Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita psykologitaustaisia henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa.

Tavoitteemme on saattaa työntekijä ja työnantaja onnistuneesti yhteen. Autamme löytämään avoimeen työpaikkaan parhaiten sopivan henkilön nopeasti ja tehokkaasti. Työnhakijalle etsimme hänen kykyjään ja kiinnostustaan vastaavan tehtävän ja työnantajalle avoinna olevaan tehtävään parhaiten sopivan työntekijän. Tarjoamme ammattitaitoisen ratkaisun kaikkiin rekrytoinnin haasteisiin.

 

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palvelumme tekee mutkattomaksi se, että olet yhteydessä suoraan asiantuntijaan ilman välikäsiä. Suoran kontaktin ansiosta asioiden hoito on nopeaa ja vaivatonta. Tämä takaa myös sen, että tunnemme yrityksesi ja toimialasi. Etsitpä uutta työtä tai työntekijää, meiltä saat aina sellaista palvelua kuin tarvitset. Etsimme sopivat henkilöt osa- ja kokoaikaisiin tehtäviin sekä määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Uuden henkilön palkkaaminen sisältää aina riskin, joten oikea valinta kannattaa varmistaa ammattilaisen avulla.

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Trade Marketing Coordinator

Trade Marketing Coordinator

Lindt & Sprüngli perustettiin lähes 175 vuotta sitten ja olemme siitä lähtien luoneet hienointa suklaata intohimolla ja ammattitaidolla. Juuremme ovat Sveitsissä, mutta olemme nykyään maailmanlaajuinen yhtiö, jolla on valmistusta kuudessa maassa, yli 13 000 työntekijää ja yli 4 miljardia CHF liikevaihtoa. Keskitymme pelkästään suklaaseen ja olemme maailman johtava premiumsuklaan tuottaja. Toimipaikkamme Suomessa on Helsingin Ruoholahdessa. www.lindt.fi

LogoLindtMaitreChocDepui1845

Myyntimme kasvaa Suomessa voimakkaasti, joten etsimme nyt tiimiimme, Sinua 

TRADE MARKETING COORDINATOR

Päätehtävänäsi on auttaa myyntiä onnistumaan tavoitteissaan. Koska tiimimme on pieni, pääset tekemään monipuolisia ja vaihtelevia tehtäviä. Pääpaino tehtävissäsi on myynti- ja markkinointimateriaalien tuottamisessa, jonka lisäksi huolehdit toimiston yleisistä tehtävistä kuten tuote- ja kuvapankista sekä laskutuksesta. Osallistut vuosisuunnitteluumme ja kehität markkinointiviestintäämme, erityisesti some- ja PR -toimenpiteitä.

Odotamme sinulta tarkkuutta ja huolellisuutta, esim. pakkaustekstien käännösten suhteen. Kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi myös englanniksi ja ruotsiksi. Sinulla tulee olla erinomaiset vuorovaikutustaidot, sillä teet aktiivisesti yhteistyötä Ruotsin markkinointiorganisaatiomme sekä Suomen kumppaneittemme kanssa. Sinulla on opisto- tai korkeakoulututkinto sekä halu kehittää ja kehittyä. Työkokemusta sinulle on kertynyt jo muutaman vuoden ajalta organisointikykyä vaativissa markkinoinnin tehtävissä.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä osaksi kansainvälistä ja arvostettua organisaatiota. Pääset työskentelemään tunnettujen premium-tuotteiden parissa. Ammattimaisen tiimimme kanssa työskentely on paitsi opettavaista, myös hauskaa. 

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola 12.12. klo 15-16, 19.12. klo 9-10, 27.12. klo 10-12 puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 31.12.2018 oheisen linkin kautta:

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ

Impact Leader, Espoo

Impact Leader, Espoo

kasvuryhmä logo jpg

 

Kasvuryhmän tarkoitus on viedä Suomi seuraavaan kasvuloikkaan inspiroimalla ja kiihdyttämällä scaleupien uusiutumista ja kasvua. Kasvuryhmä-tiimi tuottaa Suomen scaleup-yritysten johtajille eksklusiivisen ja luottamuksellisen foorumin, johon jäsenemme osallistuvat kehittyäkseen johtajina. Toiminta perustuu jakamisen kulttuuriin, vertaispaineeseen ja pyyteettömään auttamiseen. Työn yksi herkuista on mahdollisuus päästä mukaan keskustelemaan ja kuulemaan luottamuksellisesti scaleup -yritysten johtoa heidän haasteissaan. Meidän toiminnasta voit lukea lisää osoitteessa: http://www.kasvuryhma.fi.

 

Etsimme ydintiimiimme startup-mindsetilla varustettua, energistä ja hommansa hanskaavaa

Impact Leaderia

 

tekemään yhä vaikuttavampaa ja moniulotteisempaa kasvua jäsenyrityksiin ja innostamaan mukaan yhä suuremman joukon kasvujohtajia.

 

Työtehtäviin kuuluvat keskeiset vastuualueet:

  • Jäsenhankinta: Innostavalla ja idearikkaalla asenteella sekä systemaattisella tekemisellä saat yhä useamman suomalaisen scaleup-yrityksen kasvukapteenin innostumaan kasvusta ja kantamaan kortensa kekoon Kasvuryhmän toiminnassa.
  • Kasvusparrauksen fasilitointi: Keskeinen osa rooliasi on jäsentemme pienryhmätapaamisten suunnittelu, fasilitointi ja läpivienti: tässä pääset hyödyntämään vahvaa liiketoimintaosaamistasi ja fasilitointikokemustasi.
  • Projektijohtaja: Työtehtäviisi kuuluu kahden projektin johtaminen Kasvuryhmän jäseniä parhaiten palvelevaksi toiminnaksi, sisältäen hankkeiden suunnittelun, konseptoinnin, toteutuksen, sekä budjetoinnin ja raportoinnin.
  • Tiimin jäsenenä osallistut myös jäsensuhteiden ylläpitoon, tapahtumien järjestämiseen sekä toiminnan jatkuvaan kehittämiseen.

 

Haemme tiimiimme jäsentä, jonka osaamisessa ja kokemuksessa yhdistyy:

  • Vähintään viiden vuoden työkokemus asiakasrajapinnassa tehtävästä työstä, esimerkiksi liikkeenjohdon konsultoinnin tai B2B-myynnin parista.
  • Hyvä liiketoimintaymmärrys yrittäjyydestä, liiketoiminnan kehittämisestä ja kasvun johtamisesta erilaisissa konteksteissa.
  • Monipuolinen kokemus isojen kokonaisuuksien projektijohtamisesta – aina idearikkaasta konseptoinnista huolelliseen käytännön toteutukseen.
  • Kyky fasilitoida innostavia ja kekseliäitä sparraustapaamisia kasvun ja yrittäjyyden teemoista.
  • Hyvä kirjallinen sekä suullinen ilmaisu suomeksi ja englanniksi.
  • Halu tehdä töitä kädet savessa ja intohimolla Suomen, yrittäjyyden ja yhteisöllisyyden eteen – erityisesti vahva ‘get-shit-done’-mentaliteetti ja rautainen asenne.

 

Tule mukaan tekemään yrityksistämme menestyjiä! Kasvuryhmässä pääset viemään Suomen yrityksiä eteenpäin ja toimimaan ympäristössä, jossa voit oppia kansainvälisen liiketoiminnan menestyksekkäästä johtamisesta alan huipuilta. Saat vastuuta ja vapautta tehdä toiminnastamme yhä parempaa ja inspiroivampaa ja ennen kaikkea henkilökohtaisen mahdollisuuden kehittyä osana vaativaa, vauhdikasta ja hauskaa tiimiä. Vie työsi ja työn merkitys uudelle tasolle ja tule mukaan rakentamaan suomalaisten yritysten tulevaisuutta terävään, touhukkaaseen ja intohimoiseen joukkoomme!

 

Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa Kasvuryhmän kapteeni Vilja Hannula, 040 837 8511 (10.12 klo 17-18 ja 12.12 klo 9-10) sekä HRS Advisorsin konsultti Maiju Kangas, 050 302 7185 (13.12. klo 12-13 ja 14.12. klo 11-12). Jätä hakemuksesi CV:llä ja palkkatoivomuksella varustettuna 16.12.2018 mennessä:

 

Jätä hakemus

Development Manager,HR / Neste / Espoo

Development Manager,HR / Neste / Espoo

nrgd1b7a51ff4354ba947566352098aa474

We are now looking for a

Development Manager, HR

to Neste’s Renewable Products business area’s global HR team.

Your part in Neste Journey

In this role you will have direct impact on Neste’s Renewable Growth strategy implementation by developing organizational capabilities across renewables value chain. You will lead and contribute in development projects, create concepts and solutions to leaders, Business HR and for Renewable Products (RP) globally in selected strategic projects and capability areas.

The key responsibility of the role is translating strategic targets into capability development and change projects, project planning and leadership, execution, follow-thru with measuring impact and project success.

Projects may vary from organization design, contribution to M&A and integration projects,  process & tool implementation, skill & competency development, leadership development to cultural and way of working transformation. You will be responsible for simultaneously leading various development projects and contributing strategic initiatives as HR representative.

Keys to success among the pioneers

The best combination of experiences, skills and background is:

  • An ability to translate strategic targets and initiatives into capability development and change projects and actions
  • Deep expertise in capability development with co-operative and consultative working approach also in co-operation with external partners
  • Evidence on M&A and integration experience, leading successful organizational culture development and change management initiatives
  • Holistic thinker with ability to take strategic plans into operational implementation
  • Superior in interpersonal, facilitation and teamwork skills
  • Excellent verbal and written English skills
  • A Master’s degree
  • Broad experience in demanding development work and contribution to business transformation in relevant industry

We have a continuous enthusiasm of development. We believe in people who find new ways to do things and who are team players – people for whom safety and sustainability are parts of their professional skills. We value every individual.

Come and do meaningful work in a community that has its eyes set forward!

The role is located in the Espoo headquarters and reports to Director, Business HR, Renewable Products Satu Nyström.

For further information, please contact HRS Advisors, Tarja Kohtamäki, tel. +358 400 797 453.To apply, please complete the application form and submit your CV and application with salary request by December 14th, 2018.

The person selected for the position must pass a health examination that includes a drug test. Security clearance is obtained for the person with their consent.

We believe that it is the task of each generation to leave its children a healthier planet. To succeed in this, we create responsible choices, every day – choices that enable people to live a more sustainable life and consume fewer natural resources.

There are roughly 5,000 Neste employees in Europe, Asia and North America. We are the world’s largest producer of renewable diesel refined from waste and residues, and we are also bringing renewable solutions to the aviation and plastics industries. We are looking for the best professionals in their respective fields – people who have the will to make the world cleaner.

APPLY HERE

 

Group Financial Controller, Kirkkonummi

Group Financial Controller, Kirkkonummi

logo picosun

Picosun is a leading supplier of high-quality Atomic Layer Deposition (ALD) thin film coating solutions for industries and R&D.  Picosun most advanced ALD technology enables the industrial leap into the future, with turn-key production solutions and unmatched expertise in the field. Today, PICOSUN™ ALD equipment are in daily manufacturing use in numerous major industries around the world. Picosun HQ is based in Finland, with subsidiaries in Europe, North America, Singapore, Taiwan, China, and Japan, and a world-wide sales and support network. Picosun unconfirmed revenue during previous fiscal year, ended in September 2018, was 26 Mio. Number of employees 86.

Picosun is growing fast, and we are constantly seeking new people to enforce our highly motivated and skillful organization. We offer you a challenging and versatile role in a dynamic, rapidly-developing high-tech company with innovative spirit.

Group Financial Controller

An excellent opportunity has opened for an experienced finance professional to join our Group Finance team. In the Group Financial Controller role, you will be responsible for the overall Financial Accounting operations and continuous development of the function in the Picosun group. You will report to CFO.

Responsibilities

  • Overall management of Financial accounting, Taxation, and Internal Controls
  • Perform high end accounting activities
  • Ensure quality of financial data, and compliance with IFRS and local accounting standards
  • Ensure correct, consistent, complete and timely delivery of financial closings
  • Consolidation of the Group companies’ financials and preparation of financial reports
  • Liase with Outsourced Finance partners in Finland and subsidiary locations; coordinate activities, support and provide solutions on queries
  • Develop and implement group-wide Financial instructions and relevant internal controls
  • Manage external audits and reporting to authorities
  • Overall coordination and advice to the business and management on finance and tax related matters Participate implementation and deployment of new processes, systems and standards

 

Qualifications

  • Genuine interest and 5+ years working experience in finance positions
  • Sc. (Econ.) or hold of a relevant professional qualification in Finance
  • Experience in group level accounting and consolidation
  • Good knowledge of Accounting standards e.g. IFRS, FAS and Tax legislation
  • Good understanding of internal controls
  • Strong planning, organizing and problem-solving skills
  • Ability to adapt to changing situations and willingness for continuous development
  • Proactive, target driven way of working and passion for getting things done
  • Good team working, interpersonal and communication skills
  • Fluency in Finnish and English
  • Ability to work in different cultures and create relationships with various stakeholders

 

For more information, please contact Tiina Heiniö, tel. +358 50 366 9061 (Nov 30th at 9-11) or Toni Koskinen tel. +358 40 742 7525/ Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 at HRS Advisors. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with a salary request by December the 9th, 2018.

Apply Here

Legal Business Partner (Operations) / Aktia Pankki Oyj, Helsinki

Legal Business Partner (Operations) / Aktia Pankki Oyj, Helsinki

AktiaLogo1

Aktias strategi baserar sig på att långsiktigt öka och trygga kundernas förmögenhet på ett enkelt och ansvarsfullt sätt. I centrum för vår strategi är att kunderna ska få den bästa kundupplevelsen inom förmögenhetsförvaltning och finansiering.  Vi erbjuder våra kundsegment bestående av privatpersoner, företag och institutioner interaktiva helhetslösningar som kombinerar både personlig betjäning och användarvänliga digitala gränssnitt.

Vi söker nu dig

LEGAL BUSINESS PARTNER / OPERATIONS

för att stöda affärsutvecklingen för Aktias konsumentlåneproduktion.

 

Aktias ambition är att effektivera och automatisera kreditprocessen för att skapa en bättre kundupplevelse och minska mängden manuellt arbete. I detta arbete är affärsinriktat legalt stöd centralt. Som Legal Business Partner ansvarar du för att stöda affärsutvecklingen och digitaliseringen i första hand inom konsumentlåneproduktion och -utbud i Operations-funktionen. Du ingår i Legal Business Partner-teamet, men arbetar självständigt i nära samarbete med själva affärsområdet. Du ansvarar för att de legala aspekterna beaktas vid utvecklingen och tillhandahållandet av låne- och kortprodukterna och tjänsterna för privatkunder, innefattande relevanta processer och system samt avtal och villkor. Uppföljning av reglering och medverkan i Finansbranschens arbetsgrupper ingår i arbetet.

Vi söker en person med gedigen erfarenhet i låneprodukter samt ett brinnande intresse och ett lösningsinriktat arbetssätt för att möta och utnyttja förändringar i verksamhetsomgivningen. Du är bekväm i att fungera som sparringpartner vid systemutveckling och trivs med även tidvis kniviga juridiska frågor. Konsumentskydd och digitalisering i vid bemärkelse är områden som du är väl förtrogen med från tidigare arbetsuppgifter. Riskhantering är en naturlig del av din arbetsbild.

Vi förutsätter:

  • minst 5 årsarbetserfarenhet av kreditprodukter och konsumentskydd
  • goda kunskaper i obligationsrätt (säkerhetshantering, pantsättning, skuldebrev, fastigheter, räntor) och avtalsrätt
  • goda grunder avseende familje- och kvarlåtenskapsrätt, gärna även avseende beskattning av privatpersoner
  • vilja och beredskap att ta i där det behövs
  • ett affärsinriktat, proaktivt och självständigt arbetssätt
  • goda kommunikativa färdigheter och samarbetsförmåga
  • förmåga och intresse för att utbilda och skola, samt producera instruktioner
  • goda kunskaper i finska och engelska, svenska räknas som fördel
  • en lämplig utbildning inom juridik

Vi erbjuder dig:  

  • intressanta arbetsuppgifter där du får tillämpa och utveckla din kompetens samt vara med och utveckla framtidens bankprodukter och -tjänster
  • en professionell arbetsgemenskap
  • en arbetsplats med goda trafikförbindelser i centrum av Helsingfors
  • Aktias goda personalförmåner

Våra värderingar är modigt, kunnigt, tillsammans. Vi har ställt som mål att vara den mest eftertraktade arbetsplatsen inom bank- och finansbranschen fram till 2021. Vill du komma med på resan? Skicka in din ansökan redan i dag!

Kontaktinformation
Mera information om uppgiften på både finska och svenska ger HRS Advisors, Krister Botell tel. 050 304 2410. Skicka in din ansökan med CV och löneanspråk senast 2.12.2018.

ANSÖK HÄR / HAE TÄSTÄ

Senior Analyst, Group Accounting and Reporting / Helsinki

Senior Analyst, Group Accounting and Reporting / Helsinki

Logo ilman tekstiä

Stora Enso is a leading provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper on global markets. Our aim is to replace fossil based materials by innovating and developing new products and services based on wood and other renewable materials. We employ some 26 000 employees in more than 35 countries, and our sales in 2017 were EUR 10 billion. Stora Enso shares are listed on the Helsinki and Stockholm stock exchanges.

Group Accounting and Reporting team is looking for a team member for a permanent position located in Helsinki head office.

SENIOR ANALYST, GROUP ACCOUNTING AND REPORTING

Group Accounting and Reporting is responsible for the consolidation of the Group companies’ financials and the preparation of interim and annual reports. We ensure timely and reliable financial reporting to the market complying with IFRS, legal and corporate requirements. Our team maintains and develops the reporting system as well as the processes related to financial reporting. Group Accounting and Reporting provides guidance and training on financial reporting to the units and takes active part in all major business transactions impacting the Group. The Group’s treasury controlling also belongs to our responsibilities.  As a team member, you will contribute to many of these areas.

Area of responsibility

  • Key player in group consolidation process and preparation of interim and annual reports.
  • Content ownership of Hyperion Financial Management consolidation tool.
  • Monitoring the IFRS developments.
  • Utilizing IFRS expertise in special accounting areas.
  • Contact to divisions, mills and country accounting services to ensure that the Group reporting is prepared according to the Group policies and IFRS.
  • Develop the external reporting process at the Group level including relevant controls.
  • Key role in certain specific accounting areas.
  • Auditor co-operation.

Qualifications

  • About 3-5 years of experience in group level consolidation with solid understanding of fundamental financial principles.
  • University degree in Economics, Accounting as major would be an advantage.
  • Interest and experience in external accounting.
  • Knowledge of HFM, IFRS and consolidated financial statements.
  • Strong communication skills both verbally and written in English.
  • Strong problem solving skills and ability to understand cause and affect relationships.
  • Ability to adapt to changing situations and deliver results within required time frame.
  • Consistently develop practical procedures and complete tasks through to a conclusion.
  • Meet people with ease and motivate them to seek opportunities and achieve high standards.
  • Provide a high level of internal or external customer satisfaction within a specific area of expertise.

For more information, please contact Ciprian Nastase, Director, Group Accounting and Reporting tel. +358 504 869 475 (Nov 22nd at 13-14 and Dec 3rd at 15-17) or Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 at HRS Advisors. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with a salary request by December the 5th, 2018.

 

Apply Here

Business Controller, Espoo

Business Controller, Espoo

 

Remedy Entertainment Plc is a globally successful video game company founded in 1995 and based in Espoo, Finland. We create unique console and computer games with renowned partners such as 505 Games, Microsoft, Rockstar Games, and Smilegate.

 

Remedy’s games include Max Payne, Alan Wake and Quantum Break. Our objective is to position ourselves with gamers as one of the most recognized and successful companies, providing enduring, versatile gaming experiences with captivating storylines and brands.

 

Our diverse team of 180 people and over 20 nationalities is located in Finland’s capital region of Helsinki. Remedy’s net sales in 2017 were €17.6 M, with an operating profit (EBIT) of €2.0 M. Remedy Entertainment shares are listed on Nasdaq First North.

remedygames

 

 

We are now looking for a data-driven and knowledgeable

BUSINESS CONTROLLER

 

to join our team in Espoo, Finland. You will report to CFO and have a key role in ensuring efficient reporting, forecasting and long-term business modelling for the company.

Main responsibilities:

  • Collecting and analysing information internally and externally as well as providing information for key decision-making processes of the company
  • Participating in monthly closing and management reporting
  • Taking part in preparing financial statements on a bi-annual basis to the stock market (reporting according to FAS)
  • Updating forecasts continuously together with the CFO and other company management
  • Taking part in the development of business case models and describing profitability drivers for future projects
  • Designing and implementing system-development in cooperation with other team members

Qualifications:

  • Holistic understanding and knowledge of finance and business disciplines in general
  • Willingness and skills to support business management and project teams in understanding the financial implications of decisions
  • Understanding of accounting principles (FAS & IFRS)
  • Process improvement skills
  • Excellent communications skills in English and Finnish, both written and oral.
  • Knowledge of integrated ERP systems as well as financial and reporting systems in general
  • University degree
  • 5–10 years of experience in finance
  • Gaming experience is an advantage

 

We are looking for an intellectually curious and data-driven team player who is willing to continuously learn and has a strong drive to get things done. You are analytical and have the ability to understand large and complex issues, as well as the readiness to develop processes further.

We offer a chance to join an established, financially sustainable game company with an extensive set of employee benefits as well as opportunities for you to develop your skills further. We believe the Remedy name is a seal of quality, packed with iconic characters, narrative and stylized gameplay. Come to build the future together with us!

Take a look at Remedy’s games: https://vimeo.com/301167417/bd1d2c5770

For more information, you can contact Maiju Kangas, tel. +358 50 302 7185 on Friday 15.11. at 10.00-11.00, and 19.-23.11. at 12.00-13.00. or Toni Koskinen, tel. +358 40 742 7525 on Monday 26.11. at 10.00-12.00 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by November 28th, 2018.

Apply here

Senior Process Metallurgist – Battery Metals Hydrometallurgy (precursor manufacturing)

Senior Process Metallurgist – Battery Metals Hydrometallurgy (precursor manufacturing)

Pieni

Outotec provides leading technologies and services for the Sustainable use of Earth’s natural resources. As the global leader in minerals and metals processing technology, we have developed many breakthrough technologies over the decades for our customers in metals and mining industry. We also provide innovative solutions for industrial water treatment, the utilization of alternative energy sources and the chemical industry. Outotec shares are listed on NASDAQ OMX Helsinki. www.outotec.com

At Outotec we are passionate about building innovative and sustainable solutions that fulfill world’s growing need for natural resources. We are continuously entering new markets and businesses, which creates interesting opportunities for personal and professional growth in our multinational work environment.

Senior Process Metallurgist – Battery Metals Hydrometallurgy (precursor manufacturing)

We are looking for a Senior Process Metallurgist for Outotec’s Hydrometallurgy Business line with the specialized role in supporting the offering development and project implementation in Battery precursors manufacturing field. The key responsibilities of the Battery metals team are to sell and deliver Outotec’s process solutions and technologies for this segment as well as to contribute in development of new process solutions. He/she will report to the head of the Product Group and location will be preferably in Espoo, Finland.

As Senior Process Metallurgist – Battery Metals Hydrometallurgy, you will:

  • Be a member of the BL technology expert team supporting our global business with the focus on developing and implementing our offering in the battery precursor manufacturing area.
  • Participate building Outotec business & technology strategies and action plans for these fast-growing markets
  • Support / lead process and technology development projects as part of our R&D on the focus area of battery precursors manufacturing.
  • Support our marketing activities
  • Support solution sales and services in the tender preparation phase and participate in the sales negotiations
  • Support / lead studies and implementation projects in process engineering and commissioning
  • Internal and external technology training on the focus area battery precursors manufacturing.
  • Maintain good relationship with the customers and other internal and external stakeholders
  • Apply effectively Outotec’s business processes and tools
  • The exact role and tasks will be defined based on the candidate skillset and aligned with our related business strategies.

To succeed, you will need to be hungry for new business and to have:

  • M.Sc or D.Sc degree in process metallurgy, chemical / process engineering or equivalent
  • Preferably at least five years of working experience, practical experience in hydrometallurgical battery materials manufacturing industries is considered a great advantage
  • Understanding of battery manufacturing processes
  • Good team working and collaborative problem-solving skills
  • Interest in and motivation to project-oriented work
  • Fluent communication skills in English, other languages are an advantage
  • Ability to work under pressure and communicate assertively
  • Ability to take creative ideas and make them to serve practical purposes
  • Willingness for worldwide travelling, including longer assignments working in project teams located abroad and at sites

This is a great opportunity to participate development of the fast-growing business segment in Outotec’s hydrometallurgical business.

For further information, please contact HRS Advisors consultant Antti Lahtinen +358407718886 or Pia Paavilainen +358503059217. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by November 30th, 2018.

 

Apply here

Senior Process Metallurgist – Battery Metals Hydrometallurgy (SX)

Senior Process Metallurgist – Battery Metals Hydrometallurgy (SX)

Pieni

Outotec provides leading technologies and services for the Sustainable use of Earth’s natural resources. As the global leader in minerals and metals processing technology, we have developed many breakthrough technologies over the decades for our customers in metals and mining industry. We also provide innovative solutions for industrial water treatment, the utilization of alternative energy sources and the chemical industry. Outotec shares are listed on NASDAQ OMX Helsinki. www.outotec.com

At Outotec we are passionate about building innovative and sustainable solutions that fulfill world’s growing need for natural resources. We are continuously entering new markets and businesses, which creates interesting opportunities for personal and professional growth in our multinational work environment.

Senior Process Metallurgist – Battery Metals Hydrometallurgy (SX)

We are looking for a Senior Process Metallurgist for Outotec’s Hydrometallurgy Business line with the specialized role in supporting the offering development and project implementation in Battery metals related solvent extraction and ion exchange technology. The key responsibilities of the Battery metals team are to sell and deliver Outotec’s process solutions and technologies for this segment as well as to contribute in development of new process solutions. He/she will report to the head of the Product Group and location will preferably be in Espoo, Finland.

As Senior Process Metallurgist – Battery Metals Hydrometallurgy, you will:

  • Be a member of the BL technology expert team supporting our global business with the focus on solvent extraction (SX) and ion exchange (IX) technology in battery metals processing
  • Participate building Outotec business & technology strategies and action plans for these fast-growing markets
  • Support / lead process and technology development projects as part of our R&D on the focus area of SX and IX
  • Support our marketing activities
  • Support solution sales and services in the tender preparation phase and participate in the sales negotiations
  • Support / lead studies and implementation projects in process engineering and commissioning
  • Internal and external technology training on the focus area of SX and IX
  • Maintain good relationship with the customers and other internal and external stakeholders
  • Apply effectively Outotec’s business processes and tools
  • The exact role and tasks will be defined based on the candidate skillset and aligned with our related business strategies.

To succeed, you will need to be hungry for new business and to have:

  • M.Sc or D.Sc degree in process metallurgy, chemical / process engineering or equivalent
  • Preferably at least five years of working experience, practical experience in hydrometallurgical industries is considered a great advantage
  • Experience and understanding of solvent extraction and ion exchange technologies
  • Good team working and collaborative problem-solving skills
  • Interest in and motivation to project-oriented work
  • Fluent communication skills in English, other languages are an advantage
  • Ability to work under pressure and communicate assertively
  • Ability to take creative ideas and make them to serve practical purposes
  • Willingness for worldwide travelling, including longer assignments working in project teams located abroad and at sites

This is a great opportunity to participate development of the fast-growing business segment in Outotec’s hydrometallurgical business.

For further information, please contact HRS Advisors consultant Antti Lahtinen +358407718886 or Pia Paavilainen +358503059217. To apply, please complete the application form aand submit your CV and application with your salary request by November 30th, 2018.

 

Apply here

Tuotantoinsinööri työmaalle, Espoo

Tuotantoinsinööri työmaalle, Espoo

Luja on kolmannen polven perheyritys ja yksi Suomen suurimmista rakennusalan konserneista. Yritys on toiminut alalla yli 60 vuotta. Luja-yhtiöihin kuuluvat Lujatalo Oy, Lujabetoni Oy ja Fescon Oy. Konsernin liikevaihto on yli 500 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 1350 työntekijää 27 paikkakunnalla. Lujalla on Suomen lisäksi toimintaa myös Ruotsissa ja Venäjällä.

Lujatalo Oy kuuluu Luja-yhtiöihin ja on osaava valtakunnallinen rakentaja. Lujatalo on sekä toimitila- että asuntorakentaja ja sen erikoisalaa on korjausrakentaminen. Yrityksessä työskentelee yli 700 rakentamisen ammattilaista ja sen Lujakoti-tuotemerkki tunnetaan hyvän asumisen laatumerkkinä. Lujariihi on Lujatalon kehittämä uusi yhteistoimintamalli. Lujariihi osallistaa osapuolia, vahvistaa yhteistyötä ja luo ratkaisuja – Yhdessä rakentaen. Lisätietoa Lujatalo Oy:stä osoitteessa www.lujatalo.fi, facebook.com/lujatalo, https://www.linkedin.com/company/lujatalo-oy/

 

Tutustu tästä Lujatalolaisiin.

 

Lujatalo-logo-RGB-1024x193 (2)

 

Etsimme nyt vahvasti kasvavaan joukkoomme Sinua,

 

TUOTANTOINSINÖÖRI TYÖMAALLE

 

Tehtävässäsi pääset toimimaan yhteiskunnallisesti mielenkiintoisten ja ammatillisesti haastavien hankkeiden parissa Uudenmaan toimitilarakentamisen yksikössä.

 

Tehtävässäsi vastaat

  • hankintaan liittyvistä tehtävistä kuten hankintaneuvotteluista, aikatauluista, tuloutuksesta sekä kustannusseurannasta
  • työmaaprojektin suunnittelun ohjaamisesta
  • työmaan hallinnollisista tehtävistä
  • olet aktiivisesti mukana yhteisessä päätöksenteossa ja projektinsuunnittelussa

 

Odotamme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta (insinööri AMK)
  • hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • tiimihenkisyyttä
  • itsenäistä vastuunottoa ja aktiivista otetta
  • organisointikykyä ja systemaattista työotetta
  • paineensietokykyä
  • ymmärrystä digitaalisesta rakentamisesta ja valmiutta tietomallintamisen hallintaan

 

Mitä tarjoamme sinulle? Lujatalolla Sinua odottaa monipuolisten ja haastavien työtehtävien lisäksi mahdollisuus itsenäiseen työhön ja päätöksentekoon. Lujatalolla työskentelet nykyaikaisilla työkaluilla ja meillä on ammatilliseen kehittymiseen sekä kouluttautumiseen kannustava kulttuuri. Olemme nopeatempoinen ja vauhdikas porukka ja meillä on vahva yhdessä tekemisen meininki.

 

Haluatko kuulla lisää?  Kysymyksiisi vastaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Erika Palomäki p. 040 937 2217 sekä toimitilarakentamisen aluepäällikkö Timo Salo-Tuisku p. 044 585 2966. Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna viimeistään 9.12.2018 mennessä oheisen linkin kautta.

 

HAE TÄSTÄ

Vastaava työnjohtaja/työnjohtaja, Espoo

Vastaava työnjohtaja/työnjohtaja, Espoo

Luja on kolmannen polven perheyritys ja yksi Suomen suurimmista rakennusalan konserneista. Yritys on toiminut alalla yli 60 vuotta. Luja-yhtiöihin kuuluvat Lujatalo Oy, Lujabetoni Oy ja Fescon Oy. Konsernin liikevaihto on yli 500 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 1350 työntekijää 27 paikkakunnalla. Lujalla on Suomen lisäksi toimintaa myös Ruotsissa ja Venäjällä.

Lujatalo Oy kuuluu Luja-yhtiöihin ja on osaava valtakunnallinen rakentaja. Lujatalo on sekä toimitila- että asuntorakentaja ja sen erikoisalaa on korjausrakentaminen. Yrityksessä työskentelee yli 700 rakentamisen ammattilaista ja sen Lujakoti-tuotemerkki tunnetaan hyvän asumisen laatumerkkinä. Lujariihi on Lujatalon kehittämä uusi yhteistoimintamalli. Lujariihi osallistaa osapuolia, vahvistaa yhteistyötä ja luo ratkaisuja – Yhdessä rakentaen. Lisätietoa Lujatalo Oy:stä osoitteessa www.lujatalo.fi, facebook.com/lujatalo, https://www.linkedin.com/company/lujatalo-oy/

 

Tutustu tästä Lujatalolaisiin:

https://www.youtube.com/watch?v=MeM404yx70c#action=share

https://www.youtube.com/user/Lujayhtiot/videos

 

Lujatalo-logo-RGB-1024x193 (2)

 

Etsimme nyt vahvasti kasvavaan joukkoomme Sinua,

 

VASTAAVA TYÖNJOHTAJA/TYÖNJOHTAJA

 

Vastaat yhteiskunnallisesti mielenkiintoisista ja ammatillisesti haastavista hankkeista Uudenmaan toimitilarakentamisen yksikössä. Voit olla joko uraasi aloitteleva kehittymishaluinen tekijä tai jo kokeneempi konkari valmiina vastaanottamaan vastuullisia tehtäviä.

 

Tehtävässäsi

  • toimit työmaiden itsenäisenä vetäjänä ja esimiehenä työmaaorganisaatiolle
  • vastaat projektin sujuvasta etenemisestä
  • vastaat työmaan taloudesta, laadusta sekä aikataulusta tavoitteiden mukaisesti
  • vastaat työmaan turvallisuuspolitiikasta ja -käytännöistä
  • toimit aliurakoitsijoiden ohjaajana työmaalla ja vastaat heidän työstään
  • varmistat hyvät edellytykset työnteolle ja koordinoit yhteistyötä

 

Odotamme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta, insinöörin tai rakennusmestarin tutkintoa
  • hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • tiimihenkisyyttä
  • halua kasvaa ja kehittyä ammattilaisena
  • itsenäistä vastuunottoa ja aktiivista otetta
  • organisointikykyä ja projektinhallintataitoja
  • paineensietokykyä
  • valmiutta esimiestehtäviin, aikaisempi kokemus työnjohtotehtävistä katsotaan eduksi
  • ymmärrystä digitaalisesta rakentamisesta ja valmiutta tietomallintamisen hallintaan

 

Mitä tarjoamme sinulle? Lujatalolla Sinua odottaa monipuolisten ja haastavien työtehtävien lisäksi mahdollisuus itsenäiseen työhön ja päätöksentekoon. Lujatalolla työskentelet nykyaikaisilla työkaluilla ja meillä on ammatilliseen kehittymiseen sekä kouluttautumiseen kannustava kulttuuri. Olemme nopeatempoinen ja vauhdikas porukka ja meillä on vahva yhdessä tekemisen meininki.

Haluatko kuulla lisää?  Kysymyksiisi vastaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Erika Palomäki p. 040 937 2217 sekä toimitilarakentamisen aluepäällikkö Timo Salo-Tuisku p. 044 585 2966. Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna viimeistään 5.12.2018 mennessä oheisen linkin kautta.

 

HAE TÄSTÄ

 

Henkilöarviointipsykologi, Turku

Henkilöarviointipsykologi, Turku

logo_small

Olemme HRS Advisors!

Meillä liiketoiminnassa on mukana ihmisen tekemä vaikutus.

Nykyajassa on muistettava inhimillisyys ja vuorovaikutus.

Tarinamme alkoi halusta ja palosta aitoon ihmisten kohtaamiseen ja kommunikointiin.

Matkassamme on jatkossakin empatia mukana.

Tule mukaan tarinaamme!

 

 

Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Tampereella ja Turussa. Olemme ajan hermolla oleva ketterä toimija, alallamme arvostettu ja toivottu yhteistyökumppani: kasvumme on ollut viime vuosina huimaa.

Nyt etsimme joukkoomme Turun toimistoomme Sinua, energinen ja toimeen tarttuva

HENKILÖARVIOINTIPSYKOLOGI

 

Miksi HRS Advisors olisi juuri sinun valintasi? Meillä henkilöarviointiprosessi toteutetaan yksilöä arvostaen ja sparraavalla otteella. Laadukkaissa arviointiprosesseissamme hyödynnämme digitaalisuutta ja useita eri menetelmiä. Uskomme yhdessä tekemiseen ja oppimiseen.

Olemme keskittyneet johdon ja keskijohdon sekä koulutettujen erityisasiantuntijoiden rekrytointeihin ja suorahakuun. Tehtäviisi voi kuulua myös esimerkiksi johtoryhmien valmennusta, outplacementia ja coachingia riippuen siitä, mitä osaat, ja missä haluat kehit­tyä. Sujuva englannin kielen taito on keskeistä, sillä osa asiakkaistamme toimii kansainvälisillä markkinoilla, ja kuulumme myös kansainväliseen verkostoon PRAXI Alliance.

Odotamme sinulta laillistetun psykologin pätevyyttä. Sinulla on jo kokemusta henkilöarviointitehtävistä ja vahva kiinnostus kehittyä huippuammattilaiseksi. Muu organisaatiopsykologian tuntemus on iso etu työskentelyssä.

Oletko sinä uusi Ässä joukkoomme? Jätä CV ja hakemus palkkatoiveineen 25.11. mennessä. Lisätietoja antavat Toni Koskinen p. 040 742 7525 ja Seija Raesola p. 040 775 6150.

Jätä hakemus tästä!

Red Bull Striker/ Myyntiedustaja, Red Bull, Keski- ja Itä-Suomi

Red Bull Striker/ Myyntiedustaja, Red Bull, Keski- ja Itä-Suomi

Vuonna 1987, Red Bull ei pelkästään lanseerannut uutta tuotetta, vaan perusti kokonaan uuden kategorian; Energiajuomat, mitä se on siitä lähtien johtanut. Tänä päivänä Red Bull työllistää yli 11000 henkeä yli 170 eri maassa, myyden lähes 7 miljardia tölkkiä joka vuosi. Red Bullin maailma tarjoaa sinulle mahdollisuuden käyttää taitojasi ja intohimoasi sekä kehittää itseäsi. www.redbull.com

red bull logo

Haemme nyt Keski- ja Itä-Suomen alueelle, Sinua

 

RED BULL STRIKER/ MYYNTIEDUSTAJA    

 

Tehtävänäsi on myynnin ja peiton kasvattaminen alueesi vähittäiskauppojen kanssa. Varmistat, että alueesi vähittäiskaupat ovat Red Bull ”Perfect Store” -konseptin mukaiset. Solmit loistavia asiakassuhteita ensiluokkaisen asiakaspalvelun ja energiajuomakategorian tuntemuksen kautta. Vastaat oman alueesi asiakaskäynneistä ja varmistat tuotteiden saatavuuden ja näkyvyyden. Huolehdit kampanjoiden sopimisesta ja toteutuksesta kauppatasolla sekä ketjukampanjoiden erinomaisesta toteutuksesta alueellasi. Hoidat myös POS-materiaalien esillepanon.

Odotamme sinulta konkreettista näyttöä menestyksekkäästä myyntityöstä. Sinulla on aitoa intohimoa myyntityöhön ja asiakaspalveluun sekä kykyä tunnistaa lisämyyntimahdollisuuksia. Osaat kommunikoida ja neuvotella sujuvasti suomen kielellä. Sinulla on erinomaiset ajanhallinta- ja organisointikyvyt sekä yrittäjähenkinen ja positiivinen asenne. Tunnet aitoa intohimoa myyntityöhön ja asiakaspalveluun. Tunnet Suomen päivittäistavarakaupan rakenteen, työkokemus impulssituotteiden parissa on eduksi. Olet tottunut liikkumaan ja sinulla on ajokortti.

Tarjoamme sinulle ison ja luotettavan organisaation tuen aidosti mielenkiintoisessa toimintaympäristössä. Saat loistavat työkaverit tsemppaamaan sinua päivittäisessä työssäsi. Pääset työskentelemään upeiden brändituotteiden parissa ja tarjoamme kilpailukykyiset edut.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 21.11.2018 oheisen linkin kautta.

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Application Service Manager, SAP Access management and integrations

Application Service Manager, SAP Access management and integrations

2000px-Outotec-Logo.svg

 

Outotec provides leading technologies and services for the Sustainable use of Earth’s natural resources. As the global leader in minerals and metals processing technology, we have developed many breakthrough technologies over the decades for our customers in metals and mining industry. We also provide innovative solutions for industrial water treatment, the utilization of alternative energy sources and the chemical industry. Outotec shares are listed on NASDAQ OMX Helsinki. www.outotec.com

At Outotec we are passionate about building innovative and sustainable solutions that fulfill world’s growing need for natural resources. We are continuously entering new markets and businesses, which creates interesting opportunities for personal and professional growth in our multinational work environment.

Outotec Operational Excellence is now looking for Application Service Manager to SAP Access management and integrations. You will report to Director, Delivery, Finance and HR Applications and work at Outotec’s head office in Espoo, Finland.

As Application Service Manager, SAP Access management and integrations, you will:

  • Be responsible for Outotec SAP Application services focusing into SAP Access mgmt and integrations
  • Be responsible for Authorization and Integration concepts
  • Be responsible for Solution Manager platform
  • Address topics and changes related to the Service towards AMS provider from Outotec side
  • Address and correct any service performances issues, whether on service or individual level related to Outotec
  • Validate and approve agreed reports, invoices and other deliverables in due time
  • Provide feedback to the AMS provider’s Service Manager
  • Resolve and escalate any disagreements or issues related to SOW or the Service

To succeed, you will need:

  • Good understanding of business process performance and end user satisfaction requirements related to own application area IT services
  • Good understanding of SAP landscape roadmaps
  • Good understanding of SAP architecture
  • Vendor management experience
  • Good communication skills and team player attitude

We offer you a position in the team responsible for Outotec Digital Application Services with interesting tasks, providing you an excellent opportunity to further develop your professional skills in a dynamic, international environment.

In this position you will have the opportunity to be involved in our SAP development. Outotec SAP area Solution roadmap development items:

  • Employee central (planned for 2019)
  • Concur (planned for 2019)
  • S4 migration analysis (planned for 2019)
  • S4 Hana transformation (planned for 2020)

Outotec SAP is already on Hana dB platform since 2017.

Positions does not require extensive traveling.

For further information, please contact HRS Advisors consultant Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 or Jenny Blom, tel. +358 40 757 4348. To apply, please complete the application form at the web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with your salary request by November 25th, 2018.

 

Apply Here

Configuration Owner, SAP ERP FICO

Configuration Owner, SAP ERP FICO

2000px-Outotec-Logo.svg


Outotec provides leading technologies and services for the Sustainable use of Earth’s natural resources. As the global leader in minerals and metals processing technology, we have developed many breakthrough technologies over the decades for our customers in metals and mining industry. We also provide innovative solutions for industrial water treatment, the utilization of alternative energy sources and the chemical industry. Outotec shares are listed on NASDAQ OMX Helsinki. 
www.outotec.com

At Outotec we are passionate about building innovative and sustainable solutions that fulfill world’s growing need for natural resources. We are continuously entering new markets and businesses, which creates interesting opportunities for personal and professional growth in our multinational work environment.

Outotec Operational Excellence is now looking for Configuration Owner to SAP ERP FiCo area. You will report to Director, Delivery, Finance and HR Applications and work at Outotec’s head office in Espoo, Finland.

As Configuration Owner, SAP ERP FiCO, you will:

  • Be responsible for SAP ERP Finance and Control module lifecycle and its integrations
  • Address topics and changes related to the Service towards AMS provider from Outotec side
  • Address and correct any service performances issues, whether on service or individual level related to Outotec
  • Validate and approve agreed reports, invoices and other deliverables in due time
  • Provide feedback to the AMS provider’s Service Manager
  • Resolve and escalate any disagreements or issues related to SOW or the Service
  • Manage stakeholders in Outotec finance & controlling organization

To succeed, you will need:

  • Good understanding of business process performance and end user satisfaction requirements related to own application area IT services
  • Good understanding of SAP architecture
  • Vendor management experience
  • Good communication skills and team player attitude

We offer you a position in the team responsible for Outotec Digital Application Services with interesting tasks, providing you an excellent opportunity to further develop your professional skills in a dynamic, international environment.

In this position you will have the opportunity to be involved in our SAP development. Outotec SAP area Solution roadmap development items:

  • Employee central (planned for 2019)
  • Concur (planned for 2019)
  • S4 migration analysis (planned for 2019)
  • S4 Hana transformation (planned for 2020)

Outotec SAP is already on Hana dB platform since 2017.

Positions does not require extensive traveling.

For further information, please contact HRS Advisors consultant Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 or Jenny Blom, tel. +358 40 757 4348. To apply, please complete the application form at the web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with your salary request by November 25th, 2018.

 

Apply here

Henkilöstöpäällikkö, Kirkkonummi

Henkilöstöpäällikkö, Kirkkonummi

Meillä on juuret syvällä Suomen maaperässä, puhtaassa luonnossa. Me jalostamme sitä, mitä luonto tuottaa: puhtaaksi kiteytettyä energiaa ja mielihyvää.  Me teemme sokeria niin kotimaisille kuin kansainvälisille asiakkaillemme. Sokeri on meille elämän suola.

Sucros Oy ja sen tytäryhtiö Suomen Sokeri Oy muodostavat yhdessä suomalaisen sokeriteollisuuden. Sucros vastaa sokerijuurikkaan viljelyttämisestä ja prosessoinnista Säkylän juurikassokeritehtaalla. Suomen Sokeri vastaa sokerin puhdistamo- ja pakkaustoiminnasta Kirkkonummella sekä tuotteiden markkinoinnista ja myynnistä. Tarjoamme työtä 250 ammattilaiselle ja liikevaihtomme on noin 165 miljoonaa euroa. Olemme osa Nordzucker Groupia, Euroopan toiseksi suurinta sokeriyritystä. Nordzucker omistaa meistä 80 % ja suomalainen Apetit Oyj 20 %. www.suomensokeri.fi. www.sucros.fi, www.nordicsugar.com

 SUOMENSOKERI_100V

Haemme nyt Kirkkonummen Kantvikiin

HENKILÖSTÖPÄÄLLIKKÖÄ

 

Tehtävässä vastaat yrityksen HR-toiminnoista. Tuet esimiehiä johtamiseen, rekrytointiin ja henkilöstön kehittämiseen liittyvissä asioissa sekä toimit esimiehenä kolmelle HR-tiimin jäsenelle. Johtoryhmän jäsenenä tuot henkilöstöhallinnon näkökulmaa yrityksen henkilöstön ja liiketoiminnan kehittämiseen. Raportoit suoraan Sucroksen/ Suomen Sokerin toimitusjohtajalle sekä katkoviivalla Nordzucker-konsernin henkilöstöjohtajalle.

Odotamme sinulta kokemusta HR-tehtävistä tehdasympäristössä sekä mielellään myös esimieskokemusta. Työsuhdeasiat ovat sinulla hyvin hallinnassa ja esim. TES-tulkinnat ovat arkipäivääsi. Eduksi katsomme aiemman työskentelyn kansainvälisessä organisaatiossa. Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi englanniksi, niin suullisesti kuin kirjallisestikin.

Persoonaltasi olet yhteistyökykyinen ja palveluhenkinen. Työskentelet käytännön asioiden parissa, mutta samalla näet myös pidemmälle tulevaisuuteen. Työskentelet itsenäisesti ja olet valmis liikkumaan Säkylän tehtaallemme muutaman kerran kuukaudessa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän arvostetussa yrityksessä, joka valmistaa ja markkinoi kaikkien suomalaisten tuntemia tuotteita. Toimipaikkasi sijaitsee idyllisessä Kantvikissa, Kirkkonummen perinteikkäässä tehdasympäristössä, vain puolen tunnin ajomatkan päässä Helsingin keskustasta. Johtoryhmän jäsenenä pääset vaikuttamaan kansainvälisen organisaation toimintaan.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 21.11.2018 oheisen linkin kautta

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Kiinteistöpäällikkö, Hansakortteli, Turku

Kiinteistöpäällikkö, Hansakortteli, Turku

Hansakortteli on Suomen rakastetuin kauppakeskus Turun sydämessä. Hansakortteli täytti 30 vuotta tänä vuonna ja onkin kortteli täynnä vanhaa ja kaunista sekä uutta ja modernia. Hansakorttelilla on keskeinen sijainti Turun keskustassa ja on vakiinnuttanut asemansa turkulaisten olohuoneena. Hansakorttelin kokonaismyynti vuonna 2017 oli 227 miljoonaa euroa ja kävijämäärä noin 12,5 miljoonaa kävijää. Hansakorttelissa toimii yli 130 liikettä. 

Kuvahaun tulos haulle hansakortteli logo 

 

 

 

Etsimme nyt uudistuvaan Hansakortteliin, Sinua

KIINTEISTÖPÄÄLLIKKÖ

Tehtävääsi kuuluu kiinteistöjen hoito- ja ylläpitopalveluiden suunnittelu ja koordinointi sekä sidosryhmäyhteyksien ylläpitäminen ja kehittäminen. Kiinteistöpäällikkönä johdat ja ohjaat kiinteistöjen hallintaa ja vuokralaismuutoksia sekä vuosikorjaus- ja peruskorjaushankkeita nykyisen kiinteistöpäällikön keskittyessä korjauspäällikkönä erikseen sovittuihin projekteihin.

Odotamme sinulta tehtävään sopivaa teknistä koulutusta, esim. insinööri tai DI, sekä kokemusta vastaavista tehtävistä. Hallitset tietotekniikan kuten CAD- ja laskentaohjelmat ja olet kiinnostunut digitalisaation tuomista mahdollisuuksista työssäsi. Kommunikoit sujuvasti suomen kielen lisäksi myös englannin kielellä.

Työskentelet itsenäisesti ja tavoitteellisesti, olet hyvä organisoimaan työtäsi ja sinulla pysyy vaivatta useat langat käsissäsi. Olet yhteistyökykyinen, neuvottelutaitoinen ja asiakaspalveluhenkinen. Pidät jämäkästi kiinni aikatauluista ja muusta sovitusta – huolehdit että tekniikka mahdollistaa menestyksen!

Tule mukaan aktiiviseen tiimiimme rakentamaan Suomen rakastetuimmasta kauppakeskuksesta entistäkin viihtyisämpää ja tehokkaampaa kokonaisuutta.  

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa konsultti Seija Raesola HRS Advisorsista puh. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 18.11.2018 oheisen linkin kautta.

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Suunnittelija työnsuunnitteluryhmään, Tampere

Suunnittelija työnsuunnitteluryhmään, Tampere

130_sahkolaitos_logo_sininen_est

Tampereen Sähkölaitos -konserni on vahva alueellinen, 130-vuotias energia-alan toimija, jonka omistaa Tampereen kaupunki. Konsernissamme työskentelee 380 henkilöä ja liikevaihtomme on 270 milj. euroa. Suurena energiayhtiönä vaikutamme toiminnallamme päivittäin yli sadantuhannen ihmisen arkeen ja hyvinvointiin. Työntekijöillemme tarjoamme mielenkiintoisia tehtäviä energia-alan kehityksen kärjessä.

Energia-yksikkömme vastaa energiantuotantolaitosten sekä kaukolämpö- ja kaukojäähdytysverkon käytöstä, kunnossapidosta ja investoinneista. Laitoksemme tuottavat sähköä, kaukolämpöä ja kaukojäähdytystä muun muassa vedestä, puusta, turpeesta, jätteestä ja maakaasusta.

Haemme nyt Energia -yksikkömme työnsuunnitteluryhmään

SUUNNITTELIJAA

Työtehtäviisi kuuluvat voima-, lämpö- ja kaukojäähdytyslaitostemme sähkö-, instrumentointi- ja automaatiolaitteistojen kunnossapitotöiden suunnittelu, aikataulutus ja resurssointi. Kunnossapito sisältää vuosihuollot, käynnin aikaisen ennakkohuollon ja vikakorjaukset. Teet aktiivista yhteistyötä ulkoisten urakoitsijoiden, toimittajien sekä voimalaitostemme henkilöstön kanssa. Osallistut vuosihuoltotöiden valvontaan sekä varmistat sovittujen työvaiheiden turvallisen toteutumisen. Tukenasi tehtävässä on esimiehen ja kollegoiden muodostama, kokenut ja ammattitaitoinen tiimi.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, esim. sähkö- ja/tai automaatiotekniikan insinööri. Arvostamme aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä sekä erityisesti voima- ja lämpölaitostuntemusta sekä niihin liittyvää suunnittelukokemusta. Eduksi tässä tehtävässä näemme kunnossapitojärjestelmien tuntemuksen sekä englanninkielen taidon. Pidämme tärkeänä tunnollista ja kehittämistyöhön sitoutunutta asennetta sekä huolellista ja suunnitelmallista työskentelyotetta. Kykenet organisoimaan työkenttääsi itsenäisesti sekä kantamaan vastuuta vuosihuoltojen läpiviennistä ajoittain paineisissakin tilanteissa.

Työntekijänä olet meille tärkeä, koska sinun osaamisesi ja hyvinvointisi varaan perustuu kaikkien toimintojemme ja tuotteidemme laatu. Pääset kasvattamaan osaamistasi yhdistämällä aiemman kokemuksesi energia-alan muuttuvaan toimintaympäristöön edistyksellisen ja kehitysmyönteisen työnantajan riveissä. Lue lisää tarjoamistamme henkilöstöeduista TÄSTÄ

Työnantajana Tampereen Sähkölaitos on samanlainen kuin se on asiakkailleenkin: luotettava ja paikallinen. Tampereen Sähkölaitos on moderni energiakonserni, joka kehittää aktiivisesti tulevaisuuden energiaratkaisuja. Vastuullinen tekeminen ja johtaminen ovat meille konkreettisia tekoja. Kannamme vastuumme niin ihmisistä, ympäristöstä kuin taloudestakin.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoiva esimies Esa Riihonen, p. 040 8063211 (soittoaika ma 12.11. klo 13-15) sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors, Outi Kärkkäinen, p. 050 3961138.

Oletko sinä etsimämme osaaja? Täytä sähköinen hakemus osoitteessa www.sahkolaitos.fi viimeistään su 25.11. Liitä hakemukseesi CV:si palkkatoiveineen.

HAE TEHTÄVÄÄ

 

 

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Jätä avoin hakemus!
Share This