Avoimet työpaikat

Hae kauttamme avoinna olevaan tehtävään tai jätä avoin hakemuksesi.

Avoimet työpaikat – Katso lista

Etsitkö uutta työpaikkaa? Katso uusimmat avoimet työpaikat HRS Advisorsin kotisivuilta. Olemme rekrytointiin erikoistunut asiantuntijayritys, jossa työskentelee joukko kokeneita psykologitaustaisia henkilöstöalan ammattilaisia. Tarjoamme luotettavaa henkilöstöalan palvelua sekä työnantajille että työnhakijoille. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa, mistä palvelemme asiakkaita kaikkialla Suomessa.

Tavoitteemme on saattaa työntekijä ja työnantaja onnistuneesti yhteen. Autamme löytämään avoimeen työpaikkaan parhaiten sopivan henkilön nopeasti ja tehokkaasti. Työnhakijalle etsimme hänen kykyjään ja kiinnostustaan vastaavan tehtävän ja työnantajalle avoinna olevaan tehtävään parhaiten sopivan työntekijän. Tarjoamme ammattitaitoisen ratkaisun kaikkiin rekrytoinnin haasteisiin.

 

Tarpeitasi vastaavaa rekrytointipalvelua

Palvelumme tekee mutkattomaksi se, että olet yhteydessä suoraan asiantuntijaan ilman välikäsiä. Suoran kontaktin ansiosta asioiden hoito on nopeaa ja vaivatonta. Tämä takaa myös sen, että tunnemme yrityksesi ja toimialasi. Etsitpä uutta työtä tai työntekijää, meiltä saat aina sellaista palvelua kuin tarvitset. Etsimme sopivat henkilöt osa- ja kokoaikaisiin tehtäviin sekä määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Uuden henkilön palkkaaminen sisältää aina riskin, joten oikea valinta kannattaa varmistaa ammattilaisen avulla.

Palveluihimme kuuluu suorahaku, julkinen haku ja yhdistelmähaku, joista valitsemme sopivimman kuhunkin tilanteeseen. Lisäksi teemme psykologiset henkilöarviot, jotka antavat kattavasti tietoa työnhakijan soveltuvuudesta kyseiseen työhön. Voimme hoitaa joko koko rekrytointiprosessin tai vain osan siitä sen mukaan, mikä on sopivin vaihtoehto.

Meille jokainen rekrytointiprosessi on uniikki. Emme myy valmista palvelua, vaan räätälöimme palvelun sisällön asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Asiakkaan tarpeiden monipuolisen huomioinnin ansiosta voimme vastata niihin mahdollisimman hyvin. Haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia ja korkeaan tyytyväisyyteen perustuvia asiakassuhteita.

 

Täytä avoin hakemus kotisivuillamme

Kotisivuiltamme löydät uusimmat avoimet työpaikat. Täyttämällä avoimen hakemuksen kotisivuillamme olet mukana suorahauissamme. Jos etsit avoimeen työtehtävään sopivaa työntekijää, autamme yritystäsi rekrytoinnin onnistumisessa. Ota yhteyttä!

Kauttamme haussa

Asiakkuusjohtaja, Helsinki

Asiakkuusjohtaja, Helsinki

GS1 Finland Oy on osa avointa, puolueetonta ja voittoa tavoittelematonta maailmaanlaajuista GS1-organisaatiota, joka kehittämiensä ja ylläpitämiensä standardien avulla auttaa asiakkaitaan toimitusketjun tehostamisessa ja hallinnassa. GS1 Finland vastaa SYNKKA-tuotetieto- ja mediapalvelujen kehittämisestä, myöntää yksinoikeudella GS1-yritystunnisteita Suomessa sekä ylläpitää ja kehittää sähköistä Golli-palvelua. Tutustu yritykseemme ja palveluihimme sivuillamme www.gs1.fi .

download

Etsimme joukkoomme sinua moderni, liiketoimintalähtöinen, innostuva ja innostava

ASIAKKUUSJOHTAJA

Tehtävässä vastaat myynnin ja asiakkuuksien johtamisesta, kehittämisestä ja uusasiakashankinnasta. Pääset vaikuttamaan yrityksen asiakkuudenhallintakulttuurin rakentumiseen kehittämällä asiakaspalvelu- ja yhteistyöprosesseja, markkinointia ja asiakashankinnan keinoja. Asiakkaamme toimivat mm. elintarviketeollisuuden, päivittäistavarakaupan ja terveydenhuollon toimialoilla.

Sinulla on halua ja kykyä kehittää oman työsi ohella kokonaisvaltaisesti yrityksen liiketoimintaa eteenpäin, ja haluat omalla työpanoksellasi vaikuttamassa yrityksen myynnin kasvattamiseen ja saavutettaviin tuloksiin. Persoonana olet tuloshakuinen, itsenäinen ja oma-aloitteinen, ja omaat asioihin tarttuvan työskentelyotteen. Nautit päästessäsi kehittämään asiakassuhteita tulevaisuuden visioilla, villeillä ideoilla sekä tiedolla ja numeroilla – niin, että asiakas toteaa lopulta huokaisten: ”Olipas erinomaista palvelua!”.

Tyyliltäsi olet moderni ja digitaalisesti ajatteleva johtaja, joka pystyy esimerkillä johtaen toteuttamaan tuloksellista ja laadukasta myyntityötä. Ohjauksessasi on avainasiakaspäälliköistä ja asiakaspalvelusta koostuva noin kymmenen hengen yksikkö ja kuulut luonnollisesti yrityksen johtoryhmään. Raportoit työstäsi suoraan toimitusjohtajalle.

Vastuualueinasi ja tehtävinäsi

  • Johdat ja kehität asiakassuhteita ja asiakkuusjohtamisen malleja sekä varmistat, että markkinointi tukee myyntiä
  • Vastaat liikevaihtotavoitteen toteutumisesta niin lyhyellä kuin pitkällä aikavälillä
  • Huolehdit, että asiakkuuksia johdetaan tavoitteellisesti, tehokkaasti ja tuloksellisesti
  • Otat osaa myös itse myyntityöhön nimettyjen avainasiakkaiden osalta ja osallistut uusasiakashankintaan
  • Osallistut uusien palveluiden kehittämiseen ja kaupallistamiseen ja vastaat asiakassegmentoinnista ja myyntiprosessien kehittämisestä

Odotamme Sinulta

  • Useamman vuoden soveltuvaa kokemusta päivittäistavarakaupan, horeca-sektorin tai teollisuuden myyntijohtajan tai kaupan hankinta- tai tuoteryhmäjohtajan tehtävistä
  • Menestyksellistä aikaisempaa näyttöä B2B-palvelumyynti- ja uusasiakashankinnasta
  • Tuloshakuista, oma-aloitteista ja toimeen tarttuvaa työskentelyotetta
  • Halua ja kykyä oman työn ja yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja esiintymistaitoja
  • Digitaalisen liiketoiminnan ymmärrystä ja digilähtöistä ajattelua
  • Hyviä ja nykyaikaisia esimiestaitoja voittavan tiimin kehittämiseksi ja kestävän menestymisen varmistamiseksi
  • Rohkeutta haastaa omia, työyhteisön ja asiakkaiden ajatuksia niin, että asiakas saa lopputuloksena odotukset ylittäviä ratkaisuja

Tarjoamme Sinulle

  • Avainhenkilöroolin rohkeassa, rennossa ja innovatiivisessa yrityksessämme teollisuuden ja kaupan palvelumyynnin parissa
  • Motivoituneeseen, asiantuntevan, lahjakkaan ja kehittymishakuiseen tiimiin sekä työyhteisön vankkumattoman tuen
  • Joustavan työympäristön ja modernit työskentelytilat Helsingin keskustassa

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoinnissa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko 0400 399 825 ja Toni Koskinen 040 742 7525 (ke 14-16). Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 11.12.2017 mennessä.

 

HAE TEHTÄVÄÄ

Toimitusjohtaja, Turun Ylioppilaskyläsäätiö, Turku

Toimitusjohtaja, Turun Ylioppilaskyläsäätiö, Turku

tys-logo-fi

Turun Ylioppilaskyläsäätiö (TYS) rakentaa, perusparantaa, vuokraa ja ylläpitää opiskelija- ja nuorisoasuntoja Turun seudulla. TYS on voittoa tavoittelematon opiskelija-asuntosäätiö, joka on perustettu Turun yliopiston ylioppilaskunnan toimesta vuonna 1966. TYS noudattaa asuntojensa vuokrissa ARA:n omakustannusperusteita. TYS:llä on tällä hetkellä noin 7 000 asuntopaikkaa 18 eri asuntokohteessa Turussa, keskittyen yliopistojen ja oppilaitosten läheisyyteen. Vuosien 2018-2022 aikana rakennamme noin 1 000 uutta asuntopaikkaa sekä suunnitteilla on merkittäviä peruskorjauksia. www.tys.fi.

Nykyisen toimitusjohtajamme eläköityessä keväällä 2018, etsimme uutta

TOIMITUSJOHTAJAA

 

Työssäsi vastaat uuden strategian toteutumisesta, mikä tarkoittaa mm. mittavia investointeja uustuotantoon ja digitalisaation kehittämistä entisestään. Tehtäviisi kuuluu säätiön liiketoimintojen suunnittelu, johtaminen ja valvonta sekä hallituksen toimintojen valmistelu, esittely ja päätösten täytäntöönpano. Toimit esimiehenä organisaation 22:lle työntekijälle.

Odotamme sinulta rakennus- ja kiinteistöalan vahvaa osaamista sekä rahoituksen ja lainsäädännön tuntemusta. Julkisen hallinnon ja kaavoituksen valmistelu- ja päätöksentekoprosessit ovat sinulle tuttuja. Vuorovaikutus- ja sidosryhmätaitosi ovat erinomaiset ja sinulla on näyttöjä tuloksellisesta henkilöstöjohtamisesta. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Ruotsin kielen taito on eduksi. Avoimuus, luovuus ja rohkeus ovat työskentelymme tunnusmerkkejä!

Tarjoamme sinulle näköalapaikan taloudellisesti vakaassa ja modernissa organisaatiossa. Saat motivoituneen ja monipuolisen hallituksen tuen. Olemme markkinajohtajia ja edelläkävijöitä, mutta tiedostamme jatkuvan kehittämisen tarpeen. Noudatamme kestävän kehityksen periaatteita ja arvomme elävät myös käytännön työssämme.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lisätietoja antaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, 040 775 6150. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 28.11.2017 oheisen linkin kautta.

HAE TÄSTÄ LINKISTÄ

Manager Treasury Controlling, Group Accounting and Reporting/ Stora Enso/ Helsinki

Manager Treasury Controlling, Group Accounting and Reporting/ Stora Enso/ Helsinki

Logo ilman tekstiä

Stora Enso is a leading provider of renewable solutions in packaging, biomaterials, wooden constructions and paper on global markets. Our aim is to replace fossil based materials by innovating and developing new products and services based on wood and other renewable materials. The group has some 25 000 employees in more than 35 countries, and is publicly listed on the Helsinki and Stockholm stock exchanges. In 2016, group sales totaled EUR 9.8 billion and operational EBIT EUR 884 million.

MANAGER TREASURY CONTROLLING, GROUP ACCOUNTING AND REPORTING

Group Accounting and Reporting is responsible for the consolidation of the Group companies’ financials and the preparation of interim and annual reports. We ensure timely and reliable financial reporting to the market complying with IFRS, legal and corporate requirements. Our team maintains and develops the reporting system as well as the processes related to financial reporting. Group Accounting and Reporting provides guidance and training on financial reporting to the units and takes active part in all major business transactions impacting the Group. The Group’s treasury controlling also belongs to our responsibilities.

Treasury is Stora Enso Group’s sole treasury function, and is responsible for Long-term financing, Financial risk management, Cash and liquidity management, Financial institution and debt investor relations as well as Financial advisory and forecasts for Stora Enso Group and Group Companies. Treasury provides Stora Enso with high quality financial market services, innovative solutions to enhance the Groups’ customer offering and flexibility to support the strategic transformation.

Our Group Controlling function is looking for an energetic professional which will be responsible for the financial reporting and business controlling of the financial items of Stora Enso Group. The location is the Group’s head office in Kanavaranta, Helsinki.

Main areas of responsibility
• Concept ownership of Stora Enso’s accounting and reporting for multi-billion financial items: loans, deposits, currency, interest rate and commodity hedges.
• Forecasting and management reporting of the Group financial items and approval of the related Group Income Statement and Balance Sheet items
• Be a valued partner for Treasury and contribute to achieve its mission by providing insightful management information and accounting advice
• Monitoring of subsidiaries’ foreign exchange, interest and other financial items reporting and transactions
• Coordinating role in the preparation of the notes in the Interim and Annual Report related to financial instruments
• Follow up of Treasury related IFRS developments and lead implementation of relevant accounting standards
• Auditor co-operation and internal controls development

Qualifications
The ideal candidate will have the following skills and competences:
• At least 5 years of experience in accounting for financial instruments
• University degree in Economics, Accounting as major would be an advantage
• Good understanding of financial accounting and IFRS practices – good knowledge of IAS 39, IFRS 7, IFRS 9 standards and hedge accounting practices is required
• Knowledge of consolidation systems (HFM) and Treasury management systems is an advantage
• Ability to coach and review the work of colleagues in the Treasury reporting and accounting area
• Solid verbal and written communication skills in English
• Strong problem solving skills and ability to understand cause and effect relationships
• Ability to adapt to changing situations, innovate and deliver results within required time frame
• Consistently develop practical procedures and complete tasks through to a conclusion
• Serve both internal and external stakeholders with high motivation and customer friendly approach
• Act with high integrity to uphold our values and policies

The position reports to VP, Group Accounting and Reporting and is located in Helsinki.

More information
HRS Advisors / Pia Paavilainen tel. +358 50 3059 217
Please submit your application by 28.11.2017. The position will be filled as soon as a suitable candidate is found.

Apply here 

Automyyjä / Sales Advisor, Vantaa

Automyyjä / Sales Advisor, Vantaa

leaseplan

 

Sales Advisor vastaa leasing-käytössä olleiden ajoneuvojen myynnistä LeasePlanin uudessa vaihtoautomyymälässä Vantaalla. Tehtävänäsi on auttaa asiakasta löytämään aidosti tarpeitaan vastaava ja sopivalta tuntuva auto reiluun hintaan. Toimit asiakkaan luotettuna neuvonantajana ja ammattimaisena partnerina oikean vaihtoehdon hakemisessa.

Olet etsimämme henkilö, mikäli seuraat automaailmaa ja nautit asiakkaiden palvelemisesta myynnillisellä twistillä. Hahmotat helposti asiakkaiden tarpeet tarjoten niihin parhaimmat ja järkevimmät ratkaisut. Tehtävässä menestyminen edellyttää yrittäjämäistä ja pitkäjänteistä asennetta sekä kykyä aidosti kuunnella asiakasta. Autoalan kokemus ei ole olennaista, kiinnostuneisuus ja oikeanlainen asenne ratkaisevat.

Menestymisen edellytykset tässä tehtävässä

  • Sinulla on hyvä asenne ja aito kiinnostus autoalan tapahtumiin
  • Olet asiakaspalveluhenkinen ja tiedät, miten tarjota asiakkaalle ensiluokkainen yhteistyökokemus
  • Sinulla on kyky aidosti kuunnella ja kartoittaa asiakkaan tarpeet myynnillisellä otteella
  • Olet työskentelytavoiltasi reipas, toimeen tarttuva ja yritteliäs
  • Sinut tunnetaan tehokkuudestasi ja tiimityöskentelytaidoistasi
  • Englannin kielellä asioiminen sekä tekstin lukeminen ja tuottaminen on sinulle helppoa
  • Digitaitosi ovat ajan tasalla ja hanskaat it- ja some-asiat helposti

 

Tarjoamme sinulle työpaikan, jossa sinä pääset kanssamme toteuttamaan B-to-C -puolen toiminnan avausta ja kehitystä muutoksen eturintamassa. Olet avainhenkilö ja asiakkaan luotettu kumppani täysin uudenlaisessa toiminnassamme, jollaista ei ole ennen ollut. Saat tehdä töitä alan huippujen kanssa ja oppia joka päivä uutta monipuolisen työsi parissa. Teemme työtä tosissamme, mutta emme totisina!

Tutustu toimintaamme: www.leaseplan.fiwww.leaseplanauto.fihttps://www.facebook.com/LeasePlanFinland/www.liikkeellä.fi, ja www.linkedin.com/company/leaseplan-finland.

LeasePlan on maailman suurin yritysautojen hallinnointi- ja rahoitusyhtiö. Suomessa toimimme 85 hengen voimin kokonaisvaltaisena autoasioiden ulkoistuskumppanina yrityksille ja yhteisöille. Hallinnoimme Suomessa yli 22.000 ajoneuvon kantaa yli 600 asiakasyrityksessä. Olemme asiakkaiden edunvalvoja autoasioissa. Valtaosa Suomen merkittävimmistä yrityksistä käyttää asiantuntijapalveluitamme huolehtimaan ajoneuvokantojensa kokonaiskustannuksista ja autopolitiikan konsultoinnista.

KERROMME MIELELLÄMME LISÄÄ

Lisätietoja tehtävästä antavat yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Maiju Kangas, puh. 050 302 7185. Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 30.11.2017 mennessä.

JÄTÄ HAKEMUS

Kehityspäällikkö, hankinnat ja toimitusketju, Tampere

Kehityspäällikkö, hankinnat ja toimitusketju, Tampere

Juvenes logo

Juvenes-Yhtiöt Oy on kasvava ravintola- ja palveluyritys, jonka toimialoina ovat ravintola- ja kahvilapalvelut, juhla-, kokous- ja saunapalvelut sekä kioskipalvelut. Juvenes-Yhtiöissä työskentelee yli 200 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2017 on 17 miljoonaa euroa. Juveneksen ravintoloissa tarjotaan noin 2,5 miljoonaa ateriaa vuosittain. Tunnuksena ruuan ja palvelun laadusta Juvenes Juhlapalveluille on myönnetty Chaîne des Rôtisseurs – Paistinkääntäjien Veljeskunnan Rôtisseurs-kilpi ensimmäisenä juhlapalveluyrityksenä Suomessa.

Vahvistamme kasvun myötä resurssejamme ja etsimme nyt sinua

KEHITYSPÄÄLLIKKÖ – HANKINNAT JA TOIMITUSKETJU

Vastaat Juvenes-yhtiöt Oy:n sekä viiden yhtiön yhteisen hankintarenkaan, noin 15 miljoonan euron, hankinnoista. Johdat toimittajasuhteita, tavoitteena tehokas tuotanto- ja muiden resurssien hankinta Juveneksen tarjooman kehittämiseksi ja tuottamiseksi. Vastaat myös Juvenes-yhtiöiden vastuullisen liiketoiminnan vaatimusten toteutumisesta koko toimittajaketjussa sekä kehität edelleen toimitusketjun vastuullisia toimintamalleja kumppaneiden kanssa.

Odotamme sinulta useamman vuoden tuloksekasta työkokemusta hankintatoiminnasta sekä osaamista vastuullisen liiketoiminnan vaatimista ympäristöjärjestelmistä ja muista standardeista. Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto. Arvostamme ravintolatoimialan ja elintarviketeollisuuden osaamista. Työ edellyttää analyyttistä ja systemaattista työskentelyotetta sekä halua kehittää hankintatoimintaa edelleen.

Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden johtaa ja kehittää Juveneksen hankintatoimintaa ja toimitusketjujen hallintaa yhdessä innostuneiden ja ammattitaitoisten juveneslaisten kanssa!

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 27.11. Lisätietoja saat myös HRS Advisors, Tarja Kohtamäki 0400 797 453 ja Juvenes-Yhtiöiden toimitusjohtaja Pekka Markkula 0207 600 331.

Laatua, osaamista ja vastuullisuutta.

 

Hae tehtävää tästä

Jälkimarkkinointipäällikkö, Espoo

Jälkimarkkinointipäällikkö, Espoo

leaseplan

 

JÄLKIMARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ

 

Tarvitsemme sinua vahvistamaan joukkuettamme, jotta voimme varmistaa jatkossakin kannattavan kasvun ja erinomaisen palvelulaadun. Leasing-alan menestyneimpänä toimijana me teemme parhaamme varmistaaksemme, että asiakkaidemme työsuhdeautoilu ja siihen liittyvät palvelut sujuvat mahdollisimman kitkattomasti.

Jälkimarkkinointipäällikkönä olet avainasemassa LeasePlanin ja jälkimarkkinakumppaniemme välisen yhteistyön kehittämisessä ja ylläpitämisessä. Olet vastuussa huolto-, korjaus-, rengas- sekä muiden palveluprosessien kitkattomuudesta sekä siitä, että palvelut täyttävät LeasePlanin korkeat laatuvaatimukset.

Olet jatkuvassa tiiviissä yhteydessä jälkimarkkinaverkostomme kanssa ja ohjaat sekä määrittelet sopimuskumppaniemme työn tavoitteet ja velvollisuudet. Vastaat LeasePlanin korkealuokkaisen huoltostandardin implementoinnista käytäntöön ja tarpeen mukaan jalkaudut toiminnantasolle. Tehtävänäsi on valvoa sopimuskumppaniemme toimintaa sekä huolehtia palveluiden tasalaatuisuudesta. Jatkuva toiminnan arviointi sekä laatumittarien kehittäminen kuuluvat tehtäviisi. Organisaation sisäisesti keskeisimmät yhteistyökumppanisi ovat hankintaosasto sekä tekninen osasto ja raportoit operatiiviselle johtajalle.

Sovit tehtävään, jos sinulla on kokemusta jälkimarkkinatoiminnasta ja tuntemusta alan toimijaverkostoista. LeasePlanin toimintakulttuuri sopii sinulle, jos haluat tarjota asiakkaalle vain parasta ja suhtaudut työhösi intohimoisesti. Odotamme sinulta itsenäistä ja energistä otetta sekä vahvaa visiota siitä kuinka LeasePlanin palveluiden taso pysyy alamme parhaimpana. Toiminnan laadun ja yhteistyön jatkuva kehittäminen ovat sinulle innostavia haasteita. Lisäksi nautit yhteistyöverkostojen luomisesta ja ylläpitämisestä.

Menestymisen edellytykset tässä tehtävässä

  • Näyttöjä menestyksekkäästä yhteistyöstä kumppaniverkostojen kanssa, asiakkuuksien hoidosta sekä prosessien kehittämisestä
  • Ymmärrystä jälkimarkkinatoiminnasta
  • Työskentelyotteesi on aktiivinen, tavoitteellinen etkä tingi työn laadusta
  • Olet taitava verkostoituja ja omaat rautaiset neuvottelutaidot
  • Kykenet ottamaan vastuuta, tekemään päätöksiä ja haluat aidosti vaikuttaa toimintaan
  • Tehtävään soveltuva koulutus (esim. kaupallinen tai tekninen)
  • Erinomainen englannin kielen taito kansainvälisessä konsernissamme toimiseen
  • Konsernissamme käytössä olevien järjestelmien muun muassa SAP-järjestelmän osaaminen on eduksi

 

MITÄ ME TARJOAMME

Tarjoamme aidosti haastavan ja mielenkiintoisen tehtävän yritysautoilun maailmassa. Meillä pääset kokeneiden huippuammattilaisten joukkoon monipuolisten tehtävien pariin työympäristöön, jossa opit joka päivä uutta.  Aktiivinen yhteistyö kansainvälisen organisaatiomme kanssa mahdollistaa parhaiden toimintamallien hyödyntämisen omassa työkalupakissasi. Työtehtävä on uusi organisaatiossamme, joten sinulla on erinomainen tilaisuus olla luomassa näköisesi huippuluokan toimenkuva sekä päästä mukaan kehittämään alan johtavaa yritystä entistä menestyvämmäksi. Yrityskulttuurimme on vahva ja meillä ihmiset viihtyvät hyvin. Teemme työmme tosissamme, mutta emme totisina!

Tutustu toimintaamme: www.leaseplan.fi , www.leaseplanauto.fi, https://www.facebook.com/LeasePlanFinland, www.liikkeellä.fi, ja www.linkedin.com/company/leaseplan-finland.

LeasePlan on maailman suurin yritysautojen hallinnointi- ja rahoitusyhtiö. Suomessa toimimme 85 hengen voimin kokonaisvaltaisena autoasioiden ulkoistuskumppanina yrityksille ja yhteisöille. Hallinnoimme Suomessa yli 22.000 ajoneuvon kantaa yli 600 asiakasyrityksessä. Olemme asiakkaiden edunvalvoja autoasioissa. Valtaosa Suomen merkittävimmistä yrityksistä käyttää asiantuntijapalveluitamme huolehtimaan ajoneuvokantojensa kokonaiskustannuksista ja autopolitiikan konsultoinnista.

 

KERROMME MIELELLÄMME LISÄÄ

Lisätietoja tehtävästä antavat operatiivinen johtaja Leila Kanerva p. 0207 420 836 sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525 ja Erika Palomäki 040 937 2217.  Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 29.11.2017 mennessä.

 

 

 

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ

ERP Specialist, Espoo

ERP Specialist, Espoo

Scanoffice Group muodostuu vuonna 1984 perustetun Pohjoismaiden suurimman lämpöpumppujen maahantuontiliikkeen Scanoffice Oy:n ympärille. ScanMont AB palvelee lämpöpumppualan urakoitsijoita Ruotsin markkinoilla ja Scanoffice Oy sekä Scanvarm Oy Ab ovat alan johtavia maahantuontiliikkeitä Suomen markkinoilla. Suomalaisessa omistuksessa olevan yritysryhmän liikevaihto ylittää 34 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 40 henkilöä. Muutimme maaliskuussa 2017 uusiin tiloihin Espoon Juvanmalmille. Tutustu toimintaamme: www.scanoffice.fi.

 scanoffice

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen Sinua innostunut ja palveluhenkinen

ERP Specialist

Tehtävässä vastaat uuden Microsoft NAV-pohjaisen ERP-projektin ohjaamisesta ja yhteistyökumppaniyhteistyön koordinoinnista, järjestelmän testaamisesta ja käyttöönoton suunnittelusta ja ohjaamisesta. Työssä osallistut myös yrityksen verkkoympäristön ylläpitoon sekä ICT-ympäristön kehittämiseen. Kuulut luonnollisesti talouspäälliköstä ja teknologiajohtajasta koostuvaan ERP-projektista vastaavaan ryhmään. Tehtävä on vakituinen ja työpisteesi sijaitsee uusissa tiloissamme Espoon Juvanmalmilla.

Odotamme sinulta aikaisempaa kokemusta NAV-ympäristöstä ja ERP-projekteista. Kokemuksesi voi olla joko vastaavasta tehtävästä tai toimittajapuolelta. Odotamme tehtävään soveltuvaa koulutusta ja hyvää englannin kielen taitoa. Työn luonne edellyttää hyvää ongelmanratkaisukykyä, innostusta ja kiinnostusta alan seuraamiseen, kehittymishalua sekä oma-aloitteisuutta. Henkilönä olet palveluhenkinen ja viihdyt monipuolisessa työympäristössä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn voimakkaasti kasvavalla pohjoismaiden suurimmalla lämpöpumppujen erikoisosaajalla. Yrityksessämme pääset vaikuttamaan ja toteuttamaan erilaisia projekteja monipuolisesti ja sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamisestasi ja edetä urallasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko, 0400 399 825 (ke ja pe 14-16). Jätä hakemuksesi viimeistään 18.11. mennessä alla olevan linkin kautta!

Hae tehtävää

Suomen Henkilöstöpäällikkö / Parainen

Suomen Henkilöstöpäällikkö / Parainen

Paroc_logo

Paroc on yksi Euroopan johtavia energiatehokkaiden eristeratkaisujen valmistajia uudis- ja korjausrakentamisen, laiva- ja offshore-teollisuuden, akustoinnin ja muun rakentamisen tarpeisiin. Olemme 80-vuotisen historiamme ajan rakentaneet mainettamme innovaatioiden, tuoteominaisuuksien, teknisen osaamisen ja kestävän kehityksen ansiosta. Tavoitteenamme on toimia jatkossakin innovatiivisena ja luotettavana kestävää kehitystä edistävän rakennetun ympäristön kumppanina asiakkaillemme.

Työllistämme noin 1835 ihmistä tuotantolaitoksillamme Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Venäjällä sekä 14 Euroopan maassa sijaitsevissa myyntitoimistoissa. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli 375,5 miljoonaa euroa.

Haemme Paraisten tehtaalle sinua

Suomen Henkilöstöpäällikkö

Vastaat HR -tiimiimme Suomen henkilöstöpäällikkönä Paroc Suomen henkilöstöasioista kokonaisvaltaisesti. Tuet tehdaspäällikköä ja esimiehiä kaikissa henkilöstöön liittyvissä kysymyksissä, mutta pienen tiimin vetäjänä olet monessa mukana.

Sinulta odotamme:

  • Oikeaa asennetta ja energiaa: vastuunottoa, aktiivisuutta ja kokonaisvaltaista näkemystä siitä, miltä hyvä, moderni HR-palvelu näyttää.
  • Kiinnostusta ja osaamista koko HR-kentän kehittämiseen
  • Erinomaisia valmiuksia ja tarvittavaa kokemusta ottaa vastuu työsuhdeasioiden hoidosta ja rohkeutta tukea esimiehiä erilaisissa tilanteissa. Eduksi katsotaan kokemus tehdasympäristöstä ja siihen liittyvistä lainalaisuuksista (Esim. TES ja erilaisista työaikamalleista), mutta kokemusta työehtosopimusten soveltamisesta kaikkien henkilöstöryhmien osalta tarvitaan.
  • Halua ja innostusta rakentaa hyvää yhteistyötä henkilöstön edustajien kanssa ja kokemusta ja näyttöä muutosprojektien läpiviennistä ja neuvottelutaidoista (esim. yhteistoiminta).
  • Hyvää johtajuutta kahdelle tiimiläisellesi ja esimerkkijohtamista koko organisaatiolle
  • Pienen tiimin esimiehenä valmiutta operatiiviseen tekemiseen johtajuuden ohella
  • Kokemusta monipuolisista henkilöstötehtävistä sekä tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • Tukenasi on pieni, mutta muutoshaluinen tiimi, joka haluaa rakentaa Parocia paremmaksi työpaikaksi. Pääset työskentelemään monipuolisessa ja mielenkiintoisessa tehtävässä, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen.

Kuuntele, millaista on työskennellä Parocilla:

http://www.paroc.fi/paroc-yrityksena/ura-parocilla/paroclaiset-kertovat

Mikäli näet itsesi tehtävässä, hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 19.11.2017 mennessä oheisen linkin kautta http://www.hrsadvisors.fi/avoimet-tyopaikat. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si sekä palkkatoivoimuksesi. Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella 8.11.2017 klo 9-10 tai 17.11 klo 10-11 Piia Aholta (Head of HR Finland & HR Business Partner for Building Insulation Business Unit).

Hae tästä

Supply Chain Planner/Purchaser, Vantaa

Supply Chain Planner/Purchaser, Vantaa

Midsona on Pohjoismaiden johtava terveys- ja hyvinvointi tuotteiden valmistaja ja jakelija. Tehtävänämme on auttaa ihmisiä elämään terveellisemmin – joka päivä..Hyvinvointi- ja terveystuotteita valmistava ja yrityksemme on toiminut eri muodoissaan jo vuodesta 1892. Toimimme Suomen ja Ruotsin lisäksi Tanskassa sekä Norjassa ja meitä on jo yli 350 ammattilaista. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat mm. Urtekram, Friggs, Naturdiet ja Tri. Tolosen terveystuotteet. Tutustu yritykseemme osoitteessa www.midsona.fi.

midsona

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen Vantaan toimipisteellemme sinua järjestelmällinen ja aikaansaava

SUPPLY CHAIN PLANNER/PURCHASER

 Tehtävissä vastaat tuotteiden myynti- ja ostoennusteista myynnin ja markkinoinnin kanssa. Vastaat ostoista ulkomaisilta tavarantoimittajiltamme. Hallitset ulkomaista tavaraliikennettä, tilauksia, tavarahankintoja sekä logistiikan kustannuksia. Olet aktiivisesti yhteydessä kansainvälisiin tavarantoimittajiin ja kehität aktiivisesti toimitusketjun toimintaan liittyviä prosesseja sekä toimit osana pohjoismaista supply chain tiimiä.

Odotamme sinulta aikaisempaa 3-5 vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä sekä tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi tai KTM). Toimit osana nordic-organisaatiota ja vastaat myös uusien työkalujen ja järjestelmien implementoinnista Suomeen. Sinulla on hyvät IT- ja Excel-taidot ja mielellään myös kokemusta erilaisista järjestelmistä. Tehtävässä pääset aktiivisesti kehittämään täydennysprosessia ja toimintamallejamme liiketoiminnan näkökulmasta. Tehtävä edellyttää hyvää englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on etu tehtävää hoidettaessa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn voimakkaasti kasvavassa pohjoismaiden johtavassa luomu- ja terveystuotealan yrityksessämme. Pääset työskentelemään vahvojen brändiemme parissa yhteistyössä alan huippuosaajien kanssa. Yrityksessämme pääset vaikuttamaan ja toteuttamaan erilaisia projekteja monipuolisesti ja sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamisestasi ja edetä urallasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko, 0400 399 825 (ke ja pe 14-16). Jätä hakemuksesi viimeistään 14.11. mennessä alla olevan linkin kautta!

HAE TEHTÄVÄÄ

Marketing Coordinator, Vantaa

Marketing Coordinator, Vantaa

Midsona on Pohjoismaiden johtava terveys- ja hyvinvointi tuotteiden valmistaja ja jakelija. Tehtävänämme on auttaa ihmisiä elämään terveellisemmin – joka päivä. Hyvinvointi- ja terveystuotteita valmistava ja yrityksemme on toiminut eri muodoissaan jo vuodesta 1892. Toimimme Suomen ja Ruotsin lisäksi Tanskassa sekä Norjassa ja meitä on jo yli 350 ammattilaista. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat mm. Urtekram, Friggs, Naturdiet ja Tri. Tolosen terveystuotteet. Tutustu yritykseemme osoitteessa www.midsona.fi.

 

midsona

 

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen Vantaan toimipisteellemme sinua tehokas ja aikaansaava

MARKETING COORDINATOR

Tehtävässä vastaat brändeihimme ja tuotteisiimme liittyvien myymälämarkkinointitoimenpiteiden ideoinnista, kehittämisestä ja koordinoinnista. Työnkuvaan kuuluvat niin myyntikentän materiaalin suunnittelu ja hallinta, messu- ja tapahtumatuotantoon kuin somekanaviin liittyvä sisällöntuotto sekä tuotekatalogien teettäminen, että promomateriaalien hankinnat.  Tehtävässä työskentelet yhdessä tuotepäälliköiden, myyntipäällikön sekä yhteistyökumppanitoimistojen ja -painojen kanssa.

Odotamme sinulta innostunutta otetta markkinointiin sekä 2-5 vuoden kokemusta myymälämarkkinoinnista. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja aikaisempaa menestyksellistä näyttöä koordinointikykyä vaativista tehtävistä. Tehtävässä menestyminen vaatii sekä hyvää visuaalista silmää, että myynnillistä kiinnostuneisuutta. Kykenet pitämään yhtäaikaisesti ja järjestelmällisesti monta palloa ilmassa ja olet henkilönä yhteistyötä sekä hyvää tekemisen meininkiä arvostava. Tehtävä edellyttää hyvää englannin kielen taitoa, hyvä ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Tehtävänkuvaan kuuluvat tapahtumiin (mm. messut) osallistuminen ja se vaatii siten mahdollisuutta joustaa satunnaisesti työajoissa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn voimakkaasti kasvavassa pohjoismaiden johtavassa luomu- ja terveystuotealan yrityksessämme. Pääset työskentelemään vahvojen brändiemme parissa yhteistyössä alan huippuosaajien kanssa. Yrityksessämme pääset vaikuttamaan ja toteuttamaan erilaisia projekteja monipuolisesti ja sinulla on aidot mahdollisuudet kehittää osaamisestasi ja edetä urallasi. Tarjoamme myös hyvät ja kilpailukyiset edut.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa meitä avustavan HRS Advisorsin Joonas Kokko, 0400 399 825 (ke ja pe 14-16). Jätä hakemuksesi viimeistään 14.11. mennessä alla olevan linkin kautta!

 

HAE TEHTÄVÄÄ

Controller, Red Bull, Helsinki

Controller, Red Bull, Helsinki

In 1987, Red Bull not only launched a completely new product, it created and has led ever since a whole new product category, Energy Drinks. Nowadays Red Bull employs more than 11000 people in over 170 countries, selling over 6 billion cans a year. The World of Red Bull provides the forum for you to use your talent and passion, to develop yourself and make an impact. Find out why we’re different at www.redbull.com.

We are now looking for a 

CONTROLLER

to join our finance team in Ruoholahti, Helsinki.

The work covers a wide range of controlling, budgeting, analyzing & reporting tasks. You work closely with all parts of the Finnish organization, challenge the KAMs and follow-up actual performance against set targets. You analyse the numbers proactively and provide financial scenarios, cost-benefit ratio and cause-and-effect analysis to support strategic work and decision making. You aim to high forecasting accuracy of business plans, revised estimates and long-term forecasts.

We expect you to have a MSc degree in economics or other relevant professional qualification. You have minimum of 5 years of experience in a controlling role, preferably in consumer goods. You have a profound understanding of promotional mechanics and the related financial impact. You are experienced in analysis tools as SAP, BI and Hyperion and your knowledge in MS Excel is excellent.

As a person you are highly analytical, structured and well organized. You have an ability to quickly identify and analyze risks and impacts. You are also able to propose alternative activities. You are service-minded and your communication and presentation skills are excellent. You communicate precisely and effectively with internal stakeholders up to GM level, both fluently in Finnish and English. You are self-motivated, self-directed and able to work under pressure in a fast-paced team environment.

We offer you an appreciated key role in our professional team. We have all the latest technology systems to support your work. We offer you a work with one of the most successful brands and welcome you to be a part of the fast growth of the business is Finland. You can collaborate with your European colleagues, join development projects and share information. Our organisation is flat, flexible and agile, we have a good sense of humour and we know how to have fun together!

For more information, please contact Seija Raesola, 040 775 6150, HRS Advisors Oy. To apply, please complete the application form at our web pages www.hrsadvisors.fi and submit your CV and application with your salary request by November 13, 2017.

APPLY HERE

Kehityspäällikkö, Espoo

Kehityspäällikkö, Espoo

leaseplan

 

Haemme vakituiseen työsuhteeseen Sinua energinen ja asiakaslähtöinen

 

KEHITYSPÄÄLLIKKÖ

 

Kehityspäällikkönä pääset vaikuttamaan toimintaamme etulinjassa, osana asiakaspalveluosastoa. Tehtävässäsi keskityt palvelu- ja järjestelmäkehitykseen asiakaspalvelun edustajana paikallisesti ja konsernin tasolla. Vastuullasi on palvelumallien ja projektien eteenpäin vieminen ideasta aina asiakkaiden arkeen asti. Seuraat ja raportoit toiminnan laatua, koordinoit asiakaspalvelun kehityssalkkua ja varmistat omalla panoksellasi, että kehityshankkeet etenevät aikataulussaan.

Laadukkaan asiakaskokemusten tuottaminen on meille sydämen asia ja meillä kaikki kehittäminen tähtää erinomaisiin asiakaskokemuksiin. Tämän vuoksi odotamme hyvää ymmärrystä asiakaskokemuksen kehittämisestä, asiakaspalvelusta sekä kykyä muuttaa käyttäjien toiveet määrittelyiksi.

Edellytämme itsenäistä, mutta yhteistyökykyistä ja innostavaa otetta työhön, kykyä priorisoida sekä joustavuutta muuttuvassa toimintaympäristössä. Olemme osa kansainvälistä konsernia, jonka vuoksi sujuva englannin kielen taito on välttämättömyys suomen kielen lisäksi. Arvostamme kokemusta tuloksellisesta projekti- ja prosessijohtamisesta. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä tietoteknisiä valmiuksia sekä kehittämisen menetelmäosaamista. Katsomme eduksesi konsernissamme käytössä olevien järjestelmien muun muassa SalesForce- tai SAP-osaamisen.

Kehityspäällikön tehtävässä pääset tekemään töitä mukavassa työyhteisössä, jossa työhön suhtaudutaan vakavasti, muttei ryppyotsaisesti.

Tutustu toimintaamme: www.leaseplan.fi, www.leaseplanauto.fi, https://www.facebook.com/LeasePlanFinland, www.liikkeellä.fi, ja www.linkedin.com/company/leaseplan-finland.

LeasePlan on maailman suurin yritysautojen hallinnointi- ja rahoitusyhtiö. Suomessa toimimme 85 hengen voimin kokonaisvaltaisena autoasioiden ulkoistuskumppanina yrityksille ja yhteisöille. Hallinnoimme Suomessa yli 22.000 ajoneuvon kantaa yli 600 asiakasyrityksessä. Olemme asiakkaiden edunvalvoja autoasioissa. Valtaosa Suomen merkittävimmistä yrityksistä käyttää asiantuntijapalveluitamme huolehtimaan ajoneuvokantojensa kokonaiskustannuksista ja autopolitiikan konsultoinnista

KERROMME MIELELLÄMME LISÄÄ

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Viivi Viuha p. 050 506 5366 (1.11. klo 11-13 ja 7.11. klo 9-11) sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Erika Palomäki p.040 937 2217

Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin 12.11.2017 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

JÄTÄ HAKEMUS TÄSTÄ

Demand Planner, Espoo

Demand Planner, Espoo

transmeri_logo

Oy Transmeri Ab on suomalainen lähes 90-vuotias perheyritys, joka maahantuo ja markkinoi tunnettuja päivittäistavarakaupan brändejä sekä selektiivistä kosmetiikkaa. Brändejämme ovat mm. Weetabix, Alpen, Off!, Raid, Mr Muscle, Glade ja Lemon Juice & Glycerine sekä  selektiivisen kosmetiikan merkkituotteet kuten Chanel ja Guerlain.  Merkittävä osa valikoimastamme valmistetaan Vantaan Piispankylässä. Asiakkaitamme ovat suomalaiset päivittäistavarakaupan ketjut ja yksityiset myymälät, sekä tavaratalot ja kemikaliot.

Haemme Sinua kokenut

Demand Planner

vastaamaan myynninsuunnittelusta sekä tuotteiden saatavuudesta ja varaston optimoinnista nimetyissä tuoteryhmissä.

Odotamme sinulta

  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta
  • Vahvaa osaamista tilaus-toimitusprosessista
  • Vähittäiskaupan ja sen prosessien tuntemusta
  • Vahvaa SAP- ja Relex-osaamista
  • Arvostamme myös vuorovaikutteista työskentelyotetta

Tehtävässäsi vastaat myyntisuunnitteiden laadusta ja varmistat, että kaikki myynnin toimenpiteet, lanseeraukset ja markkinatrendit on otettu huomioon suunnitteissa. Olet myynnin ja markkinoinnin tuki- ja yhteyshenkilö tuotesaatavuuksiin, myyntisuunnitteisiin ja toimitusaikatauluihin liittyvissä asioissa.

Teet erittäin tiivistä yhteistyötä myyntitoimintojen, eri tuotealueiden tuoteryhmäpäälliköiden ja tuotepäälliköiden kanssa, sekä asiakkaidemme tilaus-toimitusprosessien yhteyshenkilöiden ja logistiikkayhtiömme kanssa. Tavoitteenasi on varmistaa tuotteillemme korkea suunnitetarkkuus, maksimaalinen saatavuus ja hyvä varaston kierto sekä optimaaliset varastotasot.

Toivomme sinun olevan työskentelytavoiltasi analyyttinen, jämäkkä, järjestelmällinen ja oma-aloitteinen. Kiinnität huomiota yksityiskohtiin, mutta ymmärrät myös niiden merkityksen suuremmissa kokonaisuuksissa. Odotamme, että otat itsenäisen vastuun työstäsi sekä haluat kehittää jatkuvasti omia toimintatapojasi. Kommunikoit sujuvasti myynnin, markkinoinnin ja tuotannon kanssa sekä omaat kokonaisvaltaisen ymmärryksen yrityksen ydinprosesseista.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen työtehtävän kasvavassa perheyrityksessä, mahdollisuuden kehittyä ja kehittää sekä mukavat työkaverit.

Lisätietoja saat tiistaina 31.10.2017 klo 9.30 – 10.30 Supply Chain Manager Niina Hietaselta, puh. 040-5251745, sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.  Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 8.11.2017 mennessä.

Jätä hakemus tästä

Product Data Specialist, Espoo

Product Data Specialist, Espoo

 

transmeri_logo

 

Oy Transmeri Ab on suomalainen lähes 90-vuotias perheyritys, joka maahantuo ja markkinoi tunnettuja päivittäistavarakaupan brändejä sekä selektiivistä kosmetiikkaa. Brändejämme ovat mm. Weetabix, Alpen, Off!, Raid, Mr Muscle, Glade ja Lemon Juice & Glycerine sekä  selektiivisen kosmetiikan merkkituotteet kuten Chanel ja Guerlain.  Merkittävä osa valikoimastamme valmistetaan Vantaan Piispankylässä. Asiakkaitamme ovat suomalaiset päivittäistavarakaupan ketjut ja yksityiset myymälät, sekä tavaratalot ja kemikaliot.

Haemme Sinua osaavaa

Product Data Specialist

vastaamaan tuotetietojen kokonaisvaltaisesta hallinnasta sekä MM datan laadusta.

Odotamme sinulta

  • Soveltuvaa kaupallista tai teknistä koulutusta
  • Vahvaa osaamista ja ymmärrystä material master datan hallinnasta
  • Vähittäiskaupan ja sen prosessien tuntemusta
  • Vahvaa SAP MM data -osaamista, Synkka -tuotetietopankin tuntemus katsotaan eduksi
  • Arvostamme myös vuorovaikutteista työskentelyotetta

Tehtävässäsi vastaat koko portfoliomme tuotetietojen oikeellisuudesta toiminnanohjausjärjestelmässämme (SAP) sekä tuotetietopankki Synkassa. Avaat uudet nimikkeet ja ylläpidät tuotetietoja sekä toimit MM data key userina.

Teet tiivistä yhteistyötä kaikkien tuotealueidemme tuoteryhmäpäälliköiden ja tuotepäälliköiden kanssa, sekä asiakkaidemme ja päämiestemme tuotetiedoista vastaavien yhteyshenkilöiden kanssa. Tavoitteenasi on varmistaa tuotetietojemme oikeellisuus sekä kehittää tuotetiedon hallintaan liittyviä prosesseja.

Toivomme sinun olevan työskentelytavoiltasi tarkka ja itsenäinen, kiinnität huomiota yksityiskohtiin, mutta myös ymmärrät niiden merkityksen suuremmissa kokonaisuuksissa.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen työtehtävän kasvavassa perheyrityksessä, mahdollisuuden kehittyä ja kehittää sekä mukavat työkaverit.

Lisätietoja saat tiistaina 31.10.2017 klo 9.30 – 10.30 Supply Chain Manager Niina Hietaselta, puh. 040-5251745, sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.  Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 8.11.2017 mennessä.

Jätä hakemus tästä

 

Advisor ”Ässä”, Espoo

Advisor ”Ässä”, Espoo

advisors muokattu (2)

HRS Advisors on kokeneiden psykologitaustaisten henkilöstöalan ammattilaisten yritys, jonka ydinosaamista ovat suorahaut ja muut rekrytointiprosessit, henkilöarvioinnit sekä johtamisen kehittäminen ja uraohjaus. Toimimme yli 80 toimialalla ja toimialueemme on koko Suomi. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Tampereella ja Turussa.

Toimintamme kasvaessa ja laajentuessa haemme joukkoomme lisävahvistusta. Meillä työtä tehdään laadukkaasti ja aidosti asiakaslähtöisesti. Työyhteisömme on innostunut, mukaansatempaava ja huumorintajuinen. Olemme ajan hermolla oleva ketterä toimija ja alallamme arvostettu ja toivottu yhteistyökumppani: kasvumme onkin ollut viime vuosina huimaa. Nyt etsimme joukkoomme sinua haasteisiin tarttuva ja liike-elämälähtöinen

ADVISOR ”Ässä”

 

Odotamme sinulta aktiivista ja innovatiivista otetta, tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa sekä aikaisempaa liike-elämätuntemusta ja kokemusta henkilöstö- tai rekrytointialalta.

Sovit hyvin joukkoomme, jos olet energinen, yritteliäs ja ihmisten parissa viihtyvä verkostoituja. Pidämme asiakaslähtöisyyttä, laadukkuutta, vastuullisuutta sekä uudistumiskykyä toimintamme tärkeimpinä elementteinä. Meille on tärkeää tehdä työmme tosissaan, mutta kuitenkin positiivisella vireellä!

Miksi HRS Advisors olisi juuri sinun valintasi? Olemme erikoistuneet johdon ja keskijohdon sekä koulutettujen erityisasiantuntijoiden rekrytointeihin ja suorahakuun. Prosessimme toteutetaan yksilöä arvostaen ja sparraavalla otteella. Vannomme monimenetelmäisyyden ja digiajan mukaisen toiminnan nimeen, ja uskomme yhdessä tekemiseen ja oppimiseen Tehtäviisi voi kuulua rekrytoinnin lisäksi johtoryhmien valmennusta, outplacement- ja coaching-prosesseja riippuen siitä mitä osaat ja missä haluat kehittyä.

Pääasiallisena toimipisteenäsi on Espoon toimistomme, mutta meillä on laaja asiakaskunta myös Turun ja Tampereen seudulla. Sujuva englannin kielen taito on keskeistä, sillä osa asiakkaistamme toimii kansainvälisillä markkinoilla.

Oletko sinä uusi Ässä joukkoomme? Jätä hakemuksesi 17.11. mennessä. Lisätietoja antaa HRS Advisorsin toimitusjohtaja Toni Koskinen p. 040 742 7525

Jätä hakemus tästä

Logistiikka- ja hankintapäällikkö, Turku

Logistiikka- ja hankintapäällikkö, Turku

Eckes-Granini Finland Oy Ab:n tuotteet ovat vuosikymmenten varrella tulleet tutuiksi usealle sukupolvelle ja ovat luonnollinen osa suomalaisten arkea. Marli ja Mehukatti -tuotemerkkien alla on jatkuvasti tuotu markkinoille uudenlaisia juomia, ja joistakin niistä on muodostunut jo suorastaan klassikoita. Myös God Morgon täysmehut ovat osa Eckes-Graninin tuotevalikoimaa. Jokaisella meistä on mehujen joukossa omat suosikkituotteemme ja monet niistä tuovat mieleen mukavan nostalgisia muistoja.

Eckes-Granini Finland Oy Ab on osa Euroopan johtavaa mehuliiketoimintakonsernia Eckes-Granini Group GmbH:ta, jonka pääkonttori sijaitsee Saksassa. Eckes-Granini Finlandin tuotanto on Suomessa keskitetty Turun tuotantolaitokseen.

Kuvahaun tulos haulle eckes granini logo jpg

Haemme nyt Sinua, analyyttinen ja energinen

LOGISTIIKKA- JA HANKINTAPÄÄLLIKKÖ

 

Vastaat työssäsi logistiikasta, varastohallinnasta sekä niihin liittyvien ratkaisujen kehitystyöstä. Tehtäviisi kuuluvat myös raaka-aineiden ja pakkausmateriaalien hankinnat, sekä niihin liittyvät prosessit yhteistyössä konsernin kansainvälisen hankintatoimen kanssa.

Työskentelet tiiviinä osana tilaus-toimitusketjun johtoa ja raportoit Eckes-Granini Finland Oy Ab:n tilaus-toimitusketjujohtajalle. Työpaikkasi sijaitsee Eckes-Granini Finlandin tehtaalla Turussa.

Odotamme sinulta kokemusta vähittäiskaupan logistiikasta tai muusta FMCG -logistiikasta. Olet johdonmukainen, analyyttinen ja muita mukaan innostava. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja kommunikoit sujuvasti myös englannin kielellä. Korkeakoulututkintosi voi olla esim. tuotantotaloudesta, logistiikasta tai tekniikan alalta. Olet työskennellyt SAP-ympäristössä tai jonkun muun toiminnanohjausjärjestelmän parissa.

Tarjoamme sinulle paikan kaikkien suomalaisten hyvin tuntemien brändien parissa. Tehtävä antaa sinulle hyvän näköalapaikan taloudellisesti vakaaseen elintarvikealan yritykseen aina tuotannon suunnittelusta tehtaalta lähteviin asiakastoimituksiin saakka. Yrityksemme sisäinen konserniyhteistyö antaa mahdollisuuksia myös kansainvälisiin kehityspolkuihin.

Kiinnostuitko tehtävästä? Soita ja kysy lisää, tiedusteluihisi vastaa HRS Advisorsin konsultti Seija Raesola, 040 775 6150, parhaiten tavoitettavissa 31.10 klo 9-11 ja 2.11. klo 14-16. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 8.11.2017 oheisen linkin kautta.

HAE TEHTÄVÄ TÄSTÄ LINKISTÄ

Myyntiedustaja, Espoo

Myyntiedustaja, Espoo

sultrade logo

Oy Sultrade Ltd on monipuolinen ja osaava urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuontiyritys ja suomalaisen Transmeri-konsernin itsenäinen tytäryhtiö. Sultraden palveluksessa on tällä hetkellä n. 40 henkilöä. Myymme ja markkinoimme kansainvälisiä ja kotimaisia tunnettuja tuotemerkkejä Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Haemme Etelä-Suomen alueelle Sinua

MYYNTIEDUSTAJA

Catmandoo, Umbro ja Craft brändeille

Tehtävässäsi vastaat:

–       alueesi myynnistä ja tuloksesta valittujen brändien osalta

–       myyntialueesi markkinoinnillisista toimenpiteistä

–       uusasiakashankinnasta

Toivomme hakijalta:

–        tehtävään soveltuvaa koulutusta

–        sporttista ja tinkimätöntä asennetta

–        esimerkillistä palveluasennetta ja kaupallista hinkua päästä myyntitavoitteisiin

–        palavaa halua toimia urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden ja asiakkaiden parissa

–        intohimoa brändiesi menestymisen varmistamiseksi

Tarjoamme mielenkiintoisen työn ja mahdollisuuden vaikuttaa omiin ansioihin, hyvät henkilökuntaedut ja mukavat työkaverit. Työ on vakituinen ja palkkaus koostuu kiinteästä peruspalkasta ja tulokseen pohjautuvasta provisiosta.

Lisätietoja tehtävästä antaa myyntipäällikkö Pasi Torkkeli p.040-4514180. Parhaiten tavoitettavissa ti 31.10. klo 11-12 tai torstaina 2.11. klo 14-15, sekä yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.

Jätä hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoivomuksella varustettuna 15.11.2017 mennessä. Aloittamaan pääset nopeasti ja tehtävät täytetään heti parhaiden löydyttyä.

Jätä hakemus tästä

catumbrocraft

Elintarvikealan pääarvioija/ tuotepäällikkö

Elintarvikealan pääarvioija/ tuotepäällikkö

Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja 600 osaajan voimin Suomessa. Kiwa Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Kiwa Inspecta on osa Kiwa-konsernia, jolla on globaalisti yli 4500 osaajaa. Lue lisää www.inspecta.fi.

kiwa-logo

Laatu syntyy parhaasta osaamisesta

Elintarvikealan pääarvioija/ tuotepäällikkö

Haemme elintarviketoimialalle pääarvioijaa/tuotepäällikköä joka vastaa toimialan johtamisjärjestelmien arvioinnin kehittämisestä. Tehtävässä arvioit elintarvikealan organisaatioiden elintarviketurvallisuus- ja johtamisjärjestelmiä sekä etsit yhteistyössä asiakkaan kanssa uusia tehokkaita toimintatapoja. Pääset tutustumaan erilaisiin organisaatioihin monista eri näkökulmista. Otat vastuuta elintarviketoimialan kehittämisestä ja sopimusarvioijaverkostosta. Toimipaikkasi voi olla missä päin Suomea tahansa.

Odotamme sinulta soveltuvaa akateemista tutkintoa sekä vähintään viiden vuoden työkokemusta elintarviketoimialalta. Sinulla on kyky aktiivisesti kehittää asiakkuuksia ja toimialan arviointitoimintaa. Sujuva suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito sekä matkustusvalmius ovat tehtävässä menestymisen edellytyksiä. Muu kielitaito katsotaan eduksi. Sinulla on myös valmiuksia toimia kouluttajana.

Toivomme sinulta laaja-alaista organisaation johtamis- ja/tai kehittämiskokemusta, hyvää paineensietokykyä, kokemusta asiakasrajapinnassa toimimisesta, kykyä hahmottaa laajoja kokonaisuuksia sekä jämäkkää, itsenäistä ja suunnitelmallista työskentelytapaa. Aikaisempi kokemus elintarviketurvallisuus- ja muiden toimintajärjestelmien rakentamis- ja kehitystyöstä antaa hyvät edellytykset tehtävään pätevöitymiseen. Luonteeltasi olet joustava ja tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olet aktiivinen verkottuja ja viihdyt asiakkaiden ja sidosryhmien parissa. Et epäröi tuoda omaa osaamistasi esille – olet kuitenkin valmis kuuntelemaan myös muita.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja itsenäisen työn sekä kannustavan työympäristön, jossa osaamiseesi ja kehittymiseesi aidosti panostetaan. Kasvumme ja kansainvälistymisemme avaavat tulevaisuudessa kiinnostavia mahdollisuuksia.

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme HRS Advisors Oy:n Toni Koskinen 040 742 7525.  Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa. Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 5.11.2017.

 

Jätä hakemus tästä

Jätä avoin hakemus

Julkaisemme avoimet työpaikat myös LinkedInissä!

Haluatko mukaan?

Jätä avoin hakemus!
Share This