Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Treasury Manager, Tampere tai Helsinki

Treasury Manager, Tampere tai Helsinki

Glaston Group is the glass processing industry’s innovative technology leader supplying equipment, services and solutions to the architectural, automotive, solar and appliance industries. The company also supports the development of emerging technologies integrating intelligence to glass. There are 800 employees in Glaston Group, 200 of them located in Finland.

As of April 2019, Bystronic glass is part of Glaston Group. Together we are committed to provide our clients with both the best know-how and the latest technologies in glass processing, with the purpose of building a better tomorrow through safer, smarter, and more energy efficient glass solutions. We operate globally with manufacturing, services and sales offices in 12 countries. Glaston’s shares (GLA1V) are listed on NASDAQ Helsinki Ltd. For more information, please visit www.glaston.net

After Glaston acquired Bystronic glass and doubled its size and global operations there is a need to step up the Group’s treasury operations to meet totally new level of requirements. This means raising the bar for Glaston’s existing treasury processes and ways of working in addition to integrating the new Bystronic glass entities into Glaston.

We are looking for a

TREASURY MANAGER

to join Glaston Group’s Treasury in Tampere or Helsinki. Group Treasury is a function with a global responsibility for Glaston Group’s funding, financial risk management, liquidity management, cash management, bank relations, trade finance and insurances.

In your role your responsibilities are:

  • Developing and implementing group treasury processes, controls and tools
  • Monitoring and executing transactions to manage Glaston Group’s currency and interest rate risk
  • Group level liquidity management and cash flow forecasting
  • Export trade finance operations: bank financing, letters of credit; guarantees
  • Participating monthly closing processes
  • Monthly group reporting according to IFRS

The best combination of experiences, skills and background is:

  • A relevant Bachelor´s or Master´s degree in Finance or Economics
  • Development-oriented working style and can-do attitude
  • Analytical skills
  • Knowledge of financial instruments
  • Broad understanding of treasury processes including trade finance
  • Good accounting skills, knowledge of IFRS 9
  • Expert knowledge of Microsoft Excel and skills to introduce and develop new systems
  • Experience in working in international environment in treasury or finance positions
  • Fluent oral and written English and Finnish

This is an excellent opportunity to join Glaston´s expanded Group Finance Team. We offer you an interesting position with the leading global company, good benefits and an opportunity to grow and develop your career.

If you have any questions, please get in touch with Vice President, Group Control and Treasury, Suvi Vertanen +358 50 385 3914 or HRS Advisors, Tarja Kohtamäki +358 400 797 453. Please apply by sending your resume and application with your salary expectation no later than 9th of September.

 

APPLY HERE

Käyttöönottoinsinööri, Hyvinkää

Käyttöönottoinsinööri, Hyvinkää

Pivatic Oy on maailmanlaajuinen toimija ohutlevyosien tuotantolinjojen valmistuksessa ja niihin liittyvien palvelujen tarjoaja. Yrityksen palveluksessa on yli 60 työntekijää Hyvinkäällä ja 90% tuotannosta menee vientiin. Pivatic Oy on osa Ursviken Group Oy:tä. Sijaitsemme Hyvinkäällä keskustan tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Haemme nyt uusia osaajia joukkoomme palvellaksemme asiakkaitamme entistäkin paremmin sekä vastataksemme toimitusten kasvuun. Tule osaksi ammattitaitoista ja rentoa työyhteisöämme, jossa sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ammatillisesti, olitpa sitten urasi alkuvaiheessa tai jo kokeneempi tekijä. Tutustu meihin lisää ja katso avoimet työpaikkamme osoitteessa www.pivatic.com sekä somesta

  LinkedIn   Facebook   Youtube

 

Nyt etsimme Sinua

Käyttöönottoinsinööri

vahvistamaan toimitus- ja palvelutiimiämme.

 

Tehtävässä vastaat automaatioratkaisujen toimituksesta asiakkaalle ja huolehdit käyttöönottoprosessista. Työnkuvaasi kuuluvat ohjelmointitehtävät, elinkaaripalvelut sekä asiakkaan kouluttaminen. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä niin tuotannon, insinööritiimin kuin asiakaspalvelun kanssa. Kykenet tarkkaan ja pitkäjänteiseen työskentelyyn, ja omaat myös hyvät dokumentaatiotaidot. Käyttöönottoinsinöörinä työympäristösi on kansainvälinen ja työpäiväsi ovat monipuolisia ja vaihtelevia. Osaaminen ja kokemus mekatroniikasta sekä automaatioratkaisuista ovat eduksi. Tehtävässä pääset kehittämään itseäsi ja osaamistasi kokonaisvaltaisesti eri osa-alueilla, ja tehtävänkuvaa on mahdollista räätälöidä osaamisesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan.

Toivomme sinulta

  • Ohjelmointiosaamista, esim. Siemens -tuotteet ja TIA Portal
  • Ymmärrystä automaatioratkaisuista ja mekatroniikasta
  • Aiempi kokemus konepajatoiminnasta on eduksi
  • Kiinnostusta kansainväliseen työskentelyyn sekä matkustusvalmiutta
  • Hyvää englannin kielen taitoa
  • Soveltuva insinöörikoulutus katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle monipuolisia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä ammattilaisena osana kasvavaa kansainvälistä yritystä. Pääset osaksi kokenutta ja ammattitaitoista tiimiämme, jossa vastuualueesi kasvavat kykyjesi mukaan. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyisen palkan, kattavat henkilöstöedut ja mukavan työyhteisön.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisors Oy:ssä Krister Botell 050 304 2410. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 8.9.2019 mennessä.

HAE TÄSTÄ

 

Asentaja, Hyvinkää

Asentaja, Hyvinkää

Pivatic Oy on maailmanlaajuinen toimija ohutlevyosien tuotantolinjojen valmistuksessa ja niihin liittyvien palvelujen tarjoaja. Yrityksen palveluksessa on yli 60 työntekijää Hyvinkäällä ja 90% tuotannosta menee vientiin. Pivatic Oy on osa Ursviken Group Oy:tä. Sijaitsemme Hyvinkäällä keskustan tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Haemme nyt uusia osaajia joukkoomme palvellaksemme asiakkaitamme entistäkin paremmin sekä vastataksemme toimitusten kasvuun. Tule osaksi ammattitaitoista ja rentoa työyhteisöämme, jossa sinulla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ammatillisesti, olitpa sitten urasi alkuvaiheessa tai jo kokeneempi tekijä. Tutustu meihin lisää ja katso avoimet työpaikkamme osoitteessa www.pivatic.com sekä somesta

  LinkedIn   Facebook   Youtube

 

Nyt haemme joukkoomme

Asentajia

 

Tehtäviisi kuuluvat automaatiolinjojen asennus- ja kokoonpanotehtävät Hyvinkään tehtaallamme (sähkö, mekaniikka tai mekatroniikka). Työskentelet osana ammattitaitoista tiimiämme, jossa saat monipuolisia työtehtäviä, uusia haasteita osaamisesi mukaan sekä pääset oppimaan kokeneemmilta kollegoilta rennossa ilmapiirissä. Työ on lähtökohtaisesti normaaliin työaikaan sijoittuvaa kokopäivätyötä. Työtehtäviin voi mielenkiintosi ja osaamisesi mukaan kuulua myös laitteiden huolto- ja vientiasennustehtäviä.

Toivomme sinulta

  • Alaan sopivaa ammatillista koulutusta (metalli-, auto-, mekatroniikka- tai sähköala)
  • Reipasta asennetta ja halukkuutta oppia
  • Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi
  • Englannin kielen taito ja matkustusvalmius katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle monipuolisia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä ammattilaisena osana kasvavaa kansainvälistä yritystä. Pääset osaksi kokenutta ja ammattitaitoista tiimiämme, jossa vastuualueesi kasvavat kykyjesi mukaan. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyisen palkan, kattavat henkilöstöedut ja mukavan työyhteisön.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisors Oy:ssä Krister Botell 050 304 2410. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 8.9.2019 mennessä.

HAE TÄSTÄ

 

Palvelukoordinaattori, Tampere

Palvelukoordinaattori, Tampere

Energia-yksikkömme vastaa energiantuotantolaitosten sekä kaukolämpö- ja kaukojäähdytysverkon käytöstä, kunnossapidosta ja investoinneista. Laitoksemme tuottavat sähköä, kaukolämpöä ja kaukojäähdytystä muun muassa vedestä, puusta, turpeesta, jätteestä ja maakaasusta.

Haemme nyt Energia-yksikkömme Asiantuntijapalvelut-tiimiin kahden vuoden määräaikaiseen tehtävään

PALVELUKOORDINAATTORIA

Energiantuotantolaitoksissamme työskentelee oman henkilöstömme lisäksi paljon yrityksemme ulkopuolisia työntekijöitä erilaisten projektien parissa. Tehtävänäsi on koordinoida uusien henkilöiden työssä aloittamiseen liittyviä käytännöllisiä ja hallinnollisia asioita. Pidät yhteyttä alihankkijoihin ja huolehdit, että meillä on tarvittavat ja oikeat tiedot henkilöistä, tallennat ja päivität tietoja eri järjestelmiimme, hallinnoit kulkulupia ja avaimia sekä raportoit tietoja viranomaisille. Osana työnkuvaasi avustat myös asiakirjahallinnan sekä teknisen dokumentoinnin tehtävissä. Erilaisten tietojärjestelmien hyödyntäminen on olennainen osa työnkuvaasi ja kiinnostuksestasi riippuen pääset mukaan myös järjestelmäkehitykseen liittyviin tehtäviin.

Tehtävässä menestyminen ei edellytä mitään tiettyä koulutus- tai työkokemustaustaa, mutta asiakaspalvelutaidoista sekä tietojen käsittelystä ja järjestelmien parissa työskentelystä on tehtävässä merkittävää etua. Data, numerot ja excelit ovat sinusta mielenkiintoisia ja tykkäät työskennellä niiden parissa. Tiedät olevasi tarkka yksityiskohtien kanssa, mutta toisaalta haluat ja osaat myös edistää asioita tehokkaalla otteella nauttien aikaansaamisen kokemuksista. Jotkut pitäisivät päivittäin toistuvia rutiinitehtäviä ehkä vähän tylsinäkin, mutta sinusta ne ovat mukavia ja koet niiden rytmittävän kivasti työpäivääsi. Tulet tekemään päivittäin aktiivista yhteistyötä sekä sisäisten että ulkoisten yhteyshenkilöiden kanssa, mikä on sinulle mielekästä palveluhenkisen ja positiivisen asenteesi ansiosta. Tyyppinä oletkin ystävällinen ja luottamusta herättävä, ja tartut hommiin oma-aloitteisesti sekä hyvällä energialla. Tulet toimeen suomen lisäksi myös englannilla. Työ on normaalia päivätyötä, jossa voit hyödyntää käytössämme olevaa liukuvaa työaikaa, mutta työtehtävät vaativat toisinaan joustavuutta, jotta pääset ottamaan uusia henkilöitä vastaan aamulla jo klo 7.

Tampereen Sähkölaitoksella olemme ylpeitä työmme jäljestä ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme paras mahdollinen asiakaskokemus ja halutuimmat palvelut. Strategiamme ytimessä asiakkaiden lisäksi on hyvinvoiva ja innostunut henkilöstömme. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työtehtävän vakavaraisessa yrityksessä, mahdollisuuden kehittää asiantuntijuuttasi sekä kattavat työsuhde-edut (https://www.sahkolaitos.fi/footer-sivut/toihin/vastuullinen-tyonantaja/).

Lisätietoja tehtävästä antavat yhteistyökumppanimme Outi Kärkkäinen, puh. 050 396 1138 (parhaiten tavoitettavissa to 22.8 ja ma 26.8. klo 14-16) sekä tuleva kollegasi, suunnittelija Kati Tanttari, puh. 040 620 5207 (muina aikoina paitsi 27.-28.8.).

Hae tehtävää 4.9. mennessä täyttämällä sähköinen hakemus oheisesta linkistä. Liitäthän hakemukseesi CV:n palkkatoiveineen.

HAE TEHTÄVÄÄ TÄSTÄ

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia- alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

 

Tuotepäällikkö, Finnsementti, Espoo, Parainen tai Lappeenranta

Tuotepäällikkö, Finnsementti, Espoo, Parainen tai Lappeenranta

Finnsementti Oy kuuluu CRH-konserniin, joka on yksi maailman johtavista rakennusmateriaaliyrityksistä. Finnsementti valmistaa sementtejä Paraisten ja Lappeenrannan tehtaillaan. Strategiansa mukaisesti Finnsementti panostaa asiakaskokemuksen kehittämiseen, jatkuvaan parantamiseen sekä henkilöstön hyvinvointiin. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme rakennusalan paras asiakaskokemus. Finnsementti on mukana rakentamassa kestävää Suomea. 

Kuvahaun tulos haulle finnsementti logo

Haemme nyt myyntitiimiimme

TUOTEPÄÄLLIKKÖÄ

 

Tehtävässäsi vastaat säkkisementtien myynnistä sekä sementtien projektimyynnistä stabilointikohteisiin. Hoidat pääasiassa keskusliike-, rautakauppa- ja rakennusliikeasiakkuuksia. Rakennat suhdeverkostoja näillä toimialoilla aktiivisesti ja itsenäisesti. Haluat tarjota rakennusalan parhaan asiakaskokemuksen. Työssäsi sinulla on tuotevastuu ja pääset mukaan kehittämään alaa kansainvälisessä konsernissamme.

Toimistopäivinä voit työskennellä Espoon, Paraisten tai Lappeenrannan toimistoillamme, mutta pääosin työskentelet asiakkaiden parissa. Toimialueenasi on koko Suomi, joten olet siis valmis liikkumaan lähes päivittäin.

Toivomme Sinulta tavoitteellista ja järjestelmällistä työotetta. Olet luotettava ja asiakastyöhön pitkäjänteisesti paneutuva. Asiakastyytyväisyys on sinulle kunnia-asia! Ymmärrät rakennusalaa ja -materiaaleja työkokemuksesi ja/ tai koulutuksesi kautta. Sinulla on hyvät tietotekniset taidot ja kommunikoit sujuvasti myös englannin kielellä.

Tarjoamme Sinulle menestyvän ja arvostetun työnantajan sekä ammattitiimin tuen. Pääset työskentelemään rakennusalan parhaiden tuotteiden parissa, oppimaan ja kehittymään myynnin ammattilaisena. Meillä on myös uramahdollisuuksia niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian tai viimeistään 3.9.2019 oheisen linkin kautta:

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Head of Group Reporting, Helsinki

Head of Group Reporting, Helsinki

 

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018.

Etsimme konsernilaskennan raportointitiimiimme esimiestä vastaamaan tiimin toiminnasta sekä kehittämään toimintaa pitkäjänteisesti. Hakemamme

Head of Group Reporting

vastaa kuukausittaisesta konserniraportointiprosessista ja huolehtii ulkoisten kvartaali- ja vuosiraporttien tuottamisesta. Lisäksi vastuisiin kuuluu näihin liittyvien prosessien ja kontrollien kehittäminen. Lisäksi kehität toimintaa tiiviissä yhteistyössä sidosryhmiesi kanssa. Tehtävässä vastaat kaksihenkisen tiimisi johtamisesta. Raportoit tehtävässäsi Group Accounting and Reporting -toiminnon johtajalle.

Odotamme sinulta useamman vuoden kokemusta vaativista konserniraportoinnin ja konsolidoinnin tehtävistä IFRS-ympäristössä, jossa olet itsenäisesti kantanut vastuuta tehtäväkokonaisuuksista. Sinulle on mahdollisesti jo karttunut esimieskokemusta, jota pystyt hyödyntämään tehtävässä toimiessasi. Osaat käyttää sujuvasti eri järjestelmiä ja tukea muita uuden opettelussa. Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä tehtävään soveltuva kaupallinen korkeakoulututkinto. Lisäksi sinulla on hyvät yhteistyötaidot ja olet tottunut työskentelemään itseohjautuvasti, pitäen aikataulut hallinnassa tarvittaessa myös kiireen keskellä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtävän, jossa pääset oppimaan uutta ja kehittämään ammattitaitoasi omalla osaamisalueellasi. Suomen suurimmassa rakennusalan konsernissa on myös ison talon henkilöstöedut ja koulutusmahdollisuudet. Haluamme luoda työympäristön, jossa työntekijämme viihtyvät ja ovat sitoutuneita. Ammattitaitoiset ja onnelliset ihmiset ovat yksi liiketoimintamme tärkeimmistä kulmakivistä, ja annamme vapauden luoda uutta ja haastaa. Arvoissamme korostuu yhteistyö ja avoin tiedonjako, sekä eettisyys ja kestävät ympäristöratkaisut. Lisäksi panostamme korkeatasoiseen laatuun ja asiantuntemukseen. Me luotamme henkilöstömme osaamiseen ja ammattitaitoon.

Lisätietoja tehtävästä antaa VP Group Accounting & Reporting Petri Iljin, 040 725 3878, pe 23.8. klo 10-11 ja pe 30.8. klo 10-11 sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin Maiju Kangas, 050 302 7185.

Hae paikkaa 1.9.2019 mennessä tästä

Hankevastaava, Tampere

Hankevastaava, Tampere

Energia-yksikkömme vastaa energiantuotantolaitosten sekä kaukolämpö- ja kaukojäähdytysverkon käytöstä, kunnossapidosta ja investoinneista. Laitoksemme tuottavat sähköä, kaukolämpöä ja kaukojäähdytystä muun muassa vedestä, puusta, turpeesta, jätteestä ja maakaasusta.

Haemme nyt Energia-yksikkömme hanke- ja tekniikkaryhmään 

HANKEVASTAAVAA

Työskentelet voima-, lämpö- ja kaukojäähdytyslaitostemme kunnossapito- ja perusparannusinvestointien toteuttajana. Tehtävässäsi vastaat tilaajan edustajana investointiprojektiemme kokonaisvaltaisesta läpiviennistä: suunnittelusta, budjetoinnista ja hankinnoista aina projektien aikataulutukseen sekä resurssointiin ja käytännön toteutukseen. Toimit aktiivisesti yhteistyössä ulkoisten urakoitsijoiden, toimittajien sekä voimalaitostemme henkilöstön kanssa. Johdat toimittajia projektien aikana sekä varmistat sovittujen työvaiheiden turvallisen toteutumisen. Tukenasi tehtävässä on esimiehen ja kollegoiden muodostama, kokenut ja ammattitaitoinen tiimi.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus esim. kone-, sähkö/automaatio- tai energiatekniikasta. Arvostamme aiempaa kokemusta projektiympäristössä työskentelystä sekä erityisesti voima- ja lämpölaitostuntemusta. Eduksi tässä tehtävässä näemme taloushallinnan ja kunnossapitojärjestelmien tuntemuksen sekä englanninkielen taidon. Pidämme tärkeänä innostunutta ja kehittämistyöhön sitoutunutta asennetta sekä määrätietoista ja suunnitelmallista työskentelyotetta. Pidät kiinni sovitusta, kykenet ennakoimaan sekä kantamaan vastuuta projektiesi läpiviennistä ajoittain paineisissakin tilanteissa. Lukuisten eri sidosryhmien kautta tehtävässä korostuvat lisäksi yhteistyö -ja neuvottelutaidot sekä tiimihenkinen ja avoin kommunikointitapa.

Tampereen Sähkölaitoksella olemme ylpeitä työmme jäljestä ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme paras mahdollinen asiakaskokemus ja halutuimmat palvelut. Strategiamme ytimessä asiakkaiden lisäksi on hyvinvoiva ja innostunut henkilöstömme. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työtehtävän vakavaraisessa yrityksessä, mahdollisuuden kehittää asiantuntijuuttasi sekä kattavat työsuhde-edut.

Lisätietoja tehtävästä antavat ti 20.8. klo 9-11 ja ti 27.8. klo 14-16 yhteistyökumppanimme Outi Kärkkäinen, puh. 050 396 1138 sekä pe 16.8. klo 12-14 ja ke 21.8. klo 8-10 tuleva esimies, hankepäällikkö Seppo Tattari, puh. 040 560 9155.

Oletko sinä etsimämme osaaja? Hae tehtävää 1.9. mennessä täyttämällä sähköinen hakemus osoitteessa www.sahkolaitos.fi/ura. Liitäthän hakemukseesi CV:n palkkatoiveineen.

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia- alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Investment Manager, YIT, Helsinki

Investment Manager, YIT, Helsinki

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018.

Kiinteistösijoittamisella on merkittävä rooli YIT:n strategiassa osana Suhdanteita kestäviä liiketoimintoja. YIT toteuttaa kiinteistösijoittamista konsernin Kiinteistöt-liiketoiminnan alla. Keskitymme merkittävien hankekehityskohteiden kehitysvaiheen rahoittamiseen sekä tonttien ja kehitettyjen kiinteistöjen omistamiseen ja edelleen realisointiin sopivalla hetkellä. Teemme suuria ja pitkäaikaisia investointeja yhdessä kumppaniemme kanssa. Toteutamme mittavia hankkeita ja samalla rakennamme tasaista kassavirtaa tuottavaa hankeportfoliota. www.yit.fi/kiinteistosijoitukset

Haemme nyt tehokkaiden ammattilaistemme joukkoon Kiinteistöt-liiketoimintaan, Sinua

 

Kuvahaun tulos haulle yit logo

INVESTMENT MANAGER

 

Tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisesti useiden, sekä sisäisten että ulkoisten, sidosryhmien kanssa. Työssäsi valmistelet ja analysoit sijoituskohteita yhdessä hankekehitysyksikön kanssa, teet investointilaskelmia ja -esityksiä sekä hallitset nimettyjä sijoituksia. Tehtäviisi kuuluvat myös yhteissijoitusrakenteita koskevat neuvottelut, kuten sijoittajatapaamiset ja rahoitusrakenteen valmistelut. Koordinoit sisäisiä ja ulkoisia resursseja, esim. kirjanpito, verotus ja juridiikka.

Odotamme sinulta akateemista koulutusta, sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa sekä ainakin jo muutaman vuoden kokemusta yritysjärjestelyistä, sijoittajasuhteista ja rahoitusrakenteen luomisesta ym. sijoittamisen lainalaisuuksista. Kokemus sopimusneuvotteluista katsotaan eduksi. Työskentelytyyliltäsi olet itsenäinen ja proaktiivinen, pyrit yhteistyöhön, hallitset aikataulupaineet ja tuot oman panoksesi hyvään työilmapiiriimme.

Tarjoamme sinulle aidosti mielenkiintoisen, monipuolisen ja merkityksellisen tehtävän. Osana kasvavaa tiimiä pääset kehittämään liiketoimintaa, olemaan mukana kansainvälisen pörssiyrityksen liiketoiminnan kasvussa sekä kehittymään samalla myös itse yhä eteenpäin. Tarjoamme ison talon henkilöstöedut ja koulutusmahdollisuudet.

Lisätietoja antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 16.8. klo 9-11 ja 21.8. klo 14-16. Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 26.8.2019 mennessä oheisen linkin kautta:

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Financial Controller konsernilaskennan raportointitiimiin, Helsinki

Financial Controller konsernilaskennan raportointitiimiin, Helsinki

 

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja työnantaja. Meitä on jo 10 000 ammattilaista 11 maassa. Olemme entistäkin parempien kotien, toimivampien toimitilojen sekä vaativan infran rakentajia ja päällystyksen ammattilaisia. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme vetovoimaisia ja kestäviä elinympäristöjä. 

Etsimme konsernilaskennan raportointitiimiimme sinua,

Financial controller 

vastaamaan kuukausi-, kvartaali- ja vuosiraportoinnista sisäistä ja ulkoista raportointia varten yhteistyössä muun tiimin kanssa. Tehtävässä osallistut aktiivisesti konserniraportoinnin suunnitteluun ja kehittämiseen sekä tuet raportoivia yksiköitä globaalisti. Pääset myös osallistumaan IFRS-standardien muutosten implementointiin, järjestelmäkehitykseen sekä mahdollisiin muihin kehityshankkeisiin oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaisesti.

Tarjoamme sinulle vastuullisen ja itsenäisen tehtävän jatkuvasti kehittyvässä ympäristössä sekä mahdollisuuden kehittyä työhönsä intohimoisesti suhtautuvien ammattilaisten parissa Suomen suurimmassa rakennusalan konsernissa.

Etsimme

Haemme tiimiimme uteliasta ja sinnikästä henkilöä selvittämään ja ymmärtämään vaativiakin työnkuvaan liittyviä asioita. Olet lisäksi kiinnostunut kehittämään omaan työhön liittyviä prosesseja edelleen. Tiimityöskentelytaidot ja kyky toimia luontevasti erilaisten ihmisten kanssa auttavat sinua menestymään tehtävässä. Ammattiosaamisen puolesta sinulla on

  • taustaa konserniraportoinnin ja konsolidoinnin tehtävistä, tai muita vankkoja näyttöjä raportoinnin tehtävistä
  • jonkin verran kokemusta IFRS-standardien parissa työskentelystä tai ymmärrys niiden perusperiaatteista
  • Oracle HFM-järjestelmätuntemus katsotaan eduksi
  • sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito
  • tehtävään soveltuva kaupallinen korkeakoulututkinto

Haluamme luoda työympäristön, jossa ihmisemme viihtyvät ja ovat sitoutuneita. Onnelliset ihmiset ovat yksi liiketoimintamme tärkeimmistä kulmakivistä ja uskomme, että avoimuus, osallistava työskentelytapa, ihmisten kehittäminen sekä johtamisen ja palkitsemisen käytännöt ovat keinoja tämän tärkeän tavoitteen saavuttamisessa sekä avain yhtiön menestykseen. Meillä arvostetaan tekemisen meininkiä ja luotamme henkilöstömme osaamiseen ja ammattitaitoon.

Lisätietoja tehtävästä antaa VP Group Accounting & Reporting Petri Iljin, 040 725 3878, pe 16.8. klo 10-11 ja pe 23.8. klo 10-11 sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisorsin Maiju Kangas, 050 302 7185.

Hae paikkaa 25.8.2019 mennessä tästä

Quality Control Specialist, Pori

Quality Control Specialist, Pori

Yli 150 vuoden kokemuksella Aurubis on Euroopan suurin kuparintuottaja ja maailman johtava kuparin kierrättäjä. Aurubis-konsernilla on noin 6 700 työntekijää, 20 eri maassa ja 3 eri maanosassa. Aurubis Finland Oy työllistää Porissa noin 260 henkilöä. Lue lisää: finland.aurubis.com

Asiakkaamme Aurubis Finland Oy hakee teknologia- ja laaturyhmän vahvistukseksi metallurgia

Quality Control Specialist -tehtävään


Tehtävässä

  • vastaat sisäisten laatuongelmien ja –poikkeamien selvittelystä
  • työskentelet prosessi- ja tuotekehitysprojekteissa
  • tuet laaturyhmää reklamaatioiden käsittelyssä ja laatujärjestelmän kehittämisessä
  • työskentelet yhteistyössä laatu- ja teknologiaryhmän, tuotannon, myynnin ja kunnossapidon kanssa

Voisit kiinnostua tehtävästä, koska

  • pääset ratkomaan €-määräisesti merkittäviä ongelmia
  • tulet jäseneksi lähes kymmenhenkiseen, eri ikäisistä osaajista koostuvaan asiantuntijatiimiin, jonka yhteenlaskettu kokemus alalta on yli 100 vuotta
  • sinulla on mahdollisuus kehittää osaamistasi
  • pääset kokemaan globaalisti toimivan, Euroopan suurimman kuparintuottajan ja maailman johtavan kuparin kierrättäjän haasteet niin hyvässä kuin pahassa

Toivomme, että sinulla on

  • näyttöä ongelmanratkaisutaidoista
  • intoa oppia uutta ja aitoa halukkuutta perehtyä kuparin maailmaan
  • DI-tutkinto tai vastaava (metallurgiasta, materiaalitekniikasta tai konetekniikasta)
  • sujuva suomen ja englannin kielen taito

Tarjoamme sinulle myös

  • liukuvan työajan
  • puhelinedun
  • Smartum liikuntasetelit
  • yli 150 vuoden kokemuksen kuparin jalostuksesta ja ilahduttavan joukon eritaustaisia työntekijöitä

Tässä vielä yhteenveto tehtävästä

  • sijainti Porissa
  • tehtävä toistaiseksi voimassa oleva
  • aloitus heti tai sovittavissa

Lähetä hakemuksesi 1.9.2019 mennessä. Hae pian, sillä luemme hakemuksia jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä saat Miia Kiviöltä, puh. 040-6416529, keskiviikkona 14.8. kello 12.00 – 14.00 ja tiistaina 27.8. kello 9.00 – 11.00 sekä HRS:n Kristiina Lehmukselta, puh. 050 3964 686.

Hae työpaikkaa TÄSTÄ

Lue juttu Severistä, teknologia- ja laaturyhmän asiantuntijasta https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/kupari-veti-severin-poriin-201041468/ 

Toimitusjohtaja, Turun Satama Oy, Turku

Toimitusjohtaja, Turun Satama Oy, Turku

Turun Satama Oy kumppaneineen muodostaa luotettavan palvelukokonaisuuden, joka tarjoaa kustannustehokkaat, joustavat ja yksilölliset ratkaisut kaikkiin elinkeinoelämän logistisiin tarpeisiin. Turun satama on moderni logistinen keskus ja merkittävä lenkki eurooppalaisessa liikennejärjestelmässä. Tehokkaita satamapalveluita täydentävät yhteistyökumppaniemme modernit terminaali- ja varastointipalvelut sekä logistiset lisäarvopalvelut. Hyvien liikenneyhteyksiensä ansiosta satamasta on kehittynyt Suomen Skandinavian liikenteen jakelukeskus, jossa meri- ja maakuljetukset yhdistyvät multimodaalisiksi kuljetusketjuiksi. Viiden tähden palvelusatamana haluamme olla ykkössatama aina, kun ajalla on merkitystä! www.portofturku.fi

Kuvahaun tulos haulle logo portofturku

TOIMITUSJOHTAJA

Nykyisen toimitusjohtajamme jäädessä eläkkeelle haemme uutta toimitusjohtajaa vastaamaan Turun Sataman liiketoiminnan kehittämisestä ja tuloksellisuudesta. Vastaat aktiivisesta sidosryhmätyöskentelystä, verkostoista, viranomaissuhteista ja asiakassuhteista. Turun kantasataman uudistamis- ja kehittämishanke tulee olemaan laajuudessaan hyvin merkittävä. Siinä pääset johtamaan ja toteuttamaan isoja visioita yhdessä sisäisten ja ulkoisten kumppanien kanssa.

Odotamme sinulta vahvaa kokemusta liiketoiminnan johtamisesta ja logistiikasta sekä satamatoimialan ymmärrystä. Sinulla on hyvät yhteistyö- ja neuvottelutaidot sekä paineensieto- ja priorisointikykyä. Toivomme sinulta korkeakoulututkintoa ja sujuvaa suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa.

Turun Satama on arvostettu työnantaja, jolla on osaava ja sitoutunut henkilöstö. Tehtävässä pääset vaikuttamaan tärkeisiin ja laajoihin kokonaisuuksiin.

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 7.8. klo 14-16 ja 15.8. klo 14-16. Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 18.8. oheisen linkin kautta

HAE TÄSTÄ

 

Talousjohtaja, Helsinki

Talousjohtaja, Helsinki

Haemme joukkoomme innostunutta ja kokenutta talouden ammattilaista, eli sinua

LINNANMÄEN TALOUSJOHTAJA 

 

Liity hupimestari – joukkoomme, jossa yhdessä kehitämme intohimoisesti Suomen rakastetuinta huvipuistoa ja jossa työntekijöiden mielestä olemme yksi Suomen parhaista työpaikoista.

Tehtävässäsi vastaat Linnanmäen taloushallinto- ja ICT -palveluista. Vastuullasi on talouden strategisen suunnittelun ja johtamisen lisäksi liiketoiminnan raportointi ja analytiikka sekä niiden kehittäminen. Toimit vahvasti operatiivisen liiketoiminnan tukena. Vastaat yhdessä taloushallintotiimisi kanssa kirjanpidosta, tilinpäätöksistä, maksuliikenteestä sekä vero- ja rahoitusasioista. IT -tiimisi kanssa varmistat kokonaisvaltaisen ICT-palveluiden toiminnan, jossa vastuullanne ovat muun muassa IT-infrastruktuuri ja tietoliikenne, liiketoimintajärjestelmät ja niiden kehittäminen sekä riskienhallinta.

Olet taloushallinnon ammattilainen, jolle on kertynyt kokemusta talouden suunnittelusta sekä johtamisesta ja liiketoiminnan ymmärrys on vahvuutesi. Erilaiset taloushallinnon ja raportoinnin työkalut ovat sinulle tuttuja sekä luot tarvittaessa uusia tunnuslukujen raportoimiseksi. Sinulla on myös hyvää ymmärrystä ICT –järjestelmistä ja -palveluista.

Tarjoamme sinulle erinomaisen tilaisuuden työskennellä Helsingin hauskimmassa kaupunginosassa, jossa tehokkaan ja tuloksellisen liiketoiminnan kautta varmistamme tuen lastensuojelutyölle.

Yhdessä pelaaminen on sinulle tärkeää ja ymmärrät, että menestyminen rakennetaan yhdessä tekemällä. Esimiehenä innostat omalla esimerkilläsi tiimiä kehittymään ja kehittämään. Palvelu-henkisenä ja vastuuntuntoisena työyhteisön jäsenenä nautit muiden auttamisesta.

Kiinnostuitko?

Jos haluat huvitella kanssamme päivittäin, lähetä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 11.8.2019 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n konsultti Toni Koskinen, puh. 040 742 7525.

Jätä hakemus tästä

Lasten Päivän Säätiö on 68 vuotta ylläpitänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuonna 2018 lahjoitimme 4,5 miljoonaa euroa sekä meillä on sama iso tavoite myös vuonna 2019. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat suomalaista lastensuojelutyötä.

Product Manager, LM Instruments Oy, Parainen

Product Manager, LM Instruments Oy, Parainen

LM-Dental, founded in 1973, develops, produces and markets high-tech dental hand instruments and their tracking system together with ultrasonic devices, orthodontic appliances and more. With the innovative product design and high-tech production technology we are the fastest growing manufacturer of hand instruments in Europe, the market leader in all Nordic countries and over 80% of our products are exported globally. LM is a part of the Finnish medical corporation Planmeca Group. www.lm-dental.com.

 

 

We are looking for an enthusiastic and business-minded health tech

Product Manager

 

You will have an active role in the interface of different functions and take the lead of the DTS (Dental Tracking System) business operation. You operate efficiently from a customer and technical point of view in a close cooperation with sales, marketing, production and R&D. You will report to Sales & Marketing director. As a Product Manager you will be responsible for the product line’s business development, including global sales planning (collecting and analysing market intelligence, managing post market surveillance and follow-ups, training of key personnel with relevant product knowledge and sales support) and product management (marketing and R&D coordination, DTS productization and introduction coordination, reviewing technical product changes both hardware and software). Our customers are dental distributors providing solutions to globally leading dental institutions and private dental clinics.

Ideal candidate’s profile:

  • B.Sc. or M.Sc. degree of engineering, natural sciences, health technologies or similar
  • Experience and passion for business development
  • Excellent communication and leadership skills
  • Analytical thinking with a twist of intuitiveness
  • Ability to prioritise and balance short and long-term projects
  • Fluent spoken and written English communication skills, preferably in Finnish, too

Appreciated additional experience:

  • Comfortability in an academic and medical field
  • Experience of global sales and marketing
  • Experience of SaaS products
  • Understanding and knowledge of RFID technology
  • Understanding of SW integrations
  • R&D experience and/or agile SW development

What we offer:

  • A challenging and active position with excellent learning opportunities
  • A growing industry in a global environment
  • State-of-the-art IoT technology
  • Support from the team locally and from the group level
  • Competitive salary and benefits
  • Strong and growing organization with a good financial standing

About DTS (www.dentaltracking.com):

The LM Dental Tracking System is a combination of RFID readers for keeping track of all articles used by dentists and a cloud based (SaaS) service for using this IoT data. The big data gathered from all the readers into the cloud server makes it possible for the staff to spend more time treating patients and less time on administrative tasks e.g. through

  • asset and inventory management
  • process optimization
  • patient safety / infection control automation.

 

For more information please contact to HRS Advisors consultant Essi Karvonen +358 40 557 8117. We are expecting your application letter and CV including salary request by August 11th, at the link below.

APPLY HERE

Tehdaspäällikkö, Paroc Oy, Parainen

Tehdaspäällikkö, Paroc Oy, Parainen

PAROC® tarkoittaa energiatehokkaita ja paloturvallisia kivivillasta valmistettuja eristeratkaisuja uudis- ja korjausrakentamisen, talotekniikan, laiva- ja offshore-teollisuuden, akustoinnin ja muun rakentamisen tarpeisiin. Valmistamme tuotteemme Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Venäjällä ja toimitamme ne asiakkaillemme Eurooppaan ja muualle maailmaan tutuissa punavalkoraidallisissa pakkauksissamme. Tuotteidemme takana on 80 vuotta asiantuntemusta kivivillan tuotannosta ja asiantuntijoidemme teknistä eristeosaamista sekä innovaatioita. Owens Corning -konsernissa toimimme maailmanlaajuisessa mittakaavassa, mutta ihmiskeskeisesti. Henkilöstömme ja tuotteemme tekevät maailmasta paremman paikan. Lisätietoja verkossa: Paroc yrityksenä ja LinkedIn-sivuillamme.

Haemme Paraisten tehtaalle kokenutta

TEHDASPÄÄLLIKKÖÄ

 

vastaamaan turvallisesta tuotantoympäristöstä, tuotannon laadusta, tehokkuudesta ja tuottavuudesta sekä henkilöstön osaamisesta ja kehittämisestä. Tehtaalla työskentelee noin 140 henkilöä ja tehtävässä raportoit tuotantojohtajalle. Tehtävässä pääset toteuttamaan visioita, vaikuttamaan ja näkemään konkreettisia työn tuloksia.

Odotamme Sinulta

  • Tehtävään soveltuvaa vähintään insinööritasoista koulutusta
  • Vahvaa kokemusta prosessiteollisuudesta ja henkilöstöjohtamisesta
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • TPM -tuntemusta sekä 24/7-tuotannon ymmärtämistä
  • Erinomaisia yhteistyö- ja viestintätaitoja
  • Hyvää paineensietokykyä ja dynaamista työotetta
  • Kykyä priorisoida ja reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin
  • Hyviä organisointitaitoja ja pitkäjänteisyyttä

Tarjoamme Sinulle haasteellisen ja itsenäisen tehtävän menestyvässä kansainvälisessä yhtiössä, positiivisen työympäristön ja ammattitaitoisen tiimin. Vaikka etsimme pitkäjänteistä sitoutumista tähän tehtävään, organisaatiossamme on uramahdollisuuksia myös kansainvälisesti. Tehtävä ei juurikaan edellytä matkustamista.

Lisätietoja tehtävästä antaa HRS Advisors Oy:n konsultti Seija Raesola,p. 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 16.8. klo 9-11 ja 21.8. klo 14-16. Hae tehtävää oheisen linkin kautta viimeistään 25.8. ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen.

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Tekninen myyntipäällikkö/ myynti-insinööri, Betset-yhtiöt, Turku tai Nurmijärvi

Tekninen myyntipäällikkö/ myynti-insinööri, Betset-yhtiöt, Turku tai Nurmijärvi

Vuonna 1950 perustettu Betset on Suomen toiseksi suurin betonisten valmisosien valmistaja toimitila-, teollisuus- ja asuntokohteissa sekä merkittävä toimija valmisbetonimarkkinoilla. Betset panostaa toiminnan kehittämiseen sekä tarjoaa asiakkailleen monipuolisia mahdollisuuksia ja laadukkaita ratkaisuja. Ammatti¬taitoinen, motivoitunut ja sitoutunut henkilöstömme on perheyrityksemme yksi keskeinen menestystekijä.

Suomessa tehtaamme työllistävät yhteensä noin 650 henkilöä ja yhteenlaskettu vuotuinen liikevaihto on noin 125 miljoonaa euroa. Betset-yhtiöihin kuuluu Suomessa tehtaat Nurmijärvellä, Mikkelissä, Vierumäellä, Nummelassa, Turussa, Paraisilla, Kyyjärvellä, Hämeenlinnassa ja Helsingissä. www.betset.fi

Haemme vakituiseen työsuhteeseen Betset-yhtiöiden Turun tai Nurmijärven toimipaikkaan rakennusalaa tai rakennustuoteteollisuutta hyvin tunteva

TEKNINEN MYYNTIPÄÄLLIKKÖ/ MYYNTI-INSINÖÖRI

 

Meillä on pitkäaikaisia ja luottamuksellisia asiakassuhteita, joita pääset heti jatkamaan ja kehittämään. Hoidat asiakassuhteita pitkäjänteisesti, omalla ammattitaidolla, tiimin tuella ja asiakasta kuunnellen. Vastaat betonielementtimyynnistä yhdessä myyntitiimin kanssa. Työskentelet itsenäisesti sekä yhteistyössä niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa. Tarjousten laadinta tapahtuu yhdessä teknisten asiantuntijoiden kanssa.

Sinulla on rakennusalan koulutus ja työkokemus joko rakennustyömaalta, suunnittelusta tai elementtiteollisuudesta. Olet tottunut hakemaan ratkaisuja asiakkaiden toiveisiin ja osaat esittää näkemyksesi vakuuttavasti. Olet kuin kala vedessä erilaisissa asiakastilanteissa, niin pörssiyhtiöiden kulmahuoneissa kuin pienissä tehdassaleissa.

Tarjoamme sinulle työpaikan vakavaraisessa ja modernissa suomalaisessa perheyrityksessä. Meillä on matalat hierarkiat ja päätöksenteko lähellä. Olemme innovatiivisia ja kehityshakuisia, joten meillä pääset aidosti kehittämään, vaikuttamaan ja toteuttamaan isojakin hankkeita. Myös sinulla on mahdollisuus kehittää omaa osaamistasi ja edetä työurallasi.

Lisätietoja antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150, tavoitettavissa parhaiten 16.8. klo 9 – 14. Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian tai viimeistään 26.8.2019 mennessä oheisen linkin kautta. Teemme valinnan heti sopivan henkilön löydyttyä.

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Markkinointipäällikkö, Instru optiikka, Espoo

Markkinointipäällikkö, Instru optiikka, Espoo

Olemme optisen alan markkinajohtaja Suomessa ja Virossa. Alan edelläkävijänä panostamme palvelun ja tuotteiden laatuun, tutkimukseen ja tuotekehitykseen sekä alan uudistamiseen. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 118,8 miljoonaa euroa ja myymälämäärämme Suomessa 213 ja Virossa 25. Yhteensä meitä instru optiikkalaisia on noin 1000. Olemme osa optisen alan maailman johtavaa, Hollannin pörssissä listautunutta GrandVision N.V. -konsernia, jonka liikevaihto on 3,7 miljardia euroa ja jolla on noin 7000 optikkoliikettä yli 40 maassa. Kattava myymäläverkostomme, yli sadan vuoden kokemuksemme sekä kansainvälinen yhteistyö luovat vakaan pohjan kehityksellemme ja asiakaspalvelulle.

Toimimme Suomessa Instrumentarium-, Nissen- ja Keopsmyymäläbrändeillä ja Virossa Instrumentarium-brändillä. Kolme erilaista ketjua mahdollistavat asiakastarpeiden monipuolisen ymmärtämisen ja niihin vastaamisen. Välittävä asiantuntija, Instrumentarium, panostaa palveluiden kattavuuteen ja laatuun, lämpimään ja ammattitaitoiseen palveluun sekä alan ja ammattitaidon jatkuvaan kehittämiseen. Nissen tekee silmälasien ostamisesta helppoa: iloinen palveluasenne, selkeät ja edulliset hinnat sekä rento ilmapiiri takaavat, että asiakas lähtee liikkeestä hymy huulillaan.

Haemme nyt Nissen-brändille, pääkonttorillemme Espoon Sinimäkeen, Sinua

MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ

 

Tehtävässä pääset rakentamaan ja kehittämään Nissenin brändiä pitkäjänteisesti ja innovatiivisesti. Vastaat strategisella tasolla ketjun brändista ja markkinoinnista sekä käytännön tasolla kampanja- ja viestintäsuunnittelusta. Kehität myös myymäläkonseptia ja asiakaskokemusta sekä seuraat asiakasvirtoja. Tehtävä on hyvin monipuolinen, joten olet tottunut, että sinulla on monta rautaa tulessa. Tukenasi on markkinointiassistentti ja muu markkinointitiimi. Raportoit markkinointijohtajalle.

Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, kokemusta kuluttajabrändien markkinoinnista ja myymäläkonsepteista. Sinulla kokemusta tai ainakin vahvaa kiinnostusta digitaaliseen markkinointiin ja verkkokauppaan. Olet itsenäinen tekijä, hahmotat kokonaisuudet ja isot linjat, mutta myös operatiiviset asiat tulevat hoidettua. Uskallat uudistaa ja haastaa, pidät langat käsissäsi, toimit hyvässä yhteistyössä sekä sisäisten että ulkoisten yhteistyökumppaneiden kanssa. Sinulla on hyvät IT-taidot ja kommunikoit sujuvasti paitsi suomen kielellä, myös englanniksi.

Tarjoamme sinulle markkinajohtajan arvostetun ja monipuolisen tehtävän, mahdollisuuden kehittää ja kehittyä sekä edetä uralla eteenpäin joko Suomessa tai kansainvälisesti.

Lisätietoja antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150. Täytä oheinen sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 24.7.2019 mennessä.

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Aluejohtaja, Instru optiikka, Espoo

Aluejohtaja, Instru optiikka, Espoo

Olemme optisen alan markkinajohtaja Suomessa ja Virossa. Alan edelläkävijänä panostamme palvelun ja tuotteiden laatuun, tutkimukseen ja tuotekehitykseen sekä alan uudistamiseen. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 118,8 miljoonaa euroa ja myymälämäärämme Suomessa 213 ja Virossa 25. Yhteensä meitä instru optiikkalaisia on noin 1000. Olemme osa optisen alan maailman johtavaa, Hollannin pörssissä listautunutta GrandVision N.V. -konsernia, jonka liikevaihto on 3,7 miljardia euroa ja jolla on noin 7000 optikkoliikettä yli 40 maassa. Kattava myymäläverkostomme, yli sadan vuoden kokemuksemme sekä kansainvälinen yhteistyö luovat vakaan pohjan kehityksellemme ja asiakaspalvelulle.

Toimimme Suomessa Instrumentarium-, Nissen- ja Keopsmyymäläbrändeillä ja Virossa Instrumentarium-brändillä. Kolme erilaista ketjua mahdollistavat asiakastarpeiden monipuolisen ymmärtämisen ja niihin vastaamisen. Välittävä asiantuntija, Instrumentarium, panostaa palveluiden kattavuuteen ja laatuun, lämpimään ja ammattitaitoiseen palveluun sekä alan ja ammattitaidon jatkuvaan kehittämiseen. Nissen tekee silmälasien ostamisesta helppoa: iloinen palveluasenne, selkeät ja edulliset hinnat sekä rento ilmapiiri takaavat, että asiakas lähtee liikkeestä hymy huulillaan.

Haemme pääkonttorillemme Espoon Sinimäkeen, Sinua

ALUEJOHTAJA

 

Tehtävänäsi on pääkaupunkiseudun myymälöiden myynnin, kannattavuuden ja markkinaosuuden kasvattaminen. Koutsaat alueen myymäläpäälliköitä parhaisiin tuloksiin, kehität toimintamalleja ja resursseja, budjetoit ja varmistat konseptien ja muutosten läpiviennin.

Odotamme sinulta vahvaa kokemusta myynnin ja ihmisten johtamisesta. Sinulla on liiketoiminnan strategista ja operatiivista kokemusta ja ymmärrät myymälätoiminnan tulokseen vaikuttavia tekijöitä. Vähittäiskauppa-ala on sinulle hyvin tuttua, mutta kokemusta optiselta alalta emme edellytä.

Olet esimiehenä kokenut ja osaava ja sinulla on erinomaisia näyttöjä tuloksenteosta. Sinulla on sekä kykyä että halua haastaa ja ottaa vastuuta. Sinulla on korkeakoulututkinto, hyvät IT-taidot ja kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi englanniksi. Kokemus kansainvälisessä organisaatiossa työskentelystä on tehtävässä eduksi.

Tarjoamme sinulle markkinajohtajan arvostetun ja monipuolisen tehtävän, mahdollisuuden kehittää ja kehittyä sekä edetä uralla eteenpäin joko Suomessa tai kansainvälisesti. Saat organisaation ammattilaisilta vahvaa tukea mm. henkilöstö- ja talousasioihin.

Lisätietoja antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150. Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 24.7.2019 mennessä oheisen linkin kautta:

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Key Account Manager, GI, Western part of Finland

Key Account Manager, GI, Western part of Finland

Are you looking for a patient-focused, innovation-driven company that will inspire you and support your career? If so, be empowered to take charge of your future at Takeda.

Join us as a Key Account Manager, GI

 

Takeda is a global, values-based, R&D-driven biopharmaceutical leader headquartered in Japan, committed to bringing Better Health and a Brighter Future to patients by translating science into highly-innovative medicines. Takeda focuses its R&D efforts on four therapeutic areas: Oncology, Gastroenterology (GI), Neuroscience and Rare Diseases. We also make targeted R&D investments in Plasma-Derived Therapies and Vaccines. We are focusing on developing highly innovative medicines that contribute to making a difference in people’s lives by advancing the frontier of new treatment options and leveraging our enhanced collaborative R&D engine and capabilities to create a robust, modality-diverse pipeline. Our employees are committed to improving quality of life for patients and to working with our partners in health care in approximately 80 countries and regions.

For more information, visit https://www.takeda.com

Your Key Account Manager’s region covers Western part of Finland.

You are responsible for leading and developing local strategic customer relationships to grow Takeda’s business within compliance and legal requirements. You will formulate comprehensive and insightful key account plans to build trustful relationships with key stakeholders. As a result-oriented person, you execute these plans efficiently and in a systematic manner. You take responsibility, initiative, show commitment to your work, and act as an ambassador for the Takeda brand. You will report to Business Unit Director.

We appreciate previous experience within Gastroenterology, IBD or other biologic therapeutic areas and proven results in promoting pharmaceutical products with high demand of clinical explanation. You demonstrate a high level of strategic and analytical thinking and consider yourself as an entrepreneurial person who is able to convert market and therapy knowledge into business success. To succeed in this position, you have to enjoy working in the field. You have fluent oral and written Finnish and good oral and written English.

Empowering Our People to Shine

Learn more at takedajobs.com

 

 

For more information, please contact Pia Paavilainen at HRS Advisors Oy, tel. +358 50 3059 217. Please, leave your application no later than 12th of August at www.takedajobs.com

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Share This