Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita psykologitaustaisia henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa.

Tavoitteemme on saattaa työntekijä ja työnantaja onnistuneesti yhteen. Autamme löytämään avoimeen työpaikkaan parhaiten sopivan henkilön nopeasti ja tehokkaasti. Työnhakijalle etsimme hänen kykyjään ja kiinnostustaan vastaavan tehtävän ja työnantajalle avoinna olevaan tehtävään parhaiten sopivan työntekijän. Tarjoamme ammattitaitoisen ratkaisun kaikkiin rekrytoinnin haasteisiin.

 

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palvelumme tekee mutkattomaksi se, että olet yhteydessä suoraan asiantuntijaan ilman välikäsiä. Suoran kontaktin ansiosta asioiden hoito on nopeaa ja vaivatonta. Tämä takaa myös sen, että tunnemme yrityksesi ja toimialasi. Etsitpä uutta työtä tai työntekijää, meiltä saat aina sellaista palvelua kuin tarvitset. Etsimme sopivat henkilöt osa- ja kokoaikaisiin tehtäviin sekä määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Uuden henkilön palkkaaminen sisältää aina riskin, joten oikea valinta kannattaa varmistaa ammattilaisen avulla.

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Toimitusjohtaja, Tampere, Parkano

Toimitusjohtaja, Tampere, Parkano

Kopar logo

Kopar Group on materiaalinkäsittelyjärjestelmien toimittaja. Globaalia asiakaskuntaa yhdistää vaativat käyttöolosuhteet. Erityisesti metallurgiseen teollisuuteen ja voimalaitoksiin toimitettavat mekaaniset ja pneumaattiset kuljetinjärjestelmät ovat olleet Koparin toiminnan ytimessä vuosikymmeniä. Koparin juuret ovat syvällä suomalaisessa teknologiateollisuudessa ja tulevaisuus kansainvälisessä kasvussa. Asiakkaitamme ovat useat suuret kansainväliset teknologiatalot kuten Valmet, Andritz, Rafako ja Outotec. Toimituksia on myös suoraan loppukäyttäjille kuten Boliden, KGHM, Fortum, Severstal, Stora Enso, Yara.

Etsimme nyt

TOIMITUSJOHTAJAA

Sinulla on kokonaisvastuu yhtiön tuloksesta, strategiasta, liiketoiminnoista ja toiminnan kehittämisestä. Pääset jatkamaan jo hyvässä vauhdissa olevan kasvustrategian toteuttamista, kehittämällä ja johtamalla yhtiön päivittäistä toimintaa sekä varmistamalla hyvällä henkilöstöjohtamisella kasvu tulevina vuosina.

Tehtävässä menestyminen edellyttää kokemusta liiketoiminnan johtamisesta teollisuusympäristössä. Eduksesi on kokemus projektiliiketoiminnasta, valmistavasta teollisuudesta ja elinkaaripalveluista. Sinulle on tuttua kansainvälinen toimintaympäristö ja luontevaa avoin toimintakulttuuri.

Koparin liikevaihto oli vuonna 2017 noin 15milj. euroa ja henkilöstöä noin 100. Tuotantoa on Parkanossa, Lehtimäellä ja Virossa. Myös Tampereen ydinkeskustassa on toimipiste.

Lisätietoja tehtävästä saat HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797453. Parhaiten tavoitat 26.10 ja 29.10 Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 1.11. 2018 mennessä.

Katso yrityksen video tästä 

HAE TEHTÄVÄÄ TÄSTÄ

Maintenance Engineer, Pori

Maintenance Engineer, Pori

Aurubis_Logo_wC_P_RGB (002)

Yli 150 vuoden kokemuksella Aurubis on Euroopan suurin kuparintuottaja ja maailman johtava kuparin kierrättäjä. Aurubis-konsernilla on noin 6 300 työntekijää 16 tuotantotoimipaikalla 11 eri maassa. Aurubis Finland Oy työllistää Porissa noin 250 henkilöä. Lue lisää meistä: finland.aurubis.com

Aurubis Finland Oy hakee toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen sinua,

Maintenance Engineer

Tehtävässä

  • toimit kunnossapitoasentajien esimiehenä ja huolehdit kunnossapitotöiden turvallisesta ohjeistuksesta ja suorituksesta oman henkilöstön sekä ulkopuolisten toimittajien osalta
  • vastaat oman alueesi ennakkohuollon ja korjaavan kunnossapidon tavoitteiden toteutumisesta sekä kunnossapidon muutostöistä
  • kehität oman alueesi kunnossapitoa

Voisit kiinnostua tehtävästä, koska

  • pääset ratkomaan jokapäiväisiä ja euromääräisesti merkittäviä käytännön ongelmatilanteita
  • sinulla on mahdollisuus kehittää kunnossapidon osaamistasi ja esimiestaitojasi
  • pääset kokemaan globaalisti toimivan, Euroopan suurimman kuparintuottajan ja maailman johtavan kuparin kierrättäjän edut ja rehellisesti myös haasteet

Tehtävässä onnistuminen vaatii

  • insinöörin tutkintoa sähkö- tai konetekniikasta, sähköautomaatiotekniikan kokemus katsotaan eduksi
  • hyviä kommunikointi- ja esimiestaitoja
  • kunnossapidon kokemusta teollisesta ympäristöstä
  • hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista

Tarjoamme sinulle myös

  • liukuvan työajan
  • puhelinedun
  • Smartum liikuntasetelit
  • yli 150 vuoden kokemuksen kuparin jalostuksesta ja ilahduttavan joukon eritaustaisia työntekijöitä

Yhteenveto tehtävästä

  • sijainti Porissa
  • tehtävä toistaiseksi voimassa oleva
  • aloitus heti tai sovittavissa

Toimitathan hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään välittömästi oikean henkilön löydyttyä. Haku on auki 12.10.2018 – 28.10.2018. Lisätietoja työtehtävästä antaa Kunnossapitopäällikkö Mika Valkeejärvi 18.10.2018 ja 25 – 26.10.2018 klo 13-15, p. 0406328304. Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa myös yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Kristiina Lehmus, p. 0503964686.

HAE TEHTÄVÄÄ

Verkonsuunnittelija, Tampere

Verkonsuunnittelija, Tampere

130_sahkolaitos_logo_sininen_est

Me Tampereen Sähköverkko Oy:ssä vastaamme sähkönjakelusta Tampereen ja osin myös Tampereen ympäryskuntien alueella. Meillä työskentelee noin 50 ammattilaista varmistamassa, että asiakkaillamme on sähköä käytettävissä ja että palvelumme ovat laadukkaita nyt ja tulevaisuudessa. Toimitilamme sijaitsevat Tampereen Sähkölaitoksen kanssa samoissa tiloissa Tampereen Ratinassa.

Tampereen Sähkölaitos haluaa tarjota asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen entistäkin laadukkaampaa palvelua. Sen johdosta haemme nyt ammattitaitoista

VERKONSUUNNITTELIJAA

rakentamaan Suomen parasta verkkoyhtiötä.

Tässä tehtävässä vastaat oman suunnittelualueesi sähkönjakeluverkon ja sähköliittymien suunnittelusta sekä osallistut vastuualueesi verkon yleissuunnitteluun. Pääasiallisimpia työtehtäviäsi ovat:

  • verkoston rakentamisessa tarvittavien suunnitelmien laatiminen sekä kustannuslaskelmien ja -vertailujen sekä investointiesitysten tekeminen
  • vastuualueesi jakeluverkon rakentamis-, kehittämis- ja liittymätarpeiden seuraaminen sekä budjetointi
  • oman suunnittelualueesi rakennus- ja saneeraustyöohjelman laatiminen ja ylläpitäminen
  • muuntamoiden suunnittelu sekä niiden lupa-asioihin ja tiloihin liittyvien sopimusasioiden hoitaminen

Sovit tähän tehtävään, mikäli sinulla on vähintään muutaman vuoden kokemus sähköverkkojen suunnitteluun tai rakennuttamiseen liittyvistä tehtävistä sekä soveltuva koulutustausta, esim. sähkövoimatekniikan insinööri. Tehtävässä menestyminen edellyttää vahvan sähköteknisen osaamisen lisäksi pitkäjänteistä ja huolellista työskentelytapaa sekä kykyä itsenäiseen, vastuulliseen toimintaan ja päätöksentekoon. Verkonsuunnittelijana olet päivittäin tekemisissä eri viranomaisten, asiakkaiden ja muiden sidosryhmiemme kanssa, joten toivomme sinulta aloitteellista ja määrätietoista asennetta vuorovaikutus- ja neuvottelutilanteisiin.

Meillä on positiivinen tekemisen meininki ja kehitämme jatkuvasti toimintaamme asiakaslähtöisemmäksi. Työntekijämme ovat meille tärkeitä, koska heidän osaamisensa ja hyvinvointinsa varaan perustuu kaikkien toimintojemme ja tuotteidemme laatu. Meillä pääset kasvattamaan osaamistasi yhdistämällä aiemman kokemuksesi energia-alan muuttuvaan toimintaympäristöön edistyksellisen ja kehitysmyönteisen työnantajan riveissä. Lue lisää tarjoamistamme henkilöstöeduista tästä.

Oletko sinä etsimämme verkonsuunnittelun taitoniekka? Täytä sähköinen hakemus osoitteessa www.sahkolaitos.fi viimeistään 28.10. Liitä hakemukseesi CV:si palkkatoiveineen.

HAE TEHTÄVÄÄ

Lisätietoja tästä tehtävästä antavat suunnittelupäällikkö Kari Tappura, p. 050 364 1054 (soittoajat ma 22.10. klo 14-16 ja ti 23.10 klo 8-10 sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors, Outi Kärkkäinen, p. 050 396 1138 (soittoajat ma 15.10. ja pe 19.10. klo 14-16).

Manager, Contracts and Customer Data, Vantaa

Manager, Contracts and Customer Data, Vantaa

Amadeus Finland Oy toimii matkailun teknologiayhtiön Amadeus IT Groupin edustajana Suomessa vastaten matkatoimistojärjestelmien tuesta, käyttöönotosta ja koulutuksesta sekä paikallisten matkatoimistojen Amadeus-sopimuksista. Amadeuksella on jo 30 vuoden ajan ollut vahva ja vakaa asema matkailualan keskeisenä toimijana Suomessa. Amadeus Finland on osa Finnair-konsernia.

 

AMADEUS

 

Toimintamme menestyksen tueksi haemme nyt Sinua, toimeen tarttuva ja suunnitelmallinen

 

Manager, Contracts and Customer Data

 

Tehtävässäsi vastaat Amadeus Finland Oy:n asiakas- ja toimittajasopimusten ylläpidosta sekä sopimusmuutoksista ja osallistut yhtiön Amadeus-edustussopimuksen päivityksiin sekä ylläpitoon. Vastuullasi on lisäksi asiakastietojärjestelmän ylläpito ja kehitys, tilaus- ja laskutusprosessin hallinta sekä asiakastietojen analysointi. Tehtäviisi sisältyy muun ohella myös talous- ja henkilöstöhallinnon operatiivisia tehtäviä. Raportoit tehtävässäsi Head of Business Controlille.

Etsimme henkilöä, jolla on jo aikaisempaa kokemusta sopimusten ja asiakastietojen hallinnasta sekä ymmärrystä tietojärjestelmistä. Toivomme sinulta kaupallista koulutustaustaa (tradenomi tai KTM) ja laskentatoimen osaamista. Työtehtävissäsi vaaditaan tarkkuutta ja analyyttisyyttä sekä järjestelmällistä työskentelyotetta.  Sovit tiimiimme, jos omaat toimeen tarttuvan ja yritteliään luonteen, ja toiminnastasi löytyy joustavuutta sekä kehittämishenkisyyttä. Kansainvälinen toimintaympäristömme edellyttää sujuvaa englannin kielen taitoa.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja kasvavan roolin vakaassa yrityksessämme matkailualan keskiössä. Organisaatiomme on pieni, ketterä sekä muuntautumiskykyinen ja meillä on vahva kehittämisasenne. Amadeus Finlandilla sinulla on mahdollisuus vaikuttaa tehtävänkuvaasi ja kehittää rooliasi sekä osallistua toimintaamme myös kansainvälisellä tasolla. Toimistomme sijaitsee Helsinki-Vantaan lentoaseman globaalin sykkeen tuntumassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Tiedusteluihin vastaa puhelimitse yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Erika Palomäki p. 040 937 2217 sekä sähköpostitse Head of Business Control Ville Kunttu ville.kunttu@amadeus.fi. Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna viimeistään 21.10.2018 mennessä oheisen linkin kautta.

 

HAE TÄSTÄ

Myyntipäällikkö ja asiakkuuspäällikkö, Tampere

Myyntipäällikkö ja asiakkuuspäällikkö, Tampere

130_sahkolaitos_logo_sininen_est

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, 130-vuotias energia-alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee lähes 400 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Uusien energiapalveluratkaisujemme sekä liiketoimintamme kehittymisen myötä vahvistamme Yritysasiakkuudet-tiimiämme kahdella myynnin ammattilaisella:

MYYNTIPÄÄLLIKKÖ

Vastaat uusien energiapalvelujemme myynnistä uusille ja nykyisille yritysasiakkaille. Toimit energiapalvelujemme tuoteomistajan roolissa ja ohjaat kollegoitasi vastuualueeseesi liittyvissä kysymyksissä.

Taustaltasi voit olla kokenut myynnin konkari tai nälkäinen uusi lupaus; tärkeintä on, että koet paloa energiapalvelujen myyntiin, pitkäjänteisten asiakassuhteiden rakentamiseen ja asiantuntijuutesi kehittämiseen. Sinulla on halua hoitaa myyntitilanteet kokonaisvaltaisesti maaliin, jakaa tietoa tiimillesi sekä ratkoa asiakkaamme energiatarpeita. Tehtävässä onnistumisessa sinua auttavat soveltuva kaupallinen tai tekninen koulutus, hyvät tietotekniset valmiudet sekä erinomaiset vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot. Arvostamme energia-alan tuntemusta sekä vahvaa näyttöä yritysasiakkuuksien johtamisesta ja myyntitavoitteisiin pääsemisestä.

ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ

Pitkäjänteisellä työotteellasi ja myynnillisellä asenteellasi vastaat yritysasiakkuuksien hoitamisesta Sähkölaitoksen tavoitteiden ja linjausten mukaisesti. Tapaat asiakkaitamme aktiivisesti, huolehdit heidän tarpeistaan ja tyytyväisyydestään sekä tarjoat heille sopivia ratkaisuja myös uusien energiapalvelujemme portfoliosta.

Sovit tehtävään, jos sinun on luontevaa rakentaa myynnillisellä asiantuntijuudellasi vahvaa sidettä asiakkaaseen ja ylläpitää pitkäaikaisia yhteistyösuhteita. Toimintaotteesi on vakuuttava, vastuullinen ja ongelmanratkaisukeskeinen. Toimit oma-aloitteisesti, olet valmis kuulemaan asiakkaan haasteista sekä hakemaan niihin parasta mahdollista ratkaisua jälkihoitoa unohtamatta. Innostut, kun kalenterisi täyttyy tapaamisista pirkanmaalaisten asiakkaidemme kanssa.

Etsimällämme henkilöllä on useamman vuoden kokemus asiakassuhteiden hoitamisesta ja myyntityöstä, loistavat ihmissuhdetaidot sekä vahva halu pitää erinomaista huolta yritysasiakkaistamme. Hyvien yhteistyötaitojesi ansiosta tiimityöskentely ja sidosryhmäyhteistyö on sinulle luontevaa ja säilytät positiivisuutesi myös kiireessä sekä nopeasti muuttuvissa tilanteissa. Koulutustaustasi voi olla kaupallinen tai tekninen, energia-alan tuntemuksesta on myös ehdottomasti hyötyä.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tulla osaksi Tampereen Sähkölaitokseen menestystarinaa sekä monipuolisen ja vaihtelevan työn ammattitaitoisessa työyhteisössä, jolta saat vahvan tuen onnistuneelle myyntityölle. Työntekijämme ovat meille tärkeitä, koska heidän osaamisensa ja hyvinvointinsa varaan perustuu kaikkien toimintojemme ja tuotteidemme laatu. Lue lisää henkilöstöeduistamme osoitteessa tästä.

Oletko sinä etsimämme myynnillinen asiakassuhteiden rakentaja? Kerro kummasta tehtävästä olet kiinnostunut, myy meille itsesi ja täytä sähköinen hakemus osoitteessa www.sahkolaitos.fi viimeistään 24.10. Liitä hakemukseesi CV:si palkkatoiveineen.

HAE TÄSTÄ!

Lisätietoja tehtävästä HRS Advisorin Kristiina Lehmus, p. 050 396 4686 sekä Sähkölaitoksen Yritysasiakkuudet-tiimin esimies Pekka Leinonen tiistaina 16.10 klo 12-14 ja torstaina 18.10 klo 12-14 p. 040 637 6683.

Director, Delivery, Finance and HR Applications, Espoo

Director, Delivery, Finance and HR Applications, Espoo

2000px-Outotec-Logo.svg

 

 

Outotec Operational Excellence is now looking for an Application Area Director for Delivery, Finance and HR applications. You will report to VP, Digital Application Services and work at Outotec’s head office in Espoo, Finland.

As Director, Delivery, Finance and HR Applications, you will:
• Be responsible for Delivery, Finance & HR Application services & teams fit for purpose, their global management and lifecycle continuity.
• Ensure Application area services lifecycle management based on the agreed SLA / OLA, Service descriptions and KPIs with the business owners.
• Be responsible for Solution architecture in the application area. In this dimension, you will report to Outotec Head of Architecture and be a member of Outotec architecture team.
• Ensure Application service and DevOps processes development and use for own IT services area (e.g. DevOps / ITIL based) and contribute to related WoW / best practice development.
• Be responsible for management, budgeting and active follow-up of own responsibility area.
• Lead Support model implementation & performance of own application services area.
• Support applications development according the approved development method and roadmap.
• Support related business process & IT deployment projects.
• Manage vendor & supplier relationships of own responsibility area.
• Be responsible for stakeholder management.

To succeed, you will need:
• Understanding of business process performance and end user satisfaction requirements related to own application area IT services
• Good understanding of SAP architecture and roadmaps
• Good understanding of license asset management
• Strong team management and leadership skills
• Vendor management experience
• Good communication skills

We offer you a position in the team responsible for Outotec Digital Application Services with interesting tasks, providing you an excellent opportunity to further develop your professional skills in a dynamic, international environment.

Location: Finland / Espoo
Organization: Operational Excellence
Employment type: Permanent, Full time

For further information, please contact HRS Advisors consultant Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 or Jenny Blom, tel. +358 40 757 4348. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by October 15th, 2018.

 

Apply Here

Brand Manager, Vantaa

Brand Manager, Vantaa

midsona

 

Midsona on Pohjoismaiden johtava terveys- ja hyvinvointi tuotteiden valmistaja ja jakelija. Tehtävänämme on auttaa ihmisiä elämään terveellisemmin – joka päivä. Hyvinvointi- ja terveystuotteita valmistava ja yrityksemme on toiminut eri muodoissaan jo vuodesta 1892. Toimimme Suomen ja Ruotsin lisäksi Tanskassa sekä Norjassa ja meitä on jo yli 350 ammattilaista. Suomessa meitä on 25. Midsona konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli n. 220M€ ja Midsona suomen nopeasti kasvava liikevaihto n. 20M€. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat mm. Urtekram, Friggs, Naturdiet, Elivo, Compeed ja Tri. Tolosen terveystuotteet. Tutustu yritykseemme osoitteessa www.midsona.fi.

 

Etsimme Vantaan konttoriimme sinua, energinen ja kasvuhakuinen

Brand Manager

 

Tehtävässä vastaat kasvuun tähtäävien brändistrategioiden luomisesta sekä operatiivisen vuosisuunnitelman tekemisestä tavoitteineen. Tuoteportfoliosi koostuu Midsonan tunnetuimmista tuotemerkeistä. Lisäksi tehtäviisi kuuluvat kokonaismyynnin, kannattavuuden, hinnoittelun ja budjetoinnin vastuu, sekä media, PR ja myymälämarkkinoinnin toteutus. Toimit osana markkinointitiimiä Suomessa sekä Pohjoismaissa. Työskentelet yhdessä päämiesten, myynnin, mainos- ja mediatoimistojen sekä tavarantoimittajien kanssa. Raportoit tehtävässä suoraan Marketing Directorille.

Odotamme sinulta innostunutta ja aktiivista asennetta sekä näyttöä brändien tuloksekkaasta kehittämisestä useamman vuoden ajalta vastaavasta roolista. Kokemus apteekkikanavasta ja ravintolisistä on etu tehtävässä menestymisen kannalta. Sinulla on hyvät projektinhallinta- ja tiimityöskentelytaidot sekä mahdollisesti aiempaa kokemusta tuotekehitysprojekteista. Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn voimakkaasti kasvavassa pohjoismaiden johtavassa luomu- ja terveystuotealan yrityksessämme. Pääset työskentelemään vahvojen brändiemme parissa yhteistyössä alan huippuosaajien kanssa. Yrityksessämme pääset vaikuttamaan ja toteuttamaan erilaisia projekteja monipuolisesti ja sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamisestasi ja edetä urallasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa meitä avustavan HRS Advisorsin Maiju kangas, puh. 050 302 7185 (soittoajat: to 20.9. klo 13-14 ja pe 28.9. klo 12-14) ja Toni Koskinen, puh. 040 742 7525 (soittoaika: ti 25.9. 9-17). Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen viimeistään 30.9. mennessä alla olevan linkin kautta. Täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä!

 

Jätä hakemus

Myyntiassistentti, Tampere

Myyntiassistentti, Tampere

130_sahkolaitos_logo_sininen_est

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia-alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Haemme ratkaisukeskeistä ja kokonaisuuksia itsenäisesti hallitsevaa

MYYNTIASSISTENTTIA

vakituiseen työsuhteeseen Yritysasiakkuudet-tiimiimme! Hoidat energiatuotteiden sopimushallintaan liittyviä prosesseja yrityksemme tavoitteiden ja linjausten mukaisesti. Tämän lisäksi tuet tarvittaessa teknistä asiakaspalvelua ja hallinnoit meille osoitettua asiakaspalautetta. Laatuhakuisena persoonana varmistat sopimusprosessien sujuvuuden ja panostat jatkuvasti asiakkaamme palvelukokemukseen. Olet tiimimme kantava voima ja ripeäotteinen asioiden organisoija; siksi vastuullisuus, huolellisuus ja aktiivisuus ongelmanratkaisussa on sinulle luontevaa. Odotamme sinulta myös itsenäistä työotetta, rohkeutta asioiden edistämiseen ja kykyä saattaa tehtävät päätökseen sovitusti. Hyvien yhteistyötaitojesi ansiosta tiimityöskentely ja sidosryhmäyhteistyö on sinulle luontevaa ja säilytät positiivisuutesi myös kiireessä sekä nopeasti muuttuvissa tilanteissa.

Haemme henkilöä, jolla on useamman vuoden kokemus vastuullisesta toimistotyöstä, kykyä hallita kokonaisuuksia yksityiskohtia unohtamatta sekä intohimoa nopeatempoiseen ja monipuoliseen tekemiseen. Tehtävässä onnistumisessa sinua auttavat soveltuva koulutus (esim. tradenomi) ja erinomaiset tietotekniset valmiudet. Arvostamme myös energia-alan tuntemusta ja aiempaa työkokemusta sopimushallinnan tai teknisen asiakaspalvelun tehtävistä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vaihtelevan työn ammattitaitoisessa työyhteisössä sekä mahdollisuuden tulla osaksi Tampereen Sähkölaitokseen menestystarinaa. Käytössäsi ovat nykyaikaiset työvälineet sekä mahdollisuudet oman ammattitaidon kehittämiseen. Työntekijämme ovat meille tärkeitä, koska heidän osaamisensa ja hyvinvointinsa varaan perustuu kaikkien toimintojemme ja tuotteidemme laatu. Pääset kasvattamaan osaamistasi yhdistämällä aiemman kokemuksesi energia-alan muuttuvaan toimintaympäristöön edistyksellisen ja kehitysmyönteisen työnantajan riveissä. Lue lisää tarjoamistamme henkilöstöeduista osoitteessa tästä.

Oletko sinä etsimämme toimistotyön ammattilainen? Kerro meille itsestäsi ja hae tätä mielenkiintoista tehtävää viimeistään 30.9. Liitä hakemukseesi CV:si palkkatoiveineen. Toivomme, että valittu henkilö aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian, siksi haastattelemme potentiaalisia henkilöitä jo hakuajan puitteissa. 

HAE TEHTÄVÄÄ

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisorin Kristiina Lehmus, p. 050 396 4686.

Palvelupäällikkö, Arkea Oy, Turku

Palvelupäällikkö, Arkea Oy, Turku

Arkea Oy on monialayritys, joka tuottaa ruoka-, siivous-, toimitila-, kiinteistönhoito- ja kunnossapitopalveluja. Arkean palveluksessa on 1.200 työntekijää ja sen pääpaikka on Turku. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli 76 miljoonaa euroa. Me olemme vastuullinen ja innovatiivinen yritys, jonka tekemisessä yhdistyy asiantuntemus ja intohimo. Meille on tärkeää, että arki rokkaa ja rollaa joka päivä, jokaisen ihmisen kohdalla.

ARKEA_logo_RGB

Etsimme nyt osaavaan joukkoomme, Sinua

PALVELUPÄÄLLIKKÖ

Tehtävässä vastaat oman vastuualueesi toiminnasta – asiakasyhteistyöstä, taloudesta, henkilöstöstä ja laadusta. Toimimme asiakkaan arjessa henkilöstö- ja lounasravintoloissa, kouluissa, päiväkodeissa sekä sairaaloiden ja palvelukotien keittiöissä. Toimit yksiköiden esimiesten esimiehenä. Olet toimialan johtoryhmän jäsen ja raportoit palvelujohtajalle.

Toivomme sinulta laajaa kokemusta alalta sekä kykyä nähdä ja kehittää tulevaa. Sinulla on monipuolinen esimieskokemus ja taito tehdä hyvää tulosta tyytyväisten työntekijöiden kanssa. Ideoit ja konseptoit mielelläsi uutta ja osaat innostaa myös muut mukaan tekemiseen. Sinulla on soveltuva koulutus, hyvät IT-taidot ja mielellään myös hyvä kielitaito. Olet persoonaltasi ratkaisukeskeinen ja omaat taidon valmentaa ja kannustaa. Autolla liikkuminen on sinulle mieluisaa.

Tarjoamme sinulle ketterän, innovatiivisen ja kasvavan organisaation tuen. Organisaatiomme on matala ja työ on itsenäistä. Henkilöstömme on osaava ja ilmapiiri meillä on hyvä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa Seija Raesola HRS Advisorsista puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 26.9.2018 oheisen linkin kautta.

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ LINKISTÄ

Palveluvastaava, Tampere

Palveluvastaava, Tampere

130_sahkolaitos_logo_sininen_est

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia-alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Nykyisen asiakaspalveluyhteistyön vastuuhenkilön jäädessä äitiyslomalle, etsimme asiakaslähtöistä ja ketterää

PALVELUVASTAAVAA

työskentelemään monipuolisten asiakaspalvelun tehtävien parissa. Varmistat, että asiakaspalvelu, laskutus ja maksunvalvonta toimivat laadukkaasti ja yrityksemme tavoitteiden ja linjausten mukaisesti. Osallistut asiakaspalveluyhteistyön ohjausryhmätyöskentelyyn, vastaat asiakaspalvelun prosessien sujuvuudesta ja panostat jatkuvasti asiakkaamme palvelukokemukseen.  Olet lämminhenkinen linkki Tampereen Sähkölaitoksen ja asiakkaamme välillä, siksi vastuullisuus, palveluhenkisyys ja aktiivisuus ongelmanratkaisussa on sinulle luontevaa. Odotamme sinulta myös itsenäistä työotetta, rohkeutta asioiden edistämiseen ja kykyä saattaa tehtävät päätökseen, sillä olet avainhenkilö asiakaslähtöisen toimintatavan varmistamisessa.

Haluamme työkaverin, jolla on useamman vuoden kokemus vastuullisista asiakaspalvelutehtävistä, myyntihenkisyyttä sekä aitoa halua kehittää palvelukokemustamme entistä asiakaslähtöisempään suuntaan. Tässä sinua auttavat tehtävään soveltuva koulutus, erinomaiset tietotekniset valmiudet sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Arvostamme energia-alan tuntemusta ja aiempaa työkokemusta asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyvissä tehtävissä. Hyvien yhteistyötaitojesi ansiosta tiimityöskentely ja sidosryhmäyhteistyö on sinulle luontevaa ja säilytät positiivisuutesi myös kiireessä sekä nopeasti muuttuvissa tilanteissa.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vaihtelevan työn ammattitaitoisessa työyhteisössä sekä mahdollisuuden tutustua Tampereen Sähkölaitokseen työnantajana määräaikaisen työsuhteen myötä. Käytössäsi ovat nykyaikaiset työvälineet sekä mahdollisuudet oman ammattitaidon kehittämiseen. Työntekijämme ovat meille tärkeitä, koska heidän osaamisensa ja hyvinvointinsa varaan perustuu kaikkien toimintojemme ja tuotteidemme laatu. Pääset kasvattamaan osaamistasi yhdistämällä aiemman kokemuksesi energia-alan muuttuvaan toimintaympäristöön edistyksellisen ja kehitysmyönteisen työnantajan riveissä. Lue lisää tarjoamistamme henkilöstöeduista tästä.

Oletko sinä etsimämme asiakaspalvelun ammattilainen? Kerro meille itsestäsi ja hae tätä mielenkiintoista tehtävää osoitteessa www.sahkolaitos.fi viimeistään 23.9. Liitä hakemukseesi CV:si palkkatoiveineen. Toivomme, että valittu henkilö aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian, siksi haastattelemme potentiaalisia henkilöitä jo hakuajan puitteissa. Hae siis tehtävää nyt!

Lisätietoja tehtävästä antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisorin Kristiina Lehmus, p. 050 396 4686 sekä pe 14.9. kello 9-11 Sähkölaitoksen Yksityisasiakkuudet -osaston päällikkö Susanna Uusi-Erkkilä, p. 050 591 1223.

HAE TYÖPAIKKAA TÄSTÄ

Quality and Environmental Engineer, Pori

Quality and Environmental Engineer, Pori

Aurubis_Logo_wC_P_RGB (002)

Yli 150 vuoden kokemuksella Aurubis on Euroopan suurin kuparintuottaja ja maailman johtava kuparin kierrättäjä. Aurubis-konsernilla on noin 6 300 työntekijää 16 tuotantotoimipaikalla 11 eri maassa. Aurubis Finland Oy työllistää Porissa noin 250 henkilöä. Lue lisää meistä: finland.aurubis.com

Aurubis Finland Oy hakee teknologia- ja laaturyhmän vahvistukseksi sinua

Quality and Environmental Engineer 

Tässä tehtävässä

  • toimit 6 -henkisen laboratoriotiimin esimiehenä ja vastaat laboratorion toiminnasta
  • työskentelet yhteyshenkilönä laatutiimin, tuotannon ja kunnossapidon välillä
  • vastaat sisäisten laatuongelmien ja –poikkeamien selvittelystä
  • tulet ottamaan vastuuta ympäristöasioista

Voisit kiinnostua tehtävästä, koska

  • pääset ratkomaan €-määräisesti merkittäviä ongelmia
  • saat tiimikaveriksesi 8 eri-ikäistä asiantuntijaa, joiden yhteenlaskettu kokemus alalta on pitkälti yli 100 vuotta
  • sinulla on mahdollisuus kehittää osaamistasi ja erityisesti esimiestaitojasi
  • pääset kokemaan globaalisti toimivan, Euroopan suurimman kuparintuottajan ja maailman johtavan kuparin kierrättäjän edut ja rehellisesti myös haasteet

Tehtävässä onnistuminen vaatii

  • vankkaa esimieskokemusta
  • ymmärrystä laadun kehittämisestä, laatutyökaluista ja analyyseistä
  • kokemusta ympäristöpuolelta (koulutus tai työ), metallurgian tai kemiantekniikan kokemus katsotaan eduksi
  • tehtävään soveltuvaa teknistä AMK- tai DI-tutkintoa
  • hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista

Tarjoamme sinulle myös

  • liukuvan työajan
  • puhelinedun
  • smartum liikuntasetelit
  • yli 150 vuoden kokemuksen kuparin jalostuksesta ja ilahduttavan joukon eritaustaisia työntekijöitä

Yhteenveto tehtävästä

  • sijainti Porissa
  • tehtävä toistaiseksi voimassa oleva
  • aloitus heti tai sovittavissa

Toimitathan hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään välittömästi oikean henkilön löydyttyä. Haku on auki 7.9.2018-27.9.2018.

Lisätietoja työtehtävästä antaa Teknologiapäällikkö Miia Kiviö to 13.9.2018 ja pe 21.9.2018 klo 9-11, p. +358 40 641 6529. Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Outi Kärkkäinen, p. +358 50 396 1138.

Jätä hakemuksesi tästä

Lue juttu Severistä, teknologia- ja laaturyhmän asiantuntijasta tästä

Ps. Meillä on myös Quality Assurance Specialist –paikka auki. Kiinnostaisiko se sinua enemmän? Kurkkaa tästä

Quality Assurance Specialist, Pori

Quality Assurance Specialist, Pori

Aurubis_Logo_wC_P_RGB (002)

Yli 150 vuoden kokemuksella Aurubis on Euroopan suurin kuparintuottaja ja maailman johtava kuparin kierrättäjä. Aurubis-konsernilla on noin 6 300 työntekijää 16 tuotantotoimipaikalla 11 eri maassa. Aurubis Finland Oy työllistää Porissa noin 250 henkilöä. Lue lisää meistä: finland.aurubis.com.

Aurubis Finland Oy hakee teknologia- ja laaturyhmän vahvistukseksi sinua

Quality Assurance Specialist

Tehtävässä

  • vastaat laatujärjestelmästä, -prosesseista ja raportoinnista
  • hoidat sisäiset ja ulkoiset asiakasauditoinnit ja sertifioinnit
  • käsittelet reklamaatioita ja toimit myynnin teknisenä tukena

Voisit kiinnostua tehtävästä, koska

  • pääset ratkomaan €-määräisesti merkittäviä ongelmia
  • saat tiimikaveriksesi 8 eri-ikäistä asiantuntijaa, joiden yhteenlaskettu kokemus alalta on pitkälti yli 100 vuotta
  • sinulla on mahdollisuus kehittää osaamistasi monipuolisesti
  • pääset kokemaan globaalisti toimivan, Euroopan suurimman kuparintuottajan ja maailman johtavan kuparin kierrättäjän edut ja rehellisesti myös haasteet

Tehtävässä onnistuminen vaatii

  • kokemusta laatujärjestelmistä (vähintään ISO 9001)
  • DI-tutkintoa tai muuta ylempää korkeakoulututkintoa
  • metallurgista tai materiaaliteknistä osaamista
  • hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista, saksan kielentaito katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle myös

  • liukuvan työajan
  • puhelinedun
  • smartum liikuntasetelit
  • yli 150 vuoden kokemuksen kuparin jalostuksesta ja ilahduttavan joukon eritaustaisia työntekijöitä

Yhteenveto tehtävästä

  • sijainti Porissa
  • tehtävä toistaiseksi voimassa oleva
  • aloitus heti tai sovittavissa

Toimitathan hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään välittömästi oikean henkilön löydyttyä. Haku on auki 7.9.2018-27.9.2018. Lisätietoja työtehtävästä antaa Teknologiapäällikkö Miia Kiviö to 13.9.2018 ja pe 21.9.2018 klo 9-11, p. +358 40 641 6529. Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Kristiina Lehmus, p. 050 396 4686.

HAE TEHTÄVÄÄ

Lue juttu Severistä, teknologia- ja laaturyhmän asiantuntijasta tästä

Ps. Meillä on myös Quality and Environmental Engineer –paikka auki. Kiinnostaisiko se sinua enemmän? Kurkkaa tästä ja ota selvää!

Head of Accounting / Helsinki

Head of Accounting / Helsinki

Asiakastieto Group is one of the leading providers of digital business and consumer information services in the Nordic countries. The Group’s products and services are primarily used for risk management, finance and administration, decision-making and sales and marketing purposes. We are operating in Sweden under the brand UC and in Finland under the brand Asiakastieto. Asiakastieto and UC combined on 29 June 2018. Our pro forma annual net sales for 2017 was EUR 130 million, the present number of employees being approximately 500. The Group serves several industries, the largest ones including finance and banking as well as wholesale and retail sectors and expert service companies. Asiakastieto Group is listed on Nasdaq Helsinki with the ticker ATG1V. More information about Asiakastieto Group is available at www.asiakastieto.fi and UC.se.

 

asiakastietoUC

 

 

Do you want to join in one of the leading Nordic company in financial and digital business field? Are you the person who likes to get things done? We are now looking for an experienced

Head of Accounting

to take the lead of Group accounting and financial reporting operations. You will lead the financial  accounting teams in Finland and Sweden and report to CFO. Our modern workspaces are located in Kalasatama, Helsinki and Liljeholmen, Stockholm.

In this new role your main responsibilities will be:

  • to be in charge for Group’s accounting and financial reporting, the preparation of interim and annual reports and financial statements, as well as assume overall responsibility of the development of the related processes and systems, IFRS compliance, and internal controls
  • manage the integration of the combined Group’s accounting and reporting operations and practices
  • ensure that the Group financial reporting is prepared in accordance with Group policies and IFRS standards as well as applicable local accounting standards
  • manage the integration of local financial management systems
  • coordinate the development of the Group’s treasury functions
  • manage the development and processes of intra-group transfer pricing
  • oversee tax compliance of the Group
  • co-operation with auditors and participation in Audit Committee meetings
  • co-operation with CFO in the development of group-wide financial processes

Skills and competences what we expect you to have:

  • Strong experience in group accounting and reporting
  • University degree in Economics, Accounting as major will be an advantage
  • Solid understanding and experience of financial accounting and IFRS
  • Excellent verbal and written communication skills in English and in Finnish, Swedish language skills will be an asset
  • Strong problem solving skills and ability to understand causal relationships on strategic level
  • Ability to work under pressure and adapt to changing situations
  • Eager to take on new challenges
  • Enthusiastic attitude for personal and team development
  • Great team player and experience in leading teams

We offer you once in a lifetime opportunity to take part in creating Nordic success story in digital services and data innovations. You will get a comprehensive view in our expanding business and a chance to be in the core of our actions. As a community, we have a great attitude and spirit. We are inviting you to take a part in our journey!

For more information, please contact Erika Palomäki, tel. +358 40 937 2217 or Toni Koskinen tel. +358 40 7427525 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form at our web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with your salary request by September 20th, 2018.

APPLY HERE

 

Kirjanpitopäällikkö, Espoo

Kirjanpitopäällikkö, Espoo

uusi logo vtt

 

Kehittämishenkinen kirjanpidon ammattilainen – kaipaatko merkitystä elämääsi? Meillä VTT:llä olet mukana kehittämässä ratkaisuja paremman tulevaisuuden puolesta.

Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy on yksi Euroopan johtavista tutkimus- ja teknologiaorganisaatioista, joka tuottaa kansainvälistä kilpailukykyä lisääviä tutkimus- ja innovaatiopalveluita yrityksille ja julkiselle sektorille. Näytämme tietä tulevaisuuteen ja tuottavuuteen kehittämällä uusia älykkäitä teknologioita, liiketoimintakonsepteja sekä innovatiivisia palveluita. Teemme teknologiasta tulosta – ihmisten parhaaksi.

Etsimme ammattitaitoisen kirjanpitotiimimme esimieheksi Sinua

KIRJANPITOPÄÄLLIKKÖ

Vastaat tiimisi kanssa VTT -konsernin emoyhtiön ja sen tytäryhtiöiden kirjanpidosta sekä kuukauden vaihteen toimenpiteistä, tilinpäätöksen valmistelusta, VTT konsernin verotuksesta ja veroilmoituksen valmistelusta sekä tilintarkastuksen koordinoinnista. Huolehdit myös tiimisi käyttämien taloushallinnon järjestelmien kehityksestä ja toimivuudesta. Meillä pääset tuomaan näkemystäsi taloushallinnon ja sen toimintatapojen kehittämiseen sekä johtamaan kehitysprojekteja. Emoyhtiön, Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy:n, talouden erityispiirteenä on talouden eriyttäminen liiketoimintaan ja ei-taloudelliseen toimintaan sekä tavanomaisesta poikkeava arvonlisäverokäsittely. Monet tutkimusrahoituksen lähteet valtionavustuksesta kotimaisiin ja kansainvälisiin julkisiin ja yksityisiin rahoittajiin asettavat omat erityisvaatimuksensa myös laskentatoimelle.

Odotamme sinulta esimieskokemuksen lisäksi KTM-tutkintoa tai vastaavaa, kokemuksen kautta syntynyttä kokonaiskuvaa taloushallinnon prosesseista, arvonlisä- ja tuloverotuksen ymmärrystä ja konsernikirjanpidon osaamista. Eduksesi on kokemus palvelukeskusympäristöstä. Sujuvaan alkuun pääset, jos tunnet jo entuudestaan käyttämiämme järjestelmiä (Rondo R8, M2, Oracle EBS, OpusCapita ja Kasperi -käyttöomaisuus), ja sinulla on kokemusta robotiikan / automaation hyödyntämisestä taloushallinnossa. Kommunikoithan myös englanniksi?

Sulaudut luontevasti joukkoomme, jos olet avoin, asiakaspalveluhenkinen ja panostat yhteistyöhön. Tarkkuus ja huolellisuus kuuluvat lähtökohtaisesti ominaisuuksiisi, mutta samalla hahmotat myös kokonaisuuksia. Ajoittaisen kiireenkin keskellä säilytät myönteisen asenteen.

VTT:llä haluamme erityisesti panostaa henkilöstömme hyvinvointiin ja hyvään työyhteisöön ja palkita onnistumisia ja aikaansaannoksia. Meidät palkittiin urheilugaalassa suomen aktiivisimpana työpaikkana vuonna 2017.

Lisätietoja voi tiedustella HRS Advisors Oy, Pia Paavilainen, puh. 050 3059 217. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 18.9.2018 mennessä osoitteessa www.hrsadvisors.fi.

Not just a job; a place to make a difference!

Jätä hakemus

 

 

Markkinointikoordinaattori, Tampere

Markkinointikoordinaattori, Tampere

130_sahkolaitos_logo_sininen_est

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, lähes 130-vuotias energia-alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 390 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin satojentuhansien ihmisten arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Haemme nyt asiantuntevaa ja toimeenpanevaa markkinoinnin ammattilaista

MARKKINOINTIKOORDINAATTORIKSI

työskentelemään  monipuolisten asiakasmarkkinointiin liittyvien tehtävien parissa. Tehtävänkuvasi on vastuullinen ja itsenäinen sisältäen myös paljon käytännönläheistä tekemistä. Tuotat tekstejä asiakastiedotteisiin sekä hallinnoit markkinointisisältöjä eri medioissa ja verkkosivuillamme mainostoimistoa ja muita yhteistyökumppaneitamme hyödyntäen. Järjestät tapahtumia, joissa kohtaat asiakkaitamme ja luot positiivista näkyvyyttä Tampereen Sähkölaitokselle ideoimalla ja innovoimalla uutta. Työotteeltasi olet tunnollinen ja pitkäjänteinen Katsot eteenpäin ja suhtaudut muutokseen myönteisesti yrityksemme historiaa ja arvoja kunnioittaen.

Odotamme sinulta useamman vuoden kokemusta markkinointitoimenpiteiden toteutuksesta, visuaalista näkemystä, kiitettävää kirjallista ilmaisutaitoa sekä kykyä edistää useita tehtäviä samanaikaisesti. Työskentelet sujuvasti tiimissä ja sidosryhmiemme kanssa säilyttäen positiivisuutesi myös nopeasti muuttuvissa tilanteissa ja kiireessä. Hallitset Office-työkalut ja lisäksi voit olla näppärä taitto -ohjelmien käyttäjä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vaihtelevan työn ammattitaitoisessa tiimissä. Työntekijämme ovat meille tärkeitä, koska heidän osaamisensa ja hyvinvointinsa varaan perustuu kaikkien toimintojemme ja tuotteidemme laatu. Pääset kasvattamaan osaamistasi yhdistämällä aiemman kokemuksesi energia-alan muuttuvaan toimintaympäristöön.Lue lisää Tampereen Sähkölaitoksen tarjoamista henkilöstöeduista tästä.

Lisätietoja tehtävästä antavat HRS Advisorin Kristiina Lehmus, p. 050 396 4686 sekä pe 14.9. kello 8.30-10.00 Sähkölaitoksen markkinointipäällikkö Pauli Forsman, p. 040 050 8606.

Oletko sinä etsimämme markkinoinnin ammattilainen? Kerro meille itsestäsi ja jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 16.9.2018 mennessä.

HAE TYÖPAIKKAA

Digipäällikkö, Lempäälä

Digipäällikkö, Lempäälä

Lempäälä on kasvava ja kehittyvä noin 23 000 asukkaan kunta Tampereen eteläpuolella hyvien liikenneyhteyksien varrella. Kehitämme yhdessä sidosryhmiemme kanssa yhä helppokäyttöisempiä ja hyödyllisempiä digitaalisia palveluja. Tavoitteemme on, että vuoteen 2025 mennessä suurin osa kuntalaisista hyödyntää sähköisiä palveluita, jotka ovat saavutettavissa ajasta ja paikasta riippumatta useissa eri kanavissa.

Lempäälän kunta etsii energistä ja rohkeaa

DIGIPÄÄLLIKKÖÄ

kehittämään älykästä tulevaisuuden kuntaa.

Digipäällikkönä kehität älykästä tulevaisuuden kuntaa, jossa helppokäyttöiset palvelut ovat asiakkaidemme saavutettavissa ajasta ja paikasta riippumatta.

Olet näkyvästi digitaalisen toiminnan edelläkävijä. Viet tehokkaasti digi-innovaatioita ideasta toteutukseen. Kehität kuntakonsernin palveluita asiakaslähtöisesti ja innovatiivisesti. Johdat kuntakonsernin digitaalisten prosessien sekä tiedolla johtamisen kehittämistä koko kuntakonsernissa.

Olet uuden Digipalvelut- yksikön esimies. Työskentelet suoraan kunnanjohtajan alaisuudessa ja toimit digitalisaation asiantuntijana kunnan johtoryhmälle.

Kelpoisuusehtona on soveltuva korkeakoulututkinto. Edellytämme sinulta kokemusta digitaalisten palveluiden suunnittelu- ja kehittämistehtävistä sekä ymmärrystä digitaalisen tiedon, sitä käsittelevien teknologioiden ja tiedolla johtamisen mahdollisuuksista kuntakonsernin toiminnalle. Odotamme, että sinulla on vankkaa kokemusta hankkeiden johtamisesta sekä esimiestyöstä ja sinulla on myös kokemusta muutosprosesseista ja niiden konkreettisesta läpiviennistä.

Toivomme myös, että sinulla on erinomaiset viestintä-, vuorovaikutus- ja verkostoitumistaidot ja olet taitava asioiden kiteyttämisessä sekä tehtävien priorisoimisessa. Sinulla on ymmärrystä kokonaisarkkitehtuurista ja sen rakentamisesta sekä ICT-hankintaprosesseista. Eduksi luetaan kokemus kunta- ja julkishallinnon digitaalisten palveluiden kehittämisestä.

Tehtävään valitun henkilön on ennen tehtävän vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan Lempäälän kunnan työterveyshuollosta (Suomen Terveystalo Oy/ Lempäälän toimipiste). Virkaa täytettäessä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa kunnanjohtaja Heidi Rämö 040 133 7803, ma 27.8. klo 10-12 ja to 6.9. klo 8-10 sekä HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453.

Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 10.9.2018 mennessä osoitteessa.

HAE TÄSTÄ

 

Senior Accountant/Financial Manager, Espoo

Senior Accountant/Financial Manager, Espoo

thermia_logo_fb

Thermia Lämpöpumput on yksi markkinoiden johtavista lämpöpumppuvalmistajista ja maalämpöalan pioneereja. Thermian tuotevalikoimaan kuuluvat maalämpö-, ilmavesilämpö-, ja ilmalämpöpumput. Thermia tarjoaa valtuutettujen jälleenmyyjien kautta lämpöpumppuratkaisuja sekä pieniin että suuriin kiinteistöihin avaimet käteen – konseptilla. Thermia Lämpöpumput on osa Stiebel Eltron Groupia. Lue lisää Thermiasta: www.thermia.fi

Haemme nyt Sinua, toimeen tarttuva ja tiimihenkinen

SENIOR ACCOUNTANT/FINANCIAL MANAGER

 

Vastaat kokonaisvaltaisesti Thermian Suomen toimintojen taloushallinnosta ja työnkuvaasi kuuluu raportointiin, analysointiin sekä ulkoiseen laskentaan liittyvät tehtävät. Monipuolisessa tehtävässä vastaat lisäksi osto- ja myyntireskontran hoitamisesta, ALV-asioista, sekä muista päivittäisistä taloushallinnollisista toiminnoista, kuten perintä- ja maksumuistutusasioiden hoitamisesta. Neuvot henkilöstöä taloushallinnon kysymyksissä ja vastuullasi on myös muita hallinnollisia tehtäviä. Raportoit suoraan maajohtajalle ja teet tiivistä yhteistyötä Ruotsin pääkonttorin talousyksikön kanssa. Toimistomme sijaitsee Espoossa.

Odotamme sinulta aikaisempaa kokemusta ulkoisen laskennan tehtävistä, tuntemusta kirjanpito- ja verolainsäädännöstä sekä soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. KTM tai tradenomi).  SAP-osaaminen on tehtävässä menestymisen kannalta avainasemassa ja aikaisempi kokemus järjestelmäintegraatioiden parissa työskentelystä katsotaan eduksi. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, etuna on ruotsin kielen taito. Henkilönä olet analyyttinen ja sinulla on kykyä linkittää talousasiantuntijuuttasi liiketoimintaamme tukemaan.  Toivomme sinulta itsenäistä, energistä ja toimeen tarttuvaa työskentelyotetta sekä tiimihenkeä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja itsenäisen työn jatkuvasti kehittyvällä energia-alalla. Meillä pääset kehittämään osaamistasi ja sinulla on mahdollisuus päästä vaikuttamaan liiketoimintamme kehittymiseen Suomessa. Tiimimme on pieni ja yhteen hiileen puhaltava. Teemme työtä vankalla ammattitaidolla, mutta sopivan rennolla otteella.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Erika Palomäki    p. 040 937 2217 ja Toni Koskinen, p. 040 742 7525 sekä Suomen maajohtaja Jaakko Tomminen, p. 040 503 7080. Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna viimeistään 11.9.2018 mennessä, mutta toimi nopeasti, sillä haku päätetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

JÄTÄ HAKEMUS

 

HVAC-suunnittelija, Orsap Oy, Raisio

HVAC-suunnittelija, Orsap Oy, Raisio

orsaplogo (002)

 

 

 

 

 

Orsap Oy on erikoistunut loistoristeilijöiden julkisten tilojen ja hyttialueiden kokonaistoimituksiin. Toimintamme kattaa sekä laivan uudisrakentamis- että korjauskohteet. Projektiosaamisemme yhdessä ammattitaitoisen suunnittelun, hankinnan, logistiikan ja projektinhallinnan kanssa takaavat asiakkaallemme kilpailukykyisen ja laadukkaan tuotteen vaativissakin aikatauluissa.

Orsap Oy:n monipuolinen ammattitaito suurten ja vaativien projektien hoitamisessa luokustannuksia säästävän laadukkaan tuotteen yhteistyökumppanille.

 

Etsimme kasvavaan joukkoomme Raisioon ammattitaitoista

HVAC-SUUNNITTELIJAA

 

Tehtävässäsi vastaat HVAC-suunnittelutyön toteuttamisesta loistoristeilijöihin. Olet osa suunnittelutiimiä, jonka toiminnasta vastaa Senior-suunnittelija. Kommunikoit työssäsi yrityksen sidosryhmien kanssa mm. rajapintoihin liittyvissä asioissa.

 

Odotamme Sinulta teknistä näkemystä, visuaalista hahmotuskykyä sekä kykyä hahmottaa suuria kokonaisuuksia. Sinulla on tehtävään soveltuva insinööritutkinto tai vastaava koulutus ja mieluusti vähintään kahden vuoden kokemus suunnittelutehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää järjestelmällistä, tarkkaa, suunnitelmallista mutta joustavaa työtapaa projektiluontoisen ympäristön huomioiden. Aikaisempi työkokemus laivateollisuudesta ja tuntemus telakan rakennustavasta katsotaan eduksi. Hallitset 3D-suunnittelutyökalujen käytön (Cadmatic, Autocad) ja sinulla on hyvät yleiset tietotekniset taidot. Englannin kielen kirjallinen ja suullinen taito välttämätön.

 

Tarjoamme Sinulle näköalapaikan kansainvälisessä yrityksessä laivateollisuuden parissa. Meillä on tyytyväinen ja pysyvä henkilöstö sekä hyvät mahdollisuudet kehittyä urallasi. Kasvavalta ja menestyvältä yritykseltämme sinun on mahdollista saada jatkuvuutta, hyvät työsuhde-edut sekä tuki kokeneelta, osaavalta ja tiiviiltä työyhteisöltä. Hvac-suunnittelussa pääset osaksi viiden hengen tiimiä, joka ottaa sinut lämpimästi osakseen. Tutustu toimintaamme osoitteessa www.orsap.fi

 

Lisätietoja tehtävästä antaa valinnassa avustavan HRS Advisorsin Viivi Naatula p. 044 373 2003 (ma ja to 14.00 – 16.00). Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 3.9.2018 mennessä osoitteessa HAE TEHTÄVÄÄ TÄSTÄ

 

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Jätä avoin hakemus!
Share This