinoinnista.
  • Aiempi kokemus luonnonkosmetiikkaan ja kestävään kehitykseen liittyvästä liiketoiminnasta katsotaan eduksi.
  • Vahvaa ratkaisukeskeistä ajattelutapaa ja läpivientikykyä sekä erinomaisia vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • Vahvaa esimieskokemusta ja erinomaisia organisointitaitoja
  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta
  • Hyvää suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa

Tehtävässäsi vastaat luonnonkosmetiikan markkinointipanostusten ja verkkokauppojemme tuloksellisuudesta. Vastaat luonnonkosmetiikkasarjojemme markkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta, sekä kotimaisten ja kansainvälisten verkkokauppojemme konseptien ja myynnin kehittämisestä. Toimit markkinointi- ja verkkokauppatiimin esimiehenä ja raportoit kosmetiikkaliiketoiminnan johtajalle.

Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja vastuullisen työtehtävän kasvavassa perheyrityksessä, mahdollisuuden kehittyä ja kehittää sekä mukavat työkaverit.

Lisätietoja kosmetiikkaliiketoiminnan johtaja Anu Koskinen, puh. 050 562 4826 ma 18.3. klo 9-11 tai to 21.3. klo 14-16, sekä HRS Advisorsin Maiju Kangas, puh. 050 302 7185 to 14.3. ja 21.3. klo 12-14.

Lähetä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 24.3.2019 mennessä:

 

Jätä hakemus

Business Unit Manager, Espoo

Business Unit Manager, Espoo

Oy Transmeri Ab on suomalainen 91-vuotias perheyritys, joka maahantuo ja markkinoi tunnettuja päivittäistavarakaupan brändejä, selektiivisen kosmetiikan merkkituotteita, semiselektiivistä kosmetiikkaa sekä luonnonkosmetiikkaa. Brändejämme ovat mm. Chanel, Guerlain, Kenzo, Police, Trind, Madara, Mossa, Whamisa, Weetabix, Alpen, Glade, Off!, Lemon Juice & Glycerine. Merkittävä osa valikoimastamme valmistetaan Vantaan Piispankylässä. Asiakkaitamme ovat suomalaiset päivittäistavarakaupan ketjut, yksityiset myymälät, tavaratalot, verkkokaupat sekä kuluttaja-asiakkaat.

Suomen johtava luonnonkosmetiikan maahantuoja ja verkkokauppias hakee kokoaikaiseen, vakituiseen työsuhteeseen sinua, ammattitaitoinen ja innostava

 

Business Unit Manager

 

vastaamaan luonnonkosmetiikkasarjojemme liiketoiminnan kehittämisestä ja tuloksesta.

Edellytämme:

  • Usean vuoden työkokemusta ja näyttöjä kosmetiikan tai hyvinvoinnin alalta tuoteportfolion asiakaslähtöisestä kaupallistamisesta
  • Kokemusta ja osaamista luonnonkosmetiikkaan ja kestävään kehitykseen liittyvästä liiketoiminnasta
  • Vähittäiskaupan ja sen prosessien tuntemusta sekä ajantasaisia asiakas- ja yhteistyöverkostoja
  • Vahvaa ratkaisukeskeistä ajattelutapaa ja läpivientikykyä sekä erinomaisia vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • Vahvaa esimieskokemusta
  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta
  • Hyvää suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa
  • Perehtyneisyys ja intohimo luonnonkosmetiikkaan katsotaan eduksi

 

Tehtävässäsi sinulla on vastuu maahantuomiemme luonnonkosmetiikkabrändien myynnistä ja tuloksesta Suomessa ja Virossa. Määrittelet portfolion pitkän linjan strategian ja vastaat sen kehittämisestä. Toimit luonnonkosmetiikan brand managereiden ja key account managereiden esimiehenä ja raportoit kosmetiikkaliiketoiminnan johtajalle.

Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja vastuullisen työtehtävän kasvavassa perheyrityksessä, mahdollisuuden kehittyä ja kehittää sekä mukavat työkaverit.

Lisätietoja kosmetiikkaliiketoiminnan johtaja Anu Koskinen, puh. 050 562 4826 ma 18.3. klo 9-11 tai to 21.3. klo 14-16, sekä HRS Advisorsin Maiju Kangas, puh. 050 302 7185 to 14.3. ja 21.3. klo 12-14.

Lähetä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 24.3.2019 mennessä:

 

Jätä hakemus

Tuotepäällikkö, Espoo

Tuotepäällikkö, Espoo

Oy Transmeri Ab on suomalainen 91-vuotias perheyritys, joka maahantuo ja markkinoi tunnettuja päivittäistavarakaupan brändejä, selektiivisen kosmetiikan merkkituotteita, semiselektiivistä kosmetiikkaa sekä luonnonkosmetiikkaa. Brändejämme ovat mm. Chanel, Guerlain, Kenzo, Police, Trind, Madara, Mossa, Whamisa, Weetabix, Alpen, Glade, Off!, Lemon Juice & Glycerine. Merkittävä osa valikoimastamme valmistetaan Vantaan Piispankylässä. Asiakkaitamme ovat suomalaiset päivittäistavarakaupan ketjut, yksityiset myymälät, tavaratalot, verkkokaupat sekä kuluttaja-asiakkaat.

 

Haemme kokoaikaiseen, vakituiseen työsuhteeseen kosmetiikkaosastollemme sinua, positiivinen ja energinen

 

Tuotepäällikkö

 

vastaamaan nimettyjen kosmetiikkasarjojen kehittämisestä ja tuloksesta sekä päämiesyhteyksistä.

 

Edellytämme:

  • Myyntihenkisyyttä, tulostavoitteellisuutta, kykyä ymmärtää suurempia kokonaisuuksia
  • Vahvaa englanninkielen taitoa ja kokemusta englanninkielellä työskentelystä
  • Vähittäiskaupan ja sen prosessien tuntemus sekä kokemus ulkomaalaisten päämiesten kanssa toimimisesta katsotaan eduksi
  • Neuvottelu-, yhteistyö- ja kommunikointitaitoja
  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta

 

Tehtävässäsi sinulla on tulos- ja budjettivastuu nimetyistä brändeistäsi, joita ovat mm. Kenzo, Police. Vastaat myynnin ja markkinoinnin suunnittelusta, toteutuksesta ja uutuustuotelanseerauksista. Vastaat tuotevalikoimista ja hinnoittelusta sekä varmistat tuotteiden saatavuuden tekemällä tiivistä yhteistyötä logistiikan ja muiden sisäisten sidosryhmien kanssa. Toimit ensisijaisena yhteyshenkilönä brändiesi päämiehiin päin ja raportoit Guerlain & tuoksusarjat -tiimin Business Unit Managerille.

Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja vastuullisen työtehtävän kasvavassa perheyrityksessä, mahdollisuuden kehittyä ja kehittää sekä mukavat työkaverit.

Lisätietoja antaa Business Unit Manager Tia Lönnberg, puh. 050 595 4393 ke 13.3. klo 8-9 tai ke 20.3. klo 12-14 sekä HRS Advisorsin Maiju Kangas, puh. 050 302 7185 to 14.3. klo 12-14 ja to 21.3. klo 12-14.

Lähetä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 24.3.2019 mennessä:

 

Jätä hakemus

Pääsuunnittelija / Mekaniikkasuunnittelija, Enmac, Tampere

Pääsuunnittelija / Mekaniikkasuunnittelija, Enmac, Tampere

Enmac on mekaniikan suunnittelupalveluihin ja projektien johtamiseen keskittynyt asiantuntijayritys. Toteutamme yli 35 vuoden kokemuksella erikokoisia toimeksiantoja teknologiateollisuuden ja uusien innovaatioiden parissa toimiville tahoille. Asiakkainamme on niin kansainvälisesti merkittäviä toimijoita kuin pienemmässä mittakaavassa vaikuttavia yrityksiä.

Tukenasi on osaava projektiorganisaatiomme, yli 70 suunnittelun ja tuotekehityksen asiantuntijaa, Kotkassa, Tampereella ja Porissa.

Liiketoimintamme kasvaessa etsimme Tampereelle

PÄÄSUUNNITTELIJAA / MEKANIIKKASUUNNITTELIJAA

Suunnittelijan tyypilliset työtehtävät ovat koneiden, laitteiden, teräsrakenteiden ja erilaisten tuotantolaitosten suunnittelutehtävät.

Sinulla on soveltuva teknisen alan tutkinto esimerkiksi kone- tai energia- tai prosessitekniikan alalta sekä usean vuoden työkokemus mekaniikkasuunnittelijan tehtävistä. Tehtävänkuva on määriteltävissä hakijan aikaisemman kokemuksen pohjalta. Palkkaus määräytyy hakijan osaamisen ja kokemuksen perusteella.

Tarjoamme vaihtelevia ja mielenkiintoisia tehtäviä, nykyaikaiset työkalut ja osaavan tiimin tuen.

Suunnittelupalveluiden lisäksi toimitamme räätälöityjä koneita ja laitteita kuten robottisoluja, tuotantolaitteita, nosto- ja käsittelylaitteita, testilaitteita ja turvatuotteita CE -merkittyinä kokonaistoimituksina. Huolehdimme myös laitteiden valmistuksen valvonnasta sekä käyttöönotosta. Vastaamme siitä, että asiantuntijuutta vaativaan haasteeseen löydetään optimaalisella tavalla toimiva ratkaisu – asiakaskohtaisesti.

Meillä on alan viimeisimmät työkalut sekä laaja yhteistyöverkosto, jotka ovat osaltaan auttaneet meitä kiipeämään teollisuuden näköalapaikalle. Luovuudella ja ennakkoluulottomalla asenteella kehitämme uusia ideoita ja johdamme toteutuksia olemassa olevista ratkaisuista.

Enmac Akatemia – koulutusohjelman sekä ulkoisen koulutustarjonnan avulla huolehdimme, että henkilöstömme saa alan uusinta tietoa ja parhaita käytäntöjä osaamisensa tueksi. Vaativien työtehtävien kautta ammattitaitomme syvenee jatkuvasti. Henkilöstömme hyvinvoinnista pidämme huolta erilaisin yhteisin tapahtumin sekä terveydenhuolto- ja liikuntaeduin.

Lisätietoja saat HRS Advisors, rekrytointikonsultti Jenny Blom 040 757 4348.  Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, viimeistään 29.3.2019.

 

HAE TEHTÄVÄÄN TÄSTÄ

Pääsuunnittelija / Mekaniikkasuunnittelija, Enmac, Pori

Pääsuunnittelija / Mekaniikkasuunnittelija, Enmac, Pori

Enmac on mekaniikan suunnittelupalveluihin ja projektien johtamiseen keskittynyt asiantuntijayritys. Toteutamme yli 35 vuoden kokemuksella erikokoisia toimeksiantoja teknologiateollisuuden ja uusien innovaatioiden parissa toimiville tahoille. Asiakkainamme on niin kansainvälisesti merkittäviä toimijoita kuin pienemmässä mittakaavassa vaikuttavia yrityksiä.

Tukenasi on osaava projektiorganisaatiomme, yli 70 suunnittelun ja tuotekehityksen asiantuntijaa, Kotkassa, Tampereella ja Porissa.

Liiketoimintamme kasvaessa etsimme Poriin

PÄÄSUUNNITTELIJAA / MEKANIIKKASUUNNITTELIJAA

Suunnittelijan tyypilliset työtehtävät ovat koneiden, laitteiden, teräsrakenteiden ja erilaisten tuotantolaitosten suunnittelutehtävät.

Sinulla on soveltuva teknisen alan tutkinto esimerkiksi kone- tai energia- tai prosessitekniikan alalta sekä usean vuoden työkokemus mekaniikkasuunnittelijan tehtävistä. Tehtävänkuva on määriteltävissä hakijan aikaisemman kokemuksen pohjalta. Palkkaus määräytyy hakijan osaamisen ja kokemuksen perusteella.

Tarjoamme vaihtelevia ja mielenkiintoisia tehtäviä, nykyaikaiset työkalut ja osaavan tiimin tuen.

Suunnittelupalveluiden lisäksi toimitamme räätälöityjä koneita ja laitteita kuten robottisoluja, tuotantolaitteita, nosto- ja käsittelylaitteita, testilaitteita ja turvatuotteita CE -merkittyinä kokonaistoimituksina. Huolehdimme myös laitteiden valmistuksen valvonnasta sekä käyttöönotosta. Vastaamme siitä, että asiantuntijuutta vaativaan haasteeseen löydetään optimaalisella tavalla toimiva ratkaisu – asiakaskohtaisesti.

Meillä on alan viimeisimmät työkalut sekä laaja yhteistyöverkosto, jotka ovat osaltaan auttaneet meitä kiipeämään teollisuuden näköalapaikalle. Luovuudella ja ennakkoluulottomalla asenteella kehitämme uusia ideoita ja johdamme toteutuksia olemassa olevista ratkaisuista.

Enmac Akatemia – koulutusohjelman sekä ulkoisen koulutustarjonnan avulla huolehdimme, että henkilöstömme saa alan uusinta tietoa ja parhaita käytäntöjä osaamisensa tueksi. Vaativien työtehtävien kautta ammattitaitomme syvenee jatkuvasti. Henkilöstömme hyvinvoinnista pidämme huolta erilaisin yhteisin tapahtumin sekä terveydenhuolto- ja liikuntaeduin.

Lisätietoja saat HRS Advisors, rekrytointikonsultti Jenny Blom 040 757 4348. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, viimeistään 29.3.2019.

 

HAE TEHTÄVÄÄN TÄSTÄ

Tuotantoinsinööri / CNC-Koneistaja / Asentaja, Hyvinkää

Tuotantoinsinööri / CNC-Koneistaja / Asentaja, Hyvinkää

Pivatic Oy on maailmanlaajuinen toimija ohutlevyosien tuotantolinjojen valmistuksessa ja niihin liittyvien palvelujen tarjoaja. Yrityksen palveluksessa on n. 60 työntekijää ja 90% tuotannosta menee vientiin. Pivatic Oy on osa Ursviken Group Oy:tä. Sijaitsemme Hyvinkäällä keskustan tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Liiketoimintamme vahvan kasvun myötä etsimme useita osaajia eri työtehtäviin. Tule osaksi ammattitaitoista ja rentoa työyhteisöämme, jossa sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ammatillisesti, olitpa sitten urasi alkuvaiheessa tai jo kokeneempi tekijä. Tutustu meihin lisää ja katso avoimet työpaikkamme osoitteessa www.pivatic.com sekä somesta
  LinkedIn   Facebook   Youtube

 

Nyt etsimme joukkoomme Hyvinkäälle lisävahvistusta seuraaviin tehtäviin

CNC-Koneistaja

Tehtäviisi kuuluvat mekaniikkaosien valmistus Pivatic automaatiolinjoihin sekä tuotannon tukeminen niiden valmistuksessa. Vastuullesi kuuluvat työt vaaka- ja pystykairaisilla työstökeskuksilla Mazatrol ja Heidenhein -ohjauksilla. Työskentelet osana ammattitaitoista tiimiämme, jossa saat monipuolisia työtehtäviä, uusia haasteita osaamisesi mukaan sekä pääset oppimaan kokeneemmilta kollegoilta rennossa ilmapiirissä. Työ on kokopäiväistä päivätyötä. Koko tuotanto sijaitsee samoissa tiloissa, ja pääset näkemään kätesi jäljen sekä osallistumaan tuotantoprosessiin laaja-alaisesti mielenkiintosi mukaan.

Toivomme sinulta

  • Kokemusta Mazatrol / Heidenhein -ohjelmoinnista
  • Omatoimisuutta ja aktiivista työskentelyotetta

HAE TÄSTÄ

 

Alla olevien Tuotantoinsinöörin ja Asentajan tehtävien osalta haut ovat umpeutuneet!

Tuotantoinsinööri

Vastaat hankinta- ja tuotantoprosessien sujuvuudesta ja tehokkuudesta. Tuotannonsuunnittelusta ja laaja-alaisesti hankinnoista vastuullisena varmistat tuotantomme toimitusvarmuuden. Hoidat toimitusten ja logistiikan seurantaa ja osallistut hankintojen ja toimittajayhteistyön kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. Yhteistyössä toimittajaverkoston kanssa hyvät neuvottelutaidot ja ymmärrys mekaniikkaosista ovat valttia. Toimit tuotannon työnjohto- ja suunnittelutiimissä ja olet yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka kykenee tarkkaan ja pitkäjänteiseen työskentelyyn.

Toivomme sinulta

  • Aiempaa työkokemusta konepajatoiminnasta
  • Kokemusta projektityöstä ja projektihankinnoista
  • Toiminnanohjausjärjestelmän käyttökokemusta
  • Teknisten piirustusten lukutaitoa
  • Englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi
  • Insinöörin koulutusta

HAE TÄSTÄ

Asentaja

Tehtäviisi kuuluvat automaatiolinjojen asennus- ja kokoonpanotehtävät Hyvinkään tehtaallamme (sähkö, mekaniikka tai mekatroniikka). Työskentelet osana ammattitaitoista tiimiämme, jossa saat monipuolisia työtehtäviä, uusia haasteita osaamisesi mukaan sekä pääset oppimaan kokeneemmilta kollegoilta rennossa ilmapiirissä. Työ on lähtökohtaisesti normaaliin työaikaan sijoittuvaa kokopäivätyötä. Työtehtäviin voi mielenkiintosi ja osaamisesi mukaan kuulua myös laitteiden huolto- ja vientiasennustehtäviä.

Toivomme sinulta

  • Alaan sopivaa ammatillista koulutusta (metalli-, auto-, mekatroniikka- tai sähköala)
  • Reipasta asennetta ja halukkuutta oppia
  • Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi
  • Englannin kielen taito ja matkustusvalmius katsotaan eduksi

HAE TÄSTÄ

 

Tarjoamme sinulle monipuolisia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä ammattilaisena osana kasvavaa kansainvälistä yritystä. Pääset osaksi kokenutta ja ammattitaitoista tiimiämme, jossa vastuualueesi kasvavat kykyjesi mukaan. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyisen palkan, kattavat henkilöstöedut ja mukavan työyhteisön.

Tuotantoinsinöörin ja Asentajan tehtävien osalta haut ovat umpeutuneet, CNC-Koneistajan tehtävän osalta hakuaikaa on jatkettu 14.4. asti. Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisors Oy:ssä Krister Botell 050 304 2410. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 14.4.2019 mennessä.

Tuotepäällikkö /  Vantaa

Tuotepäällikkö / Vantaa

Sarlin Oy Ab on automaation, teollisen paineilman, sekä ympäristöystävällisen energiateknologian edelläkävijä. Koneturvallisuus on yksi osa nopeasti kehittyvää Automaation liiketoimintaamme. Meillä on pitkä käytännön kokemus asiakkaiden kanssa toteutetuista koneturvallisuushankkeista. Tarjoamme kokonaisvaltaisen valikoiman tuotteita ja ratkaisuja automaation tarpeisiin. Edustuksemme ovat alansa edelläkävijöitä. Osaavat asiantuntijamme ovat asiakkaamme apuna ratkaisun valinnassa.

 

 

Haemme nyt Koneturvallisuusmyyntiin Sinua innostunut ja energinen

 

Tuotepäällikkö

 

Vastaat Koneturvallisuus –tuoteryhmän tuotteiden ja ratkaisukokonaisuuksien myynnistä valituille kotimaisille teollisuusasiakkaillemme. Olet tärkeä osa kansainvälisten yritysten kehityshankkeita ja pääset työskentelemään asiakkaiden kanssa innovaatioiden parissa. Sinulla on aito kiinnostus ymmärtää asiakkaidemme haasteita ja auttaa heitä hyödyntämään koneturvallisuusosaamistamme ratkaistaessa kauaskantoisia sovelluksia. Toimit läheisessä yhteistyössä Avainasiakaspäälliköidemme kanssa. Sinulla on sovellustuki apuna ratkaistessamme laajempia kokonaisuuksia.

Osallistut kumppanuusverkostomme ylläpitoon ja kehittämiseen asiakkaidemme tarpeiden ohjaamana. Saat toteuttaa asiakaslähtöisiä ratkaisuja yhdessä alan parhaiden kansainvälisten kehittäjien mukana.

Sinulla on käytännön kokemusta myyntityöstä sekä ainakin jonkin verran osaamista koneturvallisuusalalta. Toimintaotteeltasi olet aktiivinen ja aloitteellinen. Erinomaiset tiimityöskentelytaidot ovat edellytys tehtävässä menestymiselle. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustusvalmiutta ja hyvää englanninkielen taitoa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja taatusti ajankohtaisen tehtäväkentän, jossa on mahdollisuus inspiroitua yhdessä alan parhaiden osaajien kanssa. Yhteistyö suurten kotimaisten asiakkaidemme ja kansainvälisten ratkaisutoimittajien kanssa tarjoaa sinulle näköalapaikan alan kehityksen seuraamiseen ja kasvupolun kehittymään alan parhaaksi asiantuntijaksi.

Työpisteesi sijaitsee Vantaan Kaivokselassa

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antavat HRS Advisorsin edustajat Kalle Metsovuori, 050 593 7389 ja Erika Palomäki, 040 937 2217. Lähetä hakemuksesi ja cv:si palkkatoivomuksineen oheisen linkin kautta 10.3.2019 mennessä.

 

JÄTÄ HAKEMUKSESI TÄSTÄ

Senior Software Developer , Tampere

Senior Software Developer , Tampere

Merus Power designs and manufactures world-leading clean technology to improve power quality, energy efficiency, operational and environmental performance. Our dynamic compensation solutions – active harmonic filters, STATCOMs, SVCs, energy storages and UPQs – effectively solve your power quality problems in real time. Find out more about Merus Power here. 

Are you looking to be the front-runner in the clean energy business and development? Are you interested in working with renewable energy, energy storage solutions and smart grids? Merus Power offers world-leading clean technology to improve power quality, energy efficiency and integration of renewable energy to the power grid.

We are looking for a Senior Software Developer to join our software team to develop our digital services. In your position, the main responsibility is to design, develop and implement cloud-based IoT services for power quality systems. The work covers all areas of the IoT implementation from developing the communication between our smart devices and cloud, data analysis and processing in the cloud, to data visualization and microservices. Participating in HMI and SCADA development is also possible.

                          What we are looking for:

  • Passionate about coding and continuous learning
  • Experience of object-oriented programming
  • Knowledge of some programming language, i.e. C#, Java, Python, C++, etc.
  • Understanding of databases and cloud services
  • Ability to understand large entities
  • You are familiar with cloud providers Azure/AWS/Watson

                          What we offer you:

  • A significant role in creating the future vision and planning the execution of Merus Digital services
  • Developing cloud-based IoT services and influence the technology selections
  • A challenging position that allows much freedom in decision making and software selection
  • Independent role with the possibility to create software in your own terms
  • Possibilities for business trips abroad
  • The comfortable and relaxed working atmosphere
  • The opportunity to develop your professional skills in a Finnish Cleantech company

For more information of this position, please contact HRS Advisors consultant Jenny Blom p. 040 757 4348. Send your application, CV and your expected salary no later than 7.3.2019.

Apply for the position HERE!

Welcome to Merus Power – Winning Business with Power Quality!

Human Resources Manager /  Espoo

Human Resources Manager / Espoo

 

Beneq® is the Home of ALD. Our Atomic Layer Deposition solutions improve the performance and durability of electronics and optics. They are the invisible advantage in leading semiconductor, IoT, 5G and automotive applications.

Our Lumineq® displays are the most transparent displays in the world. Rugged Lumineq displays tolerate extreme conditions better than any other display type.

Beneq employs over 150 people mostly in Espoo, Finland, and operates sales offices in China, USA, and Germany. Also, in Finland we have several nationalities employed, and we use English as the common internal language. Since 2018 Beneq is owned by SRI Intellectual from China.

We are looking for an experienced

Human Resources Manager

to support our business growth.

As an HR generalist your responsibilities will cover all HR aspects at Beneq from operative management to strategic development. As our strategy implies continuous change, majority of your work will include organizational and people issues related to our business transformation. You will report to VP, Finance & Administration, and be a member of business unit management teams.

You will

  • Lead Beneq’s recruitment work which aims at attracting internationally competent talent
  • Conduct several operative HR tasks and routines e.g. employee well-being and fringe benefits
  • Be responsible for salaries and wages administration in cooperation with our external service providers
  • Support internal competence development to ensure that our employees` skills and expertise align with our business requirements. Our “Learning Hub” contains both technical and interpersonal learning topics for employees and managers.
  • Support managers in knowing our staff and help in succession planning, promotion and job rotation
  • Be responsible for our Employee Engagement Surveys with strong focus on feedback
  • Support the development of compensation packages
  • Be a member in the workplace safety committee
  • Liaise with external service providers in the HR field

To succeed in this position, you have

  • sufficient education to match our staff comprising professionals from doctoral degree holders focusing on customer and R&D work, to experienced manufacturing operators ensuring the impeccable quality of our products
  • previous experience from HR management, development and change management in technology or industrial companies
  • an outspoken, mature personality who feels at home in international, industrial technology-intensive environment
  • flexibility, creativity, sense of urgency
  • knowledge of collective agreements for senior salaried and industrial employees in technology industries
  • fluency in written and spoken Finnish and English
  • international mindset, and preferably experience from working abroad
  • management experience is a plus
  • ability to lead change

 

Beneq offers a key position at a forward-looking technology company with a global growth strategy.

For further information, please contact Minna-Mari Ahokas, VP, Finance and Administration, tel. +358 405674146 (27.2. at 13 – 14 or 1.3. at 13 – 14) or HRS Advisors consultant Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 (14.2. or week 9).

To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by March the 3rd, 2019.

 

Apply Here

Legal Business Partner (Operations) / Aktia Pankki Oyj, Helsinki

Legal Business Partner (Operations) / Aktia Pankki Oyj, Helsinki

AktiaLogo1

Aktian strategia perustuu asiakkaiden varallisuuden kasvattamiseen ja turvaamiseen pitkällä aikavälillä helposti ja vastuullisesti. Keskeistä strategiassamme on tarjota asiakkaille paras mahdollinen asiakaskokemus varainhoidon ja rahoituksen alueilla.  Me tarjoamme yksityishenkilöistä, yrityksistä ja instituutioista koostuville asiakassegmenteillemme interaktiivisia kokonaisratkaisuja, joissa yhdistyvät henkilökohtainen palvelu ja helppokäyttöiset digitaaliset rajapinnat.

Haemme nyt sinua,

LEGAL BUSINESS PARTNER/OPERATIONS

tukemaan Aktian kuluttajaluottotuotannon liiketoiminnan kehitystä.

Aktian kunnianhimona on luoda parempi asiakaskokemus ja vähentää manuaalista työtä luottoprosessia tehostamalla ja automatisoimalla. Liiketoiminnallinen laillinen tuki on tässä työssä keskeistä. Legal Business Partnerina vastaat liiketoiminnan kehittämisen tukemisesta ja digitalisaatiosta ensisijaisesti kuluttajaluottotuotannossa ja -tarjonnassa Operations-toiminnon sisällä. Kuulut Legal Business Partner -tiimiin, mutta työskentelet itsenäisesti läheisessä yhteistyössä liiketoiminta-alueen kanssa. Vastaat laillisten aspektien huomioimisesta henkilöasiakkaille tarjottavien lainaamis- ja korttituotteiden kehityksen ja myynnin yhteydessä, relevantit prosessit ja järjestelmät sekä sopimukset että ehdot mukaan lukien. Finanssialan työryhmien sääntelyn seuraaminen sekä niihin osallistuminen kuuluvat työhön.

Haemme henkilöä, jolla on vankka kokemus lainatuotteista, ratkaisukeskeinen työtapa sekä palavaa kiinnostusta toimintaympäristön kohtaamista että muutosten hyödyntämistä kohtaan. Toimiminen sparrauspartnerina järjestelmäkehityksessä on mukavuusaluettasi ja pidät myös ajoittain hankaliin juridisiin kysymyksiin vastaamisesta. Edellisissä työtehtävissäsi olet tutustunut kuluttajansuojaan ja digitalisaatioon laajassa merkityksessä. Riskienhallinta on luonnollinen osa työnkuvaasi.

Edellytämme:

  • vähintään viiden vuoden työkokemusta luottotuotteista ja kuluttajansuojasta
  • hyvää velvoiteoikeuden (vakuushallinta, panttaus, velkakirjat, kiinteistöt, korot) ja sopimusoikeuden tuntemusta
  • hyviä perustietoja perhe- ja jäämistöoikeudesta, mielellään myös yksityishenkilöiden verotuksesta
  • halua ja valmiutta ryhtyä toimeen, siellä missä sille on tarvetta
  • liiketoiminnallista, proaktiivista ja itsenäistä työotetta
  • hyviä viestinnällisiä taitoja sekä yhteistyökykyä
  • kykyä ja kiinnostusta opastamista ja kouluttamista sekä ohjeiden tuottamista kohtaan
  • hyviä suomen ja englannin kielten taitoja, ruotsin kielen taidot lasketaan eduksi
  • soveltuva juridinen koulutus

Tarjoamme sinulle: 

  • mielenkiintoiset työtehtävät, joissa voit soveltaa ja kehittää osaamistasi sekä osallistua tulevaisuuden pankkituotteiden- ja palveluiden kehitykseen
  • ammattimaisen työyhteisön
  • työpaikan Helsingin ydinkeskustassa hyvien kulkuyhteyksien päässä
  • Aktian hyvät henkilöstöedut.

Arvomme ovat rohkeasti, osaavasti, yhdessä. Olemme asettaneet tavoitteeksemme olla pankki- ja rahoitusalan halutuin työpaikka vuoteen 2021 mennessä. Haluatko mukaan matkalle? Lähetä hakemuksesi jo tänään!

Yhteystiedot

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisors, Krister Botell, puh. 050 304 2410. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 24.2.2019.

 

HAE TÄSTÄ

Talouspäällikkö, A-Katsastus Group / Helsinki

Talouspäällikkö, A-Katsastus Group / Helsinki

A-Katsastus Group on Suomen johtava ajoneuvojen katsastus-, kuntotarkastus- ja rekisteröintipalveluja tarjoava toimija. Palveluvalikoima kattaa A-Katsastuksen katsastuspalvelujen lisäksi myös Ajovarman kuljettajantutkintopalvelut ja tieliikenteen lupapalvelut, autotarvikkeiden myynnin, SVT:n vahinkotarkastukset, A-Test & Consultingin testauspalvelut ja korjaamolaitehuollot sekä InCarin vauriokorjaamo- ja huoltopalvelut. A-Katsastus Groupilla on 1300 työntekijää yli 200:ssa toimipisteessä Suomessa. www.a-katsastus.com

Haemme nyt konsernin taloustiimiin Helsinkiin Pitäjänmäelle

TALOUSPÄÄLLIKKÖÄ

Vastaat konsernin yhtiöiden kirjanpidosta, vero- ja arvonlisäveroasioista, konsernilaskennasta, kuukausiraportoinnista sekä tase-ennusteista. Osallistut myös budjetointiprosessiin.

Toimit esimiehenä taloustiimille, jossa on kymmenen alansa vahvaa osaajaa; kolme kirjanpitäjää ja seitsemän talousassistenttia.  Tiimisi vastuulla ovat monipuoliset konsernihallinnon taloudelliset tehtävät ja tiiminvetäjänä olet avainasemassa näiden toimintojen ja taloushallinnon henkilöstön osaamisen kehittämisestä.  Toimit pääkäyttäjänä kirjanpito- ja konsernilaskentajärjestelmissämme. Raportoit konsernin talousjohtajalle.

Mitä edellytämme sinulta?

  • Vähintään viiden vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä
  • Konsernilaskennan ja raportoinnin hyvää osaamista
  • Talouden järjestelmäosaamista (Microsoft Dynamics AX, Basware Invoice Processing, ClickView, Anaplan)
  • Sujuvaa suomen kieltä sekä englannin kielen ammatillista taitoa
  • laskentatoimen KTM/ekonomi- tai tradenomitaustaa

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän dynaamisessa ja kasvavassa yrityksessä, alansa johtavan toimijan palveluksessa, hyvät henkilökuntaedut sekä upean työyhteisön tuen.

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisors Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 18.2.

 

HAE TEHTÄVÄÄ

Huoltopalveluinsinööri / Pivatic Oy, Hyvinkää

Huoltopalveluinsinööri / Pivatic Oy, Hyvinkää

Pivatic Oy on maailmanlaajuinen toimija ohutlevyosien tuotantolinjojen valmistuksessa ja niihin liittyvien palvelujen tarjoajana. Yrityksen palveluksessa on n. 60 työntekijää ja 90% tuotannosta menee vientiin. Pivatic Oy on osa Ursviken Group Oy:tä. Sijaitsemme Hyvinkäällä keskustan tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä. Tutustu meihin lisää osoitteessa www.pivatic.com.

Etsimme nyt Sinua

Huoltopalveluinsinööri

kasvavaan ammattitaitoiseen yhteisöömme.

Tehtävässä olet osa Pivatic Oy:n jälkimyyntitiimiä, jossa osallistut ohutlevyosien tuotantolinjojen kansainväliseen palveluliiketoimintaan. Toimit asiakasrajapinnassa ja hoidat jälkimyyntiin liittyviä asiakaskyselyitä itsenäisellä toimintaotteella. Vastuullasi on käsitellä asiakkaiden varaosakyselyitä ja tarjota niihin sopivia varaosia ja teknisiä ratkaisuja laadukasta asiakaspalvelua ylläpitäen. Vastaat tarjousten tekemisestä ja tarjousprosesseista kokonaisuudessaan osana kokenutta tiimiä. Huolehdit myös tarvittavista komponenttiostoista sekä lähetyksiin liittyvästä dokumentaatiosta, laskutuksen seurannasta, ja osallistut varaosalistojen ylläpitoon ja päivittämiseen yhdessä tiimin kanssa. Työssä pääset perehtymään ja syventymään tuotantolinjojen valmistukseen ja yhä kasvavaan palveluliiketoimintaan. Kokemuksesi karttuessa vastuualueesi laajenevat uusiin haasteisiin ja osallistut jälkimyyntitoiminnan kehittämiseen.

Toivomme sinulta

  • Insinöörin tutkintoa kone- tai sähkötekniikasta tai vastaavaa teknistä osaamista
  • Kokemusta automaattisista koneista ja niiden rakenteista sekä kykyä tulkita mekaniikkakuvia
  • Aiempi kokemus koneiden varaosamyynnistä, teknisestä tuesta tai muusta palveluliiketoiminnasta katsotaan eduksi
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä
  • Tarkkuutta ja täsmällisyyttä, sekä oma-aloitteista toimintaotetta
  • Englannin ja suomen kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi
  • Hydrauli- ja sähkökuvien ymmärrys katsotaan eduksi
  • Aiempi ERP-järjestelmien tuntemus, esim. Visma L7, katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle monipuolisia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä palveluliiketoiminnan ammattilaisena osana kasvavaa kansainvälistä yritystä. Pääset osaksi kokenutta ja ammattitaitoista tiimiämme, jossa vastuualueesi kasvavat kykyjesi mukaan. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyisen palkan, kattavat henkilöstöedut ja mukavan työyhteisön.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisors Oy:ssä Krister Botell 050 304 2410. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 8.2.2019 mennessä.

 

HAE TÄSTÄ

Myyntijohtaja, Helsinki

Myyntijohtaja, Helsinki

KLOK on luova toimisto, joka keskittyy suunnittelemaan ja toteuttamaan modernia liikkuvaa kuvaa. Filmin ja videon mitä erilaisempi käyttö tulee moninkertaistumaan seuraavien vuosien aikana. Samalla yleisöt pirstaloituvat ja jakelualustoja syntyy jatkuvasti lisää. Me katsomme liikkuvaa kuvaa niin isoilta kuin pieniltä ruuduilta, ja tulevaisuudessa kaikki sisältö liikkuu. KLOKin tehtävä on keksiä, miten tätä muutosta hyödynnetään luovasti asiakkaidemme eduksi. Me suunnittelemme ja toteutamme filmejä sekä videoita kaikille alustoille. Jos tämä kuulostaa haasteelta, johon haluat tarttua innolla, hae meille! https://www.klok.fi/

Etsimme yrityksemme ammattitaitoiseen joukkoon tuloshakuista ja osaavaa

Myyntijohtajaa

Vastaat myynnin ja asiakkuuksien kokonaisvaltaisesta johtamisesta ja kehittämisestä Suomessa. Osallistut liiketoiminnan kehittämiseen, yrityksen strategian suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Edellytämme Sinulta vankkaa kokemusta myynnin johtamisesta palveluliiketoiminnan alalta. Sinulla on näyttöä menestyksellisestä myyntityöstä sekä asiakkuuksien ja myynnin johtamisesta ja kehittämisestä. Omaat myös pitkän kokemuksen esimiestyöstä asiantuntija- tai myyntiorganisaatioissa.

Tarjoamme sinulle monipuolisen sekä kehittyvän tehtävän nuorekkaassa ja innostavassa työyhteisössämme, kansainvälisen toimintaympäristön sekä aidot mahdollisuudet kehittää liiketoimintaa ja vaikuttaa yhtiön kasvuun ja kehitykseen.

Klokkilaiset nauttivat kaikki työssään siitä, että byrokratia on olematonta ja yksilön & tiimin vastuu sekä itsenäisyys korostuu. Meillä jokainen on työssään luova asiantuntija. Olemme jokainen työtehtävästä riippumatta eteenpäin katsovia, progressiivisia ja oppimiskeskeisiä, vastuunsa kantavia ammattilaisia, joita yhdistää halu olla tekemässä laatua sekä rakentaa uutta.

Kiinnostuitko? Tule alan pioneerin matkaan jättämään oma kädenjälkesi! https://www.youtube.com/user/KLOKcreativeagency

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.  Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 5.2.2019 mennessä.

Jätä hakemus tästä

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Share This