Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita psykologitaustaisia henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa.

Tavoitteemme on saattaa työntekijä ja työnantaja onnistuneesti yhteen. Autamme löytämään avoimeen työpaikkaan parhaiten sopivan henkilön nopeasti ja tehokkaasti. Työnhakijalle etsimme hänen kykyjään ja kiinnostustaan vastaavan tehtävän ja työnantajalle avoinna olevaan tehtävään parhaiten sopivan työntekijän. Tarjoamme ammattitaitoisen ratkaisun kaikkiin rekrytoinnin haasteisiin.

 

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palvelumme tekee mutkattomaksi se, että olet yhteydessä suoraan asiantuntijaan ilman välikäsiä. Suoran kontaktin ansiosta asioiden hoito on nopeaa ja vaivatonta. Tämä takaa myös sen, että tunnemme yrityksesi ja toimialasi. Etsitpä uutta työtä tai työntekijää, meiltä saat aina sellaista palvelua kuin tarvitset. Etsimme sopivat henkilöt osa- ja kokoaikaisiin tehtäviin sekä määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Uuden henkilön palkkaaminen sisältää aina riskin, joten oikea valinta kannattaa varmistaa ammattilaisen avulla.

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Business Controller, Business Area / Espoo/ Tampere

Business Controller, Business Area / Espoo/ Tampere

VTT-logo JPG

Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy on yksi Euroopan johtavista tutkimus- ja teknologiaorganisaatioista, joka tuottaa kansainvälistä kilpailukykyä lisääviä tutkimus- ja innovaatiopalveluita yrityksille ja julkiselle sektorille. Näytämme tietä tulevaisuuteen ja tuottavuuteen kehittämällä uusia älykkäitä teknologioita, liiketoimintakonsepteja sekä innovatiivisia palveluita. Teemme teknologiasta tulosta – ihmisten parhaaksi.

Etsimme Älykäs teollisuus ja energiajärjestelmät liiketoiminta-alueelle sinua aktiivinen ja kehityshenkinen

BUSINESS CONTROLLER

asemapaikkanasi joko Espoo tai Tampere

Tehtävässäsi:  

  • Vastaat liiketoiminta-alueen taloudesta, sen ennustamisesta ja seurannasta
  • Toimit liiketoiminta-alueen johtoryhmän jäsenenä
  • Tuet liiketoiminta-alueen päälliköitä ja johtoa talous-, rahoitus- ja riskienhallintaan liittyvissä operatiivisissa kysymyksissä
  • Osallistut investointien valmisteluun yhdessä liiketoimintajohdon kanssa
  • Teet tiivistä yhteistyötä keskitetyn taloushallinnon kanssa koordinoiden ja johtaen liiketoiminta-alueesi taloutta olemassa olevien ohjeiden ja poliitikoiden mukaisesti
  • Osallistut erikseen sovittaviin VTT-tason kehityshankkeisiin ja tarvittaessa myös tilinpäätöksen laadintaan

Odotamme sinulta ylemmän korkeakoulututkinnon lisäksi:

  • vahvaa sisäisen laskennan osaamista
  • kirjanpidon ymmärrystä
  • ymmärrystä tutkimustoiminnasta, julkisen rahoituksen hakemisesta sekä sen ehdoista
  • kykyä hahmottaa projektiliiketoiminnan ansaintalogiikkaa
  • kykyä analysoida liiketoimintaa
  • siirtohinnoittelun periaatteiden ymmärrystä
  • sujuvaa englannin kielen taitoa
  • näyttöä kehityshankkeisiin osallistumisesta ja/tai kykyä vetää niitä

Olet laskennan ammattilainen, jolla on kykyä rakentavasti haastaa ja kehittää totuttuja toimintoja sekä perustella näkemyksesi. Hyvien esiintymis-, vuorovaikutus- ja tiimityötaitojen lisäksi toimit luontevasti vastuualueellasi itsenäisessä päätöksenteossa. Hahmotat kokonaisuuksia kyeten kuitenkin samalla myös tarkkaan työskentelyyn.

Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä huippuosaajien asiantuntijaorganisaatiossa, jossa rakennamme menestystä ja hyvinvointia teknologisten innovaatioiden välityksellä. Pääset haastamaan itseäsi ja kehittämään osaamistasi dynaamiseen ja moderniin ympäristöön vaihtelevien ja vastuullisten tehtävien parissa. VTT:llä haluamme erityisesti panostaa henkilöstömme hyvinvointiin ja hyvään työyhteisöön ja palkita onnistumisia ja aikaansaannoksia. Tule mukaan kehittämään ratkaisuja paremman tulevaisuuden puolesta!

Lisätietoja voi tiedustella HRS Advisors Oy, Pia Paavilainen, puh. 050 3059 217. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 26.8.2018 mennessä osoitteessa www.hrsadvisors.fi.

Hae tästä

 

Head of Field Force, Cloetta Suomi, Turku

Head of Field Force, Cloetta Suomi, Turku

Cloetta Suomi Oy on osa Cloetta-konsernia, joka on pohjoismaiden johtava makeistalo. Osuutemme Suomen makeismarkkinoista on yli neljännes arvossa mitattuna. Tarjoamme laajan makupaletin brändituotteita, joiden mukana on helppo hymyillä. Tuotekehityksemme pohjaa aina suomalaisten makumieltymyksiin ja tarpeisiin, mutta tukenamme on myös vahva kansainvälinen Cloettan makeisosaajien verkosto. Cloetta on ksylitolituotteillaan terveiden hampaiden asialla. Xylitol-Jenkki ja Läkerol Dents ovat vaikuttaneet suun hyvinvointiin jo vuosikymmenien ajan. Muita Suomessa tunnettuja brändejä ovat Mynthon, Sisu, Läkerol, Tupla, Royal, TV Mix ja Aakkoset sekä Karkkikatu- ja Candyking-irtomakeiset. Meitä cloettalaisia on Suomessa yli 200 ja yrityksemme pääkonttori sijaitsee Turussa.

Haemme pääkonttoriimme Turkuun kenttämyynnin vetäjää.

HEAD OF FIELD FORCE

Tehtävässä vastaat liiketoimintasuunnitelmiemme toimeenpanosta myyntikentällä, jossa työskentelee noin 130 päivittäistavarakaupan myynnin ammattilaista. Vastuullasi on kenttämyynnin suorituksen, osaamisen ja hyvinvoinnin johtaminen yhdessä aluekenttäpäälliköiden kanssa. Johdat myyntikenttää paitsi taloudellisten tunnuslukujen avulla, myös mittaamalla asiakastyytyväisyyttä ja seuraamalla henkilöstöön liittyviä avainmittareita. Kokemuksesta tiedämme, että parhaat tulokset syntyvät, kun henkilöstö on motivoitunutta, yhteistyökykyistä ja työhönsä intohimoisesti suhtautuvaa.

Toivomme Sinulta liiketoimintalähtöistä ajattelua, kykyä hahmottaa kokonaisuuksia ja keskittyä olennaiseen, sillä työssäsi suunnittelet ja kehität myyntikentän toimintamalleja ja jalkautat niitä kenttäorganisaatioon. Olet tottunut esiintyjä ja vakuutat sekä kenttäorganisaation ammattilaiset että pääkonttorin asiantuntijat ja johdon. Tehtävässä edellytetään matkustusvalmiutta pääasiassa pääkaupunkiseudulla, mutta myös tarvittaessa muualla Suomessa. Kommunikoit suomen lisäksi sujuvasti myös englannin kielellä. Sinulla on mielellään AMK- tai yliopistotason peruskoulutus ja kokemusta myynnistä FMCG-alalla. Edellytämme useamman vuoden kokemusta myynnin esimiestehtävistä. Persoonana olet innostava, tavoitteellinen, tartut toimeen ripeästi ja haluat saada aikaan tuloksia yhteistyössä muiden kanssa.

Tarjoamme Sinulle myynnin näköalapaikan kansainvälisessä organisaatiossa lähellä toimivaa johtoa.  Pääset vaikuttamaan liiketoiminnan tuloksellisuuteen. Työtilamme Turussa sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien päässä. Yhteiset arvomme Fokusointi, Yhteispeli, Intohimo ja Ylpeys ohjaavat arjen toimintaamme. Uskomme siihen, että töissä pitää olla myös hauskaa, sillä makeiset ovat iloinen asia!

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa Seija Raesola HRS Advisorsista puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 26.8.2018 oheisen linkin kautta

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ LINKISTÄ

 

Senior KAM, Eckes-Granini Finland, Turku

Senior KAM, Eckes-Granini Finland, Turku

Eckes-Granini Finland Oy Ab:n tuotteet ovat vuosikymmenten varrella tulleet tutuiksi usealle sukupolvelle ja ovat luonnollinen osa suomalaisten arkea. Marli ja Mehukatti -tuotemerkkien alla on jatkuvasti tuotu markkinoille uudenlaisia juomia, ja joistakin niistä on muodostunut jo suorastaan klassikoita. Myös God Morgon täysmehut ovat osa Eckes-Graninin tuotevalikoimaa. Jokaisella meistä on mehujen joukossa omat suosikkituotteemme ja monet niistä tuovat mieleen mukavan nostalgisia muistoja.

Eckes-Granini Finland Oy Ab on osa Euroopan johtavaa mehuliiketoiminta-konsernia Eckes-Granini Group GmbH:ta, jonka pääkonttori sijaitsee Saksassa. Eckes-Granini Finlandin tuotanto on Suomessa keskitetty Turun tuotanto-laitokseen.

www.eckes-granini.fi  www.juissi.fi  www.mehukatti.com  www.godmorgon.fi

Haemme nyt Sinua, FMCG-myynnin ammattilainen 

Senior KAM

Vastaat työssäsi omien asiakkuuksiesi lisäksi kokonaismyynnin suunnittelusta, seurannasta ja analysoinnista. Toimit kokeneen myyntitiimin esimiehenä. Teet aktiivista yhteistyötä organisaation eri asiantuntijoiden, erityisesti logistiikan ja taloushallinnon kanssa. Tehtävässäsi raportoit kaupalliselle johtajalle.

Työskentelet Eckes-Granini Finlandin modernilla tehtaalla Turussa, mutta tehtävä sisältää myös liikkumista asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden luona. Kansainvälisiä yhteyksiä ja kokouksia on jonkin verran.   

Odotamme sinulta kokemusta ja näyttöjä päivittäistavarakaupan myynnistä ja myynnin johtamisesta. Esimiehenä olet johdonmukainen ja muita mukaan innostava. Olet tottunut esiintymään, vaikuttamaan ja tekemään yhteistyötä organisaation sisällä sekä ulkoisten kumppanien ja sidosryhmien kanssa. Sinulla on kaupallinen korkeakoulututkinto ja kommunikoit luontevasti myös englannin kielellä. IT-taidot ovat sinulla hyvin hallussa.  

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja arvostetun paikan kaikkien suomalaisten hyvin tuntemien Marli, Mehukatti ja God morgon -brändien parissa sekä ammattimaisen tiimin ympärillesi. Tehtävä antaa sinulle hyvän näköalapaikan taloudellisesti vakaaseen, kansainväliseen elintarvikealan yritykseen. Yrityksemme sisäinen konserniyhteistyö antaa mahdollisuuksia myös kansainvälisiin kehityspolkuihin.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 26.8.2018 oheisen linkin kautta.

 HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Toiminnanjohtaja, Helsingin seudun kesäyliopisto, Helsinki

Toiminnanjohtaja, Helsingin seudun kesäyliopisto, Helsinki

Helsingin seudun kesäyliopistosäätiö on yleishyödyllinen säätiö, jonka jäseniä ovat Helsingin, Espoon, Kauniaisten ja Vantaan kaupungit sekä Helsingin yliopisto. Säätiö ylläpitää Helsingin seudun kesäyliopistoa, joka antaa vapaan sivistystyön lain mukaisesti mm. avointa korkeakouluopetusta, monipuolista kielikoulutusta sekä eri alojen harrastekursseja ja ammatillista täydennyskoulutusta.  Järjestämme vuosittain yli 700 kurssia ja opetuksemme on kaikille avointa. 

Kesäyliopisto on aktiivinen kaupunkilaisia, asiantuntijoita ja muita sivistystoimijoita yhdistävä avoin foorumi, joka tarjoaa monimuotoisia mahdollisuuksia oppimisen iloon ja inhimilliseen kasvuun elämän eri vaiheissa. www.kesayliopistohki.fi

 Helsingin seudun kesäyliopisto

 

Oletko koulutuskentän osaaja ja innovatiivinen toiminnan kehittäjä?

Oletko laajenevan toimintamme visionäärinen

TOIMINNANJOHTAJA

Tehtävänäsi on kesäyliopiston toimintaedellytysten varmistaminen ja kehittäminen sekä toiminnan, talouden ja henkilöstön johtaminen. Toiminnanjohtaja toimii myös vapaan sivistystyön lain mukaisesti kesäyliopiston rehtorina. Edelläkävijänä edistät strategian mukaista toiminnan uudistamista yhdessä asiantuntevan ja sitoutuneen henkilöstömme kanssa. Valmistelet ja esittelet hallitukselle säätiötä ja kesäyliopistoa koskevat asiat ja vastaat hallituksen päätösten toimeenpanosta.

Odotamme sinulta kykyä katsoa eteenpäin ja muodostaa visio toiminnalle. Sinulla on toimivat yhteistyöverkostot, joita kehität jatkuvasti. Edustat mielelläsi kesäyliopistoa eri yhteyksissä ja johdat kesäyliopistoa hyvässä yhteisymmärryksessä hallituksen ja henkilöstön kanssa. Ihmisläheisen ja vuorovaikutteisen lähestymistavan lisäksi omaat hyvät viestintätaidot ja hallitset keskeiset talousasiat.

Sinulla on ylempi korkeakoulututkinto ja pätevyys toimia oppilaitoksen rehtorina tai edellytykset pätevöitymiseen. Tunnet opetusalaa, korkeakoulumaailmaa ja vapaan sivistystyön kenttää, sekä ymmärrät markkinoinnin ja brändäyksen merkityksen toiminnalle.

Tarjoamme vastuullisen, laaja-alaisen ja kehittyvän tehtävän asiantuntijaorganisaatiossamme. Monipuolisessa tehtävässä pääset aidosti kehittämään toimintaamme sivistyksen ja koulutuksen tarjoajana ja mahdollistajana sekä yhteiskunnallisena vaikuttajana. Kesäyliopistomaailmassa edistämme sivistystä suurella sydämellä.

Lisätietoja antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150 sekä säätiön hallituksen puheenjohtaja Laura Nordström p. 046 540 5190 22.8. klo 11 – 13 ja 30.8. klo 15 – 17. Täytä sähköinen hakulomake ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 2.9.2018 mennessä oheisen linkin kautta.

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Process Manager for Finance Organization / Outotec / Espoo

Process Manager for Finance Organization / Outotec / Espoo

2000px-Outotec-Logo.svg

 

Outotec provides leading technologies and services for the Sustainable use of Earth’s natural resources. As the global leader in minerals and metals processing technology, we have developed many breakthrough technologies over the decades for our customers in metals and mining industry. We also provide innovative solutions for industrial water treatment, the utilization of alternative energy sources and the chemical industry. Outotec shares are listed on NASDAQ OMX Helsinki. www.outotec.com

At Outotec we are passionate about building innovative and sustainable solutions that fulfill world’s growing need for natural resources. We are continuously entering new markets and businesses, which creates interesting opportunities for personal and professional growth in our multinational work environment.

We are currently seeking a Process Manager to join our Finance and Control Organization and be responsible for operations and performance of PtP process. We are looking for a customer-oriented leader with a good understanding of business targets, end to end processes and accounting principles. Essential is that you have a hands-on attitude and a genuine interest in operative processes. The location is Espoo.

As Process Manager, you will:

  • Be responsible for the operations and performance of PtP process across all SSC locations including Accounts Payable, Payments and Intra Group Accounting
  • Manage collaboration with all Espoo SSC teams, Market area teams, Supply and Outotec Business organization
  • Be responsible for organizing the PtP roles and responsibilities to ensure stabile, efficient and good quality of PtP process
  • Be responsible for your end-to-end process teams in terms of coaching, performance management, rewards & recognition and competence development
  • Increase accounting and business understanding in PtP teams to meet the expectations of our internal customers and external stakeholders
  • Participate in communication and coordination of Audit Work in co-operation with Group Accounting
  • Constantly seek for ways how to improve the quality and process efficiency

To succeed, you will need:

  • Deep knowledge in own end-to-end process & tools
  • Change management skills
  • Good leadership skills
  • Focused on business targets
  • Customer oriented attitude
  • Excellent system knowledge
  • Service mind-set and communication skills
  • Fluent in English, other language skills a plus
  • Basic understanding of IFRS and GAAP
  • Good understanding of accounting principles

In this role you have a possibility to develop yourself: you will be able to grow in the role and take more responsibility on international projects and indirect taxation depending on your background. You will also have the opportunity to develop on other areas on financial accounting and controlling.

For further information, please contact Pia Paavilainen from HRS Advisors, tel. +358 50 305 9217. To apply, please complete the application form  and submit your CV and application with a salary request by August 15th.

Apply Here

Material Master Data Concept Owner / Stora Enso / Helsinki

Material Master Data Concept Owner / Stora Enso / Helsinki

Logo ilman tekstiä

Part of the bioeconomy, Stora Enso is a leading global provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper. We believe that everything that is made from fossil-based materials today can be made from a tree tomorrow. Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm (STE A, STE R). In addition, the shares are traded in the USA as ADRs (SEOAY). storaenso.com

We are now looking for a

Material Master Data Concept Owner

to join our team in Helsinki.

 

You are responsible for developing material master data management (MDM) in alignment with Stora Enso MDM strategy based on the needs of business divisions and group functions to support the Stora Enso business strategy and targets. You gather and present overall requirements for material master data, and deploy agreed master data practices, quality specifications and rules. You work in collaboration with the MDM team to implement MDM best practices, oversee that policies are followed in process design, and act as supervisor to material master data stewards. You also participate in enterprise architecture development providing material master data input.

Qualifications

  • Knowledge of leading practices for material master data governance, processes, quality standards and supporting tooling in information management and data architecture
  • 5+ years of related work experience
  • Strategic thinking and vision to develop solutions that serve business objectives
  • Excellent understanding of both business and technical needs related to MDM requirements management
  • Understanding of end-to-end business processes that produce and utilize material master data
  • Experience of business operations where material master data is utilized, such as sourcing, plant maintenance, finance or logistics
  • Good overall understanding of information management systems
  • Expertise in using support tools such as SAP in MDM implementation
  • Experience in change management and large implementation projects
  • A relevant bachelor’s or master’s degree
  • Hands-on systems experience as well as experience in information and system architecture modeling are considered an advantage
  • Excellent English skills are required, Finnish and Swedish are considered an advantage

We offer you interesting challenges and wide responsibilities using the latest standards in the field. You will have the opportunity to be part of creating something new at Stora Enso, a global company dedicated to responsible action and cutting edge sustainable products. We invite you to join our journey.

For further information, please contact HRS Advisors consultants Krister Botell, tel. +358 50 304 2410 or Maiju Kangas, tel. +358 50 302 7185 on Wednesdays and Thursdays. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with a salary request by August 12th, 2018.

APPLY HERE

Product Master Data Concept Owner / Stora Enso / Helsinki or Stockholm

Product Master Data Concept Owner / Stora Enso / Helsinki or Stockholm

Logo ilman tekstiä

 

Part of the bioeconomy, Stora Enso is a leading global provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper. We believe that everything that is made from fossil-based materials today can be made from a tree tomorrow. Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm (STE A, STE R). In addition, the shares are traded in the USA as ADRs (SEOAY). storaenso.com

We are now looking for a

Product Master Data Concept Owner

to join our team in Helsinki or Stockholm.

 

You are responsible for developing product master data management (MDM) in alignment with Stora Enso MDM strategy based on the needs of business divisions and group functions to support the Stora Enso business strategy and targets. You gather and present overall requirements for product master data, and deploy agreed master data practices, quality specifications and rules. Your responsibilities also include organizing, updating and maintaining the Stora Enso master product tree. You work in collaboration with the MDM team to implement MDM best practices, and oversee that policies are followed in process design. You also participate in enterprise architecture development providing product master data input.

Qualifications

  • Knowledge of leading practices for product master data governance, processes, quality standards and supporting tooling in information management and data architecture
  • 3+ years of related work experience
  • Strategic thinking and vision to develop solutions that serve business objectives
  • Excellent understanding of both business and technical needs related to MDM requirements management
  • Understanding of end-to-end business processes that produce and utilize product master data
  • Good overall understanding of information management systems
  • Expertise in using support tools such as SAP in MDM implementation
  • Experience in change management and large implementation projects
  • A relevant bachelor’s or master’s degree
  • Hands-on systems experience as well as experience in information and system architecture modeling are considered an advantage
  • Excellent English skills are required, Finnish and Swedish are considered an advantage

We offer you interesting challenges and wide responsibilities using the latest standards in the field. You will have the opportunity to be part of creating something new at Stora Enso, a global company dedicated to responsible action and cutting edge sustainable products. We invite you to join our journey.

For further information, please contact HRS Advisors consultants Krister Botell, tel. +358 50 304 2410 or Maiju Kangas, tel. +358 50 302 7185 on Wednesdays and Thursdays. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with a salary request by August 12th, 2018.

APPLY HERE

Customer Master Data Concept Owner / Stora Enso / Helsinki or Stockholm

Customer Master Data Concept Owner / Stora Enso / Helsinki or Stockholm

Logo ilman tekstiä

Part of the bioeconomy, Stora Enso is a leading global provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper. We believe that everything that is made from fossil-based materials today can be made from a tree tomorrow. Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm (STE A, STE R). In addition, the shares are traded in the USA as ADRs (SEOAY). storaenso.com

We are now looking for a

Customer Master Data Concept Owner

to join our team in Helsinki or Stockholm.

 

You are responsible for developing customer master data management (MDM) in alignment with Stora Enso MDM strategy based on the needs of business divisions and group functions to support the Stora Enso business strategy and targets. You gather and present overall requirements for customer master data, and deploy agreed master data practices, quality specifications and rules. You work in collaboration with the MDM team to implement MDM best practices, and oversee that policies are followed in process design. You also participate in enterprise architecture development providing customer master data input.

Qualifications

  • Knowledge of leading practices for customer master data governance, processes, quality standards and supporting tooling in information management and data architecture
  • 3+ years of related work experience
  • Strategic thinking and vision to develop solutions that serve business objectives
  • Excellent understanding of both business and technical needs related to MDM requirements management
  • Understanding of end-to-end business processes that produce and utilize customer master data
  • Experience of business operations where customer master data is utilized, such as sales & marketing, supply chain, logistics or finance
  • Good overall understanding of information management systems
  • Expertise in using support tools such as CRM in MDM implementation
  • Experience in change management and large implementation projects
  • A relevant bachelor’s or master’s degree
  • Hands-on systems experience as well as experience in information and system architecture modeling are considered an advantage
  • Excellent English skills are required, Finnish and Swedish are considered an advantage

We offer you interesting challenges and wide responsibilities using the latest standards in the field. You will have the opportunity to be part of creating something new at Stora Enso, a global company dedicated to responsible action and cutting edge sustainable products. We invite you to join our journey.

For further information, please contact HRS Advisors consultants Krister Botell, tel. +358 50 304 2410 or Maiju Kangas, tel. +358 50 302 7185 on Wednesdays and Thursdays. To apply, please complete the application form submit your CV and application with a salary request by August 12th, 2018.

APPLY HERE

Advisor, Espoo

Advisor, Espoo

HRS_logo

HRS Advisors on kokeneiden psykologitaustaisten henkilöstöalan ammattilaisten yritys, jonka ydinosaamista ovat suorahaut ja muut rekrytointiprosessit, henkilöarvioinnit sekä johtamisen kehittäminen ja uraohjaus. Toimimme yli 80 toimialalla ja toimialueemme on koko Suomi. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Tampereella ja Turussa.

Toimintamme kasvaessa ja laajentuessa haemme joukkoomme lisävahvistusta. Meillä työtä tehdään laadukkaasti ja aidosti asiakaslähtöisesti. Työyhteisömme on innostunut, mukaansatempaava ja huumorintajuinen. Olemme ajan hermolla oleva ketterä toimija ja alallamme arvostettu ja toivottu yhteistyökumppani: kasvumme onkin ollut viime vuosina huimaa. Nyt etsimme joukkoomme sinua haasteisiin tarttuva ja liike-elämälähtöinen

ADVISOR

Odotamme sinulta aktiivista ja innovatiivista otetta, tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa sekä aikaisempaa liike-elämätuntemusta ja kokemusta henkilöstö- tai rekrytointialalta.

Sovit hyvin joukkoomme, jos olet energinen, yritteliäs ja ihmisten parissa viihtyvä verkostoituja. Pidämme asiakaslähtöisyyttä, laadukkuutta, vastuullisuutta sekä uudistumiskykyä toimintamme tärkeimpinä elementteinä. Meille on tärkeää tehdä työmme tosissaan, mutta kuitenkin positiivisella vireellä!

Miksi HRS Advisors olisi juuri sinun valintasi? Olemme erikoistuneet johdon ja keskijohdon sekä koulutettujen erityisasiantuntijoiden rekrytointeihin ja suorahakuun. Prosessimme toteutetaan yksilöä arvostaen ja sparraavalla otteella. Vannomme monimenetelmäisyyden ja digiajan mukaisen toiminnan nimeen, ja uskomme yhdessä tekemiseen ja oppimiseen Tehtäviisi voi kuulua rekrytoinnin lisäksi johtoryhmien valmennusta, outplacement- ja coaching-prosesseja riippuen siitä mitä osaat ja missä haluat kehittyä.

Pääasiallisena toimipisteenäsi on Espoon toimistomme, mutta meillä on laaja asiakaskunta myös Turun ja Tampereen seudulla. Sujuva englannin kielen taito on keskeistä, sillä osa asiakkaistamme toimii kansainvälisillä markkinoilla.

Oletko sinä uusi Ässä joukkoomme? Jätä hakemuksesi 15.8. mennessä. Lisätietoja antaa HRS Advisorsin toimitusjohtaja Toni Koskinen p. 040 742 7525

Jätä hakemus

Key Account Manager, IBD / Southern part of Finland.

Key Account Manager, IBD / Southern part of Finland.

Takeda_Logo_Outline_RGB

Are you looking for a patient-focused, innovation-driven company that will inspire you and support your career? If so, be empowered to take charge of your future at Takeda.

Join us as a

Key Account Manager, IBD

Takeda is a global pharmaceutical leader with more than 30,000 professionals working together across more than 70 countries. We have an unwavering dedication to put people first and we live our values of Takeda-ism: Integrity, Fairness, Honesty, and Perseverance. We are united by our more than 230-year legacy of research-based pharmaceuticals and our mission to strive toward Better Health and a Brighter Future for people worldwide through leading innovation in medicine.

Operating across 32 countries, our Europe and Canada region is diverse, dynamic and at the forefront of supporting our mission of delivering better health for patients through leading innovations in gastroenterology, central nervous system, oncology, and vaccines.

Here, everyone matters and you will be a vital contributor to our inspiring, bold mission. At Takeda, you will make an impact on people’s lives – including your own.

Your Key Account Manager’s region covers Southern part of Finland.

You are responsible for leading and developing local strategic customer relationships to grow Takeda’s business within compliance and legal requirements. You will formulate comprehensive and insightful key account plans to build trustful relationships with key stakeholders. As a result-oriented person, you execute these plans efficiently and in a systematic manner. You take responsibility, initiative, show commitment to your work, and act as an ambassador for the Takeda brand. You will report to Business Unit Director.

We appreciate previous experience within Gastroenterology, IBD or other biologic therapeutic areas and proven results in promoting pharmaceutical products with high demand of clinical explanation. You demonstrate a high level of strategic and analytical thinking and consider yourself as an entrepreneurial person who is able to convert market and therapy knowledge into business success. To succeed in this position you have to enjoy working in the field. You have fluent oral and written Finnish and good oral and written English.

What Takeda can offer you:

We strive to create a work environment that reflects Takeda’s overall ambition towards ’better health, brighter future’ – starting with our own employees through our Takeda FIT program.

Empowering Our People to Shine

Learn more at www.takedajobs.com

For more information, please contact Saku Schmidt at Takeda, tel. +358 40 709 4686 or Pia Paavilainen at HRS Advisors, tel. +358 50 305 9217. Please submit your application by August 12, 2018.

Asiakaspäällikkö / Conaxess Trade, Etelä-Suomi

Asiakaspäällikkö / Conaxess Trade, Etelä-Suomi

conaxess_logo

Jalotofu KavliPlantiRisella2bonduelle

twinings       wasabarilla oldelpaso

Conaxess Trade Finland Oy on yksi Suomen johtavista päivittäistavarakaupan myynti- ja markkinointiyrityksistä. Toimimme päivittäistavaratuotteiden sekä alkoholituotteiden vähittäis-  ja tukkukaupassa. Edustamiamme tuotemerkkejä ovat mm. Jalotofu, Kavli, Planti, Soy King, Risella, Bonduelle, Twinings, Wrigley, Mentos, Wasa, Barilla ja Old El Paso

Conaxess-yhtiöt ovat osa saksalaista Aurelius-konsernia, ja ne toimivat Pohjoismaiden lisäksi saksankielisessä Euroopassa. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Malmilla. Lisätietoja yrityksestä löydät osoitteesta www.conaxesstrade.com/fi

Conaxess Traden liiketoiminta on vahvassa kasvussa ja tarvitsemme Food Service -tiimimme riveihin myyntitykkiä, joka tuntee alan toimintamallit. Haemme nyt Etelä-Suomen alueelle Sinua,

ASIAKASPÄÄLLIKKÖ

 

Myyntialue rakentuu Turun, Tampereen ja Lappeenrannan akselille, mutta työ vaatii matkustusvalmiutta myös muualle Suomeen. Konttoripäivinä toimipaikkana on Helsingin Malmilla sijaitseva Conaxess Traden toimisto. Haettavan henkilön ihanteellinen asuinpaikka on enintään 100 km säteellä pääkaupunkiseudulta.

Tehtävässäsi vastaat:

  • Food Service -tuoteportfolion tuotteiden myynnin kasvattamisesta
  • Julkisen ja yksityisen sektorin asiakkuuksista alueella
  • Valtakunnallista sopimusasiakkaista alueella
  • Alueesi myynnistä ja tuloksesta sekä uusasiakashankinnasta

Odotamme hakijalta:

  • Food Service -toimintamallien tuntemusta ja jo muodostuneita kontaktiverkostoja
  • Myyntikokemusta elintarvikkeiden parista ja asiakassopimusten teosta
  • Määrätietoista ja tuloshakuista myyntiasennetta sekä systemaattista työskentelyotetta
  • Ymmärrystä asiakaskannattavuuden laskennasta ja kykyä tarjota asiakkaiden tarpeisiin sopivat ratkaisut
  • Matkustusvalmiutta sekä halua kehittyä ja menestyä muuttuvassa toimintaympäristössä
  • Microsoft Office -työkalujen hyvää hallintaa (Excel, Word, Powerpoint)
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta

Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja monipuolisen tehtävän kasvavassa alan kärkiyhtiössä, jossa arvostetaan henkilöstön halua kehittyä edelleen. Meille henkilökunnan viihtyvyys ja hyvinvointi ovat tärkeitä asioita. Tarjoamme henkilöstöllemme kilpailukykyiset edut, kuten kattavan työterveyshuollon.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Maiju Kangas 050 302 7185.  Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 12.8.2018 mennessä.

Jätä hakemus

Operations Manager/ Stora Enso, Tampere

Operations Manager/ Stora Enso, Tampere

Logo ilman tekstiä

Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion, with an operational EBIT of EUR 1 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki Oy (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm AB (STE A, STE R). 

Are you looking for the next step in your career where you would have the possibility to make use of your experience from several areas of operations? And at the same time be in the heart of the digitalization and transformation of Stora Enso?

Packaging Solutions division provides fibre-based board materials and corrugated packaging products and services designed for a wide array of applications. Our renewable high-end packaging solutions serve leading converters, brand owners, and retailers across multiple industries looking to optimise performance and drive innovation.

Stora Enso Division Packaging Solutions in Tampere is now looking for a

Operations Manager in Intelligent Packaging

Intelligent Packaging by Stora Enso is driving digital transformation, providing real-time connectivity across supply chains for both B2B and B2C sectors. The application of technologies (e.g RFID, NFC, IoT) in packaging is redefining supply chain optimization through data capture, service integration and security whilst also delivering sales acceleration through brand enhancement and customer experience.

Intelligent Packaging is about to establish a new production facility in Tampere and we are looking for an energetic and experienced leader to build, start-up and lead the operations. In this role you will have significant input on how the operations are established and run – hence this role requires versatile experience from more than one area of operations. To be successful in this role you will need to possess the right amount of entrepreneurial spirit and very hands-on approach and “Let’s do it” attitude.

In this new role you will:

  • Have a significant role in setting up the operations for this new production facility
  • Establish the operations processes (sourcing, material management, inbound/outbound deliveries, customs clearance, customer service incl order handling, production, quality management, warehousing, safety) and thereafter manage those processes
  • Manage the team from HR perspective, which includes among others resource planning, work scheduling, target setting, performance management
  • You will also be the owner of the operational budget

We will look for these qualifications when selecting for this role:

  • Experience and solid track record in building/leading operations of several disciplines and/or environments
  • Experience from leading teams
  • Strong knowledge of project management practices
  • Proven leadership skills with high ability to inspire and motivate
  • Skills to positively influence various stakeholders
  • Experience from demanding negotiations
  • Fluency in Finnish and English – both written and spoken

For Further information, please contact HRS Advisors Oy, Tarja Kohtamäki, tel +358 400 797 453. To apply, please complete the application form at our web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with salary request by August 10th, 2018

APPLY HERE

Head of Master Data Management / Stora Enso, Helsinki or Stockholm

Head of Master Data Management / Stora Enso, Helsinki or Stockholm

Logo ilman tekstiä
Part of the bioeconomy, Stora Enso is a leading global provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper. We believe that everything that is made from fossil-based materials today can be made from a tree tomorrow. Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm (STE A, STE R). In addition, the shares are traded in the USA as ADRs (SEOAY). storaenso.com

We are now looking for a

Head of Master Data Management

to join our process excellence team in Helsinki or Stockholm.


You are responsible
for leading the development and implementation of Master Data Management (MDM) at Stora Enso, ranging from overall strategy to MDM requirements and methodology. You are involved in creating conceptual level specifications for the MDM governance framework in alignment with company strategy and bringing in MDM best practices to support business goals. You have a strong focus on business development and work towards providing MDM solutions in service of the diverse needs of Stora Enso business divisions. You coordinate and work closely with Data Concept Owners and oversee the deployment of high-level master data practices throughout the organization as well as into process design. You also participate in enterprise architecture development providing input from MDM requirements.

Qualifications

  • Extensive knowledge of master data governance, processes and quality standards as well as information management and data architecture
  • 10+ years of related work experience
  • Strategic thinking and vision to develop solutions that serve business objectives
  • Deep understanding of business development as well as knowledge of underlying structures and processes
  • Overall understanding of business processes producing and utilizing the data
  • Expertise in change management
  • Strong leadership skills
  • Business related bachelor’s or master’s degree
  • Hands-on systems experience as well as experience in information and system architecture modeling are considered an advantage
  • Excellent English skills are required, Finnish and Swedish are considered an advantage.

We offer you interesting challenges and wide responsibilities using the latest standards in the field. You will have the opportunity to be part of creating something new at Stora Enso, a global company dedicated to responsible action and cutting edge sustainable products. We invite you to join our journey.

For further information, please contact Krister Botell from HRS Advisors, tel. +358 50 304 2410. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with a salary request by July 29th, 2018.

APPLY HERE

 

Myyntiedustaja / Conaxess Trade / Tampere, Kuopio, Helsinki

Myyntiedustaja / Conaxess Trade / Tampere, Kuopio, Helsinki

 

conaxess_logo

Flora_logo uusiBecel logo_virallinentwinings Risella2airwaves1

bonduelle mentos wasabarillaoldelpaso

Conaxess Trade Finland Oy on yksi Suomen johtavista päivittäistavarakaupan myynti- ja markkinointiyrityksistä. Toimimme päivittäistavaratuotteiden sekä alkoholituotteiden vähittäis-  ja tukkukaupassa. Edustamiamme tuotemerkkejä ovat mm. Flora, Becel, Twinings, Risella, Bonduelle, Mentos, Airwaves, Wasa, Barilla ja Old El Paso

Conaxess-yhtiöt ovat osa saksalaista Aurelius-konsernia, ja ne toimivat Pohjoismaiden lisäksi saksankielisessä Euroopassa. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Malmilla. Lisätietoja yrityksestä löydät osoitteesta www.conaxesstrade.com/fi

Conaxess Traden liiketoiminta on vahvassa kasvussa ja tarvitsemme riveihimme rautaisia alan ammattilaisia, jotka edelleen haluavat kehittyä työssään. Nyt tarvitsemme Tampereelle, Kuopioon ja Helsingin alueelle uusia

MYYNTIEDUSTAJIA

Tehtävässäsi vastaat:

–       Alueesi myynnistä ja tuloksesta valittujen brändien osalta

–       Myyntialueesi markkinoinnillisista toimenpiteistä

–       Menekinedistäjäresurssin ohjauksesta

–       Uusasiakashankinnasta

 

Odotamme hakijalta:

–       Kokemusta teollisten elintarvikkeiden päivittäistavaramyynnistä

–       Halua kehittyä ja menestyä muuttuvassa toimintaympäristössä

–       Oma-aloitteista ja tinkimätöntä myyntiasennetta

–       Kokemusta myynninohjausjärjestelmän (CRM) ja kaupan datan (esim. FieldForce) hyödyntämisestä

–       Microsoft Office -työkalujen hyvä hallinta (Excel, Word)

–      Tehtävään soveltuvaa koulutusta

 

Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja monipuolisen tehtävän kasvavassa alan kärkiyhtiössä, jossa arvostetaan henkilöstön halua kehittyä edelleen. Meille henkilökunnan viihtyvyys ja hyvinvointi ovat tärkeitä asioita. Tarjoamme henkilöstöllemme kilpailukykyiset edut, kuten kattavan työterveyshuollon.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Maiju Kangas 050 302 7185.  Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 27.6.2018 mennessä

Jätä hakemus

 

Chief Accountant / Stora Enso / Helsinki

Chief Accountant / Stora Enso / Helsinki

Logo ilman tekstiäStora Enso is a leading provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper on global markets. Our aim is to replace fossil-based materials by innovating and developing new products and services based on wood and other renewable materials. Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion, with an operational EBIT of EUR 1 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki Oy (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm AB (STE A, STE R).

Stora Enso has chosen a new ambitious path for its Finance Delivery function, embracing a next-generation shared service model and new smart technologies for process digitalization. If you are enthusiastic about providing best business support services and can relate to Stora Enso purpose “doing good for the people and the planet”, we invite you to join our journey.

CHIEF ACCOUNTANT

The Chief Accountant will be responsible for statutory accounting and reporting for one or several legal entities. The location is Helsinki, Kanavaranta.

Main responsibilities:

  • Accounting and statutory reporting according to the Finnish GAAP including asset accounting
  • Reporting to HFM for the Group Accounting and Reporting team according to IFRS
  • Income tax return
  • Preparation of monthly and quarterly VAT returns and annual VAT refunds for Finland and foreign countries
  • Balance Sheet reconciliations
  • Transfer pricing documentation
  • Preparation of monthly, quarterly and annual statistics
  • Fulfilling the internal controls according to internal control framework
  • Contacts with local auditors and other official authorities as well as for the internal stakeholders, e.g. Business Units in Finland, Group Accounting and Reporting and Group Tax Services
  • Monitoring of accounting processes regarding correctness and completeness
  • Training and instructing operational units in accounting issues
  • Participating in process development and improvement, e.g. digitalization, robotics, Internal controls and processes.

Qualifications:

  • Degree in Economics or equivalent degree or a minimum of 5-10 years of relevant professional experience
  • Knowledge of Finnish GAAP and IFRS as well as tax regulations
  • Good understanding of the accounting processes and excellent analytical skills
  • Knowledge of IT systems: SAP-FI, AA, and Hyperion
  • Ability to work under high time pressure and flexibility in working hours
  • Experience from a mill/other operational unit
  • Good communication and language skills in Finnish and English, both verbal and written
  • Development-orientated mind-set
  • Good co-operation skills

For more information, please contact Maiju Kangas, tel. +358 50 302 7185 or Pia Paavilainen tel. +358 50 3059 217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form at our web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with your salary request by June 26th, 2018.

 

Apply Here

Ajojärjestelijä, Vantaa

Ajojärjestelijä, Vantaa

esa_kuokka_logo_090114

Esa Kuokka Oy on lämpötilahallittuihin kuljetuksiin erikoistunut valtakunnallinen logistiikkayhtiö, joka on rakentanut elintarvikelogistiikkaan korkeaan laatuun ja teknologiaan perustuvia palvelukonsepteja. Vuonna 2017 yhtiön liikevaihto oli 22 miljoonaa euroa. Vantaalla toimiva yritys on perustettu vuonna 1993. Lisätietoja meistä saat osoitteesta https://www.esakuokka.fi/

Haemme kasvavaan joukkoomme kehityshenkisiä ja tiimiorientoituneita

AJOJÄRJESTELIJÖITÄ

Toimit esimiehenä osana ajojärjestelijätiimiä ja huolehdit kuljettajien päivittäisestä työvuoro- ja reittisuunnittelusta. Tuet noin 30 kuljettajan joukkoa päivittäisessä työssä huolehtien aikataululuista, kuljetusten tilauksista ja asiakaspalvelusta moderneja työvälineitä hyödyntäen. Työ tehdään vuoroissa ja se edellyttää joustavuutta sekä ajoittaista päivystysvalmiutta.

Tehtävässä menestymiseen tarvitset soveltuvan koulutuksen (logistiikka-alan AMK-tutkinto), sekä aiempaa työkokemusta alalta. Toivommekin, että sinulla on kertynyt jo muutaman vuoden verran oppia vastaavista esimiestehtävistä.

Persoonana olet vastuuntuntoinen, tavoitteellinen ja muutosmyönteinen. Viihdyt ihmisten parissa ja sinulla on hyvät vuorovaikutus- sekä neuvottelutaidot. Innostut yhteen hiileen puhaltamisesta ja tiimisi tuloksellisesta luotsaamisesta kohti yhteisiä tavoitteita. Hakemamme henkilö ei jäädy tiukan paikan tullen vaan pitää päänsä kylmänä kiireestä ja paineesta huolimatta.

Meistä saat innostavan ja kehityshenkisen työyhteisön, jossa työskennellään yhteisten tavoitteiden eteen ja autetaan kaveria. Tuemme henkilöstöämme osaamisen kehittämisessä ja tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen sekä työsuhde-edut. Olemme alan edelläkävijä digitaalisten työkalujen käytössä ja luomme eturintamassa uusia toimintamalleja ja käytäntöjä, johon pääset vaikuttamaan mielenkiinnonkohteittesi mukaan. Tavoitteemme on olla Suomen paras lämpötilahallittujen elintarvikkeiden jakelukumppani sekä Suomen kylmästi paras työpaikka! Työsuhteesi alkaa 1.8.2018 tai sopimuksen mukaan.

Haluatko olla osa meidän coolia työyhteisöä?

Hae tätä mielenkiintoista tehtävää viimeistään 24.6.2018. Liitä sähköiseen hakulomakkeeseen mukaan CV:si ja palkkatoiveesi.

HAE TEHTÄVÄÄ TÄSTÄ

Lisätietoja tehtävästä saat tulevalta esimieheltäsi, kuljetuspäällikkö Lasse Seppäseltä, puh. 040 668 4007, lasse.seppanen@esakuokka.fi tai HRS Advisorilta, Kristiina Lehmukselta, puh. 050 3964 686, kristiina.lehmus@hrsadvisors.fi. Käymme hakemuksia läpi jo rekrytoinnin aikana ja kutsumme tarvittaessa sopivia henkilöitä haastatteluun ennen hakuajan päättymistä.

Group Tax Manager / Eltel

Group Tax Manager / Eltel

Eltel_tgl_grd_cmykEltel is a leading Northern European provider of technical services for critical infrastructure networks – Infranets – in the segments of Power, Communication and Other, with operations throughout the Nordics, Poland and Germany. The group provides a broad and integrated range of services, spanning from maintenance and upgrade services to project deliveries, and has a diverse contract portfolio and a growing customer base of large network owners. In 2017, Eltel’s net sales amounted to EUR 1.3 billion. The current number of employees is approximately 8,000. Since February 2015, Eltel AB is listed on Nasdaq Stockholm.

Find out more about us at www.eltelnetworks.com

We are now looking for a
GROUP TAX MANAGER
to join our Group Finance Organization in Vallikallio, Espoo.

Main responsibilities in this position are:
• Setting-up and maintenance of Group tax policies and instructions
• Optimisation of group legal and financing structures
• Steering and coordination of transfer pricing and transfer pricing documentation processes within the Group
• Coordination of tax compliance within the Group
• IFRS tax reporting
• Following the development of local and international tax rules and initiating related actions
• Giving in-house tax advisory for business operations (e.g. cross-border projects, permanent establishments)
• Mapping and controlling of tax risks, in cooperation with Group Internal Control function
• Managing tax audits within the Group
• Supporting Group Shared Services function (tax trainings etc.)
• Presenting Group tax issues for the CFO team and the top management

To succeed in this position the person will need:
• Master of Laws or/and Master of Science in Economics and Business Administration
• About 3-5 years’ experience from tax consultancy or from an in-house tax function of a multinational entity
• Capability to work proactively and independently, drive to actively cooperate with internal and external stakeholders
• Problem solving and decision making capacity – anticipating, initiating and resolving issues
• Hands on type of person with analytical and organised working style and natural attention to accuracy
• Solid communication and interpersonal skills
• Fluent spoken and written communication skills in English
• Ability to travel

We are looking for a person who has hands-on attitude with the ability to work and execute within an international environment. The person reports to Group Accounting Director.

For more information, please contact Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by June the 11th, 2017.

Apply Here

 

 

 

Manager, Finance Development, Helsinki or Tallinn

Manager, Finance Development, Helsinki or Tallinn

stora_enso_color_small_8336_5

 

Stora Enso is a leading provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper on global markets. Our aim is to replace fossil-based materials by innovating and developing new products and services based on wood and other renewable materials. Stora Enso has some 26 000 employees in over 30 countries. Our sales in 2017 were EUR 10 billion, with an operational EBIT of EUR 1 billion. Stora Enso shares are listed on Nasdaq Helsinki Oy (STEAV, STERV) and Nasdaq Stockholm AB (STE A, STE R).

Stora Enso has chosen a new ambitious path for its Finance Delivery function, embracing a next-generation shared service model and new smart technologies for process digitalization. If you are enthusiastic about providing best business support services and can relate to Stora Enso purpose “doing good for the people and the planet”, we invite you to join our journey.

Manager, Finance Development

 

As a Finance Development Manager you will have a key role in facilitating and managing our strategically significant projects related to digitalization, automation and master data within Finance Delivery organization. You will have the opportunity to contribute to digital change of Finance Delivery and to lead the development and implementation of business cases for projects. Within projects, you will also act as a solution architect from finance process perspective, identifying and assessing alternative solution possibilities, managing solution concept design and assessing technology requirements. The tasks may include e.g. participating and contributing to Finance Delivery level KPIs planning and implementation, SAP-roll-outs, and M&A cases. You will have a versatile work content and the possibility to work in close co-operation with Finance Delivery process teams, Group Internal Control and other stakeholders.

 

Qualifications

The ideal candidate will have the following skills and competencies:

  • University degree in Finance, Accounting or other relevant field
  • Prior experience in similar positions with project management responsibilities
  • Good knowledge of finance processes and basic understanding of IFRS and GAAP requirements
  • Experience in SAP and master data projects
  • Business mindset and understanding of value creation
  • Self-driven and independent working style
  • Ability to grasp complexities easily and make them simple and easy to understand
  • Experience from shared services environment and lean process management is considered as an advantage
  • Excellent communication skills in English

Key strategic elements for us are innovation, digitalization, structured processes and motivated employees. We offer you a unique opportunity to learn and develop with us, be part of our finance transformation journey. You will be part of a dynamic and ambitious team who drives process excellence. Manager, Finance Development reports directly to Director, Finance Development.

The position is located at either Helsinki or in Tallinn.

For more information, please contact Maiju Kangas tel. +358 50 302 7185 or Pia Paavilainen tel. +358 50 305 9217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form with a salary request and submit your CV by June the 11th, 2018.

Leave application

 

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Jätä avoin hakemus!
Share This