Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita psykologitaustaisia henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa.

Tavoitteemme on saattaa työntekijä ja työnantaja onnistuneesti yhteen. Autamme löytämään avoimeen työpaikkaan parhaiten sopivan henkilön nopeasti ja tehokkaasti. Työnhakijalle etsimme hänen kykyjään ja kiinnostustaan vastaavan tehtävän ja työnantajalle avoinna olevaan tehtävään parhaiten sopivan työntekijän. Tarjoamme ammattitaitoisen ratkaisun kaikkiin rekrytoinnin haasteisiin.

 

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palvelumme tekee mutkattomaksi se, että olet yhteydessä suoraan asiantuntijaan ilman välikäsiä. Suoran kontaktin ansiosta asioiden hoito on nopeaa ja vaivatonta. Tämä takaa myös sen, että tunnemme yrityksesi ja toimialasi. Etsitpä uutta työtä tai työntekijää, meiltä saat aina sellaista palvelua kuin tarvitset. Etsimme sopivat henkilöt osa- ja kokoaikaisiin tehtäviin sekä määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Uuden henkilön palkkaaminen sisältää aina riskin, joten oikea valinta kannattaa varmistaa ammattilaisen avulla.

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Key Account Manager, Vantaa

Key Account Manager, Vantaa

Midsona on Pohjoismaiden johtava terveys- ja hyvinvointi tuotteiden valmistaja ja jakelija. Tehtävänämme on auttaa ihmisiä elämään terveellisemmin – joka päivä. Hyvinvointi- ja terveystuotteita valmistava ja yrityksemme on toiminut eri muodoissaan jo vuodesta 1892. Toimimme Suomen ja Ruotsin lisäksi Tanskassa sekä Norjassa ja meitä on jo yli 350 ammattilaista. Suomessa meitä on 25 ja nopeasti kasvava liikevaihtomme viime vuonna 18milj. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat mm. Urtekram, Friggs, Naturdiet ja Tri. Tolosen terveystuotteet. Tutustu yritykseemme osoitteessa www.midsona.fi.

midsona

Etsimme Vantaalle sinua energinen ja kasvuhakuinen pt-kaupan tunteva

Key Account Manager

Tehtävässä vastaat myyntitavoitteiden sekä brandi/tuotestrategian toteutumisesta nimetyissä avainasiakkuuksissa ja niiden tarjoamissa myynti- ja markkinointikanavissa. Asiakassalkkusi painottuu päivittäistavarakauppaan (Ruokakesko), mutta siihen kuuluvat myös Foodservice-tukut (Kespro, Wihuri, Meira ja Heino). Tuoteportfoliosi koostuu koko Midsonan tarjoamasta; Urtekramin ja Friggsin tuotteista, sekä myös muiden tuotemerkkiemme lisäravinteista, että FS-tuotteista. Tehtäviisi kuuluvat luonnollisesti myös vuosisopimusneuvottelut, kate- ja hinnoitteluasiat, tuotelanseerausten hallinta ja koordinointi.  Vastaat tehtävässä suoraan myyntijohtajalle.

Odotamme sinulta innostusta ja nälkää myyntiä kohtaan sekä menestyksekästä näyttöä ja kokemusta 3-5 vuoden ajalta vastaavasta roolista. Kokemus keskusliikkeiden kanssa toimimisesta on edellytys tehtävässä menestymisen kannalta. Olet persoonana avoin, ulospäinsuuntautuva ja tuloksenteosta inspiroituva. Omaat kuitenkin kykyä tehdä asioita pitkäjänteisesti, sekä kehittää asiakkuuksia myös pidemmällä aikavälillä. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi tai KTM) ja kommunikoit suomen lisäksi sujuvasti englannin kielellä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn voimakkaasti kasvavassa pohjoismaiden johtavassa luomu- ja terveystuotealan yrityksessämme. Pääset työskentelemään vahvojen brändiemme parissa yhteistyössä alan huippuosaajien kanssa. Yrityksessämme pääset vaikuttamaan ja toteuttamaan erilaisia projekteja monipuolisesti ja sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamisestasi ja edetä urallasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko, 0400 399 825 (ke ja pe 14-15). Jätä hakemuksesi ja cv:si palkkatoiveineen viimeistään 5.3. mennessä alla olevan linkin kautta, täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä!

 

HAE TEHTÄVÄÄ

Myyjä (B2B, apteekit & terveystuotekaupat)

Myyjä (B2B, apteekit & terveystuotekaupat)

Midsona on Pohjoismaiden johtava terveys- ja hyvinvointi tuotteiden valmistaja ja jakelija. Tehtävänämme on auttaa ihmisiä elämään terveellisemmin – joka päivä. Hyvinvointi- ja terveystuotteita valmistava ja yrityksemme on toiminut eri muodoissaan jo vuodesta 1892. Toimimme Suomen ja Ruotsin lisäksi Tanskassa sekä Norjassa ja meitä on jo yli 350 ammattilaista. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat mm. Urtekram, Friggs, Naturdiet ja Tri. Tolosen terveystuotteet. Tutustu yritykseemme osoitteessa www.midsona.fi.

midsona

 

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen nyt sinua oma-aloitteinen, terveydestä ja hyvinvoinnista innostuva

Myyjä (B2B, apteekit & terveystuotekaupat)

Tehtävässä vastaat monipuolisen terveystuotevalikoimamme B2B-myynnistä. Asiakkainasi ovat apteekit, terveys- ja luontaistuotekaupat, sekä valikoidut pt-kaupat ympäri Suomen. Tuoteportfolioomme kuuluu useita tunnettuja brändejä, kuten Elivo, Naturdiet, Dalblads, Miwana, Atkins, Tri. Tolosen terveystuotteet ja Compeed. Tehtäviisi kuuluu myyntiprosessin hoitaminen aina tilausten vastaanottamisesta myyntihyvitysten käsittelyyn. Midsonalla toimit osana kasvavan organisaatiomme energistä kenttämyyntitiimiä. Työssä sinua ohjaavat selkeät tavoitteet ja realistinen myyntibudjetti. Työtä tehdään puhelimitse, joka mahdollistaa mm. paikasta riippumattoman itsenäisen ja joustavan työskentelyn.

Toivomme sinulta paitsi innostusta ja paloa myyntiin, myös aiempaa menestyksekästä kokemusta terveys- ja luontaistuotekaupoille sekä apteekeille suunnatusta myyntityöstä. Olet ahkera ja oma-aloitteinen tekijä, ja hoidat myyntityötä itsenäisesti. Luonteeltasi olet avoin ja ulospäinsuuntautunut, sinulla on asiakaslähtöinen myyntiote, ja nautit tuloksellisesta myyntityön tekemisestä. Olet kiinnostunut terveydestä ja hyvinvoinnista sekä haluat työskennellä tunnettujen laatutuotteiden parissa. Tehtävässä tarvitset sujuvaa suomen kielen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn voimakkaasti kasvavassa pohjoismaiden johtavassa luomu- ja terveystuotealan yrityksessämme. Pääset työskentelemään vahvojen brändiemme parissa yhteistyössä alan huippuosaajien kanssa. Työssä saat itsenäisesti suunnitella toimintaasi, ja voit joustavasti hoitaa työtä mistä haluat, sillä työntekosi ei ole paikkaan sidottua. Tarjoamme myös hyvin kilpailukykyisen kiinteän kuukausipalkan.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko, 0400 399 825 (ke ja pe 14-15) ja Krister Botell 050 304 2410 (ke ja pe 14-15). Jätä cv:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 05.03. mennessä alla olevan linkin kautta!

 

HAE TEHTÄVÄÄ

 

 

 

 

Lisävaruste- ja varaosamyyjä, TerhiTec Oy, Rymättylä

Lisävaruste- ja varaosamyyjä, TerhiTec Oy, Rymättylä

TerhiTec Oy on Euroopan johtavia venevalmistajia, jonka tunnetut venemerkit ovat Terhi ja Silver. Yhtiö on valmistanut jo yli 220.000 venettä vuodesta 1972. Kahdessa tehtaassamme valmistuu tänä vuonna yhteensä noin 4.000 venettä. TerhiTec kuuluu suomalaisen Otto Brandt -perheyhtiön konserniin. Konsernin myynti on noin 100 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa työskentelee noin 200 henkilöä. Otto Brandt -konserni toimii kokonaisvaltaisesti laadukkaiden vapaa-ajan tuotteiden myynnissä ja palveluissa. Konserni edustaa maailmanluokan tuotemerkkejä kuten Honda, Polaris, Aprilia, Moto-guzzi, Vespa, Indian, Arai ja Ligier. Konserniin kuuluva vähittäiskauppaketju Bike & Boat World on Suomen suurin moottoripyörä-, vene- ja mönkijäkauppa.   www.otto-brandt.fi www.terhi.fi www.silver.fi

TerhiTec_LOGO2010_COLOUR (002)

Nyt etsimme osaavaan joukkoomme sinua, veneistä kiinnostunut

 

LISÄVARUSTE- JA VARAOSAMYYJÄ

 

Tehtäviisi kuuluu TerhiTecin veneiden lisävarusteiden ja varaosien myynti jälleenmyyjille. Asiakaskäyntien ohella työskentelet Rymättylän toimipisteessämme. Otat vastaan sekä kotimaan että ulkomaisten jälleenmyyjien tilauksia, seuraat varastosaldoja sekä laadit ja ylläpidät tuotekuvastoja ja hinnastoja. Teet yhteistyötä venemyyjien kanssa ja suunnittelet markkinointia mainostoimiston kanssa. Osallistut mm. kotisivujen päivittämiseen ja extranetin rakentamiseen.

Toivomme sinulta energistä ja itsenäistä otetta myyntialueesi kontaktointiin. Koska jälleenmyyjiä on ympäri Suomea, toivomme valmiutta matkustaa erityisesti myyntisesonkeina. Olet mukana myös venemessuilla ja muissa alan tilaisuuksissa. Ulkomaisten asiakkaittemme kanssa tarvitset hyvää englannin kielen taitoa, ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi. Odotamme sinulta erityisesti hyviä myyntitaitoja, yhteistyökykyä ja itseohjautuvuutta. Myyntityössä tarvitset sosiaalisia taitoja ja markkinointiaineiston hallinta vaatii tarkkuutta ja organisointikykyä.

Tarjoamme sinulle upean mahdollisuuden työskennellä maan parhaiden venemerkkien parissa, näyttää osaamisesi myynnissä ja kehittyä siinä yhä paremmaksi. Perheyhtiön arvot luotettavuus, vastuullisuus, yhteistyö ja laadukkuus ovat meille tärkeitä. Pienen tehtaan hyvä porukkahenki ja ison konsernin taustatuki antavat puitteet tehtävässä menestymiselle. Meillä saat kilpailukykyisen palkan sekä mahdollisuuden vaikuttaa omaan ansiotasoosi.

Kiinnostuitko tehtävästä? Tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 25.2.2018 oheisen linkin kautta

HAE TÄSTÄ

Legal Business Partner (ICT) / Aktia Pankki Oyj / Helsinki

Legal Business Partner (ICT) / Aktia Pankki Oyj / Helsinki

Aktia Pankki Oyj:n uusi strategia perustuu asiakkaiden varallisuuden kasvattamiseen ja turvaamiseen pitkällä aikavälillä helposti ja vastuullisesti painopisteenä varainhoidon ja rahoituksen asiakaskokemus. Aktia Pankin tavoitteena on kehittää edelleen palvelumalliaan ja tarjota yksityishenkilöistä, yrityksistä ja instituutioista koostuville asiakassegmenteilleen interaktiivisia kokonaisratkaisuja, joissa yhdistyvät henkilökohtainen palvelu ja helppokäyttöiset digitaaliset rajapinnat.

Haemme nyt Sinua

Legal Business Partner (ICT)

vastaamaan juridisista tehtävistä digi-palveluiden, markkinoinnin ja viestinnän yksikössä sekä IT-yksikössä.

Tehtävänkuvaus ja vastuualueet
Toimit tiiviissä yhteistyössä yksiköiden johdon kanssa liiketoiminnan kehittämiseksi. Olet kiinnostunut digitalisaation tuomista uusista haasteista, ja hallitset tietosuojaan ja henkilötietojen käsittelyyn liittyvän sääntelyn. Osaat liiketoimintalähtöisesti hahmottaa uusia mahdollisuuksia ja toimintatapoja, ja vastaat niihin liittyvistä lakiteknisistä yksityiskohdista. Ymmärrät asiakasrajapinnassa olevien digitaalisten palvelujen juridiset haasteet, vastaat riskienhallinnasta, ja sparraat näistä johdon kanssa. Vastuualueellesi kuuluvat myös IT-ratkaisuihin liittyvä lainsäädäntö ja sopimusjuridiikka, joista sinulla on vahvaa osaamista. Kuulut yksiköiden johtoryhmiin, joissa osaat tehokkaasti viestiä asiantuntemustasi. Tunnet sähköiseen tunnistamiseen ja asiakkaan tuntemiseen kytkeytyvän lainsäädännön, ja edustat Aktiaa sähköisen tunnistamisen luottamusverkostossa.

Tehtävän menestyksekkääseen hoitamiseen tarvitset
• vähintään 5 vuoden kokemusta
• vahvaa osaamista tietosuojaan liittyvästä lainsäädännöstä ja mielenkiintoa uusia digitaalisia palveluja kohtaan
• liiketoimintalähtöistä ajattelutapaa ja kiinnostusta kehittää uusia ratkaisuja
• vahvaa osaamista IT-ratkaisuihin liittyvästä sopimusjuridiikasta
• sujuvia kommunikaatio- ja vuorovaikutustaitoja
• ymmärrystä finanssialasta ja asiakkaan tuntemisen/tunnistamisen lainsäädännöstä
• aktiivista ja jämäkkää työotetta
• englannin kielen taidon lisäksi vähintään tyydyttävää ruotsin kielen ymmärrystä


Tarjoamme
sinulle monipuolisia työtehtäviä finanssialan kehittyvässä maailmassa. Lisäksi työhön kuuluvat mukava ja innokas työyhteisö, hyvät henkilöstöedut sekä sijainti Helsingin keskustassa.

Lisätietoja tehtävästä antavat HRS Advisors Oy, Krister Botell, 050 304 2410 tai Pia Paavilainen, 050 305 9217. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen viimeistään 22.2.2018 mennessä.

 

Hae tästä

Järjestelmäasiantuntija, Vantaa

Järjestelmäasiantuntija, Vantaa

Lehtipiste Oy on Suomen johtava lehtien irtonumeroiden jakelija. Tuotevalikoimaamme kuuluu koti- ja ulkomaisten lehtien ja pokkareiden lisäksi mm. karttoja ja keräilytuotteita. Palvelemme lähes 6000:ta kaupan eri ketjuihin kuuluvaa myymälää. Yhteistyökumppaneinamme Suomessa ja ulkomailla on noin 440 kustantajaa ja tavarantoimittajaa. Tuotetarjonnastamme löytyy kullekin myymälälle sen kysyntää ja asiakaskuntaa palveleva valikoima.

lehtipiste_cmyk-300kt

Vahvistamme tietohallinnon tiimiämme Vantaalla ja etsimme nyt sinua monipuolinen ja energinen

Järjestelmäasiantuntija

Tehtävässä toimit osana tietohallinnon tiimiä varmistaen sekä operatiivisen, että analyyttisen raportoinnin toteutumisen.  Vastuullesi kuuluu myös päivittäisen toiminnanohjauksen ja järjestelmäintegraatioiden valvonta ja tuki. Tuet työssäsi monipuolisesti operatiivista toimintaamme ja osallistut samalla sen ja uusien palveluidemme kehittämiseen yhteistyössä tiimisi muiden jäsenten ja loppukäyttäjien kanssa. Hallitset SQL-kielen ja tunnet eri tietokantoja (esim. Oracle ja Microsoft SQL). Olet IT-alan monitaituri sekä intohimoisesti kiinnostunut tekniikasta ja sen mahdollisuuksista. Toimit osana viisihenkistä tietohallinnon tiimiä ja vastaat tietohallintojohtajalle.

Odotamme sinulta vahvaa kokemusta raportointityökaluista sekä laajoista operatiivisista tuotantojärjestelmistä ja järjestelmäintegraatioista.  Tunnet vähittäiskaupan ja/tai logistiikan toimialan liiketoimintaprosesseja ja sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta (esim. AMK).  Ratkot käytännön ongelmia ja kehität palveluja ja prosesseja määrätietoisesti analyyttisella otteella. Pystyt toimimaan niin itsenäisesti kuin yhteistyössä oman organisaatiomme ja kumppaneidemme kanssa. Olet henkilönä innovatiivinen ja tarvittaessa myös painetta kestävä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen näköalapaikan suomalaisen jakeluliiketoiminnan sydämessä. Pääset vaikuttamaan ja toteuttamaan mielenkiintoisia projekteja ja sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamistasi ja edetä urallasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut. Tukenasi on osaava ja ammattitaitoinen työyhteisö, jossa on kunnon tekemisen meininki. Tutustu toimintaamme osoitteessa www.lehtipiste.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko (0400 399825) ja Antti Lahtinen(040 771 8886) ti – to klo 15 – 16. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 25.2.2018 alla olevan linkin kautta.

 

HAE TEHTÄVÄÄ

 

Business Controller, Business Area, VTT

Business Controller, Business Area, VTT

VTT-logo3Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy on kansallisella statuksella toimiva Pohjoismaiden johtava tutkimus- ja teknologiayhtiö. Käytämme 4.000.000 tuntia vuodessa aivovoimaa teknologisten edistysaskelien kehittämiseen. Täällä ratkaiset haasteita yhdessä ympäri maailmaa tulevien asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Tarjoamme kannustavan ja innovatiivisen työympäristön, mahtavat kollegat sekä erilaisia urapolkuja.

Etsimme Tietointensiiviset tuotteet ja palvelut liiketoiminta-alueelle sinua aktiivinen ja kehityshenkinen

BUSINESS CONTROLLER

asemapaikkanasi joko Espoo tai Oulu Tehtävässäsi:  

  • Vastaat liiketoiminta-alueen taloudesta, sen ennustamisesta ja seurannasta
  • Toimit liiketoiminta-alueen johtoryhmän jäsenenä
  • Tuet liiketoiminta-alueen päälliköitä ja johtoa talous-, rahoitus- ja riskienhallintaan liittyvissä operatiivisissa kysymyksissä
  • Osallistut investointien valmisteluun yhdessä liiketoimintajohdon kanssa
  • Teet tiivistä yhteistyötä keskitetyn taloushallinnon kanssa koordinoiden ja johtaen liiketoiminta-alueesi taloutta olemassa olevien ohjeiden ja poliitikoiden mukaisesti
  • Osallistut erikseen sovittaviin VTT-tason kehityshankkeisiin ja tarvittaessa myös tilinpäätöksen laadintaan

Odotamme sinulta ylemmän korkeakoulututkinnon lisäksi:

  • vahvaa sisäisen laskennan osaamista
  • kirjanpidon ymmärrystä
  • ymmärrystä tutkimustoiminnasta, julkisen rahoituksen hakemisesta sekä sen ehdoista
  • kykyä hahmottaa projektiliiketoiminnan ansaintalogiikkaa
  • kykyä analysoida liiketoimintaa ja kokemusta sen ennustamisesta
  • siirtohinnoittelun periaatteiden ymmärrystä
  • sujuvaa englannin kielen taitoa
  • näyttöä kehityshankkeisiin osallistumisesta ja/tai kykyä vetää niitä

Olet laskennan ammattilainen, jolla on kykyä rakentavasti haastaa ja kehittää totuttuja toimintoja sekä perustella näkemyksesi. Hyvien esiintymis-, vuorovaikutus- ja tiimityötaitojen lisäksi toimit luontevasti vastuualueellasi itsenäisessä päätöksenteossa. Hahmotat kokonaisuuksia kyeten kuitenkin samalla myös tarkkaan työskentelyyn.

Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä huippuosaajien asiantuntijaorganisaatiossa, jossa rakennamme menestystä ja hyvinvointia teknologisten innovaatioiden välityksellä. Pääset haastamaan itseäsi ja kehittämään osaamistasi dynaamiseen ja moderniin ympäristöön vaihtelevien ja vastuullisten tehtävien parissa. VTT:llä haluamme erityisesti panostaa henkilöstömme hyvinvointiin ja hyvään työyhteisöön ja palkita onnistumisia ja aikaansaannoksia. Meidät palkittiin urheilugaalassa suomen aktiivisimpana työpaikkana vuonna 2017. Tule mukaan kehittämään ratkaisuja paremman tulevaisuuden puolesta!  

Lisätietoja voi tiedustella HRS Advisors Oy, Pia Paavilainen, puh. 050 3059 217. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 12.2.2018 mennessä osoitteessa www.hrsadvisors.fi.

Hae tästä

Sales Manager, Nordqvist

Sales Manager, Nordqvist

Suomalainen teetalo Nordqvist on toiminut jo vuodesta 1979. Suomalainen perheyritys ja teetehdas sijaitsevat tällä hetkellä Vantaalla, Petikossa, mutta muutamme uusiin toimitiloihimme Etelä-Nurmijärven Ilvesvuoreen keväällä 2018. Kotimaisessa teetalossa työskentelee nyt 22 henkilöä. Myymme tuotteitamme Suomessa, Venäjällä ja Baltiassa ja lisäksi teetämme voi ostaa muun muassa Japanista. Tuotamme itse valtaosan tuotteistamme alusta loppuun omalla teetehtaallamme. Tutustu yritykseemme ja sen tarinaan osoitteessa www.nordqvist.fi

Nordqvist

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen sinua energinen ja innostava

SALES MANAGER

Tehtävässä vastaat tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista ja tuotestrategian toteutumisesta keskusliikkeiden osalta yhdessä kenttämyyntipäällikön kanssa. Vastuullasi ovat myyntibudjetin ja ennusteiden laadinta sekä tuotteiden hinnoittelu ja kateseuranta. Osallistut aktiivisesti myös vientitoiminnan kehittämiseen ja strategiasuunnitteluun sekä haluat aidosti kehittää yritystä eteenpäin. Vastaat tehtävässä suoraan toimitusjohtajalle ja kuulut luonnollisesti yrityksen johtoryhmään. Tehtävää hoidetaan uudesta Ilvesvuoren toimipisteestä käsin.

Toivomme sinulta paitsi innostusta ja nälkää myyntiä ja tuotteitamme kohtaan, niin myös 3-5:n vuoden kokemusta sekä menestyksekästä näyttöä keskusliikkeiden parista toimimisesta KAM tai myyntipäällikön roolissa. Kokemus keskusliikkeessä toimimisesta on etu tehtävää hoidettaessa. Olet luonteeltasi avoin, ulospäinsuuntautunut ja myynnillisestä vaikuttamisesta inspiroituva sekä itsenäiseen työskentelyyn ja itseohjautuvuuteen kykenevä. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi tai KTM) ja kommunikoit suomen lisäksi sujuvasti englannin kielellä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan työn voimakkaasti kasvavassa suomalaisessa yrityksessä. Pääset työskentelemään Suomen vahvimpien teebrändien parissa yhteistyössä alan huippuosaajien kanssa. Yrityksessämme pääset vaikuttamaan ja toteuttamaan erilaisia projekteja monipuolisesti ja sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamisestasi ja edetä urallasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko, 0400 399 825 (ke ja pe 14-16). Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mielellään mahdollisimman pian, viimeistään kuitenkin 12.2.2018 alla olevan linkin kautta.

Hae tehtävää

CFO, Vantaa

CFO, Vantaa

ikoneja pia-01

Etsimme asiakkaallemme Vantaalle Sinua

CFO

Haluatko hypätä kasvuyritykseen ja olla mukana rakentamassa kansainvälistä menestystarinaa? Vastaat yrityksen taloushallinnon kehittämisestä ja johtamisesta, sekä tuet yrityksen johtoa päivittäisessä liiketoiminnassa. Tehtäviisi kuuluvat talouden ja rahoituksen suunnittelu, yritysjärjestelyihin osallistuminen, tilinpäätös, hankinnat, kannattavuuslaskelmat ja analyysit.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, laajaa kokemusta taloushallinnon ja rahoituksen tehtävistä, yritysjärjestelyistä ja kokemusta kansainvälistymisestä.  Kykenet käsitteelliseen, ideoivaan ja strategiseen ajatteluun, mutta haluat osallistua vahvasti myös itse tekemiseen ja asioiden toimeenpanoon.

Tarjoamme sinulle monipuolisen sekä kehittyvän tehtävän asiantuntevassa ja innostavassa työyhteisössämme, dynaamisen toimintaympäristön sekä aidot mahdollisuudet kehittää liiketoimintaa ja vaikuttaa yhtiön kasvuun ja kehitykseen.

Yritys on alansa selkeä markkinajohtaja, joka kasvaa vahvasti ja kannattavasti.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lisätietoja tehtävästä antaa valinnassa avustava HRS Advisors Oy:n konsultti Toni Koskinen puh. 040 742 7525 ja Krister Botell puh. 050 304 2410. Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 6.2.2018 mennessä.

Jätä hakemus tästä

Laatupäällikkö / QEHS Manager / VTT

Laatupäällikkö / QEHS Manager / VTT

 

VTT-logo3Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy on kansallisella statuksella toimiva Pohjoismaiden johtava tutkimus- jateknologiayhtiö. Käytämme 4.000.000 tuntia vuodessa aivovoimaa teknologisten edistysaskelien kehittämiseen. Täällä ratkaiset haasteita yhdessä ympäri maailmaa tulevien asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Tarjoamme kannustavan ja innovatiivisen työympäristön, mahtavat kollegat sekä erilaisia urapolkuja.

Vastuualueellasi:
– Johdat, ohjaat ja kehität VTT:n laatutoimintaa
– Edistät Lean-ajattelun mukaisia toimintatapoja osaksi VTT:n arkea
– Toimit QEHS tiimin esimiehenä
– Ylläpidät ja arvioit laatu- ja toimintajärjestelmäämme
– Huolehdit toimintamme kehittämisestä jatkuvan parantamisen käytänteitä noudattaen
– Vastaat toimintamme arviointimenettelystä ja sen kehittämisestä
– Vastaat laatu- ja toimintajärjestelmään liittyvien IT-järjestelmien kehittämisestä

Sinulla on:
– osaamista laatu- ja toimintajärjestelmistä ja Lean-hankkeiden läpiviennistä
– hyvät esimiestaidot
– halu edistää organisaation laatuprosesseja ja tuomaan Lean-ajattelutapaa vetämiisi hankkeisiin ja jokapäiväiseen laatutyöskentelyyn
– ymmärrät laatutyön merkityksen osana liiketoimintaa ja organisaation kokonaisuutta
– vahva digitaalisten ratkaisujen ja järjestelmien tuntemus
– mielenkiintoa uusien mahdollisuuksien hyödyntämiseen

Olet aktiivinen ja oma-aloitteinen uudistaja. Näet haasteet mahdollisuuksina ja innostat muita. Olet tuloshakuinen ja aikaansaava etkä pelkää kokeilla uusia toimintamalleja. Hyvien vuorovaikutus- ja tiimityötaitojen lisäksi toimit luontevasti vastuualueellasi itsenäisessä päätöksenteossa.

Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä huippuosaajien asiantuntijaorganisaatiossa, jossa rakennamme menestystä ja hyvinvointia teknologisten innovaatioiden välityksellä. Pääset haastamaan itseäsi ja kehittämään osaamistasi dynaamiseen ja moderniin ympäristöön vaihtelevien ja vastuullisten tehtävien parissa. VTT:llä haluamme erityisesti panostaa henkilöstömme hyvinvointiin ja hyvään työyhteisöön ja palkita onnistumisia ja aikaansaannoksia. Tule mukaan kehittämään ratkaisuja paremman tulevaisuuden puolesta!

Lisätietoja voi tiedustella HRS Advisors Oy, Krister Botell, puh. 050 3042 410 tai Pia Paavilainen, puh.
050 3059 217. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 8.2.2018 mennessä osoitteessa www.hrsadvisors.fi.

HAE TÄSTÄ

Brand Manager, Natcos Oy

Brand Manager, Natcos Oy

Natcos Oy on Suomen johtava luonnonkosmetiikan maahantuoja.  Se on toiminut vuodesta 2004 lähtien erikoistuen luonnonkosmetiikan maahantuontiin ja markkinointiin. Edustuksessamme olevia brändejä ovat mm. Mádara, Mossa, Sante, Khadi, Whamisa ja Esse. Vuoden 2018 alusta lähtien Natcos on Oy Transmeri Ab:n tytäryhtiö.

NatcosNordic logo – kopioMADARAorganicSkincare_logo_atransmeri-logo

Etsimme Sinua, positiivinen ja energinen

BRAND MANAGER

Espoon Leppävaaraan vastaamaan Suomen johtavan luonnonkosmetiikkabrändin MÁDARAn kehittämisestä ja tuloksesta sekä päämiesyhteyksistä.

Tehtävässä vastaat

  • MÁDARAn tuloksesta ja budjetista
  • Brändin myynnin ja markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta yhteistyössä markkinointi- ja viestintäpäällikön kanssa Suomessa
  • Tuotevalikoimista ja hinnoittelusta
  • Siitä, että tuotteita on saatavilla tekemällä tiivistä yhteistyötä myynnin, logistiikan ja muiden sisäisten sidosryhmien kanssa
  • Loistavasti toimivasta päämiesyhteistyöstä; toimit ensisijaisena yhteyshenkilönä brändisi päämiehiin päin

Odotamme hakijalta

  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta
  • Näyttöä Brand Managerin ja/tai Key Account Managerin tehtävästä
  • Myyntihenkisyyttä, tuloshakuisuutta, kykyä ymmärtää ja tulkita lukuja sekä hahmottaa kokonaisuuksia
  • Vähittäiskaupan ja sen prosessien tuntemusta
  • Kokemusta kansainvälisten päämiesten kanssa toimimisesta
  • Neuvottelu-, yhteistyö- ja kommunikointitaitoja
  • Vahvaa englanninkielen taitoa, muut kielet lasketaan eduksi

Tarjoamme mielenkiintoisen, haastavan ja vastuullisen työtehtävän kasvavassa yrityksessä, mahdollisuuden kehittyä ja kehittää, ja bonuksena on mukavat työkaverit.

Lisätietoja tehtävästä antaa maanantaina 22.1. ja maanantaina 29.1. klo 9.30 – 11.30 Business Unit Manager Kai Oey, puh. 040 161 5387 sekä HRS Advisorsin konsultit Maiju Kangas, puh. 050 302 7185 ja Toni Koskinen, puh. 040 742 7525.

Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 31.1.2018 mennessä.

 

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ

Hankekehityspäällikkö / projektipäällikkö, Helsinki

Hankekehityspäällikkö / projektipäällikkö, Helsinki

 

VRP Rakennuspalvelut Oy on vakaa suomalainen rakennusliike. Erityisosaamistamme ovat vaativa korjausrakentaminen, teollisuus- ja liiketilarakentaminen, KVR-urakointi ja oma asuntotuotanto. Markkina-asemamme on vakaa nykyisillä toiminta-alueillamme, ja jatkossa aiomme kasvaa sekä maantieteellisesti että orgaanisesti. Olemme vakiinnuttaneet toimintamme jo Tampereen ja Keski-Suomen talousalueilla ja haemme nyt kasvua Etelä-Suomesta. Panostamme työntekijöidemme viihtymiseen ja tämä näkyy korkeana työtyytyväisyytenä ja pysyvyytenä. Meillä työskentelee 130 ammattilaista erilaisissa rakennusalan tehtävissä. Tutustu meihin osoitteessa www.vrp.fi

VRP

Etsimme nyt Helsinkiin sinua kehitysnälkäinen

Hankekehityspäällikkö / projektipäällikkö

Tehtävässä vastaat hankkeista kokonaisvaltaisesti – suunnittelun ohjauksesta valmiiseen tuotteeseen saakka. Hankkeemme painottuvat asuntotuotantoon, mutta toteutamme myös toimitila- ja korjauskohteita. Tehtäviin kuuluvat niin rakennushankkeiden ja alueiden kehittämisen selvitysten, suunnitelmien, laskelmien, raporttien ja esitysten ohjaus ja laadinta, kuin myös kehitettävien alueiden kartoitus ja kehityksen esisuunnittelu.

Odotamme sinulta 2-5 vuoden aiempaa hankekehitys- tai projektinohjauskokemusta asuntorakentamisesta sekä tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa. Tunnet entuudestaan suunnittelunohjausprosessin sekä hahmotat pääkaupunkiseudun asuntomarkkinoiden kehityksen ja suunnan niin, että osaat hahmottaa ympärilläsi erilaisia hankekehitysmahdollisuuksia. Tiimipelaajana osaat toimia hyvässä yhteistyössä niin oman henkilöstön kuin yhteistyökumppaneiden kanssa. Voit olla aikaisemmin työskennellyt myös projekti-, hankekehitys- tai tuotantoinsinöörinä.

VRP:llä pääset mukaan mielenkiintoisiin projekteihin hyvässä työporukassa. Sinun on mahdollisuus oppia uutta, laajentaa osaamistaan sekä jakaa omaa osaamistaan muille. Meillä tykätään olla töissä, olemme tutkitusti hyvinvoiva työyhteisö. Syksyllä 2017 tehdyn henkilöstö-/työhyvinvointikyselyn mukaan työntekijämme ovat erittäin tyytyväisiä työhönsä VRP:llä.

Olemme osaava, luotettava ja vastuullinen kumppani, joten ei ihme, että myös asiakassuhteemme ovat kestäviä ja pitkiä. Taloutemme ja järjestelmämme ovat kunnossa. Tarjoamme mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä sekä mahdollisuuden olla rakentamassa hyvää niin itsellesi kuin muille!

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoinnissa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko 0400 399 825 (ke 14-16). Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 31.1.2018 mennessä.

 

HAE TEHTÄVÄÄ

 

Alla olevista linkeistä näet myös työnäytteitämme ja referenssejä kohteistamme!

Alppipiha: http://www.vrp.fi/asunnot/as-oy-helsingin-alppipiha/

Tankomäen huippu: http://www.vrp.fi/asunnot/as-oy-helsingin-tankomaen-huippu/

 

 

Viestintäpäällikkö, Helsinki

Viestintäpäällikkö, Helsinki

Print

Energia kuuluu yhteiskunnan elintärkeisiin perustoimintoihin, ja suomalaiset yritykset ovat edelläkävijöitä biopolttoaineissa. Öljy- ja biopolttoaineala ry on alan yritysten etu- ja yhteistyöjärjestö, joka toimii asiantuntijana energia-, ilmasto-, ympäristö- ja liikennepoliittisissa asioissa edistäen energiatehokkuutta ja nestemäisten polttoaineiden vastuullista käyttöä. 

Haemme toimen nykyisen haltijan siirtyessä eläkkeelle vakituiseen työsuhteeseen Sinua,

Viestintäpäällikkö

 

Toimenkuva muodostuu konkreettisesta viestinnän tekemisestä. Suunnittelet ja toteutat järjestömme media- ja sidosryhmäviestintää, ylläpidät mediakontaktejamme sekä huolehdit viestinnän vaikuttavuuden ja julkisuuskuvan mittaamisesta. Toimenkuvaasi kuuluu myös viestinnän kehittäminen ja alan trendien seuranta.

Edellytyksiä työssä menestymiseen:

  • Vankka kokemus yritys- tai yhteisöviestinnästä
  • Olet oma-aloitteinen ja sopeudut joustavasti nopeatempoisiin viestintätehtäviin.
  • Tuotat sujuvasti tekstejä ja sisältöjä, myös verkkoon ja sosiaalisen median kanaviin.
  • Olet ulospäinsuuntautunut verkostoituja ja omaat hyvät yhteistyötaidot.
  • Olet esiintymiskykyinen ja pystyt ilmaisemaan itseäsi edunvalvonta- ja vaikuttamistyössä.
  • Sinulla on erinomainen kirjallinen ja suullinen suomen kielen taito ja hyvä englannin kielen taito. Muu kielitaito katsotaan eduksesi.

Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja useamman vuoden kokemusta yritys- tai yhteisöviestinnästä. Tunnet hyvin mediakentän toimintaa, journalistinen työkokemus on eduksi. Olet tiimipelaaja, ja toivomme sinulta myös valmiuksia sparrata asiantuntijoitamme viestinnässä. Kokemus esim. energia- tai liikennealalta on eduksi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vaihtelevan työn viestinnän kentällä ja sen myötä mahdollisuuden jatkuvaan oppimiseen ja osaamisen kehittämiseen. Pääset energiasektorin näköalapaikalle osaavassa ja hyvähenkisessä 10 hengen asiantuntijaorganisaatiossamme Helsingin ytimessä. Tule mukaan rakentamaan kestävää energiatulevaisuutta!

Tutustu toimintaamme: oil.fi, @OilFi

Lisätietoja tehtävästä antavat viestintäpäällikkö Mervi Tepponen 040 562 1060 (torstaina 18.1. klo 09-11, perjantaina 19.1. klo 14-16), toimitusjohtaja Helena Vänskä 040 581 6786 (perjantaina 19.1. klo 09.30-11.30) sekä HRS Advisorsin konsultit Toni Koskinen 040 742 7525 ja Antti Lahtinen 0407718886.

Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 31.1.2018 mennessä. 

Jätä hakemus tästä

Controller, Group Controlling (Espoo)

Controller, Group Controlling (Espoo)

Eltel_tgl_grd_cmyk

Eltel is a leading Northern European provider of technical services for critical infrastructure networks – Infranets – in the segments of Power, Communication and Other, with operations throughout the Nordics, Poland and Germany. The group provides a broad and integrated range of services, spanning from maintenance and upgrade services to project deliveries, and has a diverse contract portfolio and a growing customer base of large network owners. In 2016, Eltel net sales amounted to EUR 1.4 billion. Eltel has approximately 8,400 employees and is publicly listed on Nasdaq Stockholm.

We are now looking for a

CONTROLLER

to join our Group Controlling team in Vallikallio, Espoo.

Main responsibilities of this position are:

  • Updating and developing of various management reports
  • Participating in budgeting and forecasting as well as in preparing annual and interim reports
  • Ad-hoc reporting and analysis for management needs
  • Participation in the development of reporting tools and financial processes
  • Having a significant role in supporting and instructing the business units in management reporting

The position requires an experienced professional that is highly organized, responsive and has the ability to handle and manage multiple tasks while producing accurate and timely results. We are looking for a person who has hands-on attitude, strong interpersonal and communication skills with the ability to work and execute within an international environment. The person hired will work in co-operation with management, business units and financial department and reports to Chief Group Controller.

To succeed in this position the person will need:

  • Master of Science in Economics and Business Administration or other relevant education
  • At least 3 years of relevant experience
  • Knowledge of group reporting principles
  • Accounting and IFRS skills are a benefit
  • Fluent spoken and written communication skills in English

We are looking for an extrovert team player who takes initiative and is able to take care of his/her own responsibility area independently. You are analytical and want to develop processes and ways of working further.

We offer an independent and development-oriented task in a professional team and in an open-minded international working environment.

For more information, please contact Maiju Kangas, tel. +358 50 302 7185 or Pia Paavilainen, tel. +358 50 305 9217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form and submit your CV and application with your salary request by January 31st, 2017

Apply here

 

VP Business Control, Tampere

VP Business Control, Tampere

ikoneja pia-01

Asiakkaamme etsii Tampereelle sinua kehittämishakuinen

VP, Business Control

Vastuullesi kuuluu konsernin johdon raportointi ja sen kehittäminen. Kehität konsernin talouden raportointia, analysointia ja ennusteiden laadintaa. Sinulla on tiimissäsi kaksi henkilöä. Kuulut globaaliin taloushallinnon tiimiin. Raportoit konsernin CFO:lle.

Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja jo muutaman vuoden kokemus vaativista taloushallinnon tehtävistä kansainvälisessä konsernissa. Arvostamme kokemusta valmistavasta teollisuudesta ja projektiliiketoiminnasta. Eduksi katsotaan IFRS- standardien tuntemus. Sinulla on myös osaamista taloushallinnon työkaluista kuten Excel, SAP ERP ja IBM Cognos. Pystyt kommunikoimaan sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

Saat toimia dynaamisessa globaalissa konsernissa, jossa panostetaan tuotekehitykseen, digitalisaatioon ja uusiin teknologioihin.

Lisätietoja saat HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 22.1.

Hae tehtävää tästä

Vaativan infran ammattilainen/ Lemminkäinen

Vaativan infran ammattilainen/ Lemminkäinen

Lemminkäinen on vaativan infrarakentamisen ja talonrakentamisen osaaja Pohjois-Euroopassa ja yksi markkina-alueensa suurimmista päällystäjistä. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme ja 4 700 ammattilaisemme kanssa kestävää ja vastuullista yhteiskuntaa. Tarjoamme mielenkiintoisia projekteja ja urakehitysmahdollisuuksia rakennusalan huippuammattilaisille ja sellaisiksi haluaville. www.lemminkainen.fi

Lemminkäinen logo

Etsimme nyt joukkoomme useita infra-alan osaajia, huippuja ja konkareita, myös uran alkuvaiheessa olevia.

VAATIVAN INFRAN AMMATTILAINEN

Haluatko mukaan ammattitaitoiseen joukkoomme ja osallistumaan alan mielenkiintoisimpiin infraprojekteihin? Haluatko ison yrityksen mahdollisuudet kehittyä tehtävässäsi ja edetä halutessasi urallasi konsernin sisällä, jopa kansainvälisesti?

Lemminkäisen infraprojektien liiketoiminnassa on nyt avoinna useita ammatillisesti mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä innostavassa työyhteisössä. Meillä pääset työskentelemään alan parhaissa projekteissa ja samalla kehittymään ammatillisesti. Henkilöstötutkimustemme mukaan meillä viihdytään hyvin, palkka on kilpailukykyinen ja tukenasi on huippuammattilaisten työporukka.

Kerro meille, minkälaisia infra-alan töitä sinä haluaisit tehdä?

Nyt etsimme osaajia mm. seuraaviin tehtäviin: projektipäälliköitä infra- ja teollisuuskohteisiin, työmaapäälliköitä ja työmaan vastaavia mestareita infra- ja teollisuuskohteisiin, maarakentamiseen sekä tie-, rata- ja siltarakentamiseen, projekti-insinöörejä infra- ja teollisuuskohteisiin, maarakentamisen sekä betoni- ja väylärakentamisen hankkeisiin, sekä laskentainsinöörejä ja tietomallikoordinaattoreita.

Voit myös jättää avoimen hakemuksen, jolloin määrittelemme yhdessä sinulle sopivan tehtävän ja kehityssuunnitelman.

Projekteja on useilla paikkakunnilla Suomessa, joten useimpiin tehtäviin odotamme matkustusmyönteistä mieltä. Voit siis asua millä paikkakunnalla tahansa. Osa tehtävistä on sijainniltaan kiinteitä, jolloin työpaikan sijaintipaikkakuntaan on mahdollista vaikuttaa.

Kiinnostuitko? Lisätietoja antaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola p. 040 775 6150. Hae tehtävää mahdollisimman pian tai viimeistään 24.1.2017 mennessä oheisen linkin kautta:

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ

Palvelupäällikkö, Lempäälä

Palvelupäällikkö, Lempäälä

LEKITEK_logo_nega_CMYK

LEKITEK Oy tuottaa kiinteistöpalvelua Lempäälän kunnalle ja Lempäälän kuntakonsernin yhtiöille noin sadan henkilön voimin. LEKITEKin palveluihin kuuluvat siivouspalvelut, kiinteistöhuoltopalvelut, viherpalvelut, liikuntapaikkapalvelut ja rakentamispalvelut.

Etsimme nyt Tampereen naapuriin, Lempäälään

PALVELUPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan kiinteistöhuoltopalveluiden, viherpalveluiden ja liikuntapaikkapalveluiden toiminnasta ja toiminnan kehittämisestä. Sinulla on kolme suoraa alaista. Palvelualueella on noin 20 vakinaista työntekijää ja heidän lisäkseen kausityöntekijöitä painottuen kesäaikaan. Kuulut johtoryhmään ja annat tätä kautta aktiivisen panoksesi koko yhtiön toimintaan liittyen. Raportoit toimitusjohtajalle.

Sinulla on alalle soveltuva tekninen koulutustausta ja kokemusta kiinteistöhuoltopalveluista. Olet toiminut esimiestehtävissä ja näet tärkeänä strategisten tavoitteiden jalkauttamisen käytännön toimintaan. Pystyt hallitsemaan suuria kokonaisuuksia ja kykenet toimimaan sujuvasti muuttuvassa kuntaorganisaatiossa.

Katso lisätiedot yrityksestä www.lekitek.fi Saat lisätietoja myös soittamalla Lekitek Oy:n toimitusjohtajalle, Johanna Heikkilä 0500 731259 pe 12.1. klo 9-11.00 tai ke 17.1. klo 9-11.00 lisätietoja antaa myös HRS Advisors,Tarja Kohtamäki 0400 797 453 ma 15.1. 9-11.00 ja ti 16.1 klo 9-11.00. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 22.1.2018.

 

Hae tehtävää tästä

Group Financial Controller / Dovre Group

Group Financial Controller / Dovre Group

dovre-group-squarelogo-1437393412938 (1)

Dovre Group is a global provider of project management services. Dovre Group has two business areas: Project Personnel and Consulting. Dovre Group has offices in Canada, Finland, Norway, Russia, Singapore, the UAE and the US, and employs about 500 people worldwide. Dovre Group is listed on the Nasdaq Helsinki (symbol: DOV1V). Company website www.dovregroup.com.

 

Dovre Group is now looking for a Group Financial Controller to be responsible for the consolidation of the Dovre Group for both internal and external purposes. You will work closely with people responsible for the financial reporting of Dovre Group’s subsidiaries abroad as well as accounting service provider in Finland. In addition, you will support Consulting business unit in Finland in the invoicing and other accounting & reporting processes. You will also be responsible for the Group’s intercompany reconciliation as well as preparing the intercompany invoices.

Dovre Group will implement a new consolidation system in 2018 and you would be the key member of the project team.

We are looking for a finance professional with following qualifications:

  • You have M.Sc. or equivalent and a minimum of 5-7 years of experience in a similar role  comprising financial reporting duties and developing financial processes
  • You have experience in consolidation, i.e. equity reconciliation and/or cash flow statements
  • You have experience in software implementation project, preferable a consolidation system
  • You want to learn details of a software and develop the use of the software further
  • Experience in IFRS is a definite plus, and if not, you want to develop your IFRS knowledge
  • You are proficient in written and spoken English and fluent in Finnish.
  • You are eager to learn, have great cooperation skills and you are proactive and take initiative.
  • Knowledge in NetSuite accounting software is an advantage

We offer you an interesting and challenging role in a publicly listed company. You would be part of small and competent finance team and would report to CFO. As a Group Financial Controller, you will be in the center of developing the financial processes of the Group.

Our office is currently in Olari, Espoo, but we will move to new location in Espoo or Helsinki during 2018.

Interested? For more information, please contact Pia Paavilainen, tel. +358 503 059 217 at HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form at the web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with your salary request by January 10th, 2018.

Apply here

APTEEKKIMYYNNIN ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ          / Etelä-Suomi

APTEEKKIMYYNNIN ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ / Etelä-Suomi

Takeda_Logo_Outline_RGB

 

Etsimme joukkoomme sinua energinen ja myyntihenkinen

APTEEKKIMYYNNIN ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ
myyntialueenasi Etelä-Suomi

Takeda on johtava kansainvälinen lääkeyritys, jossa työskentelee yli 30 000 ammattilaista yli 70 maassa. Olemme horjumattomasti omistautuneet asettamaan ihmiset kaiken tekemisemme keskiöön, ja työssämme näkyvät Takeda-ismin arvot: lahjomattomuus, oikeudenmukaisuus, rehtiys ja tinkimättömyys. Meitä yhdistää yli 230-vuotinen lääketutkimuksen perintö, ja tavoitteemme on pyrkiä johtavien lääkeinnovaatioiden kautta tarjoamaan ihmisille parempaa terveyttä ja valoisampaa tulevaisuutta kaikkialla maailmassa.

Kaikkiaan 32 maassa toimiva Euroopan ja Kanadan alueorganisaatiomme on monimuotoinen ja dynaaminen, ja se tukee tavoitettamme tuoda potilaille parempaa terveyttä johtavien innovaatioiden kautta gastroenterologian, keskushermoston ja onkologian terapia-alueilla sekä rokotteiden parissa. Suomessa Takeda Oy kuuluu lääkealan markkinointiyritysten kärkikymmenikköön, ja täällä sillä on myös vahva jalansija apteekissa ilman reseptiä myytävistä tuotteissa.

Tyypillinen työpäiväsi
Asiakkuuspäällikkönä vastaat alueesi asiakkuussuunnitelman mukaisesta apteekkimyyntitoiminnasta ja sen kehittämisestä.
• Päivittäisessä työssäsi toimit luottamusta herättäen ja arvojemme mukaisesti eli rehdisti, rehellisesti ja tinkimättömästi varmistaen näin parhaan asiakastyytyväisyyden.
• Huolehdit kuluttajalähtöisten kampanjoidemme toteuttamisesta ja siitä, että laadukkaat tuotteemme, kuten A-Vita Plus®, Calcichew®, Codetabs®, Finrexin® ja SOMAC Control®, saavat apteekeissa ansaitsemansa huomioarvon.
• Myyntitavoitteiden saavuttaminen on sinulle työssäsi lähtökohta, ja niiden ylittäminen kunnianhimo.

Vaadittavat ominaisuudet
• Kokemusta vastaavista myyntitehtävistä esimerkiksi apteekki- tai vähittäiskaupan parista
• Itsenäinen, suunnitelmallinen ja yrittäjähenkinen toimintatyyli
• Halu toimia osana tiimiä ja sitoutua tiimin yhteisiin tavoitteisiin
• Esimerkiksi kaupallinen tai farmasian alan tutkinto
• Suomen kielen lisäksi kyky käyttää työkielenä englantia

Toivotut ominaisuudet
• Kyky sopeutua joustavasti dynaamiseen toimintaympäristöömme
• Kehittämissuuntautunut, innovatiivinen ja uudistushenkinen ote
• Sen ymmärtäminen, että arvot eivät ole suuria sanoja, vaan pieniä tekoja jokapäiväisessä työskentelyssä

Mitä Takeda voi tarjota sinulle:
Tarjoamme työympäristön, joka heijastelee Takedan yleistä tavoitetta kulkea kohti ’parempaa terveyttä ja valoisampaa tulevaisuutta’ – aloitamme omista työntekijöistämme Takeda FIT ohjelman kautta.

Lisätietoja tehtävästä saat soittamalla Takedan myyntipäällikkö Tiina Hervoselle, puh. 040 661 6019 (20.12. klo 12-14 tai 21.12. klo 10–12), tai HRS Advisors Oy:n konsultti Pia Paavilaiselle, puh. 050 305 9217. Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 5.1.2018 mennessä osoitteessa www.takedajobs.com.

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Jätä avoin hakemus!
Share This